komentarze
  • 1. pietrasek
    • 2009-04-16 11:37:14
    • *.1.82.59

    Zobaczymy czy bez KERS Ferrari pojedzie lepiej (wątpie) bo cos mi sie zdaje ze oni w ogole teraz maja duze problemy w teamie

  • 2. Novy
    • 2009-04-16 11:42:05
    • *.171.137.170.static.crowley.pl

    No tak, bedzie mozna sprawdzic roznice Ferrari do BMW bo z Kolei Robert ma miec Kers...

  • 3. ssupras
    • 2009-04-16 11:57:26
    • *.187.47.242

    No właśnie, jednym się wydaje, że KERS im pomoże w Chinach, innym, że KERS im przeszkodzi...

  • 4. walerus
    • 2009-04-16 11:59:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    blądzą po omacku po ciemnym torze poszukując dyfuzora.....

  • 5. Asiorex
    • 2009-04-16 12:18:34
    • *.160.172.70

    Na razie to wszystko są spekulacje, sporo będzie wiadomo po pierwszych treningach a to już jutro rano... CIekaw również co będzie z oponami się działo i czy na super miękkiej mieszance uda im się przejachać te kilka okrążeń :)

  • 6. pz0
    • 2009-04-16 12:22:49
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Kers nie będzie na tym torze taki niezbędny. Są wprawdzie dwie długie proste, ale czy warto poświęcać balans niezbędny w zakrętach. Czasy okrążeń robi się na zakrętach, a nie na prostych. Na prostych doskonałe prędkości ma ForceIndia, a jakoś nie widzę ich w czołówce. Dodatkowo KERS jeszcze załatwia szybciej tylne opony. Raczej dobry ruch ze strony Ferrari.

  • 7. karol
    • 2009-04-16 12:28:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dwie sprawy zadecydowały,że Ferrari pojedzie w Chinach bez KERS:zły dobór opon na ten weekend i nowe rozwiązania aero,może nie nowy pakiet to jest,ale będą mieli spore zmiany,oby korzystne!

  • 8. Kerk
    • 2009-04-16 12:29:19
    • *.wroclaw.mm.pl

    A mnie się marzy o "pokazówce" kierowców. Na start stają wszyscy w miękkich, po okrążeniu instalacyjnym wszyscy wjeżdżają do pitów i zmieniają opony, wyjeżdżają, podczas 1 okrążenia zajmują swoje pozycje, które w quali uzyskali i robią sobie sami lotny start :D

  • 9. Kerk
    • 2009-04-16 12:29:50
    • *.wroclaw.mm.pl

    kurde... nie ten news..... przepraszam :P

  • 10. karol
    • 2009-04-16 12:31:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zły dobór opon przez Bridgestona oczywiście.

  • 11. D.S.
    • 2009-04-16 12:35:13
    • *.range86-163.btcentralplus.com

    Zgodze sie z PZO. Tor w Malezji tez ma dlugie proste, a jakos brak KERS Buttonowi nie przeszkadzal. Poza tym dobor opon na ten sezon jest beznadziejny, wiec trzeba jezdzic oszczednie.

  • 12. mationF1
    • 2009-04-16 12:37:07
    • *.ipv.net.pl

    z kers czy bez i tak będzie ciekawie;D zawsze jest:D kto wstaje o 4 oglądać treningi?? jakie trybuny polecicie na torze w niemczech bo mam się zabrać na wyścig;) trzymajmy kciuki za roberta:) http://mation.mybrute.com ciekawa gierka:)

  • 13. fan massy
    • 2009-04-16 13:58:26
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    I bardzo dobrze że ten KERS wymontowali aby przeciąrza bolid. I niech go nie zakłdają do końca sezonu.

  • 14. rsobczuk
    • 2009-04-16 15:14:20
    • *.144.149.222

    Wydaje mi się, że Ferrari chce używać KERS, żeby wyeliminować z niego wszystkie wady. W przyszłym sezonie KERS może byc już obowiązkowym systemem. Ferrari może mieć go już przetestowanego, a zespoły, które nie używają go teraz będą miały problem za rok.

  • 15. Lauraf1
    • 2009-04-16 15:43:43
    • *.cdma.centertel.pl

    I tak u Kimiego jakoś opornie działało:)

  • 16. Skoczek130
    • 2009-04-16 15:57:25
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może Ferrari dobrze robi, że wymontowują KERS. W Chinach oczywiście byłby przydatny, jednak jeśli takie cyrki jak z nimi w Malezji miałyby się powtórzyc, niech darzą sobie lepiej siana.

  • 17. niza
    • 2009-04-16 16:20:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to dokładnie pokazuje, że KERS w F1 jest niepotrzebny. Jak dla mnie to nie powinien on być obowiązkowy od przyszłego sezonu

  • 18. bubba
    • 2009-04-16 16:39:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe co będzie w przyszłym sezonie gdy kers będzie obowiązkowe... Jak na razie to bez rewelacji, więcej problemow niż korzyści.

  • 19. Ra-v
    • 2009-04-16 17:27:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Tak jak powiedział Raikkonen "wiemy jak zareagowac i zrobimy to juz w Shanghai-u... Dla nich teraz nawet kilka punktow jest na wage złota a nie moga sobie pozwolic na ryzyko płynące z dosc awaryjnego KERS-u. W suchym wyscigu musza po prostu zdobyc jakies punkty, inaczej bylaby to porazka na całej linii... MSC nei jedzie podobno ani do Chin ani do Bahrajnu to moze teraz nei beda sie klocic kto decydowal o strategii bo i zresza MSC byl tam potrzebny jak rybie ręcznik... Pewnie caly weekend bedzie dosc asekuracyjny i bez fajerwerkow zeby tylkop dojechac na punktach bo to jest teraz wazne a jak juz wyjda na prosta to beda mogli zaczac bardziej cisnac tj. jezdzic z KERSEM i montowac nowe czesci aero... Choc i tak juz ulepszyli bolid podobno maja cale nowe przednie skrzydło i kilka nowych elementow... Poza tym mysle ze strata bez KERSU nie bedzie taka duza, opony pewnie beda sie szybko niszczyly a wiele zakretow wymaga dobrego balansu... Mysle ze Fuji byloby torem idealnym dla KERSU ale niestety mamy Suzuke..

  • 20. elin
    • 2009-04-16 18:41:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje, że dostateczną nauczkę już otrzymali i ilość popełnionych błędów była już wystarczająca ..., a ta decyzja - o niekorzystaniu z KERS w GP Chin, to nie kolejny sprawdzian : może wyjdzie - może nie ..., tylko w pełni przemyślana i dobrze ( wreszcie ) dobrana taktyka

  • 21. Simi
    • 2009-04-16 20:28:02
    • Blokada
    • *.242.93.49

    oby renault wyłączyło kers i fernando zaczął wygrywać...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo