rsobczuk
Ostatnia aktywność
avatar
rsobczuk

02.10.2019 18:22

0

Myślę, że Haas to dobra opcja. Kwestią czasu w 2020 roku jest to, że Groszek wyleci. W jego miejsce pojedzie Robert. Wtedy poznamy dopiero jakim kierowca jest Robert.

avatar
rsobczuk

19.09.2019 17:46

0

Do Ferrari nie pójdzie chociażby dlatego, że Orlen i Shell to konkurencja. Orlen nie będzie mógł pojawić się są samochodach czerwonych. Alfa raczej też nie. Zostaje Racing Point.

avatar
rsobczuk

19.06.2019 06:47

0

Rozwiązali problem w symulatorze - z korelacją danych. Nie oznacza to, że rozwiązali problem z bolidem.

avatar
rsobczuk

26.02.2019 09:43

0

Szkoda, że nie ma transmisji na F1 TV ????

avatar
rsobczuk

18.02.2019 20:34

0

Transmisja testów jest na F1 TV. Dostęp na miesiąc kosztuje jedynie 32zł w zależności od kursu EUR. To chyba nie jest dużo jak na możliwość obejrzenia testów?

avatar
rsobczuk

07.01.2019 20:19

0

Ja myślę, że wcześniejsze informacje to były przecieki, czyli decyzja zapadła kilka miesięcy temu. Nie podawano tego jednak do wiadomości, a wręcz odwracano tę informację. Teraz stwierdzili, że podają oficjalną informację.

avatar
rsobczuk

07.01.2019 16:23

0

Sylwek1106-manager nie musi być osobą techniczną, żeby ułożyć dobrze sprawy zespołu. Ma od tego ludzi. Manager podejmuje innego rodzaju decyzje. Gorzej jest jak nie pozwalał Binotto pracować i wdrażać z jakiegoś powodu pomysłów.

avatar
rsobczuk

07.01.2019 15:00

0

Tak... tamtego słusznie wywalili, bo po pierwsze nie wiadomo skąd go wzięli, a po drugie nic nie zrobił. Arrivabene może i tu zrobił dobrze, ale nie na tyle, aby wygrać mistrza. Dodatkowo podejrzewam, że Binotto jest mocno blokowany z jakiegoś powodu, a to raczej Binotto przyczynił się do postępu czerwonych (przynajmniej o tyle o ile nam kibicom wiadomo). Wg mnie coś jest na rzeczy z Arrivabene tylko my wszystkiego jeszcze nie wiemy. Wiem też, że ciężko porównać rolę obydwu. Jeden z nich jest techniczny, a drugi jest managerem. Może być jednak tak, że Binotto jest blokowany z wieloma rozwiązaniami przez Arrivabene. Z mojego punktu widzenia jest tak, że jak Ferrari jest ciągle drugie, to oznacza, że nie jest pierwsze, więc trzeba coś zrobić. Zmiana managera może pomóc. Niepokoi mnie tylko to, że chyba na miejsce Binotto znów chcą wrzucić jakiegoś italiańca, a to może nie być OK. Zobaczymy...

avatar
rsobczuk

07.01.2019 14:19

0

W sumie dobrze. Każda zmiana musi przynieść coś pozytywnego.

avatar
rsobczuk

22.10.2018 09:16

0

Gdyby nie błąd Vettela, to w niedzielę prawdopodobnie byłby dublet czerwonych.

avatar
rsobczuk

03.10.2018 14:40

0

To ma dać kolejne 15 koni mocy. Na szybkich torach przyda się.

avatar
rsobczuk

03.08.2018 13:24

0

To chyba słuszny wybór dla niego. Biorąc pod uwagę to, że w 2019 roku Honda nie będzie miała dobrego silnika, a RIC pewnie będzie liczył na angaż w Ferrari albo Mercu na 2020 lub później.

avatar
rsobczuk

03.08.2018 12:59

0

Jasne... jeden z serwisów donosi, że Ricciardo dołącza do Renault od 2019 roku i będzie z Hulkiem jako team matem...

avatar
rsobczuk

14.05.2018 13:54

0

Ja nie mówię o podkręcaniu silnika. Mam na myśli jakieś elementy, które w teorii mogłyby posłużyć zwiększeniu jeszcze bardziej wydajności jednostki. Chociaż to wszystko zamiast sprawdzać live w wyścigu można przecież zrobić na hamowni.

avatar
rsobczuk

14.05.2018 12:13

0

Ja to czuję, że Raikonnen dostał jakieś testowe elementy silnika do sprawdzenia. Nie możliwe aż jest, że podczas jednego weekendu Ferrari zepsuło 2 jednostki, a Vettel na spokojnie śmiga z tymi samymi elementami (chyba tylko poza elektroniką sterującą)

avatar
rsobczuk

11.05.2018 20:44

0

Kimi będzie miał wymieniony ICE, Turbo i MGU-H przed jutrem...

avatar
rsobczuk

17.04.2018 12:33

0

Oj posypią się głowy wkrótce w MC.

avatar
rsobczuk

13.04.2018 11:16

0

Myślę, że algorytm wyglądał tak, że domyślnie wszystkie czujniki na start dają zielone. Następnie idą 4 sygnały odkręcone, a następnie 4 przykręcone (przy założeniu, że wszystko poszło dobrze). W tej sytuacji do systemu poszły 3 sygnały odkręcone (światło czerwone) i jeden sygnał dawał nadal zielone. Następnie 3 koła zostały wymienione, wróciły 3 sygnały zielone i jeden sygnał z zupełnie nie odkręconego koła dawał cały czas zielone. Były więc 4 sygnały zielone i Kimi ruszył.

avatar
rsobczuk

05.04.2018 22:43

0

@6 zauważ, że Mercedes nie był w stanie dogonić Ferrari. Nie był w stanie nawet zagrozić wyprzedzaniem. Może kilka razy udało się tylko użyć DRS. Hamilton używając całej mocy silnika był w stanie dogonić Vettela na max 0.4s. Potem niestety musiał pewnie przełączyć silnik na gromadzenie energii i tracił około 2s do Vettela. I tak cały czas próbował. Vettela utrzymywał stałe tempo przez drugi stint kiedy to wyszedł na prowadzenie.

avatar
rsobczuk

18.01.2018 18:55

0

Skoro twierdzi, że jest lepszy od Kubicy to spoko. Przecież ojciec nie powie inaczej o swoim synu. Sezon jednak zweryfikuje prawdę. Zobaczymy, czy będziemy oglądać emocjonującą walkę, czy coś rodem z YT pt: "Russia car crashes".

avatar
rsobczuk

08.01.2018 14:29

0

I dobrze, że odchodzi. Dużo dobrego nie zdziałał. Dać trzeba szansę innym.

avatar
rsobczuk

27.12.2017 11:12

0

Wikipedia akurat nie jest dobrym źródłem do szukania informacji, które są w 100% sprawdzone i wartościowe. Powie to każdy, kto pisze jakąkolwiek pracę naukową.

avatar
rsobczuk

20.12.2017 12:47

0

@1 KTP akurat Marchione ma tu rację. RB mówi swoje, a władza F1 mówi swoje. Nie jest to zbyt dobre. Ferrari broni tego w co zainwestowało do tej pory grube pieniądze. W rozwój technologii hybrydowej. Jeżeli RB dąży do tego, aby mniejsze zespoły miały równiejsze szansę to może to być błędne koło i F1 dopiero wtedy stanie się nudna.

avatar
rsobczuk

19.12.2017 10:40

0

BMW, Audi czy inne Lexusy biorą sobie udział w innych seriach. I co... ogląda to ktoś? Poza garstką zapaleńców nie ogląda tego nikt (pewnie nie słusznie). Odejdzie Ferrari i Mercedes i na co będzie do oglądania? Puszki bez tradycji? Zostanie Williams, który ma jakiś wkład w ten sport oraz ewentualnie Sauber lub MCLaren. Jak dla mnie takie zespoły jak Ferrari, Mercedes (chociaż to nie słusznie, bo oni jako zespół jeżdżą od niedawna), Williams, MC, czy Sauber są podstawą tego sportu i te zespoły napędzają go. W końcu czym jeździ się po ulicach i za czym ludzie się oglądają? Za czerwonym samochodem, albo za jakąś srebrną strzałą, która ładnie warczy.

avatar
rsobczuk

29.11.2017 18:34

0

Santander opuści Ferrari i czerwoni zdobędą majstra ????

avatar
rsobczuk

02.11.2017 08:30

0

Niech Renault, Ferrari i Mercedes wycofają się z wyścigów. Honda dostarczy pozostałym swoje jednostki. Zobaczymy, czy ktoś dojedzie do mety ;)

avatar
rsobczuk

30.10.2017 07:29

0

Autorze artykułu. Wskaż mi chociaż jeden błąd jaki wczoraj zrobiło Ferrari (nie mówię o błędach Vettela z początku wyścigu). Chyba oglądaliśmy inne wyścigi. Ktoś chyba nie lubi czerwonych, a ja myślałem, że bezstronność dziennikarska to podstawa...

avatar
rsobczuk

28.10.2017 21:27

0

A mi podoba się obecną technologia. To jak bardzo zaawansowana jest pokazuje jak duża moc można wykręcić z tak małego silnika. Nie podobają mi się tylko limity i gdyby je znieść (limity paliwa i ilości jednostek na sezon) możnaby uzyskać jeszcze więcej i odzyskać znów fajny dźwięk.

avatar
rsobczuk

25.10.2017 07:49

0

@10 PiotrasLc - mercedes powiedział, że będzie skracał rozstaw osi ze względu na niewielkie możliwości konfiguracji auta. Jak widać ich konstrukcja jest szybka na szybkich torach. Ja tam jestem ciekaw jak silnik Mercedesa będzie pracował jak nie będą mieć już przewagi w ilości spalanego oleju.

avatar
rsobczuk

23.10.2017 21:06

0

@5 IrBiss - w czasach szumiego nie było tam za dużo włochów. Wszystko trzymał Jean Todt oraz Ross Brown. Obecnie Binotto też Włochem do końca nie jest, bo wychował się i wykształcił w Szwajcarii.

avatar
rsobczuk

13.10.2017 15:43

0

Odchodził już na emeryturę. Niech tam idzie!

avatar
rsobczuk

13.10.2017 13:26

0

" iż nowoczesna fabryka zespołu w Hinwil, zmodernizowana za czasów współpracy ekipy z BMW" - co z tego, że nowoczesta. Właśnie teraz nie jest wykorzystywana, bo widać jakie są rezultaty posiadania tej fabryki.

avatar
rsobczuk

10.10.2017 17:29

0

Myślę, że w Ferrari jednak potrzebne są nie włoskie głowy. Mattia Binotto, który niby jest Włochem, ale tak na prawdę nim nie jest ogarnął bardzo dobry bolid. Kiedyś Niki Lauda powiedział, że Włosi ze swoim podejściem nie zbudują dobrze działającego zespołu. Jako kontr-przykład dali Binotto, ale Lauda powiedział, że Binotto najważniejszą część życia (studia i zbieranie doświadczenia) zbierał nie mieszkając we Włoszech tylko w Szwajcarii. Myślę, że większość kadry Włoskiej powinna wypaść z Ferrari i powinna zostać zastąpiona kimś z Niemiec lub innego kraju.

avatar
rsobczuk

10.10.2017 14:22

0

@tomasss-ja też kibicuję im od czasu jak Schumi zaczął tam jeździć i masz rację. Prowadzenie zespołu F1 nie jest łatwe. Oni są jednak zespołem doświadczonym i takie procedury już dawno powinny być wdrożone. Tak swoją drogą... Jako fani czerwonych ile czasu musimy czekać na jakieś mistrzostwo?

avatar
rsobczuk

10.10.2017 12:19

0

Coż za odmienny komentarz Marchione w stosunku do poprzednich jego wywiadów. Nagle umie przyznać się do błędu i nie zwala winy na zespół? Chyba problemy powstały po jego błędnych decyzjach dotyczących zmian w dziale silnikowym?

avatar
rsobczuk

01.10.2017 08:40

0

Powodzenia panowie. Wyciągnąć teraz trzeba max co się da!!!

avatar
rsobczuk

30.09.2017 17:34

0

Jak każdy podchodziły tak, że nie ma o co walczyć, to większość nie mogłaby istnieć w tym sporcie... Nie w tym roku to w następnym się uda, a teraz trzeba walczyć na maxa.

avatar
rsobczuk

29.09.2017 10:54

0

@2-przez przypadek tylko, albo pojechali na pół mocy, bo nie chcieli odkrywać, ale że nikt ich nie dojechał, to wygląda jak by odkryli karty ;) Mogłoby być 1-2 w wyścigu w niedzielę...

avatar
rsobczuk

28.09.2017 17:58

0

Ja też uważam, że Williams potrzebuje pod każdym kontem czegoś nowego. Zmiana kierowcy także powinna nastąpić, ale powinien to być ktoś, kto jest znanym i uzdolnionym kierowcą. Robert Kubica na pewno będzie dobrym wyborem, marketingowo jak i technicznie. Jeżeli nie Robert to osoby pokroju Alonso (raczej mało realne) lub inny znany kierowca.

avatar
rsobczuk

28.09.2017 08:57

0

Zamówiłem sobie. To będzie bardzo ciekawa pozycja. Jako fan Ferrari interesuje mnie szczególnie historia widziana oczami Rossa właśnie z tego okresu. Wcześniej przeczytałem sobie książkę opisującą karierę Michaela Schumachera. Bardzo dobra pozycja. Mam nadzieję, że ta będzie podobnie ciekawa...

avatar
rsobczuk

17.09.2017 19:44

0

Trudno. Nie ma co płakać. Jak nie w tym roku to w następnym się uda. Są o wiele bogatsi w doświadczenie z nowym aero. Popracują przez zimę nad silnikiem. W następnym roku zobaczymy jeszcze lepsze Ferrari. W tym jednak trzeba dać jeszcze z siebie wszystko...

avatar
rsobczuk

04.09.2017 08:39

0

Spokojnie - zobaczymy co będzie w kolejnym wyścigu. Ferrari minimalizowało straty w dwóch ostatnich wyścigach i udało się to całkiem nieźle. Kolejne wyścigi powinny być już lepsze. Wszyscy wieszali psy na czerwonych po Silverstone, a na Hungaroringu był dublet. Spokojnie.

avatar
rsobczuk

02.09.2017 18:24

0

Zgodzę się z jednym z przedmówców tu... Kapica powinien sobie zrobić tatuaż z nazwiskiem Hamilton na twarzy. Eleven spadło poniżej wszystkiego dopuszczając tych ludzi do komentowania. Powtarzam... komentator powinien być bezstronny!!!

avatar
rsobczuk

29.08.2017 10:02

0

I dobrze - krótka piłka. Żenua jak można po 3 latach osiągnąć nic. Ferrari potrafiło na nowo zbudować silnik ucząc się po błędach z poprzednich lat. Nie dość, że nowa konstrukcja jest prawie tak szybka co konkurencji, a do tego niemalże niezawodna. Honda to nie inny producent, który musi się uczyć. To marka z doświadczeniem i sukcesami w F1.

avatar
rsobczuk

27.08.2017 16:49

0

Zgadzam się ze wszystkimi, że komentatorzy Eleven to straszna porażka. Przede wszystkim widoczna jest ich stronniczość. Komentator powinien być bezstronny.

avatar
rsobczuk

23.08.2017 08:39

0

Chyba mała niezawodność, albo duża zawodność?

avatar
rsobczuk

25.07.2017 10:18

0

Oby to mocno uderzyło w Mercedesa. Ich dominacja jest już nudna...

avatar
rsobczuk

19.07.2017 08:16

0

Żeby Ferrari wygrało mistrzostwo to wydaje mi się, że muszą zdobyć więcej lepszych inżynierów. Każdy mówił, że piekło zamarznie jak Vettel przeszedł do Ferrari. Vetel jest w Ferrari i jest OK. Jak Ham przeszedłby fani też jakoś by to ogarnęli myślami i potem nie byłoby już narzekania.

avatar
rsobczuk

17.07.2017 15:59

0

To przecież Rosjanin. Wystarczy na YT włączyć sobie filmiki z ruskich dróg i zobaczyć jacy z nich kierowcy. To stan umysłu.

avatar
rsobczuk

16.07.2017 20:34

0

Szkoda, ale za 2 tygodnie jadę na Hungaroring popatrzeć na czerwonych na żywo. Musi być dobrze. Podwójny dublet 1-2...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu