FIA potwierdziła lokalizację strefy DRS podczas najbliższego GP Wielkiej Brytanii.
Tym razem ciało zarządzające regulaminami Formuły 1 nie zdecydowało się na wprowadzanie jakichkolwiek zmian w stosunku do poprzedniego roku.Punkt pomiaru odległości między bolidami będzie znajdował się 25 metrów przed zakrętem numer 3 (Village), a aktywacja będzie następować 45 metrów za zakrętem numer 4 (The Loop). Kierowcy podczas wyścigu będą mogli więc korzystać z ruchomego skrzydła na prostej Wellington kończącej nową część toru tzw. Arenę.

05.07.2012 13:56
0
Czyli zakręt 5 z włączonym DRS :D Będzie ciekawie
05.07.2012 16:30
0
Jest w ogóle możliwe przyjechanie zakrętu nr 5 z włączonym DRS? Nie jest za ostry?
05.07.2012 18:27
0
chyba wiedzą co robią , lecz fakt , może byc ciasno
05.07.2012 18:34
0
Mogła być jeszcze jedna między zakrętami 14 i 15. Byłoby ciekawiej. Nie sądzicie???
05.07.2012 19:00
0
Meta powinna być tam gdzie w 2010 roku, pomiędzy zakrętami 8 i 9
05.07.2012 19:48
0
w kwalifikacjach też wjeżdżają w 5 z włączonym DRS. Ten zakręt się łagodnie otwiera, więc ważniejszy jest docisk przodu niż tyłu. Liczę na dobry wyścig :)
05.07.2012 22:13
0
@Jens - no niestety, ale nowe boksy znajdują się w innym miejscu. ;)
05.07.2012 23:21
0
Wow!!! jedyny wyścig, który nie oglądałem w tamtym sezonie to silverstone i nie śledziłem highlights i proszę, nie wiedziałem, że boksy są w innym miejscu:( Ale siaaaaaaaara !!!! Jutro oglądam od pierwszego treningu :) i analizuję !!!! Cytuję RideRR87 "Liczę na dobry wyścig :)"
06.07.2012 07:48
0
W zakręcie nr 5 nie będzie zbyt dużej prędkości ponieważ 4 jest wolny i DRS nie będzie miał zbytniego znaczenia :D Takie jest moje zdanie
06.07.2012 09:14
0
@up, może to głupie, ale jak pojeździł byś na symulatorach typu rfactor, uwierz jest on zbyt ostry i przejechanie go z DRS jest możliwe ale nie za każdym razem, bo delikatny mocniejszy ruch kierownicą i już obraca Cię na poboczu, zobaczymy jak to będzie wyglądało, przypomnę, że w tamtym roku Alonso użył DRS dopiero za zakrętem nr. 5, ale może dlatego, że było jeszcze trochę wilgotno.
06.07.2012 12:32
0
pawel2946, może masz rację, ale wydaje mi się, że szorokość wejścia w zakręt 3 i odcinek między 3 a 4 jest na tyle szerokii i długi, że pozwala na przejechanie go różnymi torami jazdy. 4 jest wolna, nie wymaga dużego docisku, więc mniejszą rolę będzie odgrywało brudne powietrze za bolidem z przodu. Potem 5 z DRSem i może będzie dużo wyprzedzania. jareklykos dokładnie! zauważyłem, że są różne szkoły. Niektórzy jak Vettel od razu po wyprostowaniu kół włączają DRS w kwalifikacjach, a np Alonso stara się wykorzystać docisk tyłu do rozpędzenia się trochę i dopiero po chwili włącza DRS. Hamilton robi podobnie.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się