DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
12.11.2010 00:07
0
12. zenobi29 - chyba Pietrow i Weber. A na marginesie - mętna woda jest dla bystrych szczupaków ;-))
Przejdź do wpisu Hamilton i Button nie przetestują opon Pirelli
03.05.2010 01:33
0
41.leo_ bardzo podoba mi się Twoja koncepcja. A może by tak: minimalna dopuszczalna masa pojazdu z kierowcą i pojemność baku. Łatwiej to kontrolować. Cała reszta to pole dla inżynierskiej inwencji. Plus takiego uregulowania to wyzwolenie postępu technicznego, minus to nieunikniony wzrost kosztów. Ale cóż, pomarzyć nie zaszkodzi - marzenia czasem się spełniają!
Przejdź do wpisu KERS za milion euro?
03.05.2010 00:40
0
AVON aktualnie dostarcza opony do F2 więc chyba znają się na tym co robią. Nie należy też sugerować się faktem, że w masowej produkcji celują w tańszy segment rynku - tam widocznie uparują większych zysków, ale równocześnie zapewne dysponują wystarczająco zaawansowanym zapleczem R&D i zdolnymi inżynierami co pozwala im projektować i wytwarzać w małych seriach wyspecjalizowane opony wyścigowe. A że aspirują do F1 ? ... no niech się starają, powodzenia!
Przejdź do wpisu Michelin proponuje zbyt drogie opony?
11.02.2010 04:10
0
Dagmara_W masz rację, ale tak z przymrużeniem oka: może ten renault, swoimi barwami jak szerszeń ma straszyć konkurentów ?
Przejdź do wpisu Porównanie dotychczas zaprezentowanych bolidów
11.02.2010 03:41
0
a z kolorami butów to jakaś samowolka ;)
Przejdź do wpisu Nagranie z wypadku Kimiego Raikkonena
11.02.2010 03:32
0
Przy doborze mieszanki bierze się, oprócz przewidywanych temperatur, także parametry toru tj. rodzaj nawierzchni, charakterystykę zakrętów, maksymalne prędkości na prostych, ilość dohamowań czy pionowy profil toru. Mówił o tym w jednym z wywiadów przedstawiciel Bridgestona.
Przejdź do wpisu Bridgestone wybrało opony na pierwsze wyścigi
22.09.2009 01:07
0
A na poważnie; tegoroczny konflikt FIA - FOTA był sygnałem, że F1 wymaga nowych uregulowań. Osiągnięty kompromis jest tylko klajstrowaniem głębokich pęknięć ze szkodą dla postępu technicznego w tym sporcie i bez wyraźnego wpływu na jego widowiskowość.
Przejdź do wpisu FIA ograniczy moce silników?
22.09.2009 00:41
0
F1 to sport. Ludzie uprawiający sport to sportowcy. Pytanie kto w F1 jest sportowcem? Kierowca czy inżynier? Jak na razie to z pewnością ten pierwszy. FIA jako organizacja sportowa zobowiązana jest do zapewnienia sportowcom równych szans w rywalizacji - stąd ich, niejako naturalne, dążenie do wyrównywania parametrów technicznych sprzętu. Ale z drugiej strony kibice oczekują, że będą oglądać wyścigi najlepszych kierowców w najszybszych samochodach świata i jeżeli dodać do tego marketingowe kalkulacje koncernów samochodowych, to F1 staje się, chcąc nie chcąc, wyścigiem inżynierów. A może by tak nowa seria F0 : np. bolidy napędzane turbinami na paliwo rakietowe bez żadnych ograniczeń technicznych, prowadzone zdalnie komputrowo przez kierowców siedzących za konsolami w fabrycznych centrach kierowania? ;-)))
Przejdź do wpisu FIA ograniczy moce silników?
22.08.2009 00:03
0
Aby wykręcić w takim gronie najlepszy czas "pod publiczkę" to trzeba i tak być lepszym od pozostałych. A tak przy okazji ; - mnie też fqórfja pisownia niektórych komentarzy. Czy nie można by ich czyścić jakimś słownikiem?
Przejdź do wpisu Alonso chce walczyć o pierwszy rząd w kwalifikacjach
17.02.2009 03:22
0
W Danica Patrick zakończyła ubiegłoroczną IRL na 6-tym miejscu na 39 sklasyfikowanych kierowców. Oprócz niej startowały jeszcze: Milka Duno (miejsce 25) i Sara Fischer (miejsce 34). Bardzo chętnie zobaczyłbym Danicę w F1. Co prawda odrzuciła propozycję objęcia stanowiskai kierowcy testowego w Hondzie ale dlatego, że jak stwierdziła, interesuje ją tylko rola kierowcy wyścigowego. Wysoka pozycja w IndyCar jest bardziej miarodajna dla określenia jej klasy jako kierowcy niż podobna pozycja zdobyta przez kogoś w F1 ponieważ w IRL wszyscy używają takich samych bolidów (silnik Honda i nadwozie Dalara) a w F1 o końcowym wyniku w 3/4 decyduje bolid a kierowca tylko w 1/4.
Przejdź do wpisu W składzie USF1 będzie kobieta?
09.12.2008 04:43
0
Menedżerowie koncernów sponsorujących zespoły F1 kierują się zimnym rachunkiem ekonomicznym. Jak te wydatki nie przekładają się na zyski koncernu - to szlus! Kryzys najbardziej dotknął banki i firmy samochodowe więc nie zdziwiłbym się gdyby następnym po Hondzie był team Renault (ING), albo... BMW(Credit Suisse), albo... Toyota, itd... bo niby czemu producent silników miałby wspierać zespół, który nie używa jego silników a bank wydawać pieniądze, których zaczyna mu brakować na podstawową działalność ?
Przejdź do wpisu Odejdzie kolejny zespół?
07.12.2008 00:44
0
Noo... żal; ale dla Hondy - największego producenta silników - pozycja w końcu stawki w F1 to raczej antyreklama w odróżnieniu od sytuacji w IRL gdzie wszyscy używają wyłącznie silników Hondy. A ponieważ rynek amerykański jest dla Hondy obiektywnie ważniejszy od europejskiego więc ich decyzja jest z biznesowego punktu widzenia racjonalna. Ale jednak żal...
Przejdź do wpisu Honda odchodzi z F1
06.12.2008 02:13
0
FIA doszła do wniosku że w F1 nastąpiło zachwianie równowagi pomiędzy czynnikiem ludzkim a technicznym na rzecz tego drugiego ze szkodą dla widowiskowości gdyż wyścig coraz bardziej rozgrywa się w fabryce a nie na torze. Postanowili pójść w stronę rozwiązań z IRL ale robią to dziwnie. A jak nie wiadomo o co chodzi to... I tak oto Angole: M. i B. forują angielskie firmy Cosworth i XT.
Przejdź do wpisu FIA rozmawia z firmą Cosworth