komentarze
  • 1. przemo_95
    • 2010-02-02 11:23:26
    • *.olsztyn.vectranet.pl

    no to bedzie ciekawy sezon

  • 2. jankes15
    • 2010-02-02 11:23:26
    • *.era.pl

    Na sezon 2011 zdecydowano się zmniejszyć wysokość głównego dyfuzora ze 175 mm do 125 mm i podjęto kroki do zakazu stosowania podwójnych dyfuzorów.
    - eeeee Ross i tak coś wymyśli;-)

  • 3. 14797
    • 2010-02-02 11:26:22
    • *.adsl.inetia.pl

    Ta punktacja mi odpowiada ale to ze mają zwracac opony po treningach to glupota, a co jak im zabraknie. Wiem ze 11 kompletow to duzo ale, jak bedzie w brazylii deszczowy weekend to radze oszczedzac deszczowki:)

  • 4. danielino07
    • 2010-02-02 11:51:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    uważam że za bardzo kombinują z tymi regulaminowymi zmianami,choć z drugiej strony strategia nabiera większej wagi i będzie ciekawie

  • 5. Xellos
    • 2010-02-02 12:01:21
    • *.adsl.inetia.pl

    najbardziej ciekawie wygląda o tych oponach co trzeba zostawić z kwali :) Jak za bardzo HAM będie walczył o PP to je poprzyciera i później na wyścig takie mu zostaną hehe Wbrew pozorą to może sporo namieszać.

  • 6. Kornik
    • 2010-02-02 12:06:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może być ciekawie z tym przepisem dotyczącym opon i czołowej dziesiątki po kwalifikacjach. Wydaje mi sie że tu pogoda będzie miała więcej do powiedzenia niż dotychczas i strategie zospołów będą ciekawsze. Ale chyba ktoś kto będzie na 11 pozycji będzie miał lekką przewage.

  • 7. motyl1604
    • 2010-02-02 12:08:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo moim zdaniem dobre pomysły. I z punktacją i z oponami. Za zwycięstwo powinno być sporo więcej punktów. Czy ktoś pamięta kto był drugi w Australii w 2008roku? Co do opon - moim zdaniem dodatkowe elementy zmienne wprowadzają nowe możliwości w strategiach. Może się okazać że dobra strategia w przeciętnym bolidzie pokona bardzo dobry bolid z przeciętną strategią. A im więcej zespołów będzie punktować tym lepiej dla widowiska.

  • 8. msf1
    • 2010-02-02 12:11:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. Kornik, w stosunku do 10 napewno, ale tu akurat nic się nie zmienia biorąc pod uwagę poprzedni sezon. Ciekawe, że pierwsza 10 będzie miała relatywnie najbardziej zużyte opony, więc zjedzie najwcześniej. Zresztą i tak pewnie zjedzie z uwagi na ilośc paliwa.

  • 9. msf1
    • 2010-02-02 12:12:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ...jakby ilość paliwa miała jakies znaczenie :))
    Cos mi zapadł poprzedni sezon w głowie.

  • 10. walerus
    • 2010-02-02 13:35:13
    • *.klingspor.pl

    dobre zmiany...

  • 11. nowyziomal
    • 2010-02-02 13:56:24
    • *.sgyl.cable.virginmedia.com

    punktacja ciezka bedzie do analizy, kiedys roznica pomiędy 1 a 6tym była dziesięciokrotna teraz tylko 3 krotna, niezbyt to przemyslane widać głowili się jedynie nad 1 i 2 miejscem

  • 12. devious
    • 2010-02-02 14:47:31
    • *.nplay.net.pl

    super, super, praktycznie wszystkie zmiany na plus ;)

    może tylko limity opon trochę wprowadzą znowu kunktatorstwa - kiedyś po prostu w Qual się cisnęło na maksa a teraz trzeba będzie kombinować...

    ale z drugiej strony im więcej komplikacji - tym ciekawiej ;) przynajmniej dla mnie :P

  • 13. krop
    • 2010-02-02 16:16:49
    • *.magma-net.pl

    kwalifikacje z pustym zbiornikiem a potem do pełna? bes sensu

  • 14. pawel3012
    • 2010-02-02 17:14:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli zespoły nie będą mogli zrobić tak, że przed końcem ostatniej sesji zmieniają opony na świeży komplet i będzie wszystko cacy ;)

  • 15. Marti
    • 2010-02-02 18:03:38
    • *.160.167.2

    Nowa punktacja będzie takim mini (jak nie midi) "systemem medalowym". Pierwotnie zespoły nie chciały takich zasad punktowania a teraz same zaproponowały ich przydzielanie na podobnych zasadach.
    Ciekawe czy wrócą do poprzedniej punktacji jeśli w Bahrajnie w stawce nie będzie 13 a 11 zespołów :)

  • 16. dziarmol@biss
    • 2010-02-02 18:50:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Marti, Stefan bardzo naciska więc jest szansa (w razie krachu) na 12

  • 17. fezuj
    • 2010-02-02 21:22:19
    • *.pub.krusz-lan.pl

    Robi się coraz ciekawiej najbardziej podoba mi się ten pomysł z oponami - mogą być takie jaja jak wieszczy @5. Xellos i @7. motyl1604 "Może się okazać że dobra strategia w przeciętnym bolidzie pokona bardzo dobry bolid z przeciętną strategią "
    cytując klasyka " OJ BĘDZIE SIĘ DZIAŁO " :)

  • 18. gucioF1
    • 2010-02-02 21:45:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawy ten pomysł z oponami . Głównie chodzi mi o 1-wszą dziesiątkę. Zobaczymy jak to się przełoży z teorii na praktykę ;)

    pozdrawiam

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo