komentarze
  • 1. lechu55
    • 2010-02-25 20:31:44
    • *.181.129.250

    Coz testy są po to zeby testowac i wprowadzac nowe częsci. Nie jedno Ferrari to robi.

  • 2. jfc
    • 2010-02-25 20:38:00
    • *.78.158.22

    BTW. Renault odrabia straty do Ferrari - było pół sekundy a teraz już tylko 0.003 sek. A w okrążeniach to są już nawet o jedno lepsi ;)

  • 3. sharpi
    • 2010-02-25 21:16:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeśli ktoś jest ciekawy jak wygląda bolid ferrari to tu macie adres: f1today.nl/foto/7960

  • 4. BMWbmw
    • 2010-02-25 21:52:32
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    płetwa ala Mclaren...

  • 5. karolf1
    • 2010-02-25 22:07:50
    • *.aster.pl

    fajnie ze robią zmiany. Kibicuje ferrari.

  • 6. Dr Prozac
    • 2010-02-26 00:10:30
    • *.ipartners.pl

    Kołpaki elementem aerodynamicznym?
    To z czym oni jeździli ma pomóc w jak najszybszej zmianie kół. Chyba ze mnie coś ominęło?:)

  • 7. Dr Prozac
    • 2010-02-26 00:21:53
    • *.ipartners.pl

    Faktycznie, Ferrari kombinuje też z aerodynamiką. Ale to nie kołpaki, tylko część felgi ;)

  • 8. Smola
    • 2010-02-26 08:11:20
    • *.adsl.inetia.pl

    Fakt, felgi przystosowane do szybkiej zmiany kół. Element aerodynamiczny z niego taki, jak z psa kot.

  • 9. Dr Prozac
    • 2010-02-26 12:12:49
    • *.ipartners.pl

    Z tego co czytałem to przyspieszenie zmiany kół nie jest jednak jedynym ich celem. Kombinują trochę w ramach tej regulacji z kształtem felg żeby zmniejszyć opory. Ale szczegółów nie znam, wiec moż eto tylko spekulacje ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo