DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
11.03.2010 17:23
0
Ciekawe czy po odsłonięciu nowego dyfuzora Reni nie będzie żadnych protestów bo ponoć jest to radykalne rozwiązanie na granicy przepisow
Przejdź do wpisu Skrzydło McLarena uznane za legalne
11.03.2010 11:55
0
98. Jacu Chyba chodzi Ci o Brabhama BT52. Piquet wygrał miszcza ale WCC zdobyło Ferrari. Tak czy inaczej masz racje że to były trochę inne czasy i Brabham miał przewagę w silnikach i konstrukcji podwozia.
Przejdź do wpisu Kubica: moim faworytem jest Ferrari
11.03.2010 10:55
0
94. luq2008 BGP jest spadkobiercą Hondy która tworzyła bolid pod nowe regulacje praktycznie od początku sezonu 2008. Nie da się stworzyć mistrzowskiego samochodu w 4 miesiące. Co do układu sił. Myślę że trzeba być realistą co do formy Reni. Z moich obserwacji wynika że na początku sezonu będą znajdować się na miejscach 8-10 i na pewno nie wyżej. Pierwsza czwórka jest blisko siebie, choć mam wrażenie że RBR i Ferrari jest trochę przed wszystkimi.
Przejdź do wpisu Kubica: moim faworytem jest Ferrari
29.01.2010 17:24
0
Gdzie Ty widzisz dyfuzor?? :)
Przejdź do wpisu Porównanie MP4-24 i MP4-25
22.08.2009 18:44
0
No to zwracam honor w sprawie Badoera. Nie sądziłem że Ferrari wiedząc o tym że Badoer nadaje się raczej do scigania wózkami widłowymi da mu szanse pojechać wyścig. Nie no jakis kompletny absurd Wracając do wag. Nie wydaje mi się żeby MCL był w tej chwili najmocniejszy w stawce choć wydaje się że połknał już RBR. Do Brawn-ow sądze że jeszcze trochu im brakuje. Szkoda Kubicy bo mogłoby być gdzieś w okolicach 6-7 pola.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów
22.08.2009 00:34
0
Skomentuje to tak: Albo Rossi traci kontakt z rzeczywistością albo był po kilku głębszych...
Przejdź do wpisu Rossi cały czas zainteresowany Ferrari
22.08.2009 00:11
0
Dziś komentatorzy Polsatu dali popis w kwestii Badoera powtarzając w kólko o tym jakoby jego słaby czas był winą wyłącznie kierowcy. Jak dla mnie absurd być może jest wolniejszy od Raikkonena o kilka dziesiątych sekundy jednak na pewno nie jest to taka przepaść jak widzieliśmy w treningach. Ale tak to jest jak od komentowania odsuwa się jedynych kompetentnych którzy mogliby powiedzieć coś więcej na ten temat
Przejdź do wpisu Ferrari po treningach w Walencji
25.07.2009 22:52
0
oho mamy i polonistę
Przejdź do wpisu Sprężyna ważąca 800 gram uderzyła Felipe Massę
25.07.2009 22:28
0
29. maxis12 Czyżby na forum pojawił nam się neurolog Massy?
Przejdź do wpisu Sprężyna ważąca 800 gram uderzyła Felipe Massę
25.07.2009 21:40
0
No tak, Alonso pole position dla samego pole position. Jaka w tym głębsza logika nie mam pojęcia... Innej możliwości dla niego nie widze jak tylko jazda na 3 pit Cudu pewnie nie będzie i skończy gdzieś w 8 jeśli nie dalej. Kubica mam nadzieje będzie miał szanse zaimponować mi swoimi umiejętnościami wyprzedzania...
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Węgier
25.07.2009 21:20
0
17. 14797 Przytomny mógł być ale świadomy tego co robi i co się dzieje- nie sądzę. A co do zwiększenia bezpieczeństwa w sferze urazów głowy tutaj wydaje się eksperci i konstruktorzy nie mają dużego pola manewru. Tak jakl słusznie 12. Dr Prozac zauważył, póki któraś z częsci ciała wystaje ponad bolid, póty jest narażona na latające przedmioty. Chyba, że z bolidu chcemy zrobić czołg z dwoma małymi wizjerami. Jedyny kto może się tutaj wykazać to steewardzi bądź dyrekcja wyścigu
Przejdź do wpisu Sprężyna ważąca 800 gram uderzyła Felipe Massę
08.07.2009 19:58
0
23. lechart"Te wyprzedzania i blokowania Roberta przez pana NH, brak współpracy na torze, egoizm..... Robert wykazuje dużo więcej zespołowości" Nie zauważyłem nic podobnego...
Przejdź do wpisu Webber: Za wcześnie na Team Orders
08.07.2009 19:48
0
Jak dla mnie Vettel to wielka nadmuchana bańka. Nie chce kwestionować tego że chłop a właściwie chłopczyk ma predyspozycje na mistrza swiata ale mówienie na prawo i na lewo o tym że to drugi Schumacher wg mnie jak na tą chwilę jest niezasadne być może za kilka lat będę musiał się przyznać do błedu choć nie sądze;) . A co do team orders w RbR bardziej niż w innych zespołach sprawa 1 kierowcy jest otwarta tak przynajmniej wynika z moich obserwacji
Przejdź do wpisu Webber: Za wcześnie na Team Orders
24.06.2009 17:15
0
No i skończyło się tak jak przewidywałem. A te sztuczne przecieki kalendarza wyścigów FOTA to po prostu czysta socjotechnika pic na wode aby uwiarygodnić grozbę.
Przejdź do wpisu Oficjalna lista startowa na sezon 2010
21.06.2009 21:12
0
Ja się zastanawiam nad innym aspektem (też spiskowym) całej tej polityki przez duże "P" . Mianowicie dziwnie zbiegły się 2 sprawy: afera Moslay-owska i niewiele poźniej powstał pomysł rewolucji w F1. Rozumiem kryzys... koncerny... kredyty itd. Historia zna przypadki gdzie sprawni politycy zręcznie odwracali uwagę od swoich problemow czy niepowodzeń... Tak więc zastanawiam się czy podobnie nie jest w tym przypadku
Przejdź do wpisu 'FOTA New Formula' z 17 wyścigami?
21.06.2009 19:16
0
Jeszcze nie dawno wydaje się Ecclestone nie brał poważnie pogróżek FOTA. Teraz zmienił śpiewke. Wg mnie dojdzie do porozumienia FiA wycofa się chociaż z częsci absurdów jakich proponuje na sezon 2010. Tylko zastanawiam się czy FOTA walczy tylko o to?
Przejdź do wpisu 'FOTA New Formula' z 17 wyścigami?
21.06.2009 18:46
0
13. leo Pełna zgoda ale na pewno doskonale wiesz że przy tegorocznej specyfikacji bolidów inżynierowie nie mają dużego pola manewru w tej kwestii najwyżej co mogą zrobić aby zmniejszyć lub zwiększyć docisk to zmienic nachylenie tylnego i przedniego skrzydła lub żonglować balastem aby poprawić zachowanie bolidu w zakretach. Dyfuzor to jest raczej element stały. Także myślę że w czasie treningów nic nie stałoby na przeszkodzie aby te ustawienia fabryczne skorygować.
Przejdź do wpisu BMW Sauber bez punktów w Silverstone
21.06.2009 18:03
0
4. leo Mi się wydaje że to nie jest kwestia ustawień fabrycznych. Oczywiste jest że zespoły przed każdym gp opracowują ustawienia bazowe na podstawie symulacji i porównań z lat ubiegłych ( choć to 2 w tym roku wydajei mniej znaczące) . Myśle że to jest bardziej charakterystyka samego bolidu. BMW wydaje się być słabsze na wolniejszych torach( choć to w ich przypadku się dzis nie potwierdziło) podobnie RBR odwrotnie MCL. Ja bym się tutaj raczej dopatrywał błędu konstrukcyjnego który widocznie trudno wyeliminować
Przejdź do wpisu BMW Sauber bez punktów w Silverstone
14.06.2009 12:04
0
Pod Mosleyem powoli zaczyna zapadac sie grunt...
Przejdź do wpisu Odpowiedź ACEA na stanowisko FIA
05.06.2009 15:47
0
Zdziwiłbym się gdyby ktoś zszedł poniżej 1:28 to raczej niemożliwe
Przejdź do wpisu Kovalainen najszybszy w drugim treningu
05.06.2009 15:34
0
Nie wiem co myśleć o formie BMW. Z jednej strony wydaje się że niewielu kierowców symulowało q (przynamniej z dotychczasowej czolowki) ale z drugiej strony czasy Kubicy na dluższych przejazdach były dosyć dobre. 3 trening powinien dać lepszy poglad
Przejdź do wpisu Kovalainen najszybszy w drugim treningu
05.06.2009 15:12
0
Jedno trzeba oddać Mosleyowi i Ecclestonowi mianowicie sa świetnymi politykami
Przejdź do wpisu Kolejny rozłam w FOTA?
06.05.2009 21:05
0
44. jawiemwszystko zgadza się i tutaj można dyskutować
Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać
06.05.2009 20:56
0
Nie chce mi się w tym temacie szczególnie rozwijać. Napisze tak: ku mojemu przerażeniu począwszy od sezonu 2010 możemy być świadkami początku końca... ech szkoda gadać
Przejdź do wpisu BMW zagrozi odejściem z F1?
06.05.2009 20:39
0
41. walerus Nie przypominam sobie czegoś takiego choć w Mcl bryki niezawodnej nie miał fakt
Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać
06.05.2009 20:36
0
Raikkonen jest trochę takim medialnym produktem, ciekawą osobowością co oczywiście nie zmienia faktu że jest także świetnym kierowcą (wg mnie ustępuje tylko Hamiltonowi i Alonso). A co do Massy on wydaje mi się dłużej wchodzi w sezon.
Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać
27.04.2009 20:33
0
58. Peti. "Jako dość zaawansowany kibic f1" powinieneś znać róznicę między określeniami "nowy pakiet aerodynymaczny" i "zupełne przeprojektowanie bolidu"
Przejdź do wpisu BMW liczy na nowy pakiet aerodynamiczny
27.04.2009 20:12
0
To teraz moja kolej na lekkie wyrzuty i taką mała diagnoze. O ile dobrze pamiętam w poprzednim sezonie BMW na co 2 wyścg przywoziło ze sobą różne pakiety aero dostosowane do charakterystyki danego toru (tak było przynajmniej na początku sezonu) . Teraz jesteśmy już po 3 wyścigu w kalendarzu a BMW obtrambia wszem i wobec że z wielkim zaangażowaniem od kilku tygodni przygotowywany jest nowy pakiet na Barcelonę który de facto nie wiadomo czy się sprawdzi. Tak naprawdę w BMW przeraża mnie brak jakiekolwiek elastyczności. Wszyscy wiedzieli jeszcze w czasie testów że Mcl jest w ogromnych tarapatach. W Australii się to potwierdziło ale gdy BMw jako bodajże 3 zespół w stawce triumfalnie odsłaniał swój bolid i ogłaszał że jest on praktycznie gotowy( poza kilkoma drobnymi porawkami) to w pozostałych fabrykach się po prostu gotowało. To jasno i prosto wynika z tego co się działo w odstępie między prezentacjami bolidów testami a samymi wyścigami. Tak więc wg cudów w Barcelonie nie będzie
Przejdź do wpisu BMW liczy na nowy pakiet aerodynamiczny
26.04.2009 22:01
0
4. maro1993 - Porównanie czasów gdy Barrichello jeździł w Ferrari(bo wydaje mi się że do tego pijesz) i tymi obecnymi nie ma sensu dlatego że jak sam zapewne wiesz jego sytuacja jest z goła inna. Ferrari miało nieco inne priorytety. Barrichello miał chronić tyłek Schumachera i do tego cała jego jazda się sprowadzała. Nie zauważyłem aby w tym roku było podobnie
Przejdź do wpisu Brawn GP po wygranej w Bahrajnie
26.04.2009 21:38
0
tia Niedługo Kubica przejmie wieniec laurowy od Nakajimy :-)
Przejdź do wpisu Ferrari po zdobyciu pierwszych punktów w sezonie
26.04.2009 21:32
0
To nie jest kwestia szczęścia o którym mów Barrichello. Nie jest tajemnicą poliszynela że Button jest po prostu lepszym kierowcą
Przejdź do wpisu Brawn GP po wygranej w Bahrajnie
26.04.2009 21:16
0
Tempo wyścigowe BMW woła o pomstę do nieba. Gdyby nie incydent z Heidfeldem, Kubica na takim miejscu jak wyżej zakończyłby wyścig.
Przejdź do wpisu GP Bahrajnu: najszybsze okrążenia
26.04.2009 20:49
0
Ja sobie wyobrażam wypisane krwawym kolorem jutrzejsze tytuły polskich brukowców "Znowu ten Niemiec" "Heidfeld popsuł wyścig Polakowi" ale taki już śmieszny urok tych Faktów i Expresów. Może warto niektórym z was przypomnieć że Robert też nie ustrzegł się błędów począwszy na starcie i kończywszy na Nakajimie którego prawdopodobnie wyeliminował, więc polecam co poniektórym więcej obiektywizmu
Przejdź do wpisu BMW Sauber - gorzej być nie mogło
26.04.2009 20:15
0
68. Marti- Ja cytowałem wywód kolegi wyżej ;)
Przejdź do wpisu BMW Sauber - gorzej być nie mogło
26.04.2009 20:09
0
edit: "największe poprawy dokonane zostaną pewnie w bolidzie Haitfelda" Trzymcie mnie bo nie wytrzymie
Przejdź do wpisu BMW Sauber - gorzej być nie mogło
26.04.2009 20:05
0
największe poprawy dokonane zostaną pewnie w bolidzie Haitfelda. Trzymcie mnie bo nie wytrzymie
Przejdź do wpisu BMW Sauber - gorzej być nie mogło
25.04.2009 21:04
0
18. oprezes Sutil był na okrążeniu wyjazdowym, Webber nie.
Przejdź do wpisu Sutil ukarany po kwalifikacjach
25.04.2009 20:25
0
164. wywołałeś mnie do tablicy. Czy sądzisz że kierowcy dojeżdżają do mety na oparach paliwa? . Do tego tak jak kolega wyżej pisał na okrążeniu zjazdowym nabierają z pobocza kamyczki i kurz które przylepiają się do rozgrzanej opony jak do czekolady. Niech kolega zrozumie że każdy kilogram więcej powoduje straty czasowe.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 19:52
0
148. Troker1979 Słusznie zauważyłeś. Weź jednak poprawkę że te kg o których mówisz zostają na kierowcy w postaci potu. Oczywiście część wyparuje jednak większość osiądzie na kasku na kombinezonie i na tej ognioodpornej pidżamie:). Na pewno pamietasz 1 wyścig Kubicy w F1.po wyścigu został zdyskwalifikowany za zbyt mała wagę bolidu. W tedy uległa jakiejś awarii GAŚNiCA w jego bolidzie co spowodowało takie a nie inne skutki więc po tym wnioskuje że waga bolidu nie jest wieksza niz 605 kg. Poza tym każdy dodatkowy kilogram powoduje strate dziesiątych częsci sekundy
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 19:20
0
125. BigM nie jest tak jak piszesz. Przecież to jest prosto zrozumieć. Minimalna waga bolidu wlicza masę kierowcy. Bolid nawet z kierowcą waży mniej niż te już słynne 605 kg. od tego jest balast aby ją zwiększyć i po drugie jest od tego żeby odpowiednio rozłożyć go w nadwoziu. Bolidy Kubicy i Heidfelda ważą tyle samo(nie chce mi sie wierzyć żeby było inaczej) z tym że po założeniu Kubicy KERS-U uciekają mu kg ciężarków potrzebne do optymalnego zbalansowania auta
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 18:44
0
Apeluje do kempy żeby tutaj na forum przeprowadził małą selekcję naturalną czy cuś:)
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 18:09
0
Bosze ludzie! balast to są zwykłe ciężarki ktore mozna dowolnie przemieszczac i wyjmowac. KERS powoduje że tych ciężarków zostaje po prostu mniej co jeszcze raz powtorze spowoduje problem z odpowiednim wyważeniem bolidu
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 17:52
0
48. matetusz15 Na torze w Australii bolidy potrzebują większego docisku co za tym idzie opony mają mniejszą żywotność. W Bahrajnie sprawa się ma odwrotnie dlatego to dyfuzory nie mają tutaj aż tak wielkiego znaczenia. Kubica i Heidfeld niemal na pewno pojadą na 1 pit
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 17:36
0
Można wywnioskować kilka ciekawych rzeczy. Czyli to Glock miał mieć P1. Brawn czy to charakterystyka toru czy zadyszka? . Ferrari dosyć asekuracyjne podejście, mogli być wyżej. Wg mnie ryzokowna taktyka BMW. Na starcie czeka nas zaciety pojedynek Kubicy z Heidfeldem
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 16:58
0
oczywiście tyczy się kolegi 39
Przejdź do wpisu BMW ciężko będzie zdobyć punkty w Bahrajnie
25.04.2009 16:57
0
bawią mnie takie posty
Przejdź do wpisu BMW ciężko będzie zdobyć punkty w Bahrajnie
25.04.2009 16:41
0
3. brain87pl "Niech teraz Brawn zgłosił prostest ich potrójnych dyfuzorów:P"- którego sam jest szczęśliwym posiadaczem? ;)
Przejdź do wpisu Toyota po sukcesie w kwalifikacjach
25.04.2009 16:13
0
Co tu komentować. Sutilowi ta kara nie zrobi wielkiej różnicy natomiast Webber mógł walczyć o pierwszą 5 :( .Kara niewspółmierna do wyrządzonych szkód. ech
Przejdź do wpisu Sutil ukarany po kwalifikacjach
25.04.2009 16:02
0
22. slawke a ja Ci odpowiadam że prawdopodobnie miał paliwa na 1 pomiarowe okrążenie. Widocznie inżynierowie byli pewni że 1 okr wyjazdowe wystarczy żeby dostacznie rozgrzać opony
Przejdź do wpisu BMW ciężko będzie zdobyć punkty w Bahrajnie
25.04.2009 15:29
0
7. pz0 Jest to bardziej problem samej konstrukcji i wrażliwości na rozmieszczenie ciężarków niż samego KERS-u
Przejdź do wpisu BMW ciężko będzie zdobyć punkty w Bahrajnie