GP Bahrajnu - najszybsze okrążenia
Poniżej prezentujemy zapis najszybszych okrążeń z dzisiejszego wyścigu o GP Bahrajnu.Poz | Kierowca | Zespół | Okr. | Czas |
---|---|---|---|---|
1 | Fernando Alonso | Ferrari | 45 | 1:58.287 |
2 | Adrian Sutil | Force India | 49 | 1:59.393 |
3 | Mark Webber | Red Bull | 45 | 1:59.487 |
4 | Lewis Hamilton | McLaren | 42 | 1:59.560 |
5 | Felipe Massa | Ferrari | 38 | 1:59.732 |
6 | Rubens Barrichello | Williams | 47 | 1:59.833 |
7 | Vitantonio Liuzzi | Force India | 39 | 1:59.906 |
8 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | 28 | 1:59.964 |
9 | Jenson Button | McLaren | 45 | 1:59.970 |
10 | Sebastien Buemi | Toro Rosso | 41 | 2:00.080 |
11 | Michael Schumacher | Mercedes | 45 | 2:00.204 |
12 | Sebastian Vettel | Red Bull | 32 | 2:00.218 |
13 | Nico Rosberg | Mercedes | 45 | 2:00.236 |
14 | Robert Kubica | Renault | 33 | 2:00.474 |
15 | Nico Hulkenberg | Williams | 34 | 2:01.401 |
16 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber | 27 | 2:01.650 |
17 | Heikki Kovalainen | Lotus | 47 | 2:02.701 |
18 | Jarno Trulli | Lotus | 34 | 2:02.930 |
19 | Vitaly Petrov | Renault | 7 | 2:04.307 |
20 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | 4 | 2:05.044 |
21 | Timo Glock | Virgin | 11 | 2:07.062 |
22 | Bruno Senna | HRT | 14 | 2:09.127 |
23 | Lucas di Grassi | Virgin | 2 | 2:09.361 |
komentarze
1. szczepi
Coś chyba nie prawda :) Na live timingu Robert zszedł poniżej 1.20...
2. szczepi
sorka ... poniżej 2.00 :D
3. Krysiaman
1.20 ;D dobry jesteś!
4. FAster92
P1 i najszybsze okrążenie robi wrażenie . GRATULACJE ALONSO!!!!
5. BMWbmw
pod koniec to już zalezało od opon...
6. f1andrewf1
Robert ciągle jeździł za wolniejszymi kierowcami, a potem opony już były dosyć mocno zużyte, dlatego tylko na 14 miejscu.
7. F1.09
Brawo dla Ferrari!!!
Cóż, dla Renault to można życzyć lepszego bolidu:)
8. Bmw-Sauber_fan
patrzac na czasy upewnilem sie ze mercedes jest na poziomie renault a mclaren jest tylko ciut szybszy. szkoda pierwszego okrazenia bo mogly byc ladne punkty
9. Rapidoo
Po tym wyścigu to nie miarodajne czasy Roberta
10. k.lebsky
Kubica jak nie mógł dojsc BAR podejrzewam, że zmniejszył obroty.
11. prolim
Jeszcze na 5-6 okrążeń miał 6 najlepszy czas... Po prostu oszczędzał silnik już na 8 kółek do końca. Dodać warto, że większość najlepszych czasów została uzyskana pod koniec, gdzie Kubica był jednym z pierwszych co zjechali po twardszą mieszankę, bo na 12 okrążeniu zdaje się...
12. Rafał137
Nie ważne, że na 14 :p zwróćcie uwagę, że swój czas uzyskał na 33 okrążeniu ;] czyli z bardziej dotankowanym bolidem niż taki Rosberg przed nim ;] A Vetel miał podobny czas i podobne okrążenie... Renault ma potencjał :)
13. Rapidoo
Ważne że zrobił rekord w wyścigu zaraz po wyjeździe z pitu a to już coś znaczy gdy wszyscy są "jednakowo" dotankowani.
14. Budyn_F1
Sutil jak przyszalal.
15. Rapidoo
Vetel i Kubek praktycznie w tym samym momencie wyścigu mieli ten sam czas obaj z silnikami Renault tak że będzie dobrze
16. skylinedrag
Nie no czas Alonso to jest jakaś masakra. czy ja dobrze widzę. 1,5s lepiej niż Massa i duuuużo szybciej niż reszta. FI też robi wrażenie
17. prolim
@16 - z tego co pamiętam to w kwalifikacjach najlepszy czas był na poziomie 1:54 :). W wyścigu się liczy systematyczność i powtarzalność, a nie 1 wyskok. Dlatego są kwalifikacje i wyścig :P.
18. lukasz1
Bo Kubica miał wtedy lepsze opony, a tak dla porównania Algersuari też miał rekord okrążenia.
19. pawel3012
Jeszcze Renault pokaże na c ich stać ;p
20. roszy
Kubek wypowiedział się ze na początku po kraksie musiał się obrocic i przytarł opony natomiast pogon z dalszego miejsca kosztowala go sporą ilość paliwa i dlatego na 8 kółek przd koncem zwolnił bo nie był pewien czy dojedzie do mety.
21. kempa007
kubica wczesnie zmienil opony, im dluzej ktos pozostaje na gumach w pierwszym stintcie to tym lepszy czas pozniej na nowych wykreci.
22. RenaultKubek1
Ej o której godzinie będzie 1,2,3 sesja treningowa w Australii?
23. redlum
tak się zastanawiam - czy druga zmiana opon na miękkie jakieś 10 okrążeń przed końcem nie wyszło by na lepsze. Czasy powinny być o przynajmniej 3 sec lepsze. Minusem tego rozwiązania mogą być problemy wyprzedzenia paru przeciwników, których by się puściło w czasie wymiany opon.
24. Witek6935
a gdzie czas Chandhoka?
25. tReNt
W tym roku czasy najszybszych okrążeń w wyścigu nie pokazują układu sił, a przeważnie pokazują jak kto sobie radzi z oponami przy okazji odpowiedniej strategii.
26. marcin20
Podobały mi się czasy Renault w tym wyścigu, mogą zawojować coś za dwa tygodnie.
27. luk02
Najszybsze okrążenie jest ważne w kwalifikacjach. W wyścigu wg mnie zdecydowanie ciekawsze, a przede wszystkim bardziej miarodajne byłoby podanie czasów najlepszych pięciu kółek z rzędu.
Podaję temat pod rozwagę.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz