DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
02.10.2019 18:22
0
Myślę, że Haas to dobra opcja. Kwestią czasu w 2020 roku jest to, że Groszek wyleci. W jego miejsce pojedzie Robert. Wtedy poznamy dopiero jakim kierowca jest Robert.
Przejdź do wpisu Saward łączy Kubicę z rolą rezerwowego w Haasie przy wsparciu Orlenu
19.09.2019 17:46
0
Do Ferrari nie pójdzie chociażby dlatego, że Orlen i Shell to konkurencja. Orlen nie będzie mógł pojawić się są samochodach czerwonych. Alfa raczej też nie. Zostaje Racing Point.
Przejdź do wpisu Ferrari w trudnych chwilach mocno wspiera Vettela
19.06.2019 06:47
0
Rozwiązali problem w symulatorze - z korelacją danych. Nie oznacza to, że rozwiązali problem z bolidem.
Przejdź do wpisu Ferrari rozwiązało problem w symulatorze
26.02.2019 09:43
0
Szkoda, że nie ma transmisji na F1 TV ????
Przejdź do wpisu Rusza druga tura testów pod Barceloną
18.02.2019 20:34
0
Transmisja testów jest na F1 TV. Dostęp na miesiąc kosztuje jedynie 32zł w zależności od kursu EUR. To chyba nie jest dużo jak na możliwość obejrzenia testów?
Przejdź do wpisu Vettel najszybszy pierwszego dnia testów zimowych
07.01.2019 20:19
0
Ja myślę, że wcześniejsze informacje to były przecieki, czyli decyzja zapadła kilka miesięcy temu. Nie podawano tego jednak do wiadomości, a wręcz odwracano tę informację. Teraz stwierdzili, że podają oficjalną informację.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Arrivabene odchodzi z Ferrari
07.01.2019 16:23
0
Sylwek1106-manager nie musi być osobą techniczną, żeby ułożyć dobrze sprawy zespołu. Ma od tego ludzi. Manager podejmuje innego rodzaju decyzje. Gorzej jest jak nie pozwalał Binotto pracować i wdrażać z jakiegoś powodu pomysłów.
Przejdź do wpisu Arrivabene prawdopodobnie straci posadę szefa Ferrari
07.01.2019 15:00
0
Tak... tamtego słusznie wywalili, bo po pierwsze nie wiadomo skąd go wzięli, a po drugie nic nie zrobił. Arrivabene może i tu zrobił dobrze, ale nie na tyle, aby wygrać mistrza. Dodatkowo podejrzewam, że Binotto jest mocno blokowany z jakiegoś powodu, a to raczej Binotto przyczynił się do postępu czerwonych (przynajmniej o tyle o ile nam kibicom wiadomo). Wg mnie coś jest na rzeczy z Arrivabene tylko my wszystkiego jeszcze nie wiemy. Wiem też, że ciężko porównać rolę obydwu. Jeden z nich jest techniczny, a drugi jest managerem. Może być jednak tak, że Binotto jest blokowany z wieloma rozwiązaniami przez Arrivabene. Z mojego punktu widzenia jest tak, że jak Ferrari jest ciągle drugie, to oznacza, że nie jest pierwsze, więc trzeba coś zrobić. Zmiana managera może pomóc. Niepokoi mnie tylko to, że chyba na miejsce Binotto znów chcą wrzucić jakiegoś italiańca, a to może nie być OK. Zobaczymy...
Przejdź do wpisu Arrivabene prawdopodobnie straci posadę szefa Ferrari
07.01.2019 14:19
0
W sumie dobrze. Każda zmiana musi przynieść coś pozytywnego.
Przejdź do wpisu Arrivabene prawdopodobnie straci posadę szefa Ferrari
22.10.2018 09:16
0
Gdyby nie błąd Vettela, to w niedzielę prawdopodobnie byłby dublet czerwonych.
Przejdź do wpisu Raikkonen podtrzymuje nadzieję Ferrari
03.10.2018 14:40
0
To ma dać kolejne 15 koni mocy. Na szybkich torach przyda się.
Przejdź do wpisu Ferrari od GP Japonii będzie miało "nowe" malowanie
03.08.2018 13:24
0
To chyba słuszny wybór dla niego. Biorąc pod uwagę to, że w 2019 roku Honda nie będzie miała dobrego silnika, a RIC pewnie będzie liczył na angaż w Ferrari albo Mercu na 2020 lub później.
Przejdź do wpisu Red Bull wie jak z klasą udać się na wakacje!
03.08.2018 12:59
0
Jasne... jeden z serwisów donosi, że Ricciardo dołącza do Renault od 2019 roku i będzie z Hulkiem jako team matem...
Przejdź do wpisu Red Bull wie jak z klasą udać się na wakacje!
14.05.2018 13:54
0
Ja nie mówię o podkręcaniu silnika. Mam na myśli jakieś elementy, które w teorii mogłyby posłużyć zwiększeniu jeszcze bardziej wydajności jednostki. Chociaż to wszystko zamiast sprawdzać live w wyścigu można przecież zrobić na hamowni.
Przejdź do wpisu Wolff: Ferrari chciało powtórzyć strategię Red Bulla z Szanghaju
14.05.2018 12:13
0
Ja to czuję, że Raikonnen dostał jakieś testowe elementy silnika do sprawdzenia. Nie możliwe aż jest, że podczas jednego weekendu Ferrari zepsuło 2 jednostki, a Vettel na spokojnie śmiga z tymi samymi elementami (chyba tylko poza elektroniką sterującą)
Przejdź do wpisu Wolff: Ferrari chciało powtórzyć strategię Red Bulla z Szanghaju
11.05.2018 20:44
0
Kimi będzie miał wymieniony ICE, Turbo i MGU-H przed jutrem...
Przejdź do wpisu Vettel wydaje się pewny swego przed resztą weekendu
17.04.2018 12:33
0
Oj posypią się głowy wkrótce w MC.
Przejdź do wpisu Nowy bolid McLarena zadebiutuje dopiero w Hiszpanii
13.04.2018 11:16
0
Myślę, że algorytm wyglądał tak, że domyślnie wszystkie czujniki na start dają zielone. Następnie idą 4 sygnały odkręcone, a następnie 4 przykręcone (przy założeniu, że wszystko poszło dobrze). W tej sytuacji do systemu poszły 3 sygnały odkręcone (światło czerwone) i jeden sygnał dawał nadal zielone. Następnie 3 koła zostały wymienione, wróciły 3 sygnały zielone i jeden sygnał z zupełnie nie odkręconego koła dawał cały czas zielone. Były więc 4 sygnały zielone i Kimi ruszył.
Przejdź do wpisu Ferrari wyjaśniło problemy podczas zmiany kół w Bahrajnie
05.04.2018 22:43
0
@6 zauważ, że Mercedes nie był w stanie dogonić Ferrari. Nie był w stanie nawet zagrozić wyprzedzaniem. Może kilka razy udało się tylko użyć DRS. Hamilton używając całej mocy silnika był w stanie dogonić Vettela na max 0.4s. Potem niestety musiał pewnie przełączyć silnik na gromadzenie energii i tracił około 2s do Vettela. I tak cały czas próbował. Vettela utrzymywał stałe tempo przez drugi stint kiedy to wyszedł na prowadzenie.
Przejdź do wpisu Vettel twierdzi, że Mercedes ma tylko 0,3 - 0,4 sekundy przewagi
18.01.2018 18:55
0
Skoro twierdzi, że jest lepszy od Kubicy to spoko. Przecież ojciec nie powie inaczej o swoim synu. Sezon jednak zweryfikuje prawdę. Zobaczymy, czy będziemy oglądać emocjonującą walkę, czy coś rodem z YT pt: "Russia car crashes".
Przejdź do wpisu Ojciec: Sirotkin wywalczył fotel gdyż był mocniejszy od Kubicy
08.01.2018 14:29
0
I dobrze, że odchodzi. Dużo dobrego nie zdziałał. Dać trzeba szansę innym.
Przejdź do wpisu Inżynier wyścigowy Raikkonena opuszcza zespół Ferrari
27.12.2017 11:12
0
Wikipedia akurat nie jest dobrym źródłem do szukania informacji, które są w 100% sprawdzone i wartościowe. Powie to każdy, kto pisze jakąkolwiek pracę naukową.
Przejdź do wpisu Nowy bolid Ferrari zaliczył testy zderzeniowe FIA
20.12.2017 12:47
0
@1 KTP akurat Marchione ma tu rację. RB mówi swoje, a władza F1 mówi swoje. Nie jest to zbyt dobre. Ferrari broni tego w co zainwestowało do tej pory grube pieniądze. W rozwój technologii hybrydowej. Jeżeli RB dąży do tego, aby mniejsze zespoły miały równiejsze szansę to może to być błędne koło i F1 dopiero wtedy stanie się nudna.
Przejdź do wpisu Marchionne: Ross Brawn zachowuje się jak Mojżesz
19.12.2017 10:40
0
BMW, Audi czy inne Lexusy biorą sobie udział w innych seriach. I co... ogląda to ktoś? Poza garstką zapaleńców nie ogląda tego nikt (pewnie nie słusznie). Odejdzie Ferrari i Mercedes i na co będzie do oglądania? Puszki bez tradycji? Zostanie Williams, który ma jakiś wkład w ten sport oraz ewentualnie Sauber lub MCLaren. Jak dla mnie takie zespoły jak Ferrari, Mercedes (chociaż to nie słusznie, bo oni jako zespół jeżdżą od niedawna), Williams, MC, czy Sauber są podstawą tego sportu i te zespoły napędzają go. W końcu czym jeździ się po ulicach i za czym ludzie się oglądają? Za czerwonym samochodem, albo za jakąś srebrną strzałą, która ładnie warczy.
Przejdź do wpisu Marchionne: nasze groźby to nie blef
29.11.2017 18:34
0
Santander opuści Ferrari i czerwoni zdobędą majstra ????
Przejdź do wpisu Santander potwierdził wycofanie się z Formuły 1
02.11.2017 08:30
0
Niech Renault, Ferrari i Mercedes wycofają się z wyścigów. Honda dostarczy pozostałym swoje jednostki. Zobaczymy, czy ktoś dojedzie do mety ;)
Przejdź do wpisu Ferrari nie wyklucza skorzystania z prawa veta odnośnie silników?
30.10.2017 07:29
0
Autorze artykułu. Wskaż mi chociaż jeden błąd jaki wczoraj zrobiło Ferrari (nie mówię o błędach Vettela z początku wyścigu). Chyba oglądaliśmy inne wyścigi. Ktoś chyba nie lubi czerwonych, a ja myślałem, że bezstronność dziennikarska to podstawa...
Przejdź do wpisu Vettel pogratulował Hamiltonowi
28.10.2017 21:27
0
A mi podoba się obecną technologia. To jak bardzo zaawansowana jest pokazuje jak duża moc można wykręcić z tak małego silnika. Nie podobają mi się tylko limity i gdyby je znieść (limity paliwa i ilości jednostek na sezon) możnaby uzyskać jeszcze więcej i odzyskać znów fajny dźwięk.
Przejdź do wpisu Horner: im szybciej pozbędziemy się obecnych silników, tym lepiej
25.10.2017 07:49
0
@10 PiotrasLc - mercedes powiedział, że będzie skracał rozstaw osi ze względu na niewielkie możliwości konfiguracji auta. Jak widać ich konstrukcja jest szybka na szybkich torach. Ja tam jestem ciekaw jak silnik Mercedesa będzie pracował jak nie będą mieć już przewagi w ilości spalanego oleju.
Przejdź do wpisu Marchionne: Binotto nie zastąpi Arrivabene
23.10.2017 21:06
0
@5 IrBiss - w czasach szumiego nie było tam za dużo włochów. Wszystko trzymał Jean Todt oraz Ross Brown. Obecnie Binotto też Włochem do końca nie jest, bo wychował się i wykształcił w Szwajcarii.
Przejdź do wpisu Marchionne: Binotto nie zastąpi Arrivabene
13.10.2017 15:43
0
Odchodził już na emeryturę. Niech tam idzie!
Przejdź do wpisu Massa: Williams zmieniając skład może stracić znacznie więcej
13.10.2017 13:26
0
" iż nowoczesna fabryka zespołu w Hinwil, zmodernizowana za czasów współpracy ekipy z BMW" - co z tego, że nowoczesta. Właśnie teraz nie jest wykorzystywana, bo widać jakie są rezultaty posiadania tej fabryki.
Przejdź do wpisu Sauber negocjuje warunki rozszerzenia współpracy z Ferrari
10.10.2017 17:29
0
Myślę, że w Ferrari jednak potrzebne są nie włoskie głowy. Mattia Binotto, który niby jest Włochem, ale tak na prawdę nim nie jest ogarnął bardzo dobry bolid. Kiedyś Niki Lauda powiedział, że Włosi ze swoim podejściem nie zbudują dobrze działającego zespołu. Jako kontr-przykład dali Binotto, ale Lauda powiedział, że Binotto najważniejszą część życia (studia i zbieranie doświadczenia) zbierał nie mieszkając we Włoszech tylko w Szwajcarii. Myślę, że większość kadry Włoskiej powinna wypaść z Ferrari i powinna zostać zastąpiona kimś z Niemiec lub innego kraju.
Przejdź do wpisu Marchionne: zapłaciliśmy wysoką cenę za ignorowanie kontroli jakości
10.10.2017 14:22
0
@tomasss-ja też kibicuję im od czasu jak Schumi zaczął tam jeździć i masz rację. Prowadzenie zespołu F1 nie jest łatwe. Oni są jednak zespołem doświadczonym i takie procedury już dawno powinny być wdrożone. Tak swoją drogą... Jako fani czerwonych ile czasu musimy czekać na jakieś mistrzostwo?
Przejdź do wpisu Marchionne: zapłaciliśmy wysoką cenę za ignorowanie kontroli jakości
10.10.2017 12:19
0
Coż za odmienny komentarz Marchione w stosunku do poprzednich jego wywiadów. Nagle umie przyznać się do błędu i nie zwala winy na zespół? Chyba problemy powstały po jego błędnych decyzjach dotyczących zmian w dziale silnikowym?
Przejdź do wpisu Marchionne: zapłaciliśmy wysoką cenę za ignorowanie kontroli jakości
01.10.2017 08:40
0
Powodzenia panowie. Wyciągnąć teraz trzeba max co się da!!!
Przejdź do wpisu Vettel przed GP Malezji otrzymał nowe podzespoły silnikowe
30.09.2017 17:34
0
Jak każdy podchodziły tak, że nie ma o co walczyć, to większość nie mogłaby istnieć w tym sporcie... Nie w tym roku to w następnym się uda, a teraz trzeba walczyć na maxa.
Przejdź do wpisu Pech nie przestaje prześladować Vettela i Ferrari
29.09.2017 10:54
0
@2-przez przypadek tylko, albo pojechali na pół mocy, bo nie chcieli odkrywać, ale że nikt ich nie dojechał, to wygląda jak by odkryli karty ;) Mogłoby być 1-2 w wyścigu w niedzielę...
Przejdź do wpisu Ferrari najszybsze w przerwanym czerwoną flagą drugim treningu
28.09.2017 17:58
0
Ja też uważam, że Williams potrzebuje pod każdym kontem czegoś nowego. Zmiana kierowcy także powinna nastąpić, ale powinien to być ktoś, kto jest znanym i uzdolnionym kierowcą. Robert Kubica na pewno będzie dobrym wyborem, marketingowo jak i technicznie. Jeżeli nie Robert to osoby pokroju Alonso (raczej mało realne) lub inny znany kierowca.
Przejdź do wpisu Massa sugeruje, że Williams jest podzielony co do przyszłego składu
28.09.2017 08:57
0
Zamówiłem sobie. To będzie bardzo ciekawa pozycja. Jako fan Ferrari interesuje mnie szczególnie historia widziana oczami Rossa właśnie z tego okresu. Wcześniej przeczytałem sobie książkę opisującą karierę Michaela Schumachera. Bardzo dobra pozycja. Mam nadzieję, że ta będzie podobnie ciekawa...
Przejdź do wpisu Ross Brawn zdradza kulisy F1. Rusza przedsprzedaż jego książki!
17.09.2017 19:44
0
Trudno. Nie ma co płakać. Jak nie w tym roku to w następnym się uda. Są o wiele bogatsi w doświadczenie z nowym aero. Popracują przez zimę nad silnikiem. W następnym roku zobaczymy jeszcze lepsze Ferrari. W tym jednak trzeba dać jeszcze z siebie wszystko...
Przejdź do wpisu Vettel w Singapurze otrzymał bolesny cios w mistrzostwach
04.09.2017 08:39
0
Spokojnie - zobaczymy co będzie w kolejnym wyścigu. Ferrari minimalizowało straty w dwóch ostatnich wyścigach i udało się to całkiem nieźle. Kolejne wyścigi powinny być już lepsze. Wszyscy wieszali psy na czerwonych po Silverstone, a na Hungaroringu był dublet. Spokojnie.
Przejdź do wpisu Vettel: najważniejsza jest klasyfikacja po ostatnim wyścigu sezonu
02.09.2017 18:24
0
Zgodzę się z jednym z przedmówców tu... Kapica powinien sobie zrobić tatuaż z nazwiskiem Hamilton na twarzy. Eleven spadło poniżej wszystkiego dopuszczając tych ludzi do komentowania. Powtarzam... komentator powinien być bezstronny!!!
Przejdź do wpisu Hamilton wygrał kwalifikacje na domowym torze Ferrari
29.08.2017 10:02
0
I dobrze - krótka piłka. Żenua jak można po 3 latach osiągnąć nic. Ferrari potrafiło na nowo zbudować silnik ucząc się po błędach z poprzednich lat. Nie dość, że nowa konstrukcja jest prawie tak szybka co konkurencji, a do tego niemalże niezawodna. Honda to nie inny producent, który musi się uczyć. To marka z doświadczeniem i sukcesami w F1.
Przejdź do wpisu Alonso postawił ultimatum: Honda albo ja?
27.08.2017 16:49
0
Zgadzam się ze wszystkimi, że komentatorzy Eleven to straszna porażka. Przede wszystkim widoczna jest ich stronniczość. Komentator powinien być bezstronny.
Przejdź do wpisu Hamilton w Belgii sięgnął po 58. zwycięstwo w karierze
23.08.2017 08:39
0
Chyba mała niezawodność, albo duża zawodność?
Przejdź do wpisu Honda zmienia koncepcję rozwoju silnika V6
25.07.2017 10:18
0
Oby to mocno uderzyło w Mercedesa. Ich dominacja jest już nudna...
Przejdź do wpisu FIA wprowadza kolejne ograniczenia w związku ze spalaniem oleju
19.07.2017 08:16
0
Żeby Ferrari wygrało mistrzostwo to wydaje mi się, że muszą zdobyć więcej lepszych inżynierów. Każdy mówił, że piekło zamarznie jak Vettel przeszedł do Ferrari. Vetel jest w Ferrari i jest OK. Jak Ham przeszedłby fani też jakoś by to ogarnęli myślami i potem nie byłoby już narzekania.
Przejdź do wpisu Wolff dementuje plotki łączące Hamiltona z Ferrari
17.07.2017 15:59
0
To przecież Rosjanin. Wystarczy na YT włączyć sobie filmiki z ruskich dróg i zobaczyć jacy z nich kierowcy. To stan umysłu.
Przejdź do wpisu Villeneuve: Kwiat zasłużył na przerwę od ścigania
16.07.2017 20:34
0
Szkoda, ale za 2 tygodnie jadę na Hungaroring popatrzeć na czerwonych na żywo. Musi być dobrze. Podwójny dublet 1-2...
Przejdź do wpisu Ferrari zaliczyło pechowy występ na torze Silverstone