WIADOMOŚCI

Ocon zadebiutuje podczas piątkowego treningu F1 w Hiszpanii
Ocon zadebiutuje podczas piątkowego treningu F1 w Hiszpanii
Esteban Ocon już za dwa tygodnie w Hiszpanii zadebiutuje podczas wyścigowego weekendu F1 wraz z zespołem Renault.
baner_rbr_v3.jpg
Po tym jak w Soczi ekipa z Enstone udostępniła kokpit Kevina Magnussena Siergiejowi Sirotkinowi, za dwa tygodnie przyjdzie pora na podobny ruch dla Estebana Ocona.

Wspierany przez Mercedesa młody zawodnik jest jednym z kilku utalentowanych kierowców, którzy czekają na awans do Formuły 1.

Rezerwowy kierowca Renault za pośrednictwem Twittera napisał: „To nie jest oświadczenie prasowe, ale jestem bardzo zadowolony, że mogę powiedzieć iż będę jeździł w pierwszym treningu podczas GP Hiszpanii z zespołem Renault Sport F1.”

Na chwilę obecną nie wiadomo jeszcze, którego z podstawowych kierowców zastąpi francuski zawodnik.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

8 KOMENTARZY
avatar
magic942

01.05.2016 20:02

0

Czy ja też mogę pojeździć bolidem Renault? Np. na Węgrzech?


avatar
kempa007

01.05.2016 20:03

0

Na pewno nie tegorocznym modelem ;-)


avatar
Vicente

01.05.2016 20:34

0

Oby tym razem to Palmer zwolnił miejsce...


avatar
St Devote

01.05.2016 23:19

0

Okoń to mi się kojarzy bardziej z podawaniem hasła.


avatar
KuMaI khan

02.05.2016 09:01

0

Nie chcę Ci Kempa na siłę niszczyć tytułu, ale nie do końca zadebiutuje - FP1 Abu Dhabi 2014 ... :P


avatar
kempa007

02.05.2016 19:44

0

tytul sie rozkraczyl faktycznie, ale chodziło mi o Renault, a w tytule nie ziesciło mi sie już :)


avatar
St Devote

02.05.2016 22:31

0

Ja to dokładnie tak od początku zrozumiałem. Wystarczy trochę dobrej woli i wyzbycia się czepialskiej natury.


avatar
dexter

03.05.2016 18:21

0

Rozumiem ze mlody kierowca ktory czesto wnosi pieniadze do zespolu powinien dostac szanse. Ale dla kierowcow podstawowych zaleznie od wyboru programu testowego w danej sesji treningowej takie zamiany nie sa do smiechu... Jedynym usprawiedliwieniem to jest pierwszy trening, czyli sprawdzanie samochodu, sprawdzenie systemow, ustawienie kol, wybor konfiguracji hamulca, wybor konfiguracji chlodzenia, test nowych czesci itd. itp. Ale w drugim treningu gdy przychodzi czas dlugich przejazdow, czas na zebranie podstawowych danych na temat ogumienia, na temat cisnienia etc. - zaden podstawowy kierowca nie bedzie chcial oddac dobrowolnie swojego cockpitu. @magic942 Jezeli chcesz sobie dobry prezent urodzinowy sprawic a przy okazji posiadasz odpowiednia licencje to czemu nie? Czy akurat na Wegrzech - watpie. I z pewnoscia nie tegorocznym bolidem tak jak kolega @kempa007 juz wyzej wspomnial ;)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu