komentarze
  • 18. eldoc
    • 2009-05-23 16:47:36
    • *.adsl.inetia.pl

    Oglądanie BMW jest upokarzające.

  • 19. bbbyku
    • 2009-05-23 16:50:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja w typowaniu optymistycznie dalem Roberta na 3 miejscu....... za optymizm sie placi :) chociaz jak spadnie deszcz ze 4 razy wyjedzie samochod bezpieczenstwa i 5 kierowcow ukonczy wyscig w tym dwie toyoty to kto wie :)

  • 20. sk0k
    • 2009-05-23 16:54:04
    • *.icpnet.pl

    Teraz musimy rozpoznać powód takiego stanu rzeczy i rozwiązać problemy przed wyścigiem w Stambule. zaloze sie ze przy nastepnym wyscigu teskt rampfa bedzie wygladac tak : Teraz musimy rozpoznać powód takiego stanu rzeczy i rozwiązać problemy przed wyścigiem w silverstone

  • 21. Dagmara_W
    • 2009-05-23 17:00:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    o ile rozwiza.. mam nadzieje ze sie wkoncu do roboty wezma

  • 22. feels3
    • 2009-05-23 17:01:05
    • *.chello.pl

    "Teraz musimy rozpoznać powód takiego stanu rzeczy i rozwiązać problemy przed wyścigiem w........" w kropki wstawić co chcecie :)

  • 23. rafekf1
    • 2009-05-23 17:10:15
    • *.INTELINK.pl

    Willy!! Mario!! Spokojnie!! Do listopada czyli GP Abu Zabi jest jeszcze sporo czasu!! Wszystko sobie zaplanujcie oczywiście!! Bez planu, to nawet sikać do kibelka nie chodzicie. Będzie dobrze!! ;))

  • 24. patagonia
    • 2009-05-23 17:10:51
    • *.162.141.191

    do skonstruowania dobrego bolidu potrzeba odrobiny szaleństwa i iskry bożej , u systematycznych do bólu Niemców tego niestety nie ma

  • 25. Niespokojny
    • 2009-05-23 17:20:30
    • *.tvgawex.pl

    Jak ten biedny "Albert" ma im pomoc , jak oni sami przyznają, że nie wiedzą o co chodzi ! Wrzucają mu bez przerwy takie dane, że nie jest dziwne, iż wynikiem jest ERROR !

  • 26. rafekf1
    • 2009-05-23 17:23:35
    • *.INTELINK.pl

    25 Niespokojny ...... pewnie robią "Albertowi" formata non stop, bo od takiej ilości tych danych biedny po prostu zamula!! ;)) Wiadomo, że w takim "kompie" taki formacik musi trochę potrwać!! ;)

  • 27. Niespokojny
    • 2009-05-23 17:33:19
    • *.tvgawex.pl

    @rafek, pewnie masz rację, zamulili "Alberta" i on to odczytał , że chodzi im rownież o przymulenie bolidu ..., no i się spisał ;-)

  • 28. rafekf1
    • 2009-05-23 17:37:45
    • *.INTELINK.pl

    @Niespokojny ..... może jak dorzucą "Albertowi" trochę RAM-u, to się odmuli i momentalnie odmuli też bolidy!!?? ;)

  • 29. kamil b
    • 2009-05-23 17:38:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Czy może ktoś z was wie, czy w umowie Kubka z BMW po 2009 roku jest klauzula iż i w razie chęci zmiany teamu to ten drugi ma decydujący wpływ i nowy pracodawca musiałby zapłacić bardzo dużą cenę - praktycznie nieopłacalną do realizacji. Jeżeli tak jest to sytuacja Roberta jest nieciekawa na przyszłość. Po tym sezonie z racji zajmowanych miejsc będzie miał raczej słabą kartę przetargową by być chociażby w średniej klasy zespole. Z drugiej jednak strony widząc jakie postępy robią wszyscy( włącznie z Force India) to lepiej obrać przez Roberta taką drogę. Wydaję mi się że u tych amatorów- w kierownictwie BMW- nie ma czego dalej szukać i szkoda talentu i zastoju w rozwoju u Kubka. Ludzie BMW to zamknięta fabrycznie struktura nie potrafiąca zatrudnić i poszukać ludzi z wieloletnim doświadczeniem w pracy w F1. W tym roku szczególnie się to obnażyło u nich i widać czarno na białym co wychodzi z takiej polityki. Szczerze oddany Robertowi i wyścigom fan F1.

  • 30. Niespokojny
    • 2009-05-23 17:51:42
    • *.tvgawex.pl

    Myślę, że "Albercikowi" ram-u nie brakuje i ma jeszcze pokłady rezerwy, a brakuje czegoś jego osłudze - nie wiem, może piątej klepki? ..., a może oni w ogole pasjansika sobie na nim notorycznie układają :-)))

  • 31. Orlo
    • 2009-05-23 17:53:25
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Przestańcie już biadolić na BMW, spójrzcie gdzie jest Toyota a gdzie była jeszcze w Bahrajnie, a przecież oni też się "rozwijają".

  • 32. 21focus
    • 2009-05-23 18:00:33
    • *.133.205.158

    szefostwo nadaje się do zmiany.

  • 33. Niespokojny
    • 2009-05-23 18:11:54
    • *.tvgawex.pl

    @Orlo - wuluzuj, teraz to Bawi Mnie Wszystko ! , ale też liczę, liczę i wciąż liczę (tylko ze względu na Roberta), i cierpliwie czekam na ich poprawę! :-)

  • 34. Jarek fan F1
    • 2009-05-23 18:33:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mieli problemy z gumami, to może na następny wyścig urodzi się jakieś dziecko (konkurencyjny bolid)?
    Chociaż wątpię. Trzeba na to zawsze czekać te 9 miesięcy.
    W sumie nie jest źle. Kubica dalej jeździ, więc nie ma się co martwić.
    Kilka lat temu było o wiele gorzej. Nie było Polaka w F1.

  • 35. Niespokojny
    • 2009-05-23 18:42:04
    • *.tvgawex.pl

    @Jarek fan F1- haha, miejmy nadzieję, że w przypadku bolidow to nie 9 m-cy , a tylko 9 dni! ;-)

  • 36. jaros69
    • 2009-05-23 18:51:11
    • *.chello.pl

    Ja też jak jeżdżę wolno ( zgodnie z przepisami ) i pasażerowie delikatnie dają mi do zrozumienia, że jeżdżę jak "stary dziadek w kapeluszu " to mówię, że "nie zorgrzałem opon " ... Dziś na brudnym starym BMW ktoś dopisał Bardzo Mułowaty Wrak. Żal mi Kubicy...

  • 37. Skoczek130
    • 2009-05-23 19:27:55
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wasza tegoroczna konstrukcja nadaje się tylko i wyłącznie na złom. Można ją porównać jedynie do zeszłorocznego wraku Force India i Hondy. Jeśli poprawki na Stambuł nie pomogą, skupcie się na 2010 roku, gdyż ten już jest dla Was stracony (i to dawno)!!!

  • 38. northwind
    • 2009-05-23 19:44:26
    • *.chello.pl

    Myślę że dla Roberta znajdzie się miejsce w trzech nowych zespołach, i myślę również że tam będzie rządzić pasja tak jak i pasja rządzi jazdą Roberta a na takiej idei można zajść daleko. Choć bez Alberta może być ciężko:)

  • 39. leblon1
    • 2009-05-23 19:59:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem z oponami to jest tu dosyć chytra sprawa , żeby się prawidłowo
    się nagrzały musimy skorzystać z siły docisku , ale nie przesadnie dużej , bo nasz
    bolid straci na szybkości i po oponach. Te dyfuzory odgrywają w tym przypadku dużą rolę ale nie one o wszystkim decydują . Pomoc przychodzi z całkiem innej strony !!
    Opony grzeją w kocach tylko by poradzić sobie w tych pierwszych
    kilkudziesięciu sekundach . Potem myślę , że wykorzystuję się temperaturę
    która wytwarzana w trakcie hamowania i część tego ciepła jest zagospodarowana na potrzeby układu hamulcowego (akumulowana możliwie stała temperatua) oraz kierowanie gorącego strumienia pod odpowiednim kątem na powierzchnię opony , która styka się się z glebą . Te dodatkowe osłony - "kołpaki" nie tylko chronią przed utratą energii , są nieruchome mogą profilować gorący strumień powietrza i podawać na oponę. Natomiast tylne opony mogły
    by korzystać z dodatkowego gorącego strumienia powietrza z okolicy
    wydechu silnika . To wszystkie niby drobiazgi , ale sumowane razem
    (dyfuzor też) dają końcowy efekt. Normalnie zagospodarowali dodatkową
    energię na potrzeby dogrzania opon.

  • 40. elster
    • 2009-05-23 20:41:03
    • *.walbrzych.dialog.net.pl

    Jak dotąd jedyną zaletą BMW-Sauber F1.09 jest wytrzymałość, co pokazało zderzenie Kubicy z Trullim w Chinach. Niestety, taka jest F1 - "raz na wozie, raz pod wozem". Utalentowany przecież Jenson Button długo czekał na dni chwały...

  • 41. walerus
    • 2009-05-23 21:33:15
    • *.adsl.inetia.pl

    ile Mario ma dzieci?!? Ciągle ma problemy z gumami.....

  • 42. ar0
    • 2009-05-23 21:39:00
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Jak oni (BMW) sie nie wstydza !!!

  • 43. poter
    • 2009-05-23 22:42:50
    • *.chello.pl

    22. feels3 - w Australii :)

  • 44. rafekf1
    • 2009-05-23 22:57:38
    • *.intelink.pl

    38. northwind ...... Mi się wydaje, że jeśli nawet Robert będzie zmieniał team w przyszłym sezonie, to raczej nie pokusi się na posadkę w jednym z tych nowych, niefabrycznych zespołów. Prędzej zostanie w BMW ( jeśli jeszcze będą startować) lub przejdzie do Renault w miejsce Pirueta jr. Innych opcji nie widzę.

  • 45. polek1
    • 2009-05-24 07:39:08
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Na mój gust to przydaloby się wyrzucić z przodu dwa gróbościenne ceowniki z tyłu zmniejszyć dwuteownik i do tego wszystko zespawać drutem żeberkowatym q10 .I lepiej będzie jak już nie będą zmieniać zawieszenia.

  • 46. serduch1
    • 2009-05-24 08:50:19
    • *.80.hawknet.pl

    HE HE HE HE HE HE HE panie doktorze zacznijcie już testować
    na sezon 2012 to mooże coś zdziałacie.
    Czy ktoś w BMW wreszcie się przyzna do błędu?

  • 47. jaros69
    • 2009-05-24 10:23:18
    • *.chello.pl

    A propos nie dogrzanych opon - "To jest problem z którym zmagamy się od zimy, więc nie jest to niczym nowym. Problem z niewłaściwą pracą opon jest konsekwencją innych rzeczy." -słowa Kubicy. Od zimy .. do lata nic się nie zmieniło. Szczerze wątpię by BMW "wróciło" do gry jeśli sam Kubica tak otwarcie o tym mówi

  • 48. wojtek_g
    • 2009-05-24 12:23:47
    • *.centertel.pl

    jest jakas szansa na deszcz ? ...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo