WIADOMOŚCI

Składy zespołów na drugą turę testów F1 pod Barceloną
Składy zespołów na drugą turę testów F1 pod Barceloną
Już jutro na torze pod Barceloną rozpocznie się druga tura przedsezonowych testów F1. Zanim jednak kierowcy wyjadą na tor, w alei serwisowej oficjalnie odsłonięte zostaną nowe konstrukcje wyścigowe zespołu Toro Rosso i Saubera.
baner_rbr_v3.jpg
Kibice dzisiaj poznali szczegóły nowego projektu C35 z Hinwil. Zespół Saubera w ubiegłym tygodniu jako jedyny w stawce przygotowywał się do nowego sezonu ubiegłoroczną konstrukcją C34.

Ekipa Toro Rosso mimo pracowitej zimy zdążyła przygotować nowe auto na pierwsze testy, jednak pojawiła się tam w przejściowym malowaniu. Jutro rano kierowcy zespołu mają odsłonić bolid STR11 w docelowych barwach.

Zespół Mercedesa, który przez pierwsze cztery dni testów ani razu nie znalazł się na pierwszym miejscu w tabeli wyników i nie ukrywał faktu, że nie zamierzał nawet bić rekordów szybkości, w tym tygodniu również będzie kontynuował pracę ze swoimi kierowcami naprzemiennie.

W ubiegłym tygodniu, gdy po pierwszych dwóch dniach testów okazało się, że konstrukcja Mercedesa W07 jest bardzo niezawodna po tym jak Lewis Hamilton pokonał nią pierwszego dnia 156 okrążeń toru, a drugiego dnia Nico Rosberg wykręcił aż 172 kółka, zespół zdecydował się rozdzielić obowiązki testowe tak, aby każdy z kierowców spędzał za kierownicą tylko pół dnia.

Jak na razie pełnych planów na drugie testy nie zdradził jeszcze zespół Manora. Składy pozostałych ekip przedstawiamy poniżej, zaznaczając jednak, że te mogą ulec jeszcze zmianie.

W minionym tygodniu zespoły miały piękną pogodę przez wszystkie cztery dni testów. Prognozy pogody na ten tydzień również nie przewidują opadów deszczu.


             WTOREK      ŚRODA      CZWARTEK    PIĄTEK
Mercedes     Ros/Ham     Ham/Ros    Ros/Ham     Ham/Ros
Ferrari      Raikkonen   Vettel     Raikkonen   Vettel
Williams     Bottas      Bottas     Massa       Massa
Red Bull     Kwiat       Ricciardo  Kwiat       Ricciardo
Force India  Hulkenberg  Perez      Hulkenberg  Perez
Renault      Magnussen   Magnussen  Palmer      Palmer
Toro Rosso   Verstappen  Sainz      Verstappen  Sainz
Sauber       Nasr        Ericsson   Nasr        Ericsson
McLaren      Alonso      Button     Alonso      Button
Manor        Haryanto    BD         BD          BD
Haas         Gutierrez   Gutierrez  Grosjean    Grosjean

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

9 KOMENTARZY
avatar
przesio

29.02.2016 17:31

0

Zauważcie taktykę merca . 2 kierowców na 1 dzień , pewnie znów chcą wykręcać najwięcej kółek z całej stawki .


avatar
ewerti

29.02.2016 17:42

0

@1 Przy tak okrojonych możliwościach testowania robią co mogą by sprawdzić osiągi, niezawodność i kilka nowych części. Muszą zbadać zachowanie opon w różnych warunkach. Tak czy inaczej troszkę zmienili taktykę by nie męczyć tak kierowców. Niemal 200 okrążeń przez cały dzień to bardzo wiele.


avatar
Boombastic

29.02.2016 18:08

0

Kontrolne pytanie. Na torze podczas tych testów może być jednoczesnie dwoch kierowcow? Czy żeby jeden wyjechall na tor drugi musi z niego zjechać?


avatar
kempa007

29.02.2016 19:31

0

może być tylko jeden bolid


avatar
Miki42

29.02.2016 19:55

0

Toro Rosso pokarze malowanie ale co Farba pojedzie czy auto i kierowca ??? jaki mądry odpowie ??


avatar
Miki42

29.02.2016 19:58

0

@3 To są testy a nie wyścigi czym mniej bolidów tym lepsze testy bo miejsca na torze więcej


avatar
Boombastic

29.02.2016 20:29

0

@6 Dla zespołu najlepiej jakby mogły dwa bolidy testowac. Odpowiedź uzyskałem, dzięki Kempa.


avatar
dexter

01.03.2016 14:09

0

@ Boombastic A kto ma za to placic? Dzien testow moze kosztowac szybko 300.000 - 500.000 Euro.


avatar
dexter

01.03.2016 16:20

0

Dwa samochody na torze generalnie oznaczaja podwojne planowanie (obojetnie czy beda to czesci, czy zasoby personalne) oraz podwojny koszt. Dodatkowo pierwotnie zaplanowany termin (poczatek kwietnia) ktory pozwolilby zespolom rozwijac samochod w fabrykach zostal ze wzgledu na otwarcie sezonu w Melbourne zmieniony. I teraz zespoly zmuszone sa dostosowac sie do krotszych cykli produkcyjnych, poniewaz miedzy dwoma testami zimowymi maja tak malo czasu.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu