komentarze
  • 1. orinocoPL
    • 2010-04-29 09:46:45
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    No tak, kryzys dosiegnal F1...

  • 2. cizemkaszczecin
    • 2010-04-29 09:48:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Continental jeszcze będą tańsze i może chodzi o to ażeby było emocji z powodu wadliwości gum.

  • 3. Smola
    • 2010-04-29 10:04:13
    • *.adsl.inetia.pl

    @2 - wątpliwe teoria zwiększenia widowiskowości.

    Sprawa opon na przyszły sezon to sól w oku zespołów i Berniego. Finanse vs. jakość, to pojedynek tytanów, zważając na odwieczną niechęć zespołów do projektowania czegokolwiek nowego. Lepiej rozwijać coś, co już jest zaprojektowane (bo taniej?)

  • 4. Gosu
    • 2010-04-29 10:13:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Szkoda, że Michelin tak wysoko zagrał, bo prawdopodobnie nie będą dostarczać opon w przyszłym sezonie. Berni da szanse wykazać się nowym i niedoświadczonym w F1 dostawcom. Oby nie skończyło się to tym, że połowa ekip nie wystartuje do GP ( już taki przypadek miał miejsce kiedy to ścigało się tylko 6 bolidów).

  • 5. bazi22
    • 2010-04-29 10:29:10
    • *.slupsk.vectranet.pl

    @Gosu
    Ale wtedy nie ścigali się ci co używali Michelinów, który nie potrafił przygotować opon, którę wytrzymyałyby temperaturę w Indianopolis

  • 6. Wiater
    • 2010-04-29 10:47:09
    • *.217.146.194.generacja.pl

    Co prawda to prawda ;) Ja bym był za Pirreli i wtedy Kubica do Ferrarii. Wtedy bedzie Polak w czerwonym włoskim bolidzie na włoskich gumach.

  • 7. matito
    • 2010-04-29 10:53:58
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie wierzę że F1 nie stać na opony. Lepiej mieć doświadczonego i sprawdzonego dostawcę tak ważnej części bolidu

  • 8. ziarno truli
    • 2010-04-29 11:00:06
    • *.54.53.140

    Niech wezmą Stomil Olsztyn..

  • 9. nico64
    • 2010-04-29 11:20:44
    • *.k249.webspeed.dk

    @Gosu
    I wtedy trzeba było przejechać cały wyścig na jednym komplecie opon.
    A jeśli chodzi o Avon to bardzo mierna marka ogumienia z najniższej i najtańszej półki.

  • 10. nico64
    • 2010-04-29 11:23:22
    • *.k249.webspeed.dk

    @Wiater
    Nie że nie umieli tylko nie zabrali tych co potrzeba,wzięli dwie mieszanki ale żadna się nie sprawdziła.

  • 11. Roll
    • 2010-04-29 11:30:14
    • *.centertel.pl

    No to miał problem.

  • 12. biter1
    • 2010-04-29 12:01:15
    • *.238.201.25

    Jak tylko widzę nazwisko Ecclestone przy nazwie jakiejś firmy to zuje że ona będzie miała wyłącznośc na coś w F1, no cóż, będzie troche pękania opon, dawno tego nie widziałem. Niebezpieczne ale widowiskowe, i czasami próba dojechania na feldze do Pit Lane

  • 13. wieleba
    • 2010-04-29 12:10:12
    • *.tom-net.pl

    A ja stawiam na Dębicę ;)

  • 14. Ataru
    • 2010-04-29 14:12:15
    • *.chello.pl

    Ja marze ciagle o powrocie do kunkurencji u dostawcow opon. Zaluje, ze w ogole nie biora tego pod uwage, a juz sam fakt, ze jest 1 dostawca oznacza, ze F1 dopadl kryzys.

  • 15. nomadwcm
    • 2010-04-29 15:06:43
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja wolałbym "doświadczonego" dostawce opon, niż jakieś nowe koreańskie "coś"

  • 16. Kojag
    • 2010-04-29 15:29:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15. tak nomadwcm, masz rację Avon jest koreańskie.
    Nie nie nie. Koniec standaryzacji. To zabija F1... Mieliśmy teraz okres standardowych opon i to zabiło pewne teamy (patrz: Renault). Team powinien dobrać sobie takiego dostawcę, jaki im pasuje, a nie takiego jakiego nakazuje Bernie. Powinni dać licencje Michelin i Avon, a może i Pirelli. A jak nie im to jakimś innym (trzem, albo dwóm) firmom. Zrobiliby wtedy jakąś sesję testową specjalnie dla wyboru dostawcy i z bani by było...

  • 17. nomadwcm
    • 2010-04-29 16:01:07
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16. Kojag
    Nie chodziło mi o Avon, a o Kumho i Hankook które też chcą do F1.

  • 18. sztoki
    • 2010-04-29 16:56:48
    • *.adsl.alicedsl.de

    Mowia o cienciu kosztow caly czas a chca zmienic wielkosc kol, co idze za tym??
    A mianowicie to ze zespoly musza na nowo zaprojektowac i zrobic podwozie igdzie tu oszczednosc w F1??
    A dostawcow powinno byc wiecej, bylo by ciekawiej i wcale to nie musi byc Michelin tak jak pisze kolega 17.nomadwcm sa inni dostawcy.

  • 19. NITRO_BOOST
    • 2010-04-29 18:18:02
    • *.chello.pl

    Brać AVON. A jeśli Michelin chce to tak jak F1 chce, a nie jakieś nisko profilowe opony będą wymyślać. Łaski nie robią, jest AVON.

  • 20. Blaz
    • 2010-04-29 19:57:04
    • *.sileman.net.pl

    Również uważam ,że powinna być końkurencja ;) między oponodostawcami przynajmniej dwoma. Każdy by miał jakieś plusy tak jak to było kiedyś. Ehhhh zawsze jakieś problemy. Ciekawe co z tego ma Berni że tak popiera AVON. Pewnie jakaś kaska pod stołem. Zresztą jestem sie w stanie założyć ,że jak by porównać opony AVONA i Michelina to Francuzi z palcem w tyłu by to wygrali.

  • 21. kam39
    • 2010-04-29 20:11:15
    • *.lukman.pl

    jak dla mnie to mogło by być co najmniej 2 dostawców opon jak to był w poprzednich latach wtedy wyścigi f1 były trochę ciekawsze bo każde ogumienie w innym bolidzie spisywało się trochę inaczej to i było moim zdaniem ciekawe w wyścigach

  • 22. conrad30
    • 2010-04-29 23:18:50
    • *.33.107.231

    Bernie wspominał że w biedronce widział jakieś tanie;)

  • 23. Roll
    • 2010-04-30 09:51:12
    • *.centertel.pl

    kam39 ma racje a to dobry pomysł bo można byłoby wybrać dostawce.

  • 24. walerus
    • 2010-04-30 11:20:48
    • *.klingspor.pl

    dobra guma nie jest zła.. nawet ta droga....

  • 25. fezuj
    • 2010-04-30 11:33:46
    • *.pub.krusz-lan.pl

    @kempa 007 pisze -
    "zgłosiła się firma Avon, która zaoferowała znacznie tańsze opony i prawdopodobnie ma poparcie Berniego Ecclestone’a."

    Ja czytam:
    firma Avon oferuje Berniego Ecclestone sporą nawiązkę finansową jak tylko Berni klepnie umowę .

    Czy to nie brzmi bardziej swojsko - jak czyta się że Berni coś popiera ??

  • 26. Kojo
    • 2010-04-30 23:58:59
    • *.nplay.net.pl

    Goodyear wróć!!!!!!!!!!!

  • 27. Kojag
    • 2010-05-01 11:20:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17. Słyszałem, że oni coś przebąkiwali o F1, ale raczej nikt (ani z nich, ani z F1) nie brał tego na poważnie.

    Tylko żeby nie było takiej sytuacji, że będzie 5-6 dostawców, bo to będzie już zbyt dużo. 2 w ostateczności 3 to rozsądne liczby

  • 28. Michals
    • 2010-05-03 00:40:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    AVON aktualnie dostarcza opony do F2 więc chyba znają się na tym co robią. Nie należy też sugerować się faktem, że w masowej produkcji celują w tańszy segment rynku - tam widocznie uparują większych zysków, ale równocześnie zapewne dysponują wystarczająco zaawansowanym zapleczem R&D i zdolnymi inżynierami co pozwala im projektować i wytwarzać w małych seriach wyspecjalizowane opony wyścigowe. A że aspirują do F1 ? ... no niech się starają, powodzenia!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo