komentarze
  • 1. command_dos
    • 2009-04-13 10:19:43
    • *.broker.com.pl

    temu teamowi przydalaby sie taka sama transformacja jak u hondy... moim zdaniem trzyma ich stara konstrukcja, gdzie adaptacja czegokolwiek nowego to gra kompromisow, ktore nie pozwalaja rozwinac skrzydel takim nowinkom jak kers... trza by przeprojektowac cala skorupe wraz z dyfuzorem i adaptacja ruchomego przedniego skrzydla...

  • 2. Marcin_e_k
    • 2009-04-13 10:22:12
    • Blokada
    • *.bb.online.no

    "To nie takie łatwe jak się wydaje(...)" wg mnie chciał powiedzieć: To jest dużo droższe niż się wydaje i jeszcze nie wiadomo czy będzie działać. :)

  • 3. Skoczek130
    • 2009-04-13 10:58:35
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Po prostu nie są pewni czy to spełni oczekiwania. Jednak uważam, że jeśli nie wprowadzą radykalnych zmian w tym złomie, nadal będą "czerwoną latarnią" sezonu.

  • 4. bubba
    • 2009-04-13 11:17:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oni akurat mają niewiele do stracenia, bo jak na razie imponujących wyników ani osiągów nie uzyskali, więc mogą sobie poeksperymentować i pogrzebać w bolidzie. Ale fakt, tu chyba bardziej chodzi o kasę niż o trudności techniczne :P money, money, money (i to duże) ;)

  • 5. Xig
    • 2009-04-13 11:26:52
    • *.eltronik.net.pl

    Jak moze chodzic o oprogramowanie, skoro ono jest ponoc dostarczane jako standardowe od FIA? ;]

  • 6. force-india
    • 2009-04-13 12:07:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wiecie co

    mnie rozwala Ferarri niby najlepszy team a bez punktów hahahaha
    Szkoda Kubicy zeby sie nie powtórzyła sytuacja z tamtego roku

  • 7. lukasz1
    • 2009-04-13 12:40:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powinni sprubowac coś zrobic, może skopiowac od innych.

  • 8. Lauraf1
    • 2009-04-13 14:27:14
    • *.cdma.centertel.pl

    Niech zaryzykują, przecież nic nie mają, więc nic nie mogą stracić, jedynie zyskać.

  • 9. grzybo
    • 2009-04-13 14:44:42
    • *.ostrog.net.pl

    Po co im regulowany przedni płat? Kogo chcą wyprzedzać?

  • 10. sivshy
    • 2009-04-13 18:10:05
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak oni chcą powalczyć z kimkolwiek o awans do Q2, skoro nawet nie potrafią sobie poradzić z czymś, co wydawało mi się być podstawą. Normalnie, załamali mnie... Rozumiem, że nie mają zbyt dużego potencjału, i tak dalej, ale do tej pory myślałem, że to ruchome skrzydełko, to oczywista oczywistość. Ale jak widać, życie cały czas mnie zaskakuje ;]

  • 11. walerus
    • 2009-04-13 19:22:58
    • *.adsl.inetia.pl

    no to sorry....

  • 12. Skoczek130
    • 2009-04-13 20:38:27
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    force-india - Ferrari jest najlepsze tylko na papierku. Można to porównac do królewskich (dla niewtajemniczonych Real Madryt) w piłce nożnej, który statystycznie jest najlepszym klubem w Europie, ale mimo to grają dośc przeciętnie.

  • 13. pz0
    • 2009-04-13 21:06:24
    • *.1.92.40

    grzybo dokładnie o tym samym pomyślałem. Ustawiany przedni płat i KERS w ForceIndia żeby ułatwić wyprzedzanie? Przecież SuperAguri już nie jeździ, a do STR trochę im brakuje. Zastanawia mnie jednak forma STR. To niby ten sam bolid co RBR ale z silnikiem Ferrari, a jednak są wyraźnie z tyłu. Co do KERS to jestem jak na dzisiaj zdecydowanym przeciwnikiem tego systemu, uważam że pogarsza osiągi.

  • 14. sivshy
    • 2009-04-13 23:44:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @pz0: Ale ten przedni płat chyba przydaje się również na prostych, więc jego wmontowanie w bolid FI nie jest pozbawione sensu.

  • 15. pz0
    • 2009-04-14 07:02:34
    • *.1.92.40

    Nie wiem czy to takie istotne. Czytałem jakieś wywiady z kierowcami w czasie testów i wszyscy chyba się wypowiadali że jeszcze nie używali tych regulowanych płatów i nie sądzą że będą ich używać w wyścigach. Nie wiem czy tak na prostych jest potrzebny. Przedni płat głównie generuje docisk, a przy okazji opór, więc na prostych raczej przeszkadza, przydaje się w zakrętach. O ile pamiętam to kąt natarcia skrzydła można zmieniać jeden raz na okrążenie, więc przydatność zmiany kąta do poprawy czasu okrążenia jest mocno wątpliwa.

  • 16. rysiu200
    • 2009-04-14 11:06:13
    • *.adsl.inetia.pl

    ja lubie sutila i force india, dodatkowe czesci bylyby potrzebne...

  • 17. sivshy
    • 2009-04-14 11:10:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Myślałem, że te zmiany kąta natarcia skrzydła nie są ograniczone i można ich używać przed każdą prostą, łukiem itp. Czyli jednak masz rację, w przypadku FI takie ruchome skrzydło niewiele pomoże...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo