Zespół Audi F1 ogłosił sponsora tytularnego, którym od sezonu 2026 zostanie dobrze znana w naszym kraju firma Revolut, światowy lider technologii finansowych i aplikacja, z której korzysta ponad 60 milionów klientów na świecie, w tym ponad 4,5 miliona klientów w Polsce.
Sojusz nawiązują dwie marki, których ambicją jest podważać status quo z pomocą przełomowych technologicznych innowacji - w sportach motorowych i w globalnych finansach. Elementem współpracy jest stworzenie nowych form interakcji fanów z ich ulubionym sportem podczas weekendów wyścigowych. Marki chcą dostarczyć nowemu pokoleniu entuzjastów motorsportu wyjątkowe doświadczenia, a klientom Revolut nowe ekskluzywne benefity i korzyści.
Częścią umowy jest szeroka integracja usług finansowych Revolut dla firm (Revolut Business) z operacjami finansowymi zespołu Audi F1. Kibice skorzystają także bezpośrednio z niezawodnego systemu płatności, akceptacji i procesowania transakcji Revolut Pay, kupując produkty z logo zespołu w oficjalnym sklepie internetowym.
"To ważne partnerstwo dla Revolut i przyszłego zespołu Audi F1. Wrzucamy wyższy bieg w drodze do realizacji naszego celu 100 milionów klientów na świecie" mówił Nik Storoński, współzałożyciel i CEO w Revolut.
"Chcemy zbliżyć klientów do F1 i dostarczyć im niezapomniane wrażenia w kluczowym momencie dla tego sportu. Podczas gdy Revolut kwestionuje status quo w finansach, przyszły zespół Audi F1 zamierza zrobić to samo w sportach motorowych. Dzięki wspólnej wizji, globalnym ambicjom i konsekwencji w dążeniu do celu, nasze partnerstwo zdefiniuje na nowo to co możliwe w Formule 1."
"W Revolut znaleźliśmy zaufanego technologicznego partnera, który podziela nasze wartości: nieustającą ambicję i innowacyjność" dodawał z koeli szef zespołu, Jonathan Wheatley. "To coś więcej niż dopasowanie marki. To strategiczny sojusz stworzony z myślą o rzuceniu wyzwania status quo w sportach motorowych. Od 2026 roku cyfrowe rozwiązania Revolut będą napędzać kluczowe obszary naszej działalności, jednocześnie redefiniując sposób, w jaki społeczność kibiców wchodzi w interakcje z naszym zespołem. Zapewnimy płynne i angażujące doświadczenia, zarówno na torze i poza nim."
"Wchodzimy do Formuły 1 z jasną ambicją: chcemy wykorzystać tę platformę jako technologicznie istotną i ekonomicznie zrównoważoną inwestycję w przyszłość marki Audi. Wierzymy w sukces naszego projektu, do którego podchodzimy z realizmem, nastawieni na ciągłe doskonalenie. W Revolut dostrzegamy partnera, który podziela nasze ambicje i podejście. Formuła 1 to globalna arena, która da nam możliwość dotarcia do nowych grup odbiorców i wzbudzenia entuzjazmu wokół naszych produktów" skomentował z kolei nowe partnerstwo Gernot Dollner, CEO Audi AG i prezes rady dyrektorów w Sauber Motorsport AG.
Nowe partnerstwo to istotny krok dla Revolut, który szybko przyciąga nowych użytkowników i myśli o przekroczeniu progu 100 milionów klientów na świecie. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Revolut wprowadził znaczące innowacje w swojej ofercie usług finansowych i stylu życia, odnotowując jednocześnie rekordowy globalny wzrost i zdobywając status najcenniejszej prywatnej firmy technologicznej w Europie.
Mistrzostwa Świata Formuły 1 mogą z kolei pochwalić się bazą 820 milionów fanów oraz 1,6 miliarda widzów przed telewizorami, co daje jej pozycję najpopularniejszego cyklu sportowego na świecie.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się