WIADOMOŚCI

Liberty Media wychodzi z inicjatywą Festiwalu Fanów
Liberty Media wychodzi z inicjatywą Festiwalu Fanów
Nowi właściciele Formuły 1 przed pierwszą europejską eliminacją mistrzostw świata F1 w tym roku przedstawili szereg nowych inicjatyw, które mają stanowić część szerszego projektu jakim jest Festiwal Fanów.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Przedstawiciele Liberty Media od samego początku przekonują, że chcą przekształcić weekendy wyścigowe w serię atrakcyjnych dla kibiców imprez.

Na torze pod Barceloną poinformowano, że na nowy pomysł pod nazwą Festiwalu Fanów będzie składał się specjalny kanał telewizyjny, który z powodzeniem został przetestowany podczas wyścigów na Silverstone oraz w Melbourne.

Na torze ma być zlokalizowana strefa fanów, na której dostępne będą symulatory, a także konkursy zmiany opon.

Podczas weekendu wyścigowego ma się również odbywać kilka konkursów z atrakcyjnymi nagrodami takimi jak wejściówki do Paddock Clubu czy sesje fotograficzne z ekipami. Wśród nagród pojawią się również przejażdżki dwuosobowymi bolidami F1.

Goście korporacyjni w Paddock Clubie otrzymają także wyjątkową możliwość dostępu do unikatowych bolidów pokazowych, specjalnie przygotowanego garażu, a także możliwość pokonania okrążenia toru podczas parady kierowców.

"Formuła 1 przechodzi gruntowną ewolucję a Grand Prix Hiszpanii będzie stanowiło ważny moment w historii tej marki" mówił Sean Bratches, dyrektor ds. komercyjnych F1. "Od samego początku chcemy zbliżać fanów do akcji na torze i rozszerzać dla nich atrakcyjność tego sportu."

"Odsłona Festiwalu Fanów w ten weekend jest początkiem tej podróży, a my jesteśmy podekscytowani, że nadamy wyścigom trochę życia w dalszej części sezonu."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

5 KOMENTARZY
avatar
Vendeur

11.05.2017 12:34

0

Ciekawe, bardzo ciekawe, zdecydowanie krok w dobrą stronę.


avatar
TomPo

11.05.2017 13:38

0

Widać że zaczął rzadzić ktos bez demencji starczej, którego pomysły kończą się i zaczynają we własnej kieszeni, a z racji wieku nie przyjął faktu że mamy XXI wiek.


avatar
Yachu

11.05.2017 13:57

0

Panowie, większość tych rzeczy to nie są żadne nowości!!! Tego typu rzeczy zawsze towarzyszyły np GP Wielkiej Brytanii na Silverstone. Otoczka wyścigu zawsze tam była bogata i urozmaicona dla kibiców za każdym razem jak tam byłem i domyślam się że jest tak na większości torów, nie tylko w Anglii. Sam brałem udział w konkursach i pokazach czy to teamow czy klubów samochodowych. Kilka rzeczy wygląda innowacyjnie, może będzie teraz tego i wiecej ale nigdy nie mogłem narzekać na nudę.


avatar
Vendeur

11.05.2017 18:14

0

To że były na jednym GP nie oznacza, że były też na innych. Teraz inicjatywa będzie odgórna a nie lokalna.


avatar
ekwador15

11.05.2017 21:05

0

Wygrać taką wejściówkę do Paddock Clubu to spełnienie marzeń.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu