WIADOMOŚCI

GP Kanady - najszybsze okrążenia
GP Kanady - najszybsze okrążenia
Poniżej przedstawiamy zapis najszybszych okrążeń zanotowanych podczas GP Kanady 2008.
baner_rbr_v3.jpg
Poz. Kierowca Zespół Okr. Czas
1 Kimi Raikkonen Ferrari 14 1:17.387
2 Nick Heidfeld BMW Sauber 25 1:17.430
3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 4 1:17.506
4 Robert Kubica BMW Sauber 47 1:17.539
5 Nico Rosberg Williams-Toyota 14 1:17.977
6 Felipe Massa Ferrari 11 1:18.006
7 David Coulthard Red Bull-Renault 36 1:18.085
8 Mark Webber Red Bull-Renault 51 1:18.201
9 Fernando Alonso Renault 16 1:18.225
10 Rubens Barrichello Honda 35 1:18.301
11 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 62 1:18.462
12 Sebastian Vettel STR-Ferrari 33 1:18.532
13 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 34 1:18.620
14 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 30 1:18.784
15 Jarno Trulli Toyota 38 1:18.870
16 Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari 41 1:19.066
17 Timo Glock Toyota 31 1:19.087
18 Nelsinho Piquet Renault 16 1:19.239
19 Jenson Button Honda 58 1:19.352
20 Adrian Sutil Force India-Ferrari 7 1:20.666

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

32 KOMENTARZY
avatar
raweck

09.06.2008 10:17

0

Zastanawia mnie, że Hamilton w kwalifikacjach wykręcił czas o 0,6s lepszy od drugiego najlepszego zawodnika, a na tankowanie zjechał tak samo jak cała czołówka. Pomimo popełniania głupich błędów jest jednak świetnym kierowcą. Im dłużej jeździ tym bardziej zaczynam doceniać jego umiejętności. Jak mu młodzieńcza nerwowość i głupota minie, to będzie ciężkim orzechem do zgryzienia.


avatar
matias21

09.06.2008 10:20

0

wszyscy zjechali w tym samym momencie bo jechali za safety car


avatar
Porky2

09.06.2008 10:22

0

spowodowane to jest chyba ty, .ze mclareny zdecydowanie najlepiej pokonywaly optatni sektor, szykane przy scianie mistrzow, poza tym tak jak mowisz ham jest zdecydowanie szybki, ale pod presja robi glupie bledy, w sumie chyba polacy powinni sie z tego incydentu raczej cieszyc, tak samo zreszta cale bmw sauber


avatar
ptak1

09.06.2008 10:31

0

hmmm a ja myśle i będę przy tym obstawał że ham miał o kilka kółek mniej paliwa od drugiego kierowcy a zjechał bo był sc a jego pit tak czy tak miał zaraz się rozpocząć, podobną ilość paliwa miał KR i RK bo widać po czasie podczas tankowania mieli takie same czasy w pit stopie a LH miał dłuższe tankowanie bo miał mniej paliwa od nich, tak więc przy wyjeździe RK był przednim i wydaje się że utrzymał by to prowadzenie tak czy tak bo ferrari nie było zbyt mocne wczoraj Brawo Robert.


avatar
bill79

09.06.2008 10:31

0

nie wystarczy być szybkim, trzeba być opanowanym.


avatar
Shallan

09.06.2008 10:32

0

Ham jest dobrym kierowcą, ma szybki bolid, ale jak widać - to za mało, żeby zostać mistrzem. Poczekajmy do sezonu 2010, kiedy Kubica zacznie jeździć w Ferrari - wtedy pokaże, jak z klasą wygrywa się wyścig po wyścigu i zdobywa kolejne tytuły mistrzowskie


avatar
raweck

09.06.2008 11:06

0

Jak BMW Sauber utrzyma taką dynamikę rozwoju, to może nie będzie potrzeby przenoszenia się do Ferrari, aby zdobywać kolejne tytuły. Szczerze mówiąc wolałbym, aby Robert przynajmniej zaczął je zdobywać w BMW, bo to będzie bardziej docenione niż zrobienie tego samego w tak utytułowanym i mocnym zespole jakim jest Ferrari.


avatar
rooffi

09.06.2008 11:13

0

bill79 zgadzam się z tobą ale trzeba mieć też troche umiejętnści


avatar
Dagmara_W

09.06.2008 11:24

0

Dobre tempo BMW .. są w pierwszej 4..


avatar
Voight

09.06.2008 11:25

0

Piquet sekunde za Ferdasem. Kovalainen to jednak pomyłka w McLarenie (Patrząc na cały sezon). Bourdais za to przyzwoicie. Dałbym mu jeszcze troche czasu na przestawienie sie.


avatar
raweck

09.06.2008 11:38

0

McLaren chyba lepiej wyszedłby na łyknięciu Rosberga, a jeszcze lepiej na partnerskim traktowaniu swoich kierowców i utrzymaniu Alonso


avatar
worm

09.06.2008 12:00

0

HAM to kierowca który jeżdzi jak cegła leżąca na pedale gazu... to że maił taki dobry wynik, to zasługa inżynierów i pustego pola przed sobą, w innym przypadku zginął by w tyle stawki...!


avatar
worm

09.06.2008 12:02

0

4 czas Robert! - wyprzedza lepsze bolidy talentem!!! nio Haidfeld też sie obudził i od razu efekty;D


avatar

09.06.2008 12:05

0

raweck? michal?


avatar
Voight

09.06.2008 12:07

0

Wynikiem Heidfelda bym sie nie zachwycał. Pusty bak+ wolne pole


avatar
ptak1

09.06.2008 12:17

0

zgadzam się z tymi co twierdzą ze robert braki bmw nadrabia talentem i to talentem ponad przeciętna nie wiem czy jest taki drugi kierowca który tak potrafi się koncentrować nad wyścigiem jak RK i jechać tak konsekwentnie. BMW jest nadal za Ferrari i McLaren a najbardziej to widać po wynikach NH. Formuła jest sportem w którym nie liczą się tylko zwycięstwa ale najbardziej równa jazda i dlatego uważam ze RK ma szansę na tytuł i tego mu życzę bo jak nikt na to zasłużył.


avatar
Raven89

09.06.2008 12:43

0

Po prostu widać,że w Kanadzie BMW znowu dogoniło Ferrari i McLarena i od razu widzimy duże przetasowania w czasach-praca,jaką w tym roku wykonuje BMW jest po prostu godna najwyższego uznania :D


avatar
morek150

09.06.2008 12:55

0

Raven89 łatwo kogos dogonić jak go nie ma w wyscigu.......hedifled gdyby nie fuks to by skonczył na 7-8 miejscu, pierwszy dublet bmw a za nimi "coulthard" który juz sie spypie i nie zasłużył na podium (koles jeździ fatalnie bez punktów a weber przy nim to kilka klas wyzej) a był tylko 7s za heidfeldem


avatar
kanarinios

09.06.2008 13:33

0

Ham jest szybki i ma dobry bolid popełnia głupie błędy, nie przepadam za nim ale pamiętajmy że na Masie też wszyscy wieszali psy a teraz spokorniał i z każdym wyścigiem jedzie coraz dojrzalej. Hamiltonem od dziesięciu lat opiekuje się McLaren więc jest tzw. "wyrobieńcem" i jeżeli chodzi o talent to myślę że daleko mu do Roberta. Cała czołówka jeździ coraz szybciej więc tym większa będzie nasza radość z wygranych Roberta gdy wygra z bardzo szybkimi rywalami. Pozdro dla wszystkich.


avatar
walerus

09.06.2008 13:38

0

dobra robota Redbulla


avatar
Koniarek

09.06.2008 13:41

0

Kovalainen tragicznie wypadł, Massa o 0,079 lepszy od Coultharda? Zaskoczenie


avatar
PETRONAS ![RK]!

09.06.2008 14:17

0

Ja wale ... myślcie ludzie,zjechali bo Ham zjechał a mogli jeszcze przejechać pare ładnych kółek , ale mając więcej paliwa niż ten z przodu mniej trzeba dotankować i w efekcie szybciej zrobić postój i go wyprzedzić ale taka sytuacja jest możliwa tylko wtedy gdy jest sie bardzo blisko przeciwnika !!!!


avatar
kszyh21

09.06.2008 14:34

0

trochę z innej beczki. widzieliście, że nasza flaga była zawieszona odwrotnie?! Przecież to żadna filozofia żeby sprawdzić jak ma być..


avatar
daniel316

09.06.2008 14:50

0

Zawsze tak wieszają. Ten temat był już wałkowany wiele razy.


avatar
walerus

09.06.2008 15:24

0

walić flagę - liczy się sukces Polaka!


avatar
Orlo

09.06.2008 15:54

0

Kovalainen gorszy o prawie sekundę od Hamiltona a i tak dalej będą gadać że Ham jest średnim kierowcą w świetnym bolidzie. TO w takim razie jak słabym kierowcą musi być zachwalany przez wszystkich Koval jeśli mając tak świetny bolid jedzie tak słabo.


avatar
walerus

09.06.2008 16:23

0

coś w tym jest....


avatar
leo_

09.06.2008 17:27

0

Celna uwaga ptak1 i Petronas - Hamilton rzeczywiście miał najmniej paliwa, co się też zgadza z przewidywaniami na podstawie czasów z Q2 i Q3. Dłużej tankował , i dlatego na pit lanie przed nim wyjechali równo Kubica i Raikonen. A Hamil tak się tym przejął, że się wrąbał w Fina. Nawiasem mówiąc, zgodziła się też z moimi przewidywaniami liczba kółek jakie zrobił Heidfeld (27) do I Pit stopu.


avatar
raweck

09.06.2008 18:30

0

Tylko, że Kubica twierdził, że chciał wcześniej zjeżdżać na pit stopa, więc teoria o zjechaniu z powodu Hamiltona trochę się z tym kłóci.


avatar
walerus

10.06.2008 09:33

0

leo_ - postój Kubicy i Raikonena był krótszy właśnie po to by wyprzedzić Hamiltona w pitku i potem jechać szybko swoim tempem i może stworzyć przewagę przed drugim pitkiem - Hamilton był zdecydowanym faworytem Kanady i naprawdę jego wyczyn - psycha mu wysiądzie jak rok temu....


avatar
kasiex78

11.06.2008 15:44

0

co do flagi... wiem, że temat przemaglowany, ale dodam swoje. kolory flagi czyta się jak tekst, czyli z góry na dół, z lewej do prawej - jak wisi poziomo: biały u góry, czerwony na dole, jak wisi pionowo: biały od lewej (zazwyczaj przy maszcie). na mój gust, to niemiecka flaga wisiała odwrotnie... ;-) pozdro.


avatar
Ziel5950

14.06.2012 16:33

0

Kocham ;(


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu