GP Japonii - najszybsze okrążenia
Poniżej prezentujemy zapis najszybszych okrążeń z dzisiejszego GP Japonii.Poz. | Kierowca | Zespół | Okr. | Czas |
---|---|---|---|---|
1 | Mark Webber | RBR-Renault | 50 | 1:32.569 |
2 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 43 | 1:32.572 |
3 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 33 | 1:32.999 |
4 | Jarno Trulli | Toyota | 38 | 1:33.152 |
5 | Jenson Button | Brawn-Mercedes | 42 | 1:33.251 |
6 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 13 | 1:33.259 |
7 | Robert Kubica | BMW Sauber | 44 | 1:33.334 |
8 | Giancarlo Fisichella | Ferrari | 33 | 1:33.479 |
9 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 43 | 1:33.595 |
10 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 13 | 1:33.600 |
11 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 36 | 1:33.668 |
12 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 35 | 1:33.801 |
13 | Rubens Barrichello | Brawn-Mercedes | 17 | 1:33.910 |
14 | Fernando Alonso | Renault | 28 | 1:33.946 |
15 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 34 | 1:34.049 |
16 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 36 | 1:34.294 |
17 | Romain Grosjean | Renault | 39 | 1:34.643 |
18 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 26 | 1:34.783 |
19 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 5 | 1:35.392 |
komentarze
1. modafi
Nie sztuka zrobić najszybsze okrążenie wyjeżdżając z pitstopu na nowych oponach z minimalną ilością paliwa.
2. poter
kierowcy Ferrari chyba się umówili że najszybciej jadą na 33 kółku :)
3. michal3100
fajny czas Raikkonena 1:32.999 jakby nie patrzeć złamał granicę 1:33 :-)
4. krz08
ładny czas Kubicy
5. Niespokojny
ładny też Heidfelda , 1:33.600 ...taki ładniutki ;-)
6. mokry
a jak Renault ostatnio cieniuje, w przyszłym roku aero bez zmian, Robert nie pchaj się do nich...
7. david9
Przyszły rok aerodynamika bez zmian więc nie rozumiem gadania w style: skupiamy sie na następnym sezonie.... W poprzednim roku jeszcze byłem w stanie to zrozumieć bo bolidy znacznie się zmieniły ale teraz? Przecież jęśli zespół dobrze rozwija obecny bolid to na przyszły rok będzie szedł w tym kierunku i zaowocuje to mocnym rezultatem.
8. Dr Prozac
Będą potrzebne większe baki, co pociągnie za sobą zmiany w kształcie tylno-środkowej części bolidu. A to z punktu widzenia aerodynamiki ma znaczenie - to znacznie bardziej skomplikowany temat niż dwa skrzydła i dyfuzor. Poza tym mogą projektować wiele rzeczy od początku uwzględniając brak KERS. Tylko że jak testować niektóre rozwiązania bez używania ich podczas weekendów wyścigowych?
Ale fakt rewolucji nie będzie. Z drugiej strony BMW nie było rewelacyjne w 2007 r a rok później włączyło się do walki o mistrzostwo, wiec niemały postęp bez rewolucji w przepisach też jest możliwy.
9. pz0
7. david9 - cała koncepcja furmanki może być zła, więc zamiast w nieskończoność poprawiać niezbyt udany model może lepiej wykorzystać zupełnie nowe podejście do zagadnienia i zrobić zupełnie nowy bolid. Powiedzmy może da się zrobić potrójny dyfuzor, którego nie było szans zastosować w tym roku bo konstrukcja całości na to nie pozwala.
I Kubica znowu ośmieszył Nicka i Rosberga razem wziętych.
10. Yotomeczek
< 9 pz0
racja
a HEI jeszcze coś się rzuca, że liczył na więcej :)
Gdyby się troszke lepiej poukładało Robert spokojnie mógłby być dużo wyżej (tak minimum ze 3 pozycje)
Ktoś wie po kiego grzyba tak go zatankowali na starcie??
11. Budyn_F1
Buemi sie nie popisal.
12. mokry
10. Yotomeczek wg mnie też sensu w tym nie ma. i to nie pierwszy raz kiedy wlewają mu niepotrzebny balast, a i tak jedzie na 2 tankowania. Kubica traci na tym około 15s przez cały wyścig, a często jeszcze więcej jak traci na starcie kilka pozycji...
13. pawelos211
6 czas kubicy pokazuje jak bardzo ważne były kwalifikacje pechowe jak cholera , ale mógł ruszać nawet z 5 pola
14. lotec ac
"W poprzednim roku jeszcze byłem w stanie to zrozumieć bo bolidy znacznie się zmieniły ale teraz? " właśnie że budują nowy bolid - może się okazać że ta "mała" zmiana z zakazem dotankowań istatnie bd rewolucyjna[i tu znowu korzyść na wejście Żaka - choć może bardziej ciągnie go z powodu chęci sprawdzenie- a nie obecnych umiejętności"
.. istonie większy bak, ale znów nie wiem jak bardzo, bo pewnie bd jeździć krócej ....
i tutaj znów jaja mały błąd [konstruktorów] może spowodować że topowy zespół będzie wlókł się na kńcu stawki...
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz