komentarze
  • 12. fankaVettela
    • 2010-05-14 16:09:19
    • *.net.stream.pl

    dobrze by było jakby wystartował z pole position i na to liczę, że Q też będą udane...

  • 13. kuba1808
    • 2010-05-14 16:16:56
    • *.aster.pl

    Nie wyścig świadczy o charakterze Vettela, a cały jego dorobek. Co do umiejętności kierowcy - hamowanie silnikiem to podstawa, którą każdy szanujący się użytkownik 4 i 2 kółek powinien posiadać. To jest F1, nawet Senna czy Chandok są wbrew pozorom niezłymi kierowcami, choć oczywiście daleko im do czołówki.
    Konik_mekr dobrze zauważył, że większym wyzwaniem było powstrzymywanie się przed przyspieszaniem niż kontrola niesprawnego samochodu.

    A co do samej awarii - Red Bull bardzo często ma problemy z kołami. Zarówno rok temu, jak i w tym sezonie zawsze coś się dzieje z przednimi kołami. A to nakrętka, a to hamulce, a to jeszcze coś innego. Czyżby kosztem, przykładowo, chłodzenia hamulców, dostosowano świetną aerodynamikę, tudzież "asa", którego rzekomo mają posiadać?

  • 14. 6q47
    • 2010-05-14 16:17:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Coś mi się zdaje, że tych "nietypowych" awarii jest zbyt wiele, a w dodatku nikt nie wie, gdzie jest limit tej nietypowości...
    Odporny (Vettel) może i jest, ale gdzie jest granica jego odporności? Przecież dopiero wszyscy sie rokręcają, łapią temperaturę ciałą, nabierają szybkości - a On niestety musi "sobie radzić", niestety musi zgadywać co go jeszcze moze spotkać. Vettel nie ma zamiaru zbytnio odstawać od czołówki. Dobre miejsce zespołu nie daje uśmiechu na jego twarzy, zapewne jest wkurzony takim obrotem sprawy. Jego tytaniczna praca idzie na marne, a przyznacie, że nie jest to miłe.

    Coś zmieniali przy zaciskach, czy może jakieś zanieczyszczenie materiału podczas produkcji? Komunikat komunikatem - muszą zmodyfikować analizowanie działania jakiejś zmiany pod katem niezawodności... w końcu to nie może tak być, że pilot "gołymi rękoma" musi sobie radzić na torze, nie zawsze będzie przewaga pozwalająca na prowizorkę, której celem jest dojechania do mety.
    Pozdr.

  • 15. seb1746
    • 2010-05-14 16:18:26
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    12. fankaVettela - zdecydowanie nie!!! lepiej niech wygra ktoś inny chociażby Kubica

  • 16. eltek
    • 2010-05-14 16:18:54
    • *.adsl.inetia.pl

    10. aees
    trzeba tylko uwazac by nie przegrzac ale czego ? przy hamowaniu silnikiem?

  • 17. fankaVettela
    • 2010-05-14 16:21:19
    • *.net.stream.pl

    15. seb1746 ja życzę Robertowi jak najlepiej ale 1 miejsce to chyba zbyt optymistycznie..., tak myślę

  • 18. seb1746
    • 2010-05-14 16:24:48
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    17. fankaVettela - może zbyt optymstycznie....

  • 19. grzes12
    • 2010-05-14 16:30:27
    • *.147.236.253.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Najwidoczniej nie było aż tak źle z hamulcami , skoro dał radę dojechać mety . Jasne że ryzykował , no ale to ryzyko chyba jest wpisane w ten sport ...

    Ciekaw jestem co tym razem znowu się przydarzy któremuś kierowcy RBR w Monaco ...?

  • 20. AlMastar
    • 2010-05-14 17:23:37
    • *.cdma.centertel.pl

    @16. no chyba silnika a myślałeś że czego ??

  • 21. vroomf1
    • 2010-05-14 17:30:17
    • *.finemedia.pl

    20. AlMastar - widać że fachowiec z Ciebie :)

  • 22. joo
    • 2010-05-14 17:37:09
    • *.wilan.pl

    a Hamiltonowi rozwarstwiła sie opona??? jakaś przyczyna rozwarstwienia tej tarczy musiała być no ale ja sie nie znam

  • 23. piotrek
    • 2010-05-14 17:49:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hamilton to dzieciak. Po cholere tak wariował w końcówce wyścigu. Nie często zgadzam sie z komentarzami Borowczyka ale tutaj musiałem zrobić wyjątek. Co do Hamiltona to dodam że jeśli nie nauczy się myśleć i podejmować pewnych decyzji samodzielnie to będzie najbardziej nieprzewidywalnym kierowcą w F1.
    RedBull ma problem z tymi hamulcami. Może są zbyt mocno obciążone niż w innych bolidach?

  • 24. elin
    • 2010-05-14 17:56:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawo Vettel !!! - i tyle :-)
    Jeśli dobrze pamiętam, to podobne kłopoty miał Webber w Singapurze 2009, a wyścig zakończył w żwirku nie kończąc wyścigu ... Więc wcale nie jest tak łatwo jechać z uszkodzonymi hamulcami i nie każdy kierowca to potrafi.

    19. grzes12 - tym razem ( dla odmiany ) nic się nie przytrafi kierowcom Red Bull. Dojadą do mety i razem z Robertem - podium ;-)

  • 25. pawel123
    • 2010-05-14 18:00:43
    • *.adsl.inetia.pl

    drastyczne zwolnienie tempa... tia :) z 290 na 280 km/h

  • 26. xdomino996
    • 2010-05-14 18:01:14
    • *.146.242.212.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ale nie róbcie z niego bóg wie kogo ja mam MZ ETZ 250 i pomimo ze to 2-suw (2-suwy mają słabsze hamowanie silnikiem) to i tak sobie sam potrafie dac z tym rade

  • 27. grzes12
    • 2010-05-14 18:39:44
    • *.147.236.253.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    24 elin
    Ja stawiam że tym razem na podium nie będzie żadnego kierowcy Czerwonego Byczka .... , na którym to raczej widzę Alonso , Kubicę i Hamiltona ;)

    A może w związku z różnicą zdań dotyczącej ewentualnej awarii bolidu RBR zafundujemy sobie jakiś mały zakładzik ?

  • 28. lechu55
    • 2010-05-14 18:58:20
    • *.181.129.250

    Ja mysle ze Vettel nie wykazal sie niczym wielkim podczas tej pechowej dla niego koncowki ale i tak nalezą mu sie brawa ze zaryzykowal, opanowal chęc szybszej jazdy i jakos doczołgał sie do mety. Red Bull ma zawsze swietne kwalifikacje ale wyscig juz nie tak rózowy. Mysle ze Alonso stac na przerwanie passy tych 5 pole position Red Bulla. Nie sądze zeby Kubica pojechal na PP ale szansa na drugą linię jest.

  • 29. pz0
    • 2010-05-14 19:49:22
    • *.1.92.188

    RedBull ma w takim razie niezły orzech do zgryzienia. Produkcja jednej tarczy trwa kilka miesięcy.

  • 30. Michu..
    • 2010-05-14 20:16:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Renault nie nawala z czego jestem zadowolony

  • 31. kaniuss
    • 2010-05-14 20:48:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16 eltek 10 aees codziennie hamuje więc wie czego nie trzeba przegrzać... dla niego to bułka z masłem....

  • 32. johnybooki
    • 2010-05-14 22:05:20
    • *.chello.pl

    Nie zrobił nic wielkiego w porównaniu np do Gilles'a Villeneuve

  • 33. JeriCho
    • 2010-05-14 22:27:54
    • Blokada
    • *.and-net.pl

    lol

  • 34. JeriCho
    • 2010-05-14 22:29:08
    • Blokada
    • *.and-net.pl

    www.youtube.com/watch?v=Sl-gwEDnpmc

  • 35. JeriCho
    • 2010-05-14 22:29:24
    • Blokada
    • *.and-net.pl

    Robert Kubica onboard Monaco 2010 HD by Jericho :)
    www.youtube.com/watch?v=Sl-gwEDnpmc po wklejeniu linku usuncie spacje w niektórych miejscach, bo jakimś cudem same się dodają.

  • 36. elin
    • 2010-05-14 23:00:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    27. grzes12 - zakładzik korci ... i to bardzo ... ;-)). Ale chyba aż tak wielkiego zaufania do konstrukcji Neweya jeszcze nie mam ... Może przy okazji następnego wyścigu ... ;-)

  • 37. grzes12
    • 2010-05-14 23:43:04
    • *.147.46.41.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    36 elin
    Eh ... Szkoda ;) he he
    pozdrawiam ;)

  • 38. dex
    • 2010-05-15 00:28:35
    • *.50.54.34

    śmieszą mnie wypowiedzi niedzielnych "kierowców^

  • 39. dex
    • 2010-05-15 00:29:46
    • *.50.54.34

    a co to skrzynia biegów ?? hehe

  • 40. jar188
    • 2010-05-15 03:46:14
    • *.chello.pl

    Co Wy wypisujecie z a głupoty!!! Przecież padła jedna tarcza , miał do dyspozycji jeszcze tylne hamulce!!! losie słodki czytać i rozumować trza umić, to też sztuka, ciężka do ogarnięcia dla niektórych.

  • 41. atomic
    • 2010-05-15 08:14:39
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    40@jar188 i wszystko w temacie 10/10

  • 42. xdomino996
    • 2010-05-15 11:33:44
    • *.182.106.8.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Kubica 1 jaki czs na twardej jest szansa na PP


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo