komentarze
  • 23. Piotre_k
    • 2008-05-16 11:02:00
    • *.139.180.5

    OK, Nelson jest kiepski (jak już pisałem). Ale: po pierwsze to Heikki na początku sezonu też sobie nie radził i też szybko obrywał od szefów, nawet wcześniej i mocniej niż Piquet, a na koniec okazał się lepszy od Giancarlo. W Renault chyba już o nim zapomnieli. Po drugie: Flavio sam chciał kierowcę, który nie będzie nawiązywał walki z Fernando, to go ma. Zresztą teraz Alonso walczy o pojedyncze punkty, więc zakładając nawet poprawę osiągów Piqueta, to zostaje mu walka o miejsca 9-12. Czyli punktów dla Renault od tego nie przybędzie.

  • 24. Arachnus
    • 2008-05-16 11:04:30
    • *.ms.gov.pl

    Nadciąga wojownik - apetyczna wojownik Danica!

  • 25. hot dog
    • 2008-05-16 11:09:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Racja WOJOWNIK!!! Danica pienkie ostatnio potraktowala swojego mechanika;-) podobnie zreszta jak Nakajima swojego;-)

  • 26. Piotre_k
    • 2008-05-16 11:12:46
    • *.139.180.5

    Sorry, nie doczytałem. Heikkiego pamiętają, więc tym bardziej powinni wyciągnąć wnioski

  • 27. prolim
    • 2008-05-16 11:15:40
    • *.centertel.pl

    Bilans sukcesów Piqueta jest imponujący:D, dwa razy ukończył wyścig na 11 i 15 miejscu:D

  • 28. Voight
    • 2008-05-16 11:25:16
    • *.ssp.dialog.net.pl

    hot dog tewumoto ma troche racji. prześledź sobie historie ferrari i mercedesa. ok te silniki kręcą 19000rpm ale to nadal silniki spalinowe. Ba nawet napędzane paliwem podobnym do cywilnego. Wcale nie tak trudno znaleźć związki miedzy jakością osobówek i F1. NCAP a Decra/ADAC to zupełnie co inneg. Ze spółką publiczną chodzi chyba o to, że renault jest własnością Republiki francuskiej. mam racje?

  • 29. tewumoto
    • 2008-05-16 11:28:46
    • *.gprs.plus.pl

    @ hot dog: wychodzą kompleksy?? piszesz bez ładu i składu.. :D :D :D co ma NCAP do awaryjności w "moich" rankingach?? :D :D :D @ Piotre_k: właśnie, masz 100% racji, Alonso ma problem z dojeżdżaniem na punktowanych pozycjach, więc Piquet też cudów nie wywalczy.. niech popracują nad bolidem, bo drugiego alonso nie znajdą..

  • 30. hot dog
    • 2008-05-16 11:37:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja nie czuje sie wcale zakompkleksiony;P To Tobie chyba brak argumentow. NCAP ma tyle do awaryjnosci ile Twoje porownywanie F1 do samochodow cywilnych...Bo jak wiesz badz nie Renaulet wcale nie jest awaryjne w tym sezonie a napewno nie tak bardzo jak np. BMW w zeszlym sezonie a przeciez BMW sa chyba dosyc wysoko w tabeli niezawodnosci....czyż nie ????

  • 31. hot dog
    • 2008-05-16 11:38:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Renault"

  • 32. hot dog
    • 2008-05-16 11:47:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Voight tak Ranult to spolka w ktorej wiekszosc udzialow dalej ma Panstwo. tewumoto uwaza, ze zarzadzaj nia amatorzy;-) ja nie do konca tak mysle...Dekra/adac a NCAP oczywiscie to zupelnie co innego ale skoro dla twumoto wyznacznikem samochodu jest jego awaryjnosc to dla mnie niech bedzie bezpieczenstwo. Oczywiscie ze silniki o ktorych piszesz napedzane sa paliwem podobnym do tym na ktorym my jezdzimy i oczywiscie ze jednostki spalinowe sa podobne do naszych, jadnak gdybysmy kierowali sie ocenami awaryjnosci tak jak tewumto to w F1 gora powinni byc Japonczycy;-)

  • 33. Voight
    • 2008-05-16 11:47:13
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Awaryjność BMW wynika przede wszystkim z szybkiego rozwoju. wiadomo, że tam gdzie pośpiech tam i błędy. Wtym sezonie BMW chyba ani razu nie wyzionęło ducha. A Alonso chyba nie dojechał raz

  • 34. tewumoto
    • 2008-05-16 11:48:09
    • *.gprs.plus.pl

    @ hot dog: w takim razie jeszcze raz przeczytaj to, co napisał Voight, nie kompromituj się już więcej.. :D :D :D pozdrawiam :)

  • 35. hot dog
    • 2008-05-16 11:51:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aha i chcial bym tewumoto aby w Polsce tacy amatorzy zarzadzali Panstowymi molochami.

  • 36. Voight
    • 2008-05-16 11:55:00
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Gdzieś czytałem, że robienie bardziej niezawodnych aut po prostu im (japończykom) sie nie opłaca. Na to trzeba patrzeć z dłuższej perspektywy niż jednego roku. Pamietacie jak kimi jeździł w McL 2003-2005? tak sie składa, że wszystkie C, E,S klasy w tych latach też miały potężne problemy z niezawodnością. W ferrari to samo - czasy Alesiego, bergera i prosta. i Ferrari Testarossa, 348... czyli jeden wyjazd na miasto i 2tyg serwisu.

  • 37. hot dog
    • 2008-05-16 11:56:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przekonaj mnie w jaki sposob przedstawia sie zaleznosc miedzy awaryjnoscia samochodow cywilnych a F1. Ja nie widze zwiazku skoro tak awaryjna marka jaka jest Renault nie ma z tym problemow w F1 a napewno nie w takim stopniu w jakim przedstawiaja to rankingi adac/dekra.

  • 38. Voight
    • 2008-05-16 12:03:28
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Red Bull to też Renault

  • 39. hot dog
    • 2008-05-16 12:04:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Voight"Pamietacie jak kimi jeździł w McL 2003-2005? tak sie składa, że wszystkie C, E,S klasy w tych latach też miały potężne problemy z niezawodnością. W ferrari to samo - czasy Alesiego, bergera i prosta. i Ferrari Testarossa, 348... czyli jeden wyjazd na miasto i 2tyg serwisu."
    Voight a wiec to co w tym momencie napisales chyba potwierdz moja teze.;-)

  • 40. Voight
    • 2008-05-16 12:09:16
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Staram sie wykazać zależność miedzy awaryjnością samochodów cywilnych i F1. Ty nie widzisz tej zależności.

  • 41. hot dog
    • 2008-05-16 12:14:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja widze dokonale ta zaleznosc jednak wybraliscie chyba nie ten obiekt. Renault jest bardzo awaryjne jako cywilne a w F1 przedstwawia sie to odwrotnie. proponuje juz na tym zakocznyc ja Was nie przekonam Wy mnie itd. POZDRAWIAM

  • 42. hot dog
    • 2008-05-16 12:16:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tak na koniec dodam ze jak Alonso zdobywal tytuly mistrza to Renault nie byl w owym momencie na szczycie tabeli niezawodnosci wrecz przeciwnie;-)

  • 43. owadd
    • 2008-05-16 12:16:29
    • *.ksknet.pl

    Tak panowie-rzeczywiście rozmawiacie na temat... A Piquet-jedyne czym ostatnio pozytywnie zaskoczył to manewr wyprzedzania Buttona podczas GP Turcji. Szkoda tylko że nieco wcześniej popełnił błąd i Heiki wyprzedził go bez problemów. Ogólnie..błędy..błędy i jeszcze raz błędy czyli klapa. To nie do pomyślenia żeby różnica pomiędzy dwoma zawodnikami w tym samym teamie była aż tak ogromna...

  • 44. Voight
    • 2008-05-16 12:19:30
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ja również.

  • 45. cubusek1
    • 2008-05-16 13:53:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    etam poprostu mozna powiedziec że dostał się do f1 dzięki tacie zobaczcie przykład kubicy. Robert już w 3 czy 2 gp stanął na podium. Tak samo hamilton już w pierwszym sezonie o włos stracił mistrza świata. A przecierz renault jest dobrym zespołem

  • 46. lewusFIA
    • 2008-05-16 14:33:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trochę brzmi ta wypowiedź Steve Nielsena jak ultimatum pod adresem Piqueta, ciekawe jaki dostał termin...? Marti, pozdrawiam.

  • 47. Rk3
    • 2008-05-16 14:51:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pomiedzy Alonso i Piquetem jest przepasc

  • 48. Z.Stardust
    • 2008-05-16 16:57:58
    • *.onecik.pl

    tewumoto. Sromotnie bredzisz z tym Renault ale się uśmiałem z Twoich fachowych wiadomości. buhahahhahahhaha :))) blurp na maxa!!! fachowiec za dyche buhahahahhah !!! Żenada

  • 49. leo_
    • 2008-05-16 18:11:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po pierwsze: Nelsinio jest bardzo słaby i nie bardzo wierzę, żeby kiedykolwiek dał radę w F1. On w ogóle nie powinien się dostać do formuły. Piqet jest przykładem na to, jak słaby kierowca, mający jednak plecy, może się dostać do F1. Po drugie: Tewumoto i Voigt, nie brońcie swoich teorii, bo wygląda na to, że nie macie racji. Hot dog wystarczająco jasno i w sposób oczywisty wykazał brak korelacji między F1 a samochodami cywilnymi tej samej , danej marki. Pozdro.

  • 50. fezuj
    • 2008-05-16 20:25:26
    • *.inowroclaw.mm.pl

    @ leo_ - "On w ogóle nie powinien się dostać do formuły." święte słowa !!! zalazł się tam tylko z powodu nazwiska a ono niestety ( a raczej stety ) choć sławne to punktów nie daje ... i dobrze.

  • 51. ferrarimarlboro
    • 2008-05-16 22:17:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem Piquet wyleci z Renault jeszcze w trakcie sezonu i za niego wezmą Grosjeana

  • 52. renault f1
    • 2008-05-17 10:26:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No musi bo coś mu nie idzie w tym sezonie:-)

  • 53. norman_69
    • 2008-05-17 18:29:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dni NELSINHO są policzone i nic tego nie zmieni ,max do końca tego sezonu ,tu nazwisko nic nie znaczy w GP2 też jeżdzi SENNA i co ... NIC!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo