komentarze
  • 7. Peti
    • 2009-08-25 13:49:03
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ładnie Kubica odsadził rywali w głosowaniu kto w Ferrari w 2010 na stronie eurosportu. Ponad 80%.

  • 8. kuba1808
    • 2009-08-25 14:10:36
    • *.aster.pl

    Loeb w WRC ma się coraz gorzej. Znany z bezbłędnej jazdy, obecnie popełnia błąd za błędem. Wyraźnie zwolnił, nieco inaczej jeździ. Może dlatego zastanawia się nad F1

  • 9. jar188
    • 2009-08-25 14:20:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. Peti, z czego 79% to maniakalni polscy zawodowi klikacze ;)

    W temacie: Coś Sebastian zaczyna marudzić ostatnio, pojechałbym, ale tylko w kilku wyścigach, żeby nie było kolizji z WRC, chciałabym ale się boję, no niewiem, hmmmmmmm.
    Chłopie zdecyduj się!!!.

  • 10. michalde
    • 2009-08-25 14:36:46
    • *.chello.pl

    Loeb mówi: Jeśli jednak dostanę szansę na kilka wyścigów w F1 w 2010, gdy kalendarze nie będą się nakładać, to czemu nie?" Podejrzewam, że Loeb tylko chce zrobić to tylko dla rozrywki, tak jak raikonen w rajdzie finlandii. w formule 1 podejrzewam, że kontrakt musiałby podpisać nie na kilka wyścigów, ale na miesiące (minimum rok)

  • 11. redlum
    • 2009-08-25 14:45:29
    • *.175.149.106.piasta.pl

    Jakoś mi Loeb do USF1 nie pasuje - WRC w USA jest prawie wcale nie znane. Jak chcą więcej sponsorów i rozreklamowanie F1 w USA - to muszą kogoś wziąć z Indy Racing League lub NASCAR.

  • 12. matito
    • 2009-08-25 14:56:59
    • *.adsl.inetia.pl

    racja

  • 13. mario547
    • 2009-08-25 15:41:35
    • *.191.132.42

    redlum masz rację. I jeszcze powinni załatwić sobie nie tylko GP USA ale jescze GP Ameryki w USA jak Hiszpanie i do niedawna Niemcy. Europa ma 7 wyścigów a USA taki wielki kraj żadnego.

  • 14. mario547
    • 2009-08-25 15:44:31
    • *.191.132.42

    Danica Patrick byłaby pod względem marketingowym dobrym posunięciem

  • 15. walerus
    • 2009-08-25 16:32:00
    • *.klingspor.pl

    może jechać - ale kariery w F1 nie zrobi - byłby drugi Burdois - tam mistrz a tu nie mistrz.... bo bryka i wogóle...

  • 16. Porky2
    • 2009-08-25 17:00:24
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    wiek juz tez nie ten, na debiut w f1:/ ale tak jak napisano, w kilku wyscigach chetnie bym go oebjrzal:)

  • 17. Ra-v
    • 2009-08-25 17:27:32
    • *.adsl.inetia.pl

    niech sie zdecyduje, albo chce jezdzic albo nie... a nie tylko w paru wyscigach, niedlugo dojdzie do tego ze kazda bardziej znana w sportach motorowych osoba będzie chciała sobie posmigac w kilku GP a biedne zespoly beda sie na to godzic w celach marketingowych... Niech nie robią posmiewiska z F1.

  • 18. fezuj
    • 2009-08-25 18:03:07
    • *.pub.krusz-lan.pl

    35 LAT I On chce debiutować w F1 !!! ? czy na inne rozrywki już go "nie stać" ?? niech robi to co robi jak najdłużej bo jest w tym dobry a jak mu się nudzi to niech przejdzie na emeryturę a nie zmienia "piaskownicę". Ps @17. Ra-v "niedlugo dojdzie do tego ze ..... " - Dokładnie!!

  • 19. Antoni
    • 2009-08-25 18:16:07
    • *.adsl.inetia.pl

    Myśle, że mogliby zadzwonić do Lensa A. On też szybko jeździ. Co z tego,że na dwóch kołach? W końcu każdy kto na czymś jeździ da sobie radę w F1.

  • 20. elin
    • 2009-08-25 19:22:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czytając tego typu newsy można by pomyśleć, że F1 jest jedną z najłatwiejszych dyscyplin sportu i każdy kto ma znane nazwisko oraz chęć do jazdy bolidem, powinien dla siebie znaleźć miejsce w którymś z zespołów ...
    Ciężko to już nawet nazwać " sezonem ogórkowym " ;-)

  • 21. Piotre_k
    • 2009-08-25 19:29:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Piszecie o Loebie jakby to był jakiś chłystek nie wiadomo skąd. tymczasem to jeden z najlepszych (jeśli nie najlepszy) kierowca w historii WRC, samochodem F1 już jeździł i wypadł rewelacyjnie - szybko i bezbłędnie. Z Kimiego i Roberta jakoś nie drwicie, że chcą pobawić się w WRC - więc dlaczego w drugą stronę nie można?

  • 22. sivshy
    • 2009-08-25 21:39:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    W F1 jest dużo mniej miejsc niż w WRC, więc Loeb chcąc się pobawić, zabiera miejsca młodym kierowcom, którzy myślą o F1 na poważnie. W przeciwieństwie do KUB i RAI. Nie wiem jak wam, ale mi się to nie podoba.

  • 23. Moria
    • 2009-08-25 22:01:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21. Piotre_k - jednak jest pewna różnica. Kimi i Robert mówią o jeździe w WRC, ale dopiero po zakończeniu kariery w F1 i to z dodaniem słowa " być może", a nie " na pewno ". Natomiast w tym newsie można przeczytać, że Sebastien chciałby JEDNOCZEŚNIE kontynuować współpracę z Citroenem i pojechać kilka wyścigów w F1. Chyba ciężko tego typu informację traktować poważnie :-)

  • 24. radas
    • 2009-08-25 22:25:40
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jak dla mnie "bomba" ... ale nie sądze żeby to było w sezonie 2010.

  • 25. Skoczek130
    • 2009-08-26 00:16:26
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Osobiście chciałbym zobaczyc Loeba w wyścigach Grand Prix! :) Wówczas mielibyśmy porównanie, na ile stac kierowcę rajdowego w F1. Z drugiej jednak strony, z pewnością będzie to dla Niego ciężkie wyzwanie, gdyż to zupełnie inna bajka, niż np. udane testy. No cóż zobaczymy, jak będzie. Wątpię w to raczej, by mógł sobie ot tak wejśc na poszczególne wyścigi sezonu, nie kolidujące z tymi z WRC. W końcu to nie rajdy, jak w przypadku Kimiego. No ale zobaczymy! Byc może będzie chciał przejśc na stałe. W końcu w WRC wszystko osiągnął!!!

  • 26. m.o.n.i.k.a
    • 2009-08-26 05:57:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Życzę mu jak najlepiej, ale jakoś nie widzę go w F1. Loeb w WRC jest kimś pokroju M.Schumachera w F1. Nie wyobrażam sobie World Rally Championship bez niego. Jak Michael odszedł z Formuły 1 to spadło zainteresowanie tym sportem (szczególnie w Niemczech). Niech lepiej skoncentruje się na rajdach bo Hirvonen wyprzedza go w generalce o 3 punkty.

  • 27. Piotre_k
    • 2009-08-26 07:11:09
    • *.50.55.110

    Moria: nie ma żadnej różnicy. Loeb też nie mówi: w 2010 na 100% będę jeździł w F1, tylko: jesli pojawi się okazja to chętnie skorzystam. Kimi w rajdach po zakończeniu kariery? Jakoś nie słyszałem, zeby Raikkonen zakończył karierę w F1 przed rajdem Finlandii, gdzie swoją drogą @sivshy zamiast niego Abarthem Grande Punto mógłby pojechać jakiś młody utalentowany kierowca. Zresztą nie bardzo rozumiem ostatnio tak modny kult młodości. Kierowca wyścigowy ma być szybki i bezbłędny a nie młody. Jeżeli 35-letni Loeb byłby szybszy od 20-letniegio debiutanta to Loeb powinien jeździć a nie debiutant.

  • 28. MARTINWTCC
    • 2009-08-26 07:58:41
    • *.adsl.inetia.pl

    świetnie a może citroen weżmie raikkonena a ferrari loeba

  • 29. Moria
    • 2009-08-26 09:11:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    27. Piotre_k - we wszystkich udzielanych wywiadach Raikkonen podkreśla, że obecnie startuje w rajdach, jedynie dla przyjemności. Zawsze było to jego marzeniem, ale dopiero teraz kiedy nie ma testów w F1 w trakcie sezonu może sobie na coś takiego pozwolić. Dodatkowo statuje Fiatem ( powiązanie z Ferrari musi być zachowane ), ale zakupionym przez siebie na własność. Więc, jeśli nie ma różnice i są to podobne sytuacje, to chyba powinno być tak - Loeb może jeżdzić w F1 kiedy tylko ma na to ochotę, ale zakupionym przez siebie bolidem ... :-)

  • 30. Jacu
    • 2009-08-26 10:53:39
    • *.142.202.118

    9. jar188 - moze i zawodowi klikacze ale wlasnie o to chodzi zeby medialnie wywierac presje - od tego sie ma fanow :P, myslisz ze fani innych zawodnikow nie klikaja??

    20. elin - prawda jest taka ze F1 jest wykanczajaca pod wzgledem fizycznym - olbrzymie przeciazenia przed blisko 2 godziny w wyscigu - tu trzeba miec zdrowie pilota mysliwcow (stad coraz mlodsi zawodnicy). Natomiast jesli chodzi o latwosc prowadzenia to niestety dzisejsze bolidy nie sa trudne do opanowania dla mistrzow kierownicy - nie to co bolidy z "ery Turbo" czy "Efektu przyziemienia". Dzsiaj przychodzi nowicjusz i trzepie kolka o sekunde gorsze od rutyniarza a kiedys mogl tylko marzyc o 5 sekundach straty na kolku. Ot cala prawda.

  • 31. lukasz1
    • 2009-08-26 13:11:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Loeb jest za stary na f1. To nie czas żeby zaczynać w f1.

  • 32. Gosu
    • 2009-08-26 14:21:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    31. lukasz1 pierdoły opowiadasz i tyle :)
    "Żabojad" mógłby wystartować w jednym z najbliższych sezonów, by szczena opadła takim niedowiarkom jak Ty.

  • 33. elin
    • 2009-08-26 17:27:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30. Jacu - zgadzam się, ale jakoś nie potrafię traktować poważnie newsów typu - Loeb, czy też Valentino Rossi do F1. Każdy z nich jest mistrzem w swojej dyscyplinie sportu. Jednak nie wierzę, aby również tutaj mogli osiągnąć sukces. Na testach w celach marketingowych mogą jeździć. Ale, na przejście do właściwych wyścigów, chyba jest zbyt późno. Nie da się tak łatwo przejść z jednego rodzaju sportów do drugiego ...

  • 34. Jacu
    • 2009-08-26 18:33:30
    • *.retsat1.com.pl

    33 - elin i tu oczywiscie tez sie zgadzam to tylko marketing i szukanie rozglosu medialnego, wiadomo ze nie da sie, ot tak przeskoczyc z jednej dyscypliny do drugiej. Zbyt daleko posunieta jest specjalizacja w dzisiejszych czasach. Ale Loeb jest dosc kompletnym kierowca i juz udowadnial ze potrafi sie odnalesc w szybkich prototypach torowych (patrz LeMans) i tak do konca bym go nie przekreslal. Oczywiscie nie spodziewalbym sie po nim spektakularnych sukcesow ale mysle ze Badoera by nie nasladowal ;) :))). Oczywiscie rowniez nie wierze zeby przeszedl nawet goscinnie do F1-przeciez kierowcy zakontraktowani na caly sezon musza sie scigac :). No chyba ze jakis regularnie jezdzacy kierowca by mial pecha podobnego do Massy...

  • 35. elin
    • 2009-08-26 23:28:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    34. Jacu - właśnie, kierowcy zakontraktowani jeżdżą po punkty oraz na swoją opinię w branży, dlatego bardzo mała szansa, aby któryś z nich gościnnie ustąpił miejsca Sebastienowi. Testów jako takich nie ma, więc Loeb i jego ewentualny pracodawca nie mają szans na sprawdzenie, czy faktycznie mógłby coś w tym sporcie osiągnąć ...
    Chociaż przyznam, że z czystej ciekawości, interesująco byłoby zobaczyć jakby sobie poradził w wyścigu ... ;-). Ale, zdecydowanie w taką możliwość nie wierzę.

  • 36. borat
    • 2009-08-27 01:04:13
    • *.chello.pl

    Loeb już jeździł bolidem F1 i uzyskiwał bardzo dobre czasy. Poza tym ma ogromne doświadczenie wyścigowe więc w dobrym bolidzie po kilku wyścigach mógłby osiągać rezultaty lepsze większość obecnych kierowców F1.

  • 37. sivshy
    • 2009-08-27 16:13:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to nie te czasy, kiedy Surtees był mistrzem F1 i wyścigów motocyklowych... Dzisiaj aby osiągnąć sukces, trzeba się w danej branży specjalizować od początku kariery.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo