komentarze
  • 1. onetent1
    • 2010-07-11 20:45:17
    • *.78.181.91

    Czemu różnica między Pietrowem i Kubicą to aż 10 km/h?

  • 2. darkopinio
    • 2010-07-11 20:48:34
    • *.131.25.93

    no właśnie przez te prędkości bolidu Kubicy ciągle go wszyscy doganiają nie podoba mi się to,jakby to poprawili to spokojnie mógłby walczyć o podium

  • 3. Paatryk
    • 2010-07-11 20:56:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 1 i 2: wiecej paliwa to mniejsze prędkości. czyżby nowe skrzydło vettela dawalo 8km/h wiecej?

  • 4. rokossowski
    • 2010-07-11 21:12:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 3. predkosc vettela jest uzyskana w slipstreamie, webber cały wyscig nikogo nie mial przed sobą

  • 5. thoo24mass
    • 2010-07-11 21:21:44
    • *.adsl.inetia.pl

    @4 dobra uwaga :)

  • 6. darkopinio
    • 2010-07-11 21:46:43
    • *.131.25.93

    o jakim wy większym paliwie mówicie, maja prawie wszyscy tyle samo zatankowane zeby przejechać caly wyscig różnice paliwa nie wpływają aż tak na takie różnice predkosci tj. 13 km/h,mam nadzieje że poprawią coś z aerodynamiką bolidu Kubicy bo mnie krew zalewa jak go dochodzą na prostych

  • 7. T0X1C
    • 2010-07-11 21:55:32
    • *.adsl.inetia.pl

    @6 z tego co wiem, to Kubica zakończył wyścig po 20 okrążeniach, więc raczej z pustym bakiem nie jechał, a ten czas jest najwyższym w jego bolidzie jaki został dziś zarejestrowany. Myśl logicznie :)

  • 8. darkopinio
    • 2010-07-11 22:24:02
    • *.131.25.93

    ale nie wiem czy zwróciłeś uwage że od 2 albo 3 wczesniejszych wyscigow predkosc bolidu kubicy w stosunku do innych stajni jest slabsza i nie chodzi mi tylko o ten wyscig bo to jest normalne ze im mniej paliwa to szybkosc wieksza, poprostu zrobili cos z aerodynamika ze lepiej trzyama sie na zakretach i ma tam lepsze predkosci ale na prostej to porażka o to mi chodzi moze by tak to polaczyc albo wyposrodkowac fakt ze nowe skrzydlo dociska lepiej boild i sie trzyam lepiej toru aale przez nie predkosc pewnie spadla tak mi sie wydaje

  • 9. sumo75
    • 2010-07-11 23:23:16
    • *.bb.online.no

    8. darkopinio
    no niestety takie zeczy tylko w redbulu.... poki co
    czekam na kanal f w renault to powinno pomoc jak nie to o pobiciu merca beda mogli pomarzyc

  • 10. riqoor
    • 2010-07-11 23:23:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przecież Petrov uzyskał tę prędkość na praktycznie pustym baku. Nic dziwnego, że ma lepszą prędkość niż Kubica. Tak samo jest np. z DLR i KOB.

  • 11. peeroF1
    • 2010-07-12 07:44:36
    • *.kielce.vectranet.pl

    3. nowe skrzydło Webbera...

  • 12. Pocisk
    • 2010-07-12 08:51:42
    • *.mofnet.gov.pl

    OK - wszystko ładnie, pięknie, ale bez objasnienia:gdzie i kiedy żostały odnotowane pomiary, powyższą (jakże uroczą tabelkę) można sobie w buty wsadzić!!!!

  • 13. Almer
    • 2010-07-12 09:30:42
    • *.29.136.37

    Widać od początku sezonu, że Roberta nie ma w prędkościach maksymalnych na czołowych miejscach, mierzonych w poszczególnych sektorach i na najdłuższej prostej, zarówno w treningach, kwalifikacjach jak i w wyścigu.
    Czy powinni wyppośrodkować docisk: pewnie tak, ale wszystko się z tym wiąże: np: zużycie i temperatura opon, następną konsekwencją jest twardość zawieszenia. To jest jak pajęczyna pociągasz za jeden sznurek ale ciągniesz też za pozostałe.

  • 14. atomic
    • 2010-07-12 09:32:55
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12@ już ci kolego objaśniam . odnotowane pomiary odnotowano tydzień temu podczas gonitwy trzylatków przy minimalnym obciążeniu 100g ołowianym odważnikiem . o więcej informacji poproś ananasa on ma szczegółowe statystyki

  • 15. ravek29
    • 2010-07-12 09:39:27
    • *.pl

    @12: no to się kolega pochwalił wypowiedzią... Już wyjaśniam:
    gdzie: na Silverstone
    kiedy: wczoraj

    w razie pytań pisz do Kasi.

  • 16. skidmarks
    • 2010-07-12 09:54:35
    • *.254.180.129

    Różnice w prędkościach jak najbardziej wykazały inaczej zatankowane bolidy.

    Zauważyć mozna też że przez 3 lata przy setup Kubica bardziej skupia się na downforce a nie na topspeed. Tak było w BMW miedzy Heidfeldem. Możliwe jest to że szuka przy słabszym bolidzie w bardziej ciasnych technicznych sekcjach toru większych szans.

  • 17. ravek29
    • 2010-07-12 10:07:36
    • *.pl

    @16: Bolidy są zawsze zatankowane tak samo (różnice mogą być bardzo niewielkie) gdyż wszyscy startują z pełnym bakiem i kończą praktycznie z pustym. Przypominam, że nie mamy tankowania od tego sezonu.
    Jeśli chodzi o szukanie szans, to raczej niewiele jest takich torów w kalendarzu, gdzie downforce jest aż tak bardzo istotny, że może zaważyć na wygranej. Przede wszystkim niestety przyspieszenie i prędkość max. jaką daje F-duct się teraz liczy i niestety bez tego Renault nie ma co liczyć na przeskoczenie Merca. Choćby nie wiem jaki mieli downforce w Renault, to to nie wystarczy do wygrywania wyścigów.

  • 18. ravek29
    • 2010-07-12 10:10:19
    • *.pl

    ... i tak na koniec: pomiary top speed zapisywane są prawdopodobnie przez cały wyścig dla każdego z bolidów a w tabelce wyżej są właśnie są tego rezultaty - czyli najwyższa zanotowana dla poszczególnych bolidów

  • 19. Pocisk
    • 2010-07-12 10:36:18
    • *.mofnet.gov.pl

    @14, 15
    he he - thx za info - będę telefonował.

    Chodziło mi o bardziej merytoryczne dane (chociażby ze speed trapów), bo takie sugerowanie się największymi osiągniętymi prędkościami nie ma najmniejszego sensu - nic z tego nie wynika.

  • 20. Roll
    • 2010-07-12 11:03:51
    • *.centertel.pl

    dziwne te wyniki

  • 21. bhc
    • 2010-07-12 11:04:26
    • *.makronet.pl

    Kiedy zaczynałem przychodzić na ten portal komentarze pod postami były świetne - było ich mniej, nie były agresywne i zawierały mądre stwierdzenia poparte wiedzą i logicznym myśleniem. Szkoda że wejście kubicy do f1 zostało tak zauważone i ściągnęło te bezmyślne i agresywne dzieciaki.

  • 22. bhc
    • 2010-07-12 11:06:26
    • *.makronet.pl

    Nie piszę dużo chociaż śledzę uważnie wyścigi i całą otoczkę z tym związaną. Ale na litość boską, jak jeden z drugim nie macie nic mądrego do napisania to nie piszcie ! Skończcie z tym chlewem

  • 23. atomic
    • 2010-07-12 11:09:03
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    22@ powaga zabija i niestety powoli

  • 24. bhc
    • 2010-07-12 11:19:18
    • *.makronet.pl

    A nie masz czasem wrażenia że powoli zaczyna sie tu tworzyć drugie wp czy onet ? Połowa postów to bezużyteczny chłam który powoduje przesuwanie się dobrych postów na koniec stawki i zmusza do przewijania strony.

  • 25. atomic
    • 2010-07-12 11:29:09
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dzieciaki chcą pogadać o f1 ale różnica pokoleń robi swoje , nic na to nie poradzimy .kiedyś dorosną i też się będą wkurzać . a póki co ignorować i pisać .

  • 26. szalek
    • 2010-07-12 11:58:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to po prostu tor nie odpowiadal bolidowi nie mogl nabrac predkosci .... przeciez wczesniej kubica byl w czolowcze tej klasyfikacji

  • 27. seba604
    • 2010-07-12 16:14:13
    • *.xdsl.centertel.pl

    Pietrow ma taką przewagę nad Kubica ,bo Kub odpadł na początku wyścigu kiedy to w bolidzie jest dużo paliwa i prędkości są dużo mniejsze ,więc...

  • 28. cyk
    • 2010-07-12 21:31:35
    • *.tktelekom.pl

    Dziwne ale ja na kilku torach widziałem Renault w TOP V-max ale pewnie np. kolega Almer ma lepsze info....

  • 29. sever
    • 2010-07-12 21:52:38
    • *.sky24.pl

    WIELKI szacunek dla Webera- jak musiał nadrabiać miedzy prostymi!

  • 30. mazur81
    • 2010-07-12 22:08:33
    • *.gemini.net.pl

    22 popieram. Błogosławieni Ci którzy nie mając nic do powiedzenia nie obracają tego faktu w słowa

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo