komentarze
  • 15. pz0
    • 2009-05-29 11:48:12
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    9. ervyll ja z kolei słyszałem o nieco niższym limicie, nie 100mln funtów lecz 100 mln Euro

  • 16. jawiemwszystko
    • 2009-05-29 11:48:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ervyll - faktycznie chodzą takie słuchy. Członkowie FOTA mieliby wspomóc finansowo nowe zespoły w zamian za mniejsze ograniczenia budżetu.

  • 17. Zakrza
    • 2009-05-29 12:05:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    "zostając już trzecim nowym zespołem, który potwierdził tą informację. Wcześniej swoje wnioski do FIA dostarczyły zespoły Campos Meta F1 oraz Team US F1, a także biorący udział w bieżących mistrzostwach zespół Williams. "
    Ok, jeśli wcześniej wnioski złożyły trzy zespoły to Prodrive też jest trzecie?:P

  • 18. ervyll
    • 2009-05-29 12:10:04
    • *.160.227.66

    15. pz0 - to by się zgadzało: 85 mln funtów = 100 mln euro :)

  • 19. saton
    • 2009-05-29 12:15:24
    • *.0.242.40

    Do 17. Zakrza - Chodziło o to, że Trzeci nowy w stawce bo WIliams jest STARY. :-)

  • 20. saton
    • 2009-05-29 12:18:29
    • *.0.242.40

    Max to łyknie gdyż inaczej straciłby pewnie stołek - nie mało płatny więc pójdą na kompromis z FOTA. Trudno mi sobioe wyobrazić start do wyścigu gdzie stoją 4 bolidy :-))

  • 21. saton
    • 2009-05-29 12:20:25
    • *.0.242.40

    Co do ASTONA w F1 - to dopiero wypas :-)) - tak naprawdę brakuje jeszcze PORSCHE i stawka super. Ale Porsche ma teraz kłopoty finansowe więc nie pójdą raczej w F1.

  • 22. saton
    • 2009-05-29 12:23:03
    • *.0.242.40

    Do 16. FOTA nie tylko finansowo wspomoże nowe zespoły - może nawet im zużyte części odsapią aby chłopaki mieli na czym jeździć.. Tak na poważnie to myślę, że nowe stajnie nas jeszcze zaskoczą. Ściągną dobrych kolesi z obecnych ekip za dobrą kasę i będą konkurencyjni

  • 23. kosmetyczka
    • 2009-05-29 12:23:07
    • *.centertel.pl

    zakrza, pobudka ;-)

  • 24. Zakrza
    • 2009-05-29 13:07:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Faktycznie, uciekło mi słówko "nowym". Wybaczcie.

  • 25. jankes15
    • 2009-05-29 13:09:46
    • *.era.pl

    no to ja już jestem fanem tego team`u. Uwielbiam Astony;-)

  • 26. walerus
    • 2009-05-29 13:16:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    w e l c o m e Aston Martin.... a lepiej Aston Martini....;-)

  • 27. yarzyna
    • 2009-05-29 13:20:52
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    no jakby aston martin dołączył do elity wyścigów byłoby naprawdę fajnie...
    ;)

  • 28. jawiemwszystko
    • 2009-05-29 13:40:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Astony sa fajne :) Znacznie mniej fajne będzie USF1 (czy tam USGP)... Oni podobno chcą zatrudniac tylko Amerykanów. A jak jeżdza Amerykańscy kierowcy w ostatnich latach wszyscy wiemy...

  • 29. vip015a
    • 2009-05-29 13:48:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jeśli toyota nie złoży to do F1 dołączą także Lola, USGP, Campos Meta F1, i bedzie 13
    28. jawiemwszystko
    Czyli może powrót Speeda

  • 30. stanik
    • 2009-05-29 13:52:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Podobno 100 mln euro na 2010 i 45 mln na 2011 ale nikt jeszcze oficjalnie nie potwierdził

  • 31. jawiemwszystko
    • 2009-05-29 13:52:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    29. vip015a - bardzo możliwe. Nieoficjalne i bardzo wprawdzie niepewne, ale zawsze źródła mówią, że za kierownica jednaego z bolidów USGPE zasaądzie "Speed - niebezpieczna szybkość" :) Ale to samo źródło mówi że drugi bolid poprowadzi... nie, nie napiszę... to byłoby zbyt straszne. Nawet nie podam namiarów na źródło, jak chcecie to sami sprawdxcie, ale na własną odpowiedzialnosć :/

  • 32. stanik
    • 2009-05-29 13:55:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Taką informację podało RMF FM

  • 33. Skoczek130
    • 2009-05-29 14:05:11
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje, że projekt Rochardsa mający na celu sprowadzic do F1 fabryczną ekipę, jest jak najbardziej prawidłowy. Wierzę w to, że się mu powiedzie. Powodzenia!!!

  • 34. Simi
    • 2009-05-29 14:27:16
    • Blokada
    • *.242.93.49

    super będzie mieć w stawce astona martina.

  • 35. saton
    • 2009-05-29 14:39:16
    • *.0.242.40

    Zastanawiam się dlaczego jeszcze AUDI nie weszło do F1 po tylu triumfach w LEMANS 24.. ??

  • 36. vincent86
    • 2009-05-29 14:55:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    35. saton -> bociany nie mają wstępu do F1!!

  • 37. saton
    • 2009-05-29 14:59:16
    • *.0.242.40

    36. Dlaczego tak uważasz ?

  • 38. GrzesB
    • 2009-05-29 15:05:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    saton: Audi promuje się poprzez silniki TDI i quattro (napęd na 4 koła) - ani jednego ani drugiego nie jest w stanie wypromować przez F1... Przecież nie wsadzą klekota do F1... miałby tylko 4,5kRPM a inni mają po 19kRPM :D A Audi (TDI i quattro) to fajna sprawa - wiem, bo mam ;-) i pewnie bym im kibicował...

  • 39. Voight
    • 2009-05-29 15:48:04
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Bo to raczej teamy z F1 wolą wejść do Le Mans24. Z tego co wiem Aston Martin nigdy nie startował w F1, skąd wiec słowo ponownie???

  • 40. saton
    • 2009-05-29 15:51:01
    • *.0.242.40

    GrzesB: Spokojnie - na LEMANS TDI jest OK ale wiadomo, że AUDI robi świetne benzyniaki i to wcale nie takie słabe więc jakby chcieli to nie wiadomo jak sprawy by się potoczyły. O to mi chodziło raczej a nie o to aby w F1 chodziły dieselki :-))

  • 41. grzych
    • 2009-05-29 15:52:36
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    38. GrzesB -> hahaha klekot Audi miał by wyciągać 600 koni (bo tyle aktualnie wyciąga) przy 4500 obrotów. Audi nie podaje przy jakich obrotach osiągają taką moc. W każdym bądź razie przy twoim założeniu, że ten TDI kręci się tylko do 4500 to gdyby jakimś cudem kręcił się ze dwa razy szybciej(ale uważasz, że to nie możliwe) tak z 9000 to chyba miałby z 1200 koni. To jak na dzisiejszą F1 to był by kosmos. W sumie to ja za silnikami na olej napędowy nie przepadam a pisze to wszystko bo to 4500 wydało mi się niezłym absurdem. Bo dużo ludzi z góry zakłada, że takie TDI V10 z Audi R15 to takie samo jak w ich samochodzie i 4500 to dla niego max. Poważny FAIL w myśleniu. :-p

  • 42. mkente
    • 2009-05-29 16:49:21
    • *.162.163.203

    Aston wraca do F1?! Cofam słowa, w których mówiłem, że nie będę oglądał F1 w następnych sezonach. Mimo tych wszystkich głupich ograniczeń, dla Astona się przełamię.

  • 43. Piotre_k
    • 2009-05-29 19:06:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wolałbym, zeby Richards pozostał przy marce Prodrive. Jakoś mi się on specjalnie nie widzi jako szef teamu F1 (choć może to bezzasadne uprzedzenia) i boję się, że marka Aston Martin nic nie zyska na udziale w F1, tak jak kiedyś nie zyskał Jaguar.

  • 44. elster
    • 2009-05-30 12:26:32
    • *.walbrzych.dialog.net.pl

    Święte słowa. Jaguar raczej stracił część prestiżu nieudanym wejściem do F1. Podobnie może być z Astonem. Marzy mi się tylko, żeby do F1 wrócił kiedyś Lotus...

  • 45. Voight
    • 2009-05-31 11:51:00
    • *.8.137.55

    Przecież był szefem Benettona i BAR


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo