komentarze
  • 7. dragomirov
    • 2009-10-05 10:21:42
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    w zeszłym roku była podobna sytuacja. Jeden Pan mówił że jemu wystarczy dojechać na 5 miejscu, żeby wygrać i to zrobił, mowa oczywiście o Hamiltonie. Już wcześniej gdzieś pisałem, ale powtórzę, Button jest słaby psychicznie i nie wytrzyma presji. Nie wygra, nie będzie piąty a może w ogóle nie dojedzie do mety. Nie sądzę również, żeby Rubens wygrał, choć tego mu życzę. Stawka jest bardzo wysoka i wielu kierowców będzie miało sobie coś do udowodnienia na tym torze, więc Button nie ma szans w mojej opinii.

  • 8. L00Kass
    • 2009-10-05 10:44:28
    • *.adsl.inetia.pl

    Co to skoki narciarskie? Gadacie o jakiejs presji jak Szaranowicz. Konkurencja nie spala i dogonili Brawna, ot co. Nie Button a Vettel przepierniczy(l) sobie tego majstra, Button nie rozwalal bez sensu bolidu. Nikt z czolowki nie zasluzyl na tytul bardziej niz on.

  • 9. pjc
    • 2009-10-05 10:56:20
    • *.244.91.2

    @dragomirov napisałeś "...Button jest słaby psychicznie i nie wytrzyma presji"
    Przepraszam, ale skąd wiesz czy tak jest czy nie?
    Doświadczenie ma, prowadzi w klasyfikacji generalnej ze względnie bezpieczną przewagą i to Ci co są za nim niech się martwią jak go doścignąć.
    Kiibicuję BARRICHELLO w tej walce ale sądzę, że to jednak Jenson zdobędzie ten tytuł.

  • 10. jacek75.34
    • 2009-10-05 11:08:10
    • *.london.02.net

    5. Vet ma tylko teoretyczne szanse

  • 11. adam1de
    • 2009-10-05 11:22:38
    • *.ib.tcz.pl

    Brawn`y muszą teraz bardzo uważać na kamikadze z Toro Rosso. Nie zdziwię się jak któryś "niechcąco i przypadkiem" zahaczy o Brawn`a. Ostatnie kolizje na suzuce pasowały Vettelowi a robiły pod górkę Brawn`om.

  • 12. marrkj
    • 2009-10-05 11:22:39
    • *.50.233.210

    Button jest w najlepszej sytuacji. Vettel niema już silników. Więc tak czy siak wątpie że zdobędzie tytuł chodź życzę mu tego.

  • 13. adam1de
    • 2009-10-05 11:24:24
    • *.ib.tcz.pl

    Do 10.
    W 2007 roku na dwa wyścigi przed końcem Raikonnen tę miał tylko matematyczne szanse. Historia uczy.

  • 14. marrkj
    • 2009-10-05 11:27:20
    • *.50.233.210

    Ale vattel ma ostatni silnik przecież czyżby wszyscy zapomnieli

  • 15. Raven89
    • 2009-10-05 11:28:55
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Vettel nie ma szans na tytuł.Walkę o MŚ uniemożliwi mu zła sytuacja silnikowa.Co do pojedynku Barichello Button to liczyłem na to,że w Japonii Rubens nadrobi sporo nad Jensonem a tymczasem Brytyjczyk przyjechał tuż za nim.Nie wszystkim musi się to podobać ale jestem pewien że tytuł powędruje w ręce Buttona.

  • 16. marrkj
    • 2009-10-05 11:29:12
    • *.50.233.210

    Soory vettel chyba juz niema silników ostatni załozył na singapurze teraz na tym samym pojechał na suzuce więc bedzie musiał załozyć nowy i - 10 pozycji na starcie

  • 17. Gosu
    • 2009-10-05 11:30:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    7. dragomirov skąd przypuszczenia, że nie wytrzyma i jest słaby psychicznie ?
    Od początku sezonu punktuje w każdym wyścigu poza jednym gdzie został znokautowany na starcie. Konkurencja jest mocna w tej części sezonu i Brawn'y nie mają tak wielkiej przewagi, ale chciałbym by dociągnął majstra bo w tym sezonie zasłużył na niego.

  • 18. marrkj
    • 2009-10-05 11:33:06
    • *.50.233.210

    Szkoda że od początku stawka nie była tak wyrownana jak teraz było by owiele ciekawiej.

  • 19. TrollMan
    • 2009-10-05 11:33:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    4. Haszek: też mi się tak wydaje. Żeby zapewnić sobie mistrza musi zdobyć 6 punktów, a to jest odpowiednik 3 miejsca.

  • 20. walerus
    • 2009-10-05 11:36:32
    • *.klingspor.pl

    nie wiem co życzyć Buttonowi - chciałbym emocji na Abu Zabi...

  • 21. pjc
    • 2009-10-05 12:00:23
    • *.244.91.2

    @walerus-będą,będą z pewnością.

  • 22. modafi
    • 2009-10-05 12:19:35
    • *.153.158.115

    @4. Haszek
    Tak jak mówisz. Żeby zapewnić sobie mistrzostwo bez względu na pozycje BAR i VET Button musi być co najmniej trzeci.

  • 23. RaptoRi
    • 2009-10-05 12:33:11
    • *.torun.mm.pl

    Tak naprawde wszystko zalezy od tego ktory bedzie Rubens... Jakby button nie dojechal a Rubens byl wysoko... Bedzie ciekawie na ostatnim GP... :>

  • 24. mario547
    • 2009-10-05 12:54:16
    • *.191.132.42

    Stawiam na BUT ze względu na trudną sytuację silnikową VET. Moim zdaniem większe szanse są na to że BUT 2x zapunktuje niż 2 wygrane VET.
    PS: Dobrze że Berni nie wprowadził systemu medalowego bo wówczas już na półmetku sezonu byłoby pozamiatane.

  • 25. mario547
    • 2009-10-05 12:55:36
    • *.191.132.42

    Jak dobrze że nie ma punktacji medalowej bo byłoby po emocjach

  • 26. matito
    • 2009-10-05 13:07:04
    • *.adsl.inetia.pl

    Buttononowi należy się tytuł choćby za ubiegły sezon, był wyśmiewany bo Honda był bardzo słabym teamem ja mu kibicuję z całego serca.

  • 27. pawelos211
    • 2009-10-05 15:05:59
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jeśli chodzi o mistrzostwo sprawa jest otwarta, mimo przewagi buttona wszystko się może zdarzyć.Nie kibicuje buttonowi bo to jest imo średniak klasy heidfelda który po bardzo mocnym rozpoczęciu sezonu (świetny bolid po Hondzie ) jak i problemach czołowych teamów (brak dyfuzorów) wygrywa bez problemu , ale już środek sezonu pokazuje spadek formy brawn GP (inne teamy poprawiły bolidy i nawet przegoniły brawna) od tego czasu ciułają punkt za punktem i kalkują jak by tu wydrzeć mistrza . Button według mnie nie zasługuje na tytuł, prędzej barichello i życzę mu tego za tą wspaniałą historie w F1 należy mu się . Jeśli chodzi o buttona to jeśli zdobędzie majstra będzie to najgorszy mistrz w historii jeśli chodzi o umiejętności. Ale pocieszam się faktem że w przyszłym sezonie brawn nie będzie taki mocny i jest skazany na środek stawki. Przyszły sezon należeć będzie do starej gwardii

  • 28. GrzesB
    • 2009-10-05 15:06:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja bym wolał żeby to już Rubens był majstrem - nie lubię przyciska :)

  • 29. Bartec
    • 2009-10-05 15:45:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @pawelos211 - z tym średniactwem BGP to chyba przesada, owszem początek sezonu to dominacja gangu dyfuzorów a przyszły sezon pewnie nie gwarantuje takich zaskoczeń ze względu na brak radykalnych zmian z wyjątkiem braku tankowania (a to może mieć duuuży wpływ na układ sił.) Co do potencjału BGP to myślę, że jeszcze sporo mogą z siebie wykrzesać i z punktowanej ósemki tak szybko nie wypadną. Co do tego czy wygra Jenson czy Rubens nie ma to dla mnie znaczenia. Zgadzam się, że obydwaj mają doświadczenie i serce ale brak im polotu. Prawdziwym zwycięzcą sezonu będzie Ross Brawn i to jemu należy się mistrzostwo: świetny bolid, mnóstwo pracy, determinacja i doskonała strategia. Gratuluję panie Brawn.

  • 30. dragomirov
    • 2009-10-05 15:46:06
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    9 pjc
    17 Gosu,
    Przede wszystkim widać to po zachowaniu i reakcjach, że Button jest niestabilny emocjonalnie. Pierwsze tego oznaki były po GP Monako, kiedy zapomniał, gdzie ustawić bolid i musiał biec po puchar. Stres go zżarł. To oczywiście jeszcze nie dowód, ale kolejna wpadka emocjonalna, to gdy chciał pobić Bransona z Virgine, bo mu dziewczynę podrywał? Skoro facet nie potrafi zaufać własnej lasce i do tego nie potrafi panować nad nerwami, to jest rozchwiany emocjonalnie. Kolejna wpadka, to gdy wypowiadał się na temat swojej formy psychicznej i zarzekał się, że wszystko jest pod kontrolą a później Barrichelo wygrał a Button był chyba 5. Jego słaba forma psychiczna w drugiej części sezonu to nie słaby bolid, bo Barrichelo stawał w tym czasie kilka razy na podium. Button zachłysnął się swoją pozycją lidera, bo nie był na nią gotowy, dlaczego? Bo nie ma we krwi mistrza tylko dziecko bawiące się samochodzikami. Ross to wie i go prowokuje, żeby go zmobilizować, ale chyba już jest za późno. Jeśli w Brazylii Rubens będzie wystarczająco dobry, to Button pożegna się z tytułem. Ros nie będzie miał skrupułów, to jest bussines.

  • 31. pawelos211
    • 2009-10-05 15:53:31
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    30@dragomirov lepiej bym tego nie mógł napisać zgadzam się w 100% jeśli chodzi o psychike buttona jest poprostu słaba :)pozdro

  • 32. walerus
    • 2009-10-05 16:16:12
    • *.klingspor.pl

    własna laska sancta est!

  • 33. fezuj
    • 2009-10-05 16:18:12
    • *.pub.krusz-lan.pl

    Ja tam marzę ( choć go lubię) aby za dobrze mu w Brazylii nie poszło i Barrichello z resztą też - jaki byłby piękny wyścig w Abu Zabi gdyby znów losy mistrzostwa decydowały by się na ostatnich zakrętach.

  • 34. pjc
    • 2009-10-05 16:19:03
    • *.244.91.2

    @dragomirov jestem trochę innego zdania.
    Ale przyznam,że Twoje uzasadnienie jest naprawdę o.k.
    Serdecznie pozdrawiam.

  • 35. david9
    • 2009-10-05 22:19:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    głupie to gadanie że Buttonowi należy sie tytuł za cięzkie czasy w Hondzie, ludzie F1 to nie siostra miłosierdzia tytuł należy sie najlepszemu kierowcy dysponującego świetnym bolidem. Prawda jest taka że na początku Brawn miał wielka przewagę nad reszta stawki a Button umiał ją wykorzystać. Teraz jednak widać że konkurencja nie spała w trakcie sezonu i Brawny już nie są nawet na podium. Moim zdaniem Button jeżdzi troche zbyt ostrożnie i ciuła te punkty byle tylko dojechać do końca sezonu. W zeszłym roku Hamilton o mało sie nie przejechał na takiej taktyce. Osobiście wole Vettela i licze na jego zwycięstwo na Interlagos.

  • 36. david9
    • 2009-10-05 22:27:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    I uważam że Vettelowi należy sie mistrzostwo bo jest lepszym kierowcą od Buttona w przeciągu całego sezonu. Vettel owszem popełnia czasem błędy ale ryzykuje a Button drugą część sezonu jeżdzi bezbarwnie bez polotu i zachowawczo. Daleko mu do Alonso, Raikkonena, Vettela czy Hamiltona.

  • 37. dody
    • 2009-10-06 20:28:11
    • Blokada
    • *.aster.pl

    Button jeden z najlepszych. Barrichelo jest prawdziwy przecietniak.Jesli nie dlaczego na poczatku roku Button wygral wyscig za wyscigiem. A barrichelo nic!!!!! Teraz sciga jak szalony. Button natomiast jedzie ostroznie kiedy samochod jest niedobry. Ale kiedy samochod jest dobry on 100 procent skorzystuje. Vettel tak nie umie. Kubika tez nie umie. Barrichila nie umie.Oni zamiast scigac lepiej przyjechac do Londynu umyc nam naczynia.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo