WYNIKI Jerez [ 13 lutego 2010 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 L.Hamilton McLaren 1:19.583 113
2 A.Sutil Force India 1:20.180 84
3 R.Barrichello Williams 1:20.341 90
4 R.Kubica Renault 1:20.358 85
5 M.Schumacher Mercedes 1:20.613 84
6 S.Vettel Red Bull 1:21.203 90
7 F.Massa Ferrari 1:21.485 160
8 P.de la Rosa BMW Sauber 1:22.134 105
9 L. di Grassi Virgin Racing 1:22.912 63
10 J.Alguersuari Toro Rosso 1:24.072 98

komentarze
  • 41. Dr Prozac
    • 2010-02-13 18:22:49
    • *.ipartners.pl

    Jedyne sensowne wnioski jakie można wyciągnąć z testów to:
    Felipe jest w dobrej kondycji - zobaczcie ile okrążeń zrobił. Nie wiadomo jak bedzie z jazdą na krawędzi, ale myśle że nie bedzie miał problemów.
    Virgin, nawet jesli jezdziło z prawie pustym bakiem, nie ma aż tak tragicznego tempa :)

    Co do reszty, to dalej spekulacje.

  • 42. Dr Prozac
    • 2010-02-13 18:25:12
    • *.ipartners.pl

    40. pesymista:
    Ja nic takiego nie słyszałem. Mówili o problemach z podsterownością które zostały rozwiązane drugiego dnia testów.

    A to że keirowca pojechał na koniec szybciej nie oznacza że jechał na oprach. Może miał wiecej paliwa, ale dostał nowe opony i postanowił zwyczajnie "pocisnąć"? ;)

  • 43. Kaka200
    • 2010-02-13 18:25:25
    • Blokada
    • *.promax.media.pl

    Usunięty

  • 44. misiauek
    • 2010-02-13 18:26:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dr Prozac - zgadzam się, choć teraz pomyślałem, że jesli rzeczywiście HAM jechał prawie na pusto i wyścigowa dziewica też to sa jednak 3 sekundy to w sumie b.dużo

  • 45. ekimmu
    • 2010-02-13 18:29:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @40
    Z podsterownością mają praktycznie wszyscy problem - tzn wiele teamów to przyznawało, nie tylko Renault.
    Ciężko czytać te testy, a w sumie to nic się nie wie - ale jak głupi je śledzimy bo już apetyt na nowy sezon jest duży.

  • 46. sm0ku
    • 2010-02-13 18:31:13
    • *.chello.pl

    Jak się nagle ton komentarzy zmienił, hehe. A ja dalej wam mówię testy w kwestii konkurencyjności nie mówią nic, albo prawie nic. Jak będzie wyglądał mniejwięcej rozkład stawki zobaczymy dopiero po pierwszym GP a i tak precyzyjny rozkład to to nie będzie raczej.

  • 47. Fox_
    • 2010-02-13 18:31:48
    • *.chello.pl

    "Szybsze opony" Sliwa skończ już błaznować

  • 48. Made in Poland
    • 2010-02-13 18:35:09
    • *.227.107.65

    Panowie opamiętajcie się, czy naprawdę myślicie, że Ham czy Kub zjechali do boksów po to, aby im zlano paliwa celem wykręcenia lepszego kółka ? Co prawda nie jestem tego pewien, ale podejrzewam, że tam nikt nie zlewa paliwa tylko wypala się je na torze. To są w końcu testy, szkoda czasu na takie pierdoły jak zlewanie paliwa z baku. Co do R30 to podejrzewam, że przesunęli środek ciężkości bardzo do przodu celem odciążenia tylnych opon, których zużycie będzie kluczowe w 2010r. Stąd mają podsterowność, z którą sobie poradzą przednim skrzydłem, które wygeneruje większy docisk aero. 2010 to nie pierwszy sezon, w którym o wyścigu będzie decydowało zużycie opon, głównie tylnich, bo tam jest napęd przenoszony. Czy Renault poszło w dobrym kierunku przekonamy się wkrótce. Ruszcie głowami, oni testują zużycie opon w różnych warunkach, na testy aero mają tunele i czas przed wyścigiem jak również ostatnie testy przedsezonowe. Te czasy które kręcą są śmieszne do poprzednich lat, wystarczy podnieść kaganiec rpm i kilka sekund urwane. Pzdr

  • 49. misiauek
    • 2010-02-13 18:37:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @46 no właśnie jak to może się zmieniać widać było po zeszłym roku kiedy Brawn ledwo się obronił na koniec sezonu a po pierwszych 3 wyścigach prawie wszyscy myśleli, że dwóch sezonów może nie wystarczyć żeby ktoś się do nich zbliżył - zabawa dopiero się zaczyna...

  • 50. Kojag
    • 2010-02-13 18:37:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawo Virgin, brawo! Wreszcie dopisało im szczęście i mogli normalnie testować. I to z jakim czasem! Wszyscy spodziewali się ostatniego miejsca i mocnego odstawania, a tu 'cacy' było!

  • 51. f1fan23
    • 2010-02-13 18:39:35
    • *.greenbird.pl

    Fajnie Kubicę widzieć w czołówce, ale tak naprawdę przez te wszystkie nowe regulacje nie jesteśmy w stanie ocenić faktycznej formy poszczególnych ekip. Pocieszający jest fakt że jeszcze miesiąc i sezon ruszy z pełną parą :)

    Ps. wpisując w google "f1orl" trafisz na ciekawą ligę F1 (ctdp 06) z nagrodami.

  • 52. misiauek
    • 2010-02-13 18:41:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to idę oglądać Małysza, jak kazdy "rasowy" kibic Polak - z góry jednak mówię (a raczej piszę), że oglądałem skoki kiedy zaczynał Kasai a F1 kiedy zaczynał Shumi - POZDRO!

  • 53. Budyn_F1
    • 2010-02-13 18:44:22
    • *.chello.pl

    Kubica nawet dobrze ciekawe czemu Schumacher piaty.

  • 54. lygens
    • 2010-02-13 18:45:29
    • *.chello.pl

    A ja jestem bardzo zadowolony bo skoro sam Robert mówi że jest dobrze to mu wierze i nikt mi nie powie że to zwykły PR bo w BMW jak nie było różowo to KUB otwarcie to przyznawał

  • 55. Oset72
    • 2010-02-13 18:54:10
    • *.plusgsm.pl

    A czy mógłby ktoś zrobić takie podsumowanie czasowe tych 4-rech dni?

  • 56. maniak300
    • 2010-02-13 19:24:47
    • *.lubin.dialog.net.pl

    Niektorzy jaraja sie czasami testow jakby to byla jakas wyrocznia. Ludzie, miejcie troche oleju w glowach, przestancie zanizac poziom tego portalu. Rownie dobrze na tych testach czasy moglyby byc nie podawane do mediow, bo i tak nic kompletnie one nie wnosza. Wczoraj Alg "dominowal", dzisiaj jest ostatni.

    Zachowujecie sie jak tworcy tematow na onecie. Gdyby np Virgin pojechal Qual Lap i wykrecil czas o 2s lepszy od drugiego, na Onecie zaraz by huczalo o dominacji, destrukcji i murowanym Mistrzu wsrod konstruktorow i kierowcow. Tutaj tez nagle by sie znalezli fanboje Virgin Racing...

    Rece i nogi opadaja...

  • 57. zzz
    • 2010-02-13 20:19:55
    • *.bielskobiala.vectranet.pl

    Ale trzeba przyznać, że Virgin Racing już tak nie odstaje, więc myślę, że mają szansę zdobywać punkty i tego imżyczę.

  • 58. pablo17
    • 2010-02-13 21:00:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie chcę być pesymistą ale cienko widzę niestety naszego rodaka niestety

  • 59. essien15
    • 2010-02-13 21:13:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Co powiecie o Virgin Racing? Już chyba problemy z 'aklimatyzacja' w F1 mają za sobą...

  • 60. cyk
    • 2010-02-13 21:15:08
    • *.tktelekom.pl

    zzz a ja Ci gwarantuje że zespół Virgin w czystej walce w sezonie nie zdobędzie nawet 1 punktu i nie musisz mi wierzyć, sam się przekonasz

  • 61. Maciant
    • 2010-02-13 21:49:33
    • *.ejedrzejow.pl

    mclaren jest super.osiaga najlepsze czasy,oby tak dalej,BMW najlepsze,Robert czemu zmieniłeś team?BMW na czele.renault to badziew itd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 62. Kojag
    • 2010-02-13 21:54:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    60. cyk, jeśli będą takie wyścigi jak w GP Australii 2008, to mogą zdobywać punkty. Mamy kilku debiutantów i duże bolidy, więc może być sporo kolizji, szczególnie na starcie. Wtedy doświadczony Glock może dojechać w 10.

  • 63. cyk
    • 2010-02-13 22:02:22
    • *.tktelekom.pl

    Ja napisałem że nie wierzę że będą zdobywac punkty w "czystej" walce a to znaczy że będzie mało kolizji i nieoczekiwanych zwrotów akcji
    Dlaczego tak twierdze że będą mieli słaby bolid ?? a mam swoje powody a jak będzie...zobaczymy

  • 64. grabin
    • 2010-02-13 22:54:31
    • *.range86-144.btcentralplus.com

    56. maniak300 możesz pisać i pisać a znafcy i tak będą spekulować. Nie ma na nich rady. Trzeba ich zaakceptować. Póki nie spamują i nie wyzywają trzeba ich komenty niestey znosić. Ja leje na nich cienkim sikiem :)

  • 65. MARTINWTCC
    • 2010-02-14 07:42:00
    • *.adsl.inetia.pl

    brawo virgin racing wreszcie nie jest ostatnie i przejechali wiecej kółek

  • 66. Jacobek
    • 2010-02-14 13:26:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widze wazelinka jest ;D wszyscy tak optymistycznie o renault, a sie troche zdziwią na początku sezonu ;] Jedno jest pewne: żaden z nowych teamów nie zdobędzie żadnych punktów, jeżeli nie dopisze im duże szczęście. Własnymi siłami nic nie zdziałają. A o tym, jak bardzo na tym etapie liczą się testy, świadczy dzisiejszy i wczorajszy czas torro rosso ;)

  • 67. leo_
    • 2010-02-14 21:12:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    66. 64 . i 56. - Testy nie są wyrocznią, ale składają się one wraz z innymi informacjami (opinie kierowców inne info dochądzące z padoku, itp) na pewien bardziej lub mniej prawdopodobny obraz pozycji poszczególnych zespołów w stawce. Po jednym dniu testów nie można prawie nic powiedzieć, po 4 dniach już więcej, a po całym miesiącu testów- całkiem sporo. Choć sprawa nie jest do końca jednoznaczna, to jednak mimo że w 2008 BMW na testach nie szalało, to i tak momentami dało się odczuć , że są całkiem mocni. Nie negowałbym oceniania testów pod kątem przewidywań pozycji zespołów, no bo BGP w tamtym roku miało na testach jeździć tylko pod publikę, no a okazało się , że są bardzo mocni. Twierdzę, że na wnioski o mocy poszczególnych teamów jeszcze za wcześnie, ale dużo więcej będzie mozna powiedzieć pod koniec miesiąca. Poza tym , słuchajmy co mówią kierowcy i inne osoby z zespołów.

  • 68. Tutankhamun
    • 2010-02-15 08:56:58
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    widzieliscie lotusa! piekny, przepiekny! http://www. f1today .nl/foto/7727/

  • 69. atomic
    • 2010-02-15 11:02:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    68 widzieliśmy . 3 dni temu

  • 70. marekko
    • 2010-02-15 11:29:19
    • *.toya.net.pl

    Widzę że z połowa "komentatorów" się marnuje,sam nie wiem czemu nie pracują w którymś z zespołów, sami inżynierowie.

  • 71. prunus
    • 2010-02-15 14:37:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    cieraky artykuł: ww w.f1fanatic.co.uk/2 010/02/15/w hos-fast-and- whos -not-a-closer-loo k-at -the-lap-tim es-from-jer ez-testing/


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo