Fernando Alonso potwierdził, że jego ekipa rozwiązała problem dotyczący ruchomego tylnego skrzydła, które w połowie wyścigu o GP Malezji przestało działać i uniemożliwiło „łatwiejsze” wyprzedzenie Lewisa Hamiltona.
„W Malezji mieliśmy problem w połowie wyścigu. Odkryliśmy jego przyczynę, więc teraz powinno być już dobrze” mówił Hiszpan przed rozpoczynającym się już jutro weekendem w Szanghaju. „To był problem ze złączką hydrauliczną, teraz powinno być już okay, wszystko jest naprawione.”Ferrari ma jednak dużo poważniejszy problem dotyczący osiągów swojego bolidu w kwalifikacjach. Zdaniem Alonso, problemów tych ekipa nie będzie w stanie rozwiązać z dnia na dzień.
14.04.2011 12:06
0
Swoją drogą to ciekawe że w Qualu tracą do Maca i RBR ok 1sek podczas gdy w wyścigu jadą niemal jak równy z równym.
14.04.2011 12:17
0
1. Orlo Podobnie zachowywało się R30 Roberta w zeszłym sezonie. Muszą nad tym popracować, bo ciężko walczyć o zwycięstwa startując z p5-p6 (jeśli LR) nie będzie wyżej.
14.04.2011 12:18
0
sorry za nawias :)
14.04.2011 12:19
0
Ferrafi mialo być głównym faworytem do tytułu mistrzowskiego (tak wynikało z ich formy podczas zimowych treningów), jednak poo dwóch kwalifikacjach tego roku trzeba przyznać iz z tym bolidem nie da im sie tego dokonać. A ich miejsce w stawce zczynają zajmować kierowcy Lotus Renault
14.04.2011 12:32
0
@Gosu No nie wiem czy R30 miało tempo wyścigowe porównywalne do RBR, ja nic takiego sobie nie przypominam. Ale fakt, w Q rzeczywiście Robert nie raz tracił ok 1sek do P1.
14.04.2011 12:44
0
5. Orlo Chodziło mi o różnicę w tempie kwalifikacyjnym i wyścigowym. Choć na trudnych obiektach Robert radził sobie bardzo dobrze w wyścigu niewiele ustępując najlepszym.
14.04.2011 12:55
0
@Gosu Rozumiem że chodziło Ci o różnicę w tempie kwalifikacyjnym i wyścigowym ale właśnie czegoś takiego sobie nie przypominam, tzn wiadomo że jakaś tam była, ale nie to co teraz jest u Ferrari. Powiedziałbym nawet że Robert był często w Q wyżej niż powalało tempo bolidu, albo konkurenci w szybszych bolidach popełnili jakieś błędy na szybkim kółku i w wyścigu mógł się już tylko bronić.
14.04.2011 13:01
0
7. Orlo udręką R30 było tempo kwalifikacyjne. To, że Robert był w miarę wysoko zawdzięcza tylko sobie i swoim umiejętnością. Wystarczy zobaczyć ja jakich pozycjach kończył kwalifikacje Witek (średnio 12-15). Tempo wyścigowe było dużo lepsze niż kwalifikacyjne. Podobny problem ma teraz Ferrari.
14.04.2011 13:03
0
*swoimi umiejętnościami (edycja by się przydała)
14.04.2011 13:09
0
No cóż, dalej się nie zgadzam:P Pamiętasz może GP Wielkiej Brytanii? Jeżeli wg Ciebie R30 miało dobre tempo wyścigowe, to czemu Robert tak mało razy atakował(by nie napisać wyprzedzać bo zaraz zejdziemy na temat umiejętności Roberta w wyprzedzaniu a nie o to chodzi), a tak często się bronił? A to że Witek kończył zazwyczaj na Q2 to świadczy o jego umiejętności szybkiego wykręcenia szybkiego kółka;-)
14.04.2011 13:45
0
panowie wystarczy poświęcić dłuższą chwilę i oglądnąć wszyskie GP z roku 2010 bacznie sledząc poczynania Reno (Roberta i Witka) na torze a wszystkie animozje zakończą się w 5 sek. :) Widać jak na ręce jakie miał możliwości bolid a ile swego "dorzucił" Robert do całokształtu, i wszystko na temat. Dla mnie osobiście to polski Ayrton Senna:) ps. Sutilowi "zjechał" psyche gdy w jednym z GP niby dał się wyprzedzić by zaraz przed Sutilem zjechac do boksu kiedy ten wchodził w zakręt. Plon zebrany w Singapurze:)
14.04.2011 15:21
0
10. Orlo Fragment wywiadu z Jamesem Allisonem: "Widzieliśmy, że w Sepang model R31 pokazał dobre tempo wyścigowe – zdecydowanie lepsze niż tempo podczas jazdy kwalifikacyjnej – jaka jest Twoja ocena? Widzieliśmy to już dwa razy. Tak zachowywał się samochód z ubiegłego sezonu, który sprawował się dobrze przy bogatej mieszance paliwowej i wygląda na to, że jest tak samo w przypadku modelu R31."
14.04.2011 15:29
0
10. Orlo to zaatakuj Fiatem 126P Mercedesa CLK :) Robert jeździł 5 bolidem w stawce, a jak wiesz ciężko się wyprzedza szybsze auto :)
14.04.2011 19:08
0
Mam nadzieje, że nie używają złączek włoskiej firmy na "M" , bo jeśli tak to kaput. Ta firma "M" idzie na ilość, a nie na jakość :D
14.04.2011 19:20
0
To dobra wiadomość na innych zdjęciach widać, że przed tym GP Ferrari nie tylko poprawiło system DRS! Mam nadzieję, że zaprezentują się z lepszej strony niż w poprzednich GP !
14.04.2011 20:10
0
14 chodzi ci o manietti marelli ? bo jak tak to ja słyszałem o niej dobre rzeczy i jest obecna chyba tez w wrc przynajmniej w zeszłym roku była a teraz nie wiem bo w polskiej tv nie ma w tym sezonie wogole relacji z rajdow a jak sądzisz ze ta firma jest kiepska to znaczy ze korzystales z jej usług i byłes niezadowolony ?
14.04.2011 21:30
0
tempo kwalifikacyjne LR w chwili obecnej to trzecia sila, tempo wyścigowe jest niestety gorsze bo lepsza jest ferarka. natomiast bardzo wysoko stoją (jeżeli nie są najlepsi ) jeśli chodzi o starty - sami kierowcy się wypowiadają że w tej kwestii inżynierowie wykonali kawal dobrej roboty
14.04.2011 21:45
0
16. fanAlonso=pziom Nie, chodziło mi o firme Manuli-hydraulics , bo w niej pracowałem, a post nr 14 to tak trochę w formie żartu :)
15.04.2011 00:18
0
i znowu - lotus dwa razy na podium wskoczył, i dla niektórych już jest lepszy od Ferrari ;-)
15.04.2011 07:11
0
LR jest obecnie 3 siłą. Ferrari musi jednocześnie bronić się, aby utrzymać 4 pozycję i walczyć z LR o 3. Tak, moim zdaniem wygląda początek sezonu. Ferrari mnie rozczarowało. Liczyłem na to, że w tym sezonie będą walczyć o majstra i odrobią porządnie lekcje w zimie. Niestety, nie przyłożyli się tak jak Macki i Renówki. Żadnej innowacji nie wymyślili. Została tylko nazwa z dawnej legendarnej Ferrarki. Geniusz i sztuka odjechały.
15.04.2011 09:19
0
post dotyczy ferrari,więc kubicomaniaki piszcie te swoje domniemania w postach dot reno.ja o forme ferrari jestem spokojny,a pisanie że LR jest 3 siłą jest troche na wyrost.to dopiero 3 wyścig więc luzik.
15.04.2011 22:20
0
21 jenks - twój spokój jest niepokojacy
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się