WIADOMOŚCI

Williams, Racing Point i Mercedes otrzymają nowe silniki w Kanadzie
Williams, Racing Point i Mercedes otrzymają nowe silniki w Kanadzie
Mercedes potwierdził przywiezienie nowej wersji jednostki napędowej do Kanady dla wszystkich samochodów, które zaopatruje.
baner_rbr_v3.jpg
Przy trzech silnikach na sezon, który liczy 21 rund, siódmy wyścig na torze z długimi prostymi to idealna okazja na wprowadzenie poprawek, które mogą zapewnić więcej mocy.

Mercedes to ostatni producent, który nie wypuścił jeszcze drugiej wersji swojej jednostki. Honda zrobiła to już w Azerbejdżanie, a Ferrari w Hiszpanii. W Kanadzie wszystkie zespoły, które korzystają z usług Mercedesa, czyli także Racing Point oraz Williams, otrzymają nowe silniki.

Chociaż Lewis Hamilton na konferencji prasowej przyznał, że nie będzie dużego skoku osiągów, tak po padoku krążą już informacje o tym, że jednostka w drugiej specyfikacji może mieć nawet 1020 koni mechanicznych. Pierwsza miała mieć prawie 1000 koni.

"Jeśli chodzi o silnik, ludzie w Brixworth pracowali bardzo ciężko. Mamy świetną niezawodność pierwszego silnika. Zawsze jednak dobrze mieć świeży, a to tor silnikowy, więc to świetny moment. To druga wersja, więc będą drobne poprawki, to nie tak jak na początku ery hybrydowej, gdzie robiło się wielkie postępy."

Jednostka napędowa Mercedesa nadal jest wybitnie dobra, ale pod względem prędkości na prostych w tym sezonie lepiej spisuje się Ferrari.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

4 KOMENTARZE
avatar
Igor

06.06.2019 17:59

0

Moze nowy silnik zbliży Williamsa do Giovinacciego


avatar
XandiOfficial

06.06.2019 19:23

0

Niech Williams gada z Porsche o to wejście z silnikami. To może być ostatnia deska ratunku. Co innego oddać się w ręce Merca a co innego mieć niezależnego dostawcę silników, który mógłby wspomóc technicznie i do tego finansować. Chociaż po roku takiej współpracy pierwszy nagłówek 1 grudnia brzmiałyby tak: "Nowy fabryczny zespół w stawce. Porsche kupiło Williamsa"


avatar
Raptor202

06.06.2019 22:03

0

Rzęch Racing nawet nie byłby w stanie wyciągnąć tych 1020 koni z silnika, o ile nowa specyfikacja w ogóle będzie do tych taczek pasować.


avatar
Jacko

06.06.2019 22:52

0

@2. XandiOfficial A dlaczego akurat z Porsche? Oni nie produkują ani nie są zainteresowani produkcją silników (i całego oprzyrządowania) w obecnej specyfikacji. Zresztą dokładnie tak samo jak wszyscy inni.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu