komentarze
  • 1. Manik999
    • 2024-06-05 14:51:21
    • *.toya.net.pl

    Liczę, że już od GP Hiszpanii Jack zajmie miejsce Estebana. Dla Alpine nie ma większego sensu dalsza współpraca z toksycznym Francuzem, natomiast starty Australijczyka do końca sezonu 2024 to znakomita okazja na przygotowanie chłopaka do roku 2025 i zwyczajnie sprawdzenie jego umiejętności. Dziwię się, że Haas nie zastąpił jeszcze Kevina Olliem Bearmanem. Mick, Valtteri i Zhou to wiadoma sprawa - wszyscy trzej nie powinni dalej jeździć w elicie. Niemiec i Chińczyk są za słabi, natomiast Fin wypalony. Carlos i tak jest nieosiągalny. Natomiast Jacka trzeba wypróbować. Już jednego juniora stracili. Mam nadzieję, że w Hiszpanii zobaczymy Jacka w miejscu Estebana. :)

  • 2. Raptor Traktor
    • 2024-06-05 15:47:52
    • *.

    @1 Bearman to niech najpierw coś pokaże w F2, bo póki co objeżdża go nie tylko Antonelli, ale i paru innych kierowców, którzy mimo to nie są przymierzani do F1.

  • 3. Manik999
    • 2024-06-06 15:17:36
    • *.toya.net.pl

    @RaptorTraktor - też prawda. Szczerze wolałbym awansu Paula Arona. Pierwszy w historii Estończyk. Brytyjczycy mają opór swoich.

  • 4. dexter
    • 2024-06-06 15:54:57
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    "W dzisiejszym komunikacie Alpine nie byłoby nic zaskakująco, gdyby nie to, iż po GP Monako spekulowało się o jednorazowym zastąpieniu Ocona przez Doohana podczas całego weekendu w Montrealu. Mocno rozważał to zwłaszcza Bruno Famin, którego ostatecznie powstrzymali prawnicy zespołu."

    Dla zespolu wazne jest to, co Ocon ma wpisane w swojej umowie. Jesli ma zaznaczone wszystkie sesje treningowe, a oni wsadza Doohana do cockpitu, to Francuz dostanie odszkodowanie finansowe.
    Bylo tez jasne, ze on nie zostanie zwolniony w trakcie sezonu: cos takiego nie ma najmniejszego sensu po tak wieloletniej wspolpracy. I dokad powinien udac sie Ocon w biezacym sezonie? Ostatecznie kierowca musi zrobic cos powaznego, aby zostac zwolnionym ze skutkiem natychmiastowym. Ale wypadek wyscigowy zawsze moze sie zdarzyc i w zadnym wypadku nie jest powodem do zwolnienia. Gdyby Ocon np. naruszyl wartosci lub standardy, ktore reprezentuje zespol lub sponsor, mozna by go natychmiast zwolnic. Nie sadze wiec, ze gdziekolwiek naruszyl cos i bedzie jezdzil do konca roku.


  • 5. dexter
    • 2024-06-06 15:59:33
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @Manik999

    Nie sadze, ze to aspekt sportowy zadecydowal o odejsciu Ocona pod koniec roku, ale bardziej czynnik interpersonalny. Obaj francuscy kierowcy nigdy nie tworzyli jednostki, a ostatecznie cos takiego moze wplynac na atmosfere w zespole. Zatem jeden z nich musial odejsc i teraz jest wolne miejsce.

    I nie sadze tez, ze Ocon calkowicie opusci Formule 1. Bardzo interesujace bedzie to, co teraz zrobi Audi, Williams i Mercedes, poniewaz wciaz jest tam cockpit do zapelnienia. To zadecyduje, dokad pojdzie Carlos Sainz (obecnie najlepszy kierowca na rynku), albo raczej gdzie nie pojdzie. Tu widze na przyklad szanse dla Estebana Ocona.

  • 6. Manik999
    • 2024-06-06 19:06:56
    • *.toya.net.pl

    @dexter - jestem fanem Micka Doohana i liczę, że jego syn trafi do F1. To też moje pobożne życzenie. :) Dobrze wiem, że pod względem sportowym Esteban nie jest złą opcją. Nie potrafi jednak pracować z zespołem. Moim zdaniem żaden poważny zespól nie powinien go brać pod uwagę. Liczę, że Carlos trafi do Williamsa, natomiast Yuki do Audi. Pozdrawiam. :)

  • 7. Biziscoot
    • 2024-06-06 19:28:51
    • *.proneteus.pl

    No cóż coś siedzi w tych francuskich kierowcach coś w rodzaju takiej buty, narcyzmu.
    Kiedyś to Alain Prost w stosunku do Senny dzisiaj Esteban Ocon w stosunku do swoich partnerów z teamu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo