komentarze
  • 1. leo_
    • 2009-03-02 19:38:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekaw jestem, dlaczegp nie silniki ferrari , a może BMW. Gorsze czy droższe, czy co?

  • 2. matwit
    • 2009-03-02 19:53:54
    • *.ztpnet.pl

    tylko dla dwóch zespołow? Tak mówią przepisy? Jak to sie ma do zeszłego sezonu? Przeciez na silnikach Ferrari jeździły 3 zespoły...: Scuderia Ferrari, Scuderia Toro Roso oraz Force India. Teraz znowu są 3 zespoły. Dziwne te przepisy, skoro co roku są wyjątki :)

  • 3. Budyn_F1
    • 2009-03-02 19:54:34
    • *.199.253.213

    Wie ktos moze na jakiej stronie mozna ogladac testy.

  • 4. popek1
    • 2009-03-02 20:14:12
    • *.promax.media.pl

    matwit Ferrari też musiało mieć zgodę wszystkich zespołów

  • 5. palk89
    • 2009-03-02 20:20:18
    • *.139.146.98.koba.pl

    @matwit, @popek1 "Zasady FIA mówią, że producent silników może dostarczać je tylko dwóm zespołom" Dla McLarena i Force India silniki dostarcza Mercedes a Ferrari jest producentem silników wiec może je dostarczać jeszcze dla dwóch dodatkowych zespołów

  • 6. popek1
    • 2009-03-02 20:53:52
    • *.promax.media.pl

    palk sory ale ferrari musiało mieć zgodę FIA

  • 7. Simi
    • 2009-03-02 21:34:18
    • Blokada
    • *.242.93.49

    mądrze mówi

  • 8. kisi
    • 2009-03-02 21:36:07
    • *.gorzow.mm.pl

    f1today.nl

  • 9. Skoczek130
    • 2009-03-02 21:50:10
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tak jego sprzeciw byłby dla niego nie przynoszący korzyści, więc po co miałby się sprzeciwiac.

  • 10. pjc
    • 2009-03-02 22:35:07
    • *.acn.waw.pl

    A nie mówiłem,że Mercedes "macza" w tym palce.

  • 11. walerus
    • 2009-03-02 23:10:35
    • *.adsl.inetia.pl

    wiadomo o co chodzi - liczy na to iż dzięki zespołowi Brackley - Force India nie będzie zawsze ostatnie.....

  • 12. wayn76
    • 2009-03-03 03:20:31
    • *.sotn.cable.ntl.com

    max musiałby zapłacić dużo odszkodowania jakby się nie pojawiło 20 samochodów w stawce więc dla fia było lepiej dopłacić za utrzymanie 1 teamu niż pozwolić mu się wycofać z tego co wiem kontrakt jest podpisany ze stacjami tv do 2012 na 20 bolidów w stawce jak fia nie dotrzyma kontraktu to będą dużo większe straty

  • 13. wayn76
    • 2009-03-03 03:21:17
    • *.sotn.cable.ntl.com

    dla maxa oczywiście

  • 14. bussyboss
    • 2009-03-03 12:47:21
    • *.limes.com.pl

    dla widowiska również...

  • 15. Nikon
    • 2009-03-03 13:32:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Większa liczba bolidów większe widowisko.....:)

  • 16. lukasz1
    • 2009-03-03 16:42:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co sie tak do mercedesa pchają. Szybciej renoault i ferrari a teraz mercedes.

  • 17. sivshy
    • 2009-03-03 17:32:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    czy ja wiem, czy dla widowiska wycofanie teamu z Brackley byłoby wielką stratą? Przecież i tak podczas transmisji telewizyjnych, zespoły z ogona rzadko są pokazywane. No chyba że przy dublowaniu, lub gdy nic więcej nie dzieje się na torze. Żeby nie było, życzę temu zespołowi jak najlepiej, bo szkoda mi ich. Mam więc nadzieję, że utrzymają się w F1. Ale nie uważam też, abyśmy jakoś specjalnie odczuli ich brak. Tak samo jak nie odczuliśmy zbytnio braku Super Aguri.

  • 18. sivshy
    • 2009-03-03 17:34:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @lukasz1: Dziwisz się? Każdy chce mieć najszybszy silnik ;]

  • 19. morek150
    • 2009-03-04 14:08:48
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    sivshy tylko ze super agurii to 1,5 roku historii a force india to jordan czyli pondad 15 lat histori, 5 wygranych wyscigów, a tak w ogóle po co ten news

  • 20. sivshy
    • 2009-03-05 23:34:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @morek150: O ile wiem, SA też nie było budowane od podstaw, a zostało utworzone na bazie Arrowsa, który miał jeszcze dłuższą historię niż Jordan, bo został utworzony w 1977 roku. Każdy kij ma dwa końce... Po drugie, gdy przeciętny widz ogląda transmisję telewizyjną, to nie myśli o historii zespołu, który de facto nie jest już tym samym zespołem, a stajnią utworzoną na jego bazie, a o tym, co ciekawego dzieje się na torze. A jeśli kierowcy jadą na końcu stawki i niewiele wnoszą do całego widowiska, to mało kto zwraca na nich uwagę.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo