WIADOMOŚCI

Susie Wolff pierwsza przetestuje nowego FW35
Susie Wolff pierwsza przetestuje nowego FW35
Susie Wolff, lepiej znana jako Stoddart, mimo decyzji swojego męża o zaangażowaniu się w projekt F1 Mercedesa, nie tylko nie straciła swojej posady w Williamsie ale dodatkowo jej obowiązki zostały poszerzone, poinformował zespół z Grove.
baner_rbr_v3.jpg
Wolff dołączyła do zespołu Williamsa w ubiegłym roku jako kierowca rozwojowy, głównie koncentrując się na pracy w symulatorze F1.

W sezonie 2013 jej obowiązki zostaną poszerzone wraz z poszerzaniem programu rozwoju bolidu F1 na symulatorze.

Oprócz pracy w symulatorze Susie Wolff będzie częściej zasiadać za kierownicą FW35, wykonując większość prac przy testach aerodynamicznych bolidu na prostych odcinkach torów.

Co więcej w poniedziałek zespół potwierdził, że Wolff jako pierwsza w przyszłym miesiącu otrzyma przywilej sprawdzenia nowego FW35 podczas testów aerodynamicznych na torze Idiada w Hiszpanii.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

37 KOMENTARZY
avatar
sapphire

28.01.2013 17:48

0

osmieszy ich hehehehezenobiusz


avatar
Grzesiek 12.

28.01.2013 18:05

0

eech , to dopiero będzie jazda :D


avatar
greyfroot

28.01.2013 18:43

0

oby zadnej rampy nie bylo bo .....;)


avatar
Kalor666

28.01.2013 19:10

0

Żart z rampą raczej słaby i nie na miejscu...


avatar
Kamil-F1

28.01.2013 19:25

0

To skandal, żeby kobieta zasiadała za kierownicą bolidu! Jedna już pokazała klasę i wiadomo jak się skończyło...


avatar
luca motorsport

28.01.2013 19:26

0

Nie rozumiem jaki jest sens znabijania sie z Susie.


avatar
Kalor666

28.01.2013 19:30

0

Ej Kamil nie bądź taki fafarafa bo tamto to był wypadek i zdarzyć sie mogło każdemu. Talent nie ma nic wspólnego z płcią.


avatar
RBR1

28.01.2013 19:39

0

Susie bardzo dobrze jeździ. Ośmieszyła by na pewno kilku kierowców


avatar
Nietoperz3

28.01.2013 20:14

0

Niech Force India jej potwierdzi.


avatar
Kamil-F1

28.01.2013 21:34

0

@ 7. Kalor666 Jaki ona ma talent...? Poza tym i tak nie można dopuścić kobiet do F1.


avatar
greyfroot

29.01.2013 09:48

0

@4 "666" ?? i Ty mi mowisz ze cos jest nie na miejscu??? Litosci....


avatar
pjc

29.01.2013 11:09

0

Po pierwsze nie wiem dlaczego dosłownie PRZESZKADZA Wam obecność kobiety wśród kierowców F1. ONA pojedzie tym bolidem czy Wam się podoba czy nie. To ONA ma kontrakt z Williamsem a nie Wy. I to WY raczej macie problem a nie ONA. Porównania do wypadku Marii tym bardziej nie jestem w stanie zrozumieć. INNY zespół, INNY czas, INNY kierowca, INNY tor, INNY test - a tu ktoś wyjeżdża z tekstem o rampie - i to mówią ludzie którzy zapewne byli osobiście na teście Hiszpanki podczas jej wypadku. @Kamil-F1 nawet jeżeli nie ma talentu to tak jak napisałem powyżej ma KONTRAKT na przeprowadzenie testu i to zapewne nie jednego. Błagam (a rzadko to robię) pomyślcie zanim coś napiszecie.


avatar
elin

29.01.2013 17:43

0

12. pjc - całkowicie zgadzam się Tobą, popieram i podpisuję pod każdym słowem, które napisałeś :-)


avatar
elin

29.01.2013 17:52

0

* się z Tobą


avatar
Kamil-F1

29.01.2013 19:32

0

@12. pjc Akurat to co mówisz dotyczy faktu dokonanego.I co z tego... Dla F1 to hańba, że kobieta ''dobiera się'' do tej serii, nawet jako jedynie tester. Już nie mówiąc o tym, że tą posadę załatwiła sobie dosłownie przez łóżko...


avatar
Skoczek130

29.01.2013 22:51

0

@Kamil-F1 - a może kiedyś zdarzy się taka kobieta, co nawet chłopaków będzie bić. ;)


avatar
greyfroot

30.01.2013 07:17

0

@12 pisze po pierwsze bo moge po drugie bo chce po trzecie uwazam ze sa rzeczy ktorych kobiety robic nie powinny . i juz. nie podoba sie komus moje zdanie? a to peszek.....


avatar
greyfroot

30.01.2013 07:23

0

@12 cd do takich rzeczy nalezy tez miedzy innymi sluzba wojskowa. i nie musze byc zolnierzem zeby niezgadzac sie z faktem ze kobieta biega po okopach z karabinem. a kontrakt z williamsem wlasnie ze mam. od 2014. bede im herbate podawal. O!.


avatar
greyfroot

30.01.2013 07:24

0

nie zgadzac*


avatar
greyfroot

30.01.2013 07:26

0

@ kempa007 taka techniczna uwaga. gp brazylii juz bylo, wiec moze czas na zmiany....?;)


avatar
Kamil-F1

30.01.2013 08:49

0

@16. Skoczek130 W F1 nie ma miejsca dla kobiet, nie ważne czy ma talent czy (w 99% przypadków) nie. Kobieta może tu pełnić rolę najwyżej hostessy albo zwykłego członka zespołu. Motorsport to rzecz przeznaczona dla mężczyzn, chociaż wiadomo, że lewackie zapędy kierownictwa FIA mogą wywrócić wszystko do góry nogami- ale prędzej skończy się F1...


avatar
pjc

30.01.2013 09:54

0

@greyfroot ależ ja szanuję Twoją opinię. W Anglii picie herbaty to tradycja, trzeba uważać kiedy i jak się ją podaje:) Ja bardzo lubię patrzeć na kobiety ubrane w kombinezony wyścigowe - nie wiem jak Wy?:) Pozdr przeciwników i zwolenników obecności płci pięknej w tym sporcie. @elin - Ciebie szczególnie:)


avatar
elin

30.01.2013 21:46

0

22. pjc - bardzo dziękuję za to szczególne wyróżnienie i również ( jak zawsze ) Pozdrawiam :-). Chociaż muszę przyznać, że jeśli mowa TYLKO o patrzeniu ..., to jednak wolę panów w kombinezonach wyścigowych, niż kobiety ;-).


avatar
Grzesiek 12.

31.01.2013 07:26

0

23. elin No i wyszło szydło z worka .... :)))


avatar
elin

31.01.2013 15:23

0

24. Grzesiek 12. - nie bądź Ty Kolego taki dowcipny ... ;-)). Doskonale wiesz, że chodziło o odpowiedź na żartobliwe pytanie jakie zadał @ pjc. Inaczej ( niż żartem ) do tematu nie da się podejść, bo zdania o kobietach, pewnego pana piszącego po tym newsem ( nick na lierkę K ) ... hmm ... lepiej nawet nie komentować ...;-/ No ..., ale żeby wszystko było jasne i nic z worka nie wychodziło ... ;-)), zapewniam - dla mnie nie ma znaczenia, czy kierowcą bolidu będzie kobieta, czy mężczyzna, byleby potrafiła/ potrafił jeździć. PS: Co Ty się tutaj ostatnio taki bojowy zrobiłeś ... ;-)), aż strach się do Ciebie odezwać ... ;-)))) Pozdrowionka :-)


avatar
Kamil-F1

31.01.2013 16:52

0

@25. elin To chyba w moim kierunku robisz jakieś aluzje... Sam temat jest niepoważny, tak jak niepoważna jest kobieta za kierownicą; natomiast żarty możesz sobie robić gdzie indziej...


avatar
elin

31.01.2013 17:35

0

26. Kamil-F1 - żadnej aluzji nie robię, tylko stwierdzam fakty. Dla wyjaśnienia, sama jestem kobietą i nie zgadzam się z tym, jak ignorujesz i umniejszasz umiejętności tej płci. Owszem, do tej pory w F1 nie było takiej, która potrafiłaby jeździć na poziomie kierowców - mężczyzn. Ale, jeśli kiedyś taka się pojawi ... nie widzę powodu, dlaczego nie miałaby tutaj być. I pozwól, że sama zdecyduję kiedy i z kim będę żartować ;-).


avatar
Grzesiek 12.

31.01.2013 17:40

0

25. elin E tam Nawet jeśli piszesz żartem .... , nie widzę nic złego że wolisz facetów w kombinezonach :))) Ja chyba też wolę .... , bo na Panie , to głównie w garażach:))) Daleki też jestem żeby popierać pana K , bo to co on pisze to ręce opadają ....... :/ Ale jednak uważam że w pewne sporty ... Panie nie powinny się mieszać ... :P Ale to tylko moje zdanie :)) PS bojowy Zrobiłem ? A kiedy nie byłem ? Przecież wiesz że od początku mojej obecności na tym portalu ...wiecznie się wykłócam :) już taka moja natura :D A mimo to jakoś nie zauważyłem strachu w Twoich oczach , oczywiście odrzucam same początki ... :/// Pozdrówka :)


avatar
Kamil-F1

31.01.2013 18:40

0

@ 27. elin Już styl Twoich wypowiedzi ujawnia płeć... Natomiast kobiety mają umiejętności- ale w innych, typowo damskich dziedzinach- to też nie ignoruję ani nie umniejszam im jako takim, a co do motorsportu to nawet gdybym chciał to nie ma czego umniejszać, bo w tej dziedzinie kobiety żadnego talentu nie wykazują. A jeśli kiedyś pojawiłaby się taka, która śmiałaby stawać w szranki z mężczyznami to i tak nie powinna zostać wpuszczona do tego świata- bo to kobieta, a te wstępu tu nie mają. Są dziedziny życia przeznaczone dla kobiet, są dla mężczyzn i nie mogą się nawzajem przenikać, a wszelkie odstępstwa od tej reguły to chora feministyczna ideologia i zboczenie. P.S. i odpowiedź na słowa @28. Grzesiek 12. To raczej ty piszesz takie rzeczy, ze ręce opadają- zapędziliście się trochę w tej ''dyskusji'' z @elin a należy zauważyć że to nie miejsce na romansowanie.


avatar
Grzesiek 12.

31.01.2013 20:08

0

29. Kamil-F1 No jeśli w twoim mniemaniu tak wygląda romans ... to ja naprawdę już współczuję dla Twojej żony Twojego romantyzmu .... :D:D:D Poza tym jak czytam wszystkie Twoje brednie odnośnie Susie Wolff... to naprawdę wstydzę się ze jesteś facetem ! Puknij się łeb ! jaka hańba ? jak poprzez łózko ? Ale to tylko pokazuje Twoje ograniczenia !


avatar
Grzesiek 12.

31.01.2013 20:10

0

miało być > jesteM facetem<


avatar
Kamil-F1

31.01.2013 20:34

0

@30. Grzesiek 12. Ja też się wstydzę, że jesteŚ facetem. Wiadomo kto jest mężem Susie Wolff i wiadomo, że ma z tego powodu chody w zespole. Natomiast sam fakt, że kobieta nawet tylko testuje bolid F1 jest hańbą- bo wyścigi to męska dziedzina. Skoro jesteś feministą, to Twoja rzecz...


avatar
Grzesiek 12.

31.01.2013 20:53

0

32. Kamil-F1 Wiadomo kim jest ... więc gdybyś oskarżał o nepotyzm , to bym słowa sprzeciwu nie napisał :P ........ ale brednie że przez łóżko ? - to normalnie ręce opadają ! A co tam ........ jestem w twoich oczach zielonym ........ , więc dlaczego teraz w przypadku w którym piszesz totalne głupoty , chociaż przez moment miałbym nie zostać feministą :P hehehe


avatar
Kamil-F1

31.01.2013 21:17

0

@33. Grzesiek 12. A co...? Skoro jest jego mężem to można powiedzieć, że załatwiła sobie posadę ''przez łóżko''- można to potraktować w formie żartu. Za to nepotyzm pewnie też miał miejsce, skoro rodzinę wsadza się na zespołowe stanowisko, załatwia przejażdżki bolidem, hańbiąc przy tym dobre imię F1...Takie praktyki są powszechnie znane. Jeśli twierdzisz, że jesteś zielonym to z pewnością jesteś i feministą- to to samo ''szambo'', a taka ocena wynika tylko z treści i charakteru Twoich wypowiedzi.


avatar
elin

31.01.2013 21:19

0

29. Kamil-F1 - również uważam, że są sporty bardziej przeznaczone dla kobiet i te dla mężczyzn. Np. boks, czy podnoszenie ciężarów - w wykonaniu pań, to zdecydowanie przesada. Jednak jestem za tym, aby każdy sam decydował co chce robić i do czego się nadaje. W F1 już jeździły kobiety i jakoś ten sport się nie zawalił, ani nie skończył. A że nie wykazały się dostatecznymi umiejętnościami ... długo tutaj nie zabawiły. Ale o wielu kierowcach - mężczyznach również można tak powiedzieć - liczy się talent nie płeć. Czy styl mojej wypowiedzi ujawnia płeć ? Może, ale bardziej wynika z tego, że szanuję osobę z którą piszę. I jest bardziej osobisty tylko w przypadku osób, które dobrze tutaj znam ( od wielu lat : płeć nie ma znaczenia ), i które doskonale wiedzą co jest żartem, a co na serio. Ale jeśli komuś to przeszkadza - nie mój problem, można omijać i nie czytać moich wpisów ;-). Chociaż przyznam, że akurat Ciebie uważałam za osobę, która pisze w temacie argumentami, a nie czepia się stylu ( głupot ) .. @ Grzesiek 12. - miałam napisać coś innego ... Ale skoro mowa o romansowaniu ... ;-))), to muszę napisać, że jesteś wyjątkowo romantyczny, kiedy piszesz o Schumacherze, Raikkonenie lub Bernie E. ... ;-)))


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu