komentarze
  • 1. szczepi
    • 2010-03-14 15:39:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Coś chyba nie prawda :) Na live timingu Robert zszedł poniżej 1.20...

  • 2. szczepi
    • 2010-03-14 15:39:39
    • *.adsl.inetia.pl

    sorka ... poniżej 2.00 :D

  • 3. Krysiaman
    • 2010-03-14 15:40:08
    • *.adsl.inetia.pl

    1.20 ;D dobry jesteś!

  • 4. FAster92
    • 2010-03-14 15:40:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P1 i najszybsze okrążenie robi wrażenie . GRATULACJE ALONSO!!!!

  • 5. BMWbmw
    • 2010-03-14 15:40:50
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    pod koniec to już zalezało od opon...

  • 6. f1andrewf1
    • 2010-03-14 15:41:43
    • *.icpnet.pl

    Robert ciągle jeździł za wolniejszymi kierowcami, a potem opony już były dosyć mocno zużyte, dlatego tylko na 14 miejscu.

  • 7. F1.09
    • 2010-03-14 15:42:45
    • *.adsl.inetia.pl

    Brawo dla Ferrari!!!
    Cóż, dla Renault to można życzyć lepszego bolidu:)

  • 8. Bmw-Sauber_fan
    • 2010-03-14 15:42:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    patrzac na czasy upewnilem sie ze mercedes jest na poziomie renault a mclaren jest tylko ciut szybszy. szkoda pierwszego okrazenia bo mogly byc ladne punkty

  • 9. Rapidoo
    • 2010-03-14 15:43:28
    • *.33.181.45

    Po tym wyścigu to nie miarodajne czasy Roberta

  • 10. k.lebsky
    • 2010-03-14 15:43:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica jak nie mógł dojsc BAR podejrzewam, że zmniejszył obroty.

  • 11. prolim
    • 2010-03-14 15:43:55
    • *.tvk.torun.pl

    Jeszcze na 5-6 okrążeń miał 6 najlepszy czas... Po prostu oszczędzał silnik już na 8 kółek do końca. Dodać warto, że większość najlepszych czasów została uzyskana pod koniec, gdzie Kubica był jednym z pierwszych co zjechali po twardszą mieszankę, bo na 12 okrążeniu zdaje się...

  • 12. Rafał137
    • 2010-03-14 15:44:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ważne, że na 14 :p zwróćcie uwagę, że swój czas uzyskał na 33 okrążeniu ;] czyli z bardziej dotankowanym bolidem niż taki Rosberg przed nim ;] A Vetel miał podobny czas i podobne okrążenie... Renault ma potencjał :)

  • 13. Rapidoo
    • 2010-03-14 15:48:59
    • *.33.181.45

    Ważne że zrobił rekord w wyścigu zaraz po wyjeździe z pitu a to już coś znaczy gdy wszyscy są "jednakowo" dotankowani.

  • 14. Budyn_F1
    • 2010-03-14 15:52:11
    • *.chello.pl

    Sutil jak przyszalal.

  • 15. Rapidoo
    • 2010-03-14 15:56:31
    • *.33.181.45

    Vetel i Kubek praktycznie w tym samym momencie wyścigu mieli ten sam czas obaj z silnikami Renault tak że będzie dobrze

  • 16. skylinedrag
    • 2010-03-14 16:02:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie no czas Alonso to jest jakaś masakra. czy ja dobrze widzę. 1,5s lepiej niż Massa i duuuużo szybciej niż reszta. FI też robi wrażenie

  • 17. prolim
    • 2010-03-14 16:04:57
    • *.tvk.torun.pl

    @16 - z tego co pamiętam to w kwalifikacjach najlepszy czas był na poziomie 1:54 :). W wyścigu się liczy systematyczność i powtarzalność, a nie 1 wyskok. Dlatego są kwalifikacje i wyścig :P.

  • 18. lukasz1
    • 2010-03-14 16:07:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bo Kubica miał wtedy lepsze opony, a tak dla porównania Algersuari też miał rekord okrążenia.

  • 19. pawel3012
    • 2010-03-14 16:11:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeszcze Renault pokaże na c ich stać ;p

  • 20. roszy
    • 2010-03-14 16:19:49
    • *.master.pl

    Kubek wypowiedział się ze na początku po kraksie musiał się obrocic i przytarł opony natomiast pogon z dalszego miejsca kosztowala go sporą ilość paliwa i dlatego na 8 kółek przd koncem zwolnił bo nie był pewien czy dojedzie do mety.

  • 21. kempa007
    • 2010-03-14 17:12:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kubica wczesnie zmienil opony, im dluzej ktos pozostaje na gumach w pierwszym stintcie to tym lepszy czas pozniej na nowych wykreci.

  • 22. RenaultKubek1
    • 2010-03-14 17:38:41
    • *.cdma.centertel.pl

    Ej o której godzinie będzie 1,2,3 sesja treningowa w Australii?

  • 23. redlum
    • 2010-03-14 19:22:24
    • *.175.149.106.piasta.pl

    tak się zastanawiam - czy druga zmiana opon na miękkie jakieś 10 okrążeń przed końcem nie wyszło by na lepsze. Czasy powinny być o przynajmniej 3 sec lepsze. Minusem tego rozwiązania mogą być problemy wyprzedzenia paru przeciwników, których by się puściło w czasie wymiany opon.

  • 24. Witek6935
    • 2010-03-14 21:26:41
    • *.aster.pl

    a gdzie czas Chandhoka?

  • 25. tReNt
    • 2010-03-14 22:00:32
    • *.adsl.inetia.pl

    W tym roku czasy najszybszych okrążeń w wyścigu nie pokazują układu sił, a przeważnie pokazują jak kto sobie radzi z oponami przy okazji odpowiedniej strategii.

  • 26. marcin20
    • 2010-03-14 22:18:39
    • *.static.sitel.net.pl

    Podobały mi się czasy Renault w tym wyścigu, mogą zawojować coś za dwa tygodnie.

  • 27. luk02
    • 2010-03-14 22:39:12
    • *.chello.pl

    Najszybsze okrążenie jest ważne w kwalifikacjach. W wyścigu wg mnie zdecydowanie ciekawsze, a przede wszystkim bardziej miarodajne byłoby podanie czasów najlepszych pięciu kółek z rzędu.
    Podaję temat pod rozwagę.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo