Wielka polityka nie raz już pokazywała, że odciska swoje piętno również na Formule 1. Wygrana Donalda Trumpa w amerykańskich wyborach prezydenckich również przyczyniła się do głośno komentowanego zerwania relacji Sergio Pereza z jego sponsorem.
Firma Hawkers, produkująca okulary przeciwsłoneczne chcąc wykorzystać marketingowo wybór 45. prezydenta USA zasugerowała, że Meksykanie będą mogli wykorzystać ich produkty, aby „ukryć łzy, po tym jak na ich granicy powstanie mur.”Chodziło oczywiście o kontrowersyjną wypowiedź Trumpa z ostrej kampanii wyborczej, podczas której mocno obraził latynoską część społeczeństwa dodając, że gdy zostanie prezydentem będzie chciał postawić na granicy z Meksykiem mur, za który zapłaci sam Meksyk.
Perez nie tracąc chwili, wykorzystał Twittera do poinformowania firmy na jej oficjalnym koncie o natychmiastowym zerwaniu kontraktu.
„To naprawdę niestosowny komentarz” pisał poruszony kierowca. „Dzisiaj zrywam moje relacje z @HawkersMX. Nikomu nie pozwolę nabijać się z mojego kraju.”
Relacja Pereza z firmą Hawkers trwała więc tylko kilka tygodni. Marka 2 listopada wydała specjalną edycję swoich okularów, sygnowaną nazwiskiem meksykańskiego zawodnika i sprzedawała je w cenie 725 peso (około 150 złotych).
10.11.2016 11:06
0
Brawo za odważną decyzję. Hawkers powinien zatrudnić lepszych PRowców.
10.11.2016 23:18
0
Niezłą ftopa, faktycznie marketingowiec do wymiany. Co on nie wie jakie produkty i komu ma sprzedawać, że uwala sobie świeżo napoczęty segment rynku? Żałosne.
11.11.2016 09:08
0
Brawo Sergio
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się