grzych
Ostatnia aktywność
avatar
grzych

26.03.2010 10:36

0

Gorąco w tej Australii więc trzeba schładzać kolano images.gpupdate.net/large/148741.jpg

avatar
grzych

27.11.2009 13:43

0

Nie jestem wcale zaskoczony śledzę temat Stefan GP od pewnego czasu. Wykupienie przez Stefanovica bolidu Toyoty to naturalna kolej rzeczy, która musiała nastąpić. Nie cieszcie się tak z nazwy zespołu bo nie ma z czego. Za Stefanovicem stoi korporacja AMCO, która zajmuje się projektowaniem i produkcją samolotów. Mają na wyposażeniu 6 tuneli areo i dość innego sprzętu aby nawet własne silniki produkować.

avatar
grzych

11.11.2009 22:45

0

W zeszłym roku Honda też jeszcze testowała w grudniu a jeden czy dwa dni później...

avatar
grzych

10.11.2009 13:11

0

@4 Ale taki Williams np. silnik Cosworth-a będzie podobno ujeżdżał.

avatar
grzych

03.10.2009 12:55

0

Usunięty

avatar
grzych

03.10.2009 12:50

0

1. Vettel Red Bull-Renault 2. Trulli Toyota 3. Hamilton McLaren-Mercedes 4. Heidfeld BMW-Sauber 5. Raikkonen Ferrari 6. Rosberg Williams-Toyota 7. Kubica BMW-Sauber 8. Sutil Force India-Mercedes * 9. Barrichello Brawn-Mercedes * 10. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 11. Button Brawn-Mercedes * 12. Fisichella Ferrari 13. Kovalainen McLaren-Mercedes ** 14. Buemi Toro Rosso-Ferrari * 15. Nakajima Williams-Toyota 16. Grosjean Renault 17. Alonso Renault * 18. Liuzzi Force India-Mercedes 19. Glock Toyota *** 20. Webber Red Bull-Renault *** * Five-place grid penalty ** Five-place grid penalty for changing gearbox *** Will use new chassis so will start from the pitlane

avatar
grzych

30.09.2009 23:40

0

@26 Walerus gdyby chodziło tylko o kasę to i tak mały pikuś. Najbardziej ucierpiała renoma marki i teraz będzie Toyota potrzebować czegoś aby zatrzeć złe wrażenie. Sukcesy w wyścigach będą im potrzebne. Niestety nie jest powiedziane, że muszą to być sukcesy w F1 :-(

Przejdź do wpisu Niepewna przyszłość Toyoty?

avatar
grzych

30.09.2009 16:14

0

@15 Walerus Trochę przesadziłeś z tymi płytami podłogowymi. Różne strony podają, że w tych samochodach wadliwie wykonana jest mata podłogowa i po wciśnięciu pedału przyśpieszenia do końca może się on zablokować w takiej pozycji. W połączeniu z automatycznymi skrzyniami biegów dochodzi przez to do wypadków w USA. Wystarczy w tych samochodach wymienić kawałek wykładziny i po krzyku. Mam nadzieje, że Toyota nie wykorzysta tak frajerskiego powodu żeby odejść.

Przejdź do wpisu Niepewna przyszłość Toyoty?

avatar
grzych

11.08.2009 18:54

0

Bourdaisa tak wciągnęło F1, że nie chce wracać do amerykańskiej jazdy w kółko. Niech próbuje może w innym zespole zrobi jakiś postęp. Ja ani jemu ani Pikusiowi źle nie życzę.

avatar
grzych

08.08.2009 18:53

0

"Wśród najpewniejszych kandydatów do ostatniego wolnego miejsca w przyszłorocznych mistrzostwach wymienia się Epsilon Euskadi i Prodrive." Hehehe EE i P robią wokół siebie dużo szumu dlatego są wśród pewniaków. Chociaż jest jeszcze AMCO i ich Stefan GP, które zaskarżyło FIA do Komisji Europejskiej oraz inne zespoły. FIA chce szybko ukręcić łeb sprawie wciskania silników Cosworth i pewnie wezmą jakiś zespól co chciał inny silnik.

Przejdź do wpisu FIA wybierze 13 zespół

avatar
grzych

05.08.2009 13:40

0

@pz0 Popieram. Wystarczył by jeden zbiorczy artykuł dziennie.

avatar
grzych

03.08.2009 15:18

0

Sir Frank Williams robi co uważa za słuszne dla swojego zespołu i ma w tym całkowitą rację. Jego zespół ciężko pracował aby osiągnąć obecne wyniki i robią wszystko żeby się utrzymać. Stare ludowe przysłowie w nowej wersji: Daj Ferrari palec a weźmie całą rękę.

avatar
grzych

20.07.2009 21:35

0

Drobny błąd ale w artykule (albo i nie) ale jeździli samochodem z 2008. Tu widać na zdjęciu http: //f1.gpupdate.net /en/photolarge.php? photoID= 132525&catID= 4351 (usunąć spacje)

avatar
grzych

07.07.2009 11:34

0

@Fusion Na miejsce Bar to już się szykuje cała lista chętnych w szczególności z innych serii :-p

Przejdź do wpisu BMW Sauber przed GP Niemiec

avatar
grzych

18.06.2009 10:21

0

Hehe kmicic dobre, leże i kwiczę.

Przejdź do wpisu Lola wycofała zgłoszenie

avatar
grzych

15.06.2009 12:42

0

Szef Epsilon w jednym z wywiadów wypowiedział się, że przy limicie 40 mln mają zabezpieczone środki na starty na kolejnych 5 lat. Przy wyższych limitach też sobie poradzą. Szef Manor stwierdził, że gdyby nie limit 40 milionów to by nie zgłaszali zespołu. Po przeczytaniu takich deklaracji finansowych wybór Manor dziwi tym bardziej. Po takim rozstrzygnięciu sprawy z wyborem zespołów, teoria (jak dla mnie głupia i śmieszna) jakoby Max wybierał słabsze finansowo zespoły żeby prowadzać je na sznurku nabiera prawdy(sam nie wieże, że to napisałem). Pozostałe dwa zespoły(USF1, Campos) wydają się znacznie silniejsze finansowo. Taki Manor może zostać koniem trojańskim Maxa czyli głównym argumentem utrzymującym niski limit budżetu. Byle by kombinacje Maxa i FIA nie spowodowały spadku reputacji tego zespołu.

avatar
grzych

13.06.2009 23:05

0

LPG było by zbyt oczywiste. Pewnie Max usłyszy o silnikach na wodór, które są super ekologiczne bo nie produkują spalin tylko wodę. W każdym bądź razie FIA zmienia koncepcje co do silników średnio co dwa miesiące, więc dopóki Cosworth nie pokaże finalnego produktu, możemy się spodziewać wszystkiego.

avatar
grzych

13.06.2009 13:50

0

Ha ha ha sorki jawiemwszystko ale regulamin to ostatnie o czym bym pomyślał. Max robi z nim co mu się podoba. Jedynie pocieszające jest to, że w jednej ze swoich wypowiedzi Max marudził coś o trzy litrowych V8 z ograniczeniem do 14 tyś obrotów.Takie silniki miały by sporą żywotność. Chociaż było słychać ostatnio pomysły o wprowadzeniu standardowych silników, które można by było wykorzystać w kilku seriach. Szalony Max i FIA wymarzyło sobie wspólny silnik między innymi dla F1 i rajdów samochodowych.

avatar
grzych

13.06.2009 09:39

0

Skąd wiadomo, że nowe silniki Cosworth to będą V8??? Nigdzie indziej nie znalazłem potwierdzenia tej informacji. Z tego co pamiętam to gdzieś na początku tego roku Max napisał list do zespołów dotyczący nowych silników. W liście były ciekawe ciekawostki takie jak: standardowy silnik może będzie bazował na obecnej specyfikacji V8 ale Max to wolał by silnik czterocylindrowy. Będzie śmiesznie jak się okaże, że jednak to będą te cztery cylindry z ew turbo. Wskazywać by mógł na to choćby zakaz tankowania w przyszłym sezonie.

avatar
grzych

06.06.2009 00:26

0

(Sorki w linku jest 5 spacji) Zakończenie dyfuzora przypomina to u Brawna (-1,5 sekundy na okrążeniu za sam bajerancki wygląd) :-)

avatar
grzych

06.06.2009 00:17

0

Dyfuzor BMW http:// f1 .gpupdate .net/en /photolarge .php?photoID=128246&catID=1103-3707 (cztery spacje)

avatar
grzych

04.06.2009 16:05

0

@URAN - idea KERS nie polega na odzyskaniu energii z hamowania lecz na odzyskaniu energii kintycznej. Nie muszą jej odzyskiwać z układu przeniesienia napędu poprzez osłabienie hamulców na tylnej osi. Mogą do napędzania prądnicy i ładowania akumulatorów użyć kół zamachowych jak Williams. (Nie tak jak czytałem na jakimś forum, że koła zamachowe Williamsa to działają tak jak samochodzik zabawka na naciąg :-))

Przejdź do wpisu BMW w Turcji ponownie bez KERS

avatar
grzych

29.05.2009 15:52

0

38. GrzesB -> hahaha klekot Audi miał by wyciągać 600 koni (bo tyle aktualnie wyciąga) przy 4500 obrotów. Audi nie podaje przy jakich obrotach osiągają taką moc. W każdym bądź razie przy twoim założeniu, że ten TDI kręci się tylko do 4500 to gdyby jakimś cudem kręcił się ze dwa razy szybciej(ale uważasz, że to nie możliwe) tak z 9000 to chyba miałby z 1200 koni. To jak na dzisiejszą F1 to był by kosmos. W sumie to ja za silnikami na olej napędowy nie przepadam a pisze to wszystko bo to 4500 wydało mi się niezłym absurdem. Bo dużo ludzi z góry zakłada, że takie TDI V10 z Audi R15 to takie samo jak w ich samochodzie i 4500 to dla niego max. Poważny FAIL w myśleniu. :-p

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu