Witam wszystkich,
Szóste miejsce może nie wydawać się znacznie lepszym wynikiem w porównaniu z dwoma ostatnimi, lecz osiągnięcia na tureckim torze były znacznie lepsze, niż to co oglądaliśmy w ciągu ubiegłych kilku tygodni. Byliśmy konkurencyjni w stosunku do BMW, pokonaliśmy jednego z ich zawodników samą prędkością, a bolid sprawował się dobrze przez cały weekend.
Od wyjazdu do Niemiec, który miał miejsce przed kilkoma tygodniami, oczekiwaliśmy przełomu w naszych osiągnięciach i nareszcie nastąpił ten moment. Bolid R27 był znacznie stabilniejszy i łatwiejszy w prowadzeniu w kilku ostatnich wyścigach, a w Stambule udało nam się unikać błędów przez cały weekend.
Po przyjeździe do Stambułu nie mogłem się doczekać kiedy znów usiądę za kierownicą po trzytygodniowej przerwie wakacyjnej. Część tego okresu wykorzystałem na pobyt w północnej Finlandii i oderwanie się od wszystkiego. Była to świetna zabawa, treningi i relaks w towarzystwie mojej dziewczyny i rodziny, lecz dla członków zespołu było ważniejsze, aby zobaczyć się z rodziną i spędzić trochę czasu w domu. Cały rok obfitował w różne wyzwania i zespół pracował non-stop podczas każdego wyścigu. Wszyscy wróciliśmy wypoczęci i gotowi do finalnej części sezonu. Można było zobaczyć w garażu, że nie mogliśmy się już doczekać wyścigu.
Aby osiągnąć dobry wynik w niedzielę należy życzyć sobie, aby weekend Grand Prix przebiegł możliwie bez zakłóceń. Każda sesja powinna odbywać się bez żadnych problemów, aby umożliwić przeprowadzenie wszystkich wymaganych zmian i przetestowanie ustawień bolidu. Dokładnie to miało miejsce w Turcji i jak widać znalazło to odzwierciedlenie w czasach. Bez problemu zakwalifikowałem się do pierwszej dziesiątki, miałem naprawdę dobre okrążenie pod koniec sesji i następnie pojechałem bardzo agresywnie podczas wyścigu.
Przez większą część tego sezonu uzyskanie dobrego wyniku wymagało jazdy na najwyższych obrotach i obserwowania zwiększającego się dystansu za nami – oraz z przodu. W niedzielę utrzymywaliśmy takie samo tempo, jak bolidy BMW i wiedziałem już po kilku pierwszych okrążeniach, że będziemy ścigać się z nimi na prawie równych warunkach. Było bardzo ważne, aby jechać tuż na granicy możliwości przez cały wyścig oraz mieć dobre czasy postoju w boksie serwisowym. Wszystko poszło dobrze i zajęliśmy 6. miejsce – jedną sekundę za Hamiltonem w McLarenie!
Lewis miał problemy na ostatnich okrążeniach i doganiałem go szybko – ale nie dość szybko, aby spróbować go wyprzedzić. Niemniej jednak, było to ekscytujące, że moja ekipa techniczna kibicowała mi, a ja jechałem na najwyższych obrotach. Sądzę, że na ostatnim okrążeniu uzyskałem w dwóch sektorach rekordowe czasy, a zatem nie było mowy o tym, aby się poddać!
Wyraźnie widać, że jeszcze nie jesteśmy na poziomie McLarena, lecz nasz wynik pokazuje, że idziemy w dobrym kierunku. Wiem, jak dobry jest ten zespół. Członkowie ekipy udowodnili to pokonując problemy, jakie napotkaliśmy na początku tego sezonu. Jesteśmy optymistami i wierzymy, że dzięki naszym końcowym wynikom możemy zakończyć rok sukcesem. Będę jeszcze bardziej się starał, aby urzeczywistnić ten sukces.
Do zobaczenia na torze Monza!
Heikki
28.08.2007 14:24
0
Zaczynam lubić gościa - jest wart bolidy renault - może z nim BMW będzie walczyło za rok o czołowe lokaty??
28.08.2007 14:28
0
Bardzo lubię czytać te "pamiętniki" Hekkiego.Ciekawi mnie czy On to pisze "od serca" czy też wymaga tego np. ING-bank ?
28.08.2007 14:38
0
Oby więcej takich pamiętnikowych wpisów na formula1.pl ;] Z Heikkiego to duży optymista jest :D no ale to tylko same pozytywy z tego wynikają. Mam nadzieje że na Monzie i w następnych wyścigach też zajmie jakąś dobrą lokatę :] trzymam kciuki
28.08.2007 14:38
0
kempa007,a Ty przypadkiem nie wiesz jak to jest?
28.08.2007 15:41
0
Fajnie sie to czyta widać że chłopak dba i swioch kibiców.Gdyby taki pamietnik pisał np. Nick . H to pewnie byśmy w nim czytali coś takiego dziś w wyścigu bolid sprawował się bardzo dobrze ale trajektorja ksieżyca była inna niż zakładaliśmy gdyby nie to, to byłbym na podium. Ralf . S po dzisejszym wyścigu muszę oddać kolejny milion Toyocie ze swojego kontraktu. Jarno . T dzisaj to ja zostałem ztaranowany i przez to nie zdażyłem wykluczyć nikogo z wyścigu czyje że zawiodłem kibiców. Pozdrawiam i życze jeszcze lepszych wyników dla Kowala
28.08.2007 15:43
0
Wyniki dzisejszych testów P. Kierowca Samochód Czas Okr. 1. L.Hamilton McLaren MP4-22 1:24.112 19 2. K.Raikkonen Ferrari F2007 1:24.548 28 3. N.Heidfeld BMW Sauber F1.07 1:24.881 32 4. M.Webber Red Bull RB3 1:25.729 44 5. J.Trulli Toyota TF107 1:25.757 21 6. R.Barrichello Honda RA107 1:25.798 35 7. K.Nakajima Williams FW29 1:25.999 53 8. S.Vettel Toro Rosso STR02 1:26.582 22 9. J.Rossiter Super Aguri SA07 1:27.502 8 10. N.Piquet Jr. Renault R27 1:27.655 39
28.08.2007 15:55
0
Piquet - cienko - na co on liczy - Tomo2345 - dzięki za wyniki testów!! mam nadzieję iż takich jak Ty nie będą banować.....;-) co do tematu - to tak pięknie tak dobrze i wogóle....;-)
28.08.2007 16:01
0
takie pamiętniki z tego co wiem pisze też Raikkonen na swojej stronie :) mogliby też tłumaczyć i zamieszczać tutaj :)
28.08.2007 16:15
0
Sorry,Redakcjo-mały błąd w punktacji zespołowej.Williams powinien mieć 22 pkt.
28.08.2007 16:16
0
Wyniki testów które zamiesciłem są do godzi 12 wiec pewnie do końca dnia się jeszcze coś zmieni .
28.08.2007 16:42
0
Tomo2345 skąd masz wyniki testów ?? Możesz podać stronke ??
28.08.2007 17:11
0
http://en.blog.ing-renaultf1.com
28.08.2007 19:49
0
www.goalnews.vdd.pl Super stronka w za którą pośrednictwem ścigasz się F1
29.08.2007 01:15
0
P.S.Chodziło mi o naszą stronę główną (Williams 22 a nie 21).Szczegół.
29.08.2007 08:47
0
ale robi różnicę.....;-)
29.08.2007 09:40
0
walerus wiedziałe że lubisz panów
29.08.2007 13:43
0
atomic daruj sobie - u mnie nie masz szans! szukaj Przemka15 mu miko3 jak lubisz nierozgarniętych albo niedowartościowanych...;-)
29.08.2007 17:15
0
Apropo GP Turcji to polecam nasze F1 Forum (nawet Mikołaj Sokół je odwiedził-dobrze mówi).
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się