Rk3
Ostatnia aktywność
avatar
Rk3

11.03.2010 17:23

0

Ciekawe czy po odsłonięciu nowego dyfuzora Reni nie będzie żadnych protestów bo ponoć jest to radykalne rozwiązanie na granicy przepisow

avatar
Rk3

11.03.2010 11:55

0

98. Jacu Chyba chodzi Ci o Brabhama BT52. Piquet wygrał miszcza ale WCC zdobyło Ferrari. Tak czy inaczej masz racje że to były trochę inne czasy i Brabham miał przewagę w silnikach i konstrukcji podwozia.

avatar
Rk3

11.03.2010 10:55

0

94. luq2008 BGP jest spadkobiercą Hondy która tworzyła bolid pod nowe regulacje praktycznie od początku sezonu 2008. Nie da się stworzyć mistrzowskiego samochodu w 4 miesiące. Co do układu sił. Myślę że trzeba być realistą co do formy Reni. Z moich obserwacji wynika że na początku sezonu będą znajdować się na miejscach 8-10 i na pewno nie wyżej. Pierwsza czwórka jest blisko siebie, choć mam wrażenie że RBR i Ferrari jest trochę przed wszystkimi.

avatar
Rk3

29.01.2010 17:24

0

Gdzie Ty widzisz dyfuzor?? :)

Przejdź do wpisu Porównanie MP4-24 i MP4-25

avatar
Rk3

22.08.2009 18:44

0

No to zwracam honor w sprawie Badoera. Nie sądziłem że Ferrari wiedząc o tym że Badoer nadaje się raczej do scigania wózkami widłowymi da mu szanse pojechać wyścig. Nie no jakis kompletny absurd Wracając do wag. Nie wydaje mi się żeby MCL był w tej chwili najmocniejszy w stawce choć wydaje się że połknał już RBR. Do Brawn-ow sądze że jeszcze trochu im brakuje. Szkoda Kubicy bo mogłoby być gdzieś w okolicach 6-7 pola.

avatar
Rk3

22.08.2009 00:34

0

Skomentuje to tak: Albo Rossi traci kontakt z rzeczywistością albo był po kilku głębszych...

avatar
Rk3

22.08.2009 00:11

0

Dziś komentatorzy Polsatu dali popis w kwestii Badoera powtarzając w kólko o tym jakoby jego słaby czas był winą wyłącznie kierowcy. Jak dla mnie absurd być może jest wolniejszy od Raikkonena o kilka dziesiątych sekundy jednak na pewno nie jest to taka przepaść jak widzieliśmy w treningach. Ale tak to jest jak od komentowania odsuwa się jedynych kompetentnych którzy mogliby powiedzieć coś więcej na ten temat

avatar
Rk3

25.07.2009 22:52

0

oho mamy i polonistę

avatar
Rk3

25.07.2009 22:28

0

29. maxis12 Czyżby na forum pojawił nam się neurolog Massy?

avatar
Rk3

25.07.2009 21:40

0

No tak, Alonso pole position dla samego pole position. Jaka w tym głębsza logika nie mam pojęcia... Innej możliwości dla niego nie widze jak tylko jazda na 3 pit Cudu pewnie nie będzie i skończy gdzieś w 8 jeśli nie dalej. Kubica mam nadzieje będzie miał szanse zaimponować mi swoimi umiejętnościami wyprzedzania...

avatar
Rk3

25.07.2009 21:20

0

17. 14797 Przytomny mógł być ale świadomy tego co robi i co się dzieje- nie sądzę. A co do zwiększenia bezpieczeństwa w sferze urazów głowy tutaj wydaje się eksperci i konstruktorzy nie mają dużego pola manewru. Tak jakl słusznie 12. Dr Prozac zauważył, póki któraś z częsci ciała wystaje ponad bolid, póty jest narażona na latające przedmioty. Chyba, że z bolidu chcemy zrobić czołg z dwoma małymi wizjerami. Jedyny kto może się tutaj wykazać to steewardzi bądź dyrekcja wyścigu

avatar
Rk3

08.07.2009 19:58

0

23. lechart"Te wyprzedzania i blokowania Roberta przez pana NH, brak współpracy na torze, egoizm..... Robert wykazuje dużo więcej zespołowości" Nie zauważyłem nic podobnego...

avatar
Rk3

08.07.2009 19:48

0

Jak dla mnie Vettel to wielka nadmuchana bańka. Nie chce kwestionować tego że chłop a właściwie chłopczyk ma predyspozycje na mistrza swiata ale mówienie na prawo i na lewo o tym że to drugi Schumacher wg mnie jak na tą chwilę jest niezasadne być może za kilka lat będę musiał się przyznać do błedu choć nie sądze;) . A co do team orders w RbR bardziej niż w innych zespołach sprawa 1 kierowcy jest otwarta tak przynajmniej wynika z moich obserwacji

avatar
Rk3

24.06.2009 17:15

0

No i skończyło się tak jak przewidywałem. A te sztuczne przecieki kalendarza wyścigów FOTA to po prostu czysta socjotechnika pic na wode aby uwiarygodnić grozbę.

avatar
Rk3

21.06.2009 21:12

0

Ja się zastanawiam nad innym aspektem (też spiskowym) całej tej polityki przez duże "P" . Mianowicie dziwnie zbiegły się 2 sprawy: afera Moslay-owska i niewiele poźniej powstał pomysł rewolucji w F1. Rozumiem kryzys... koncerny... kredyty itd. Historia zna przypadki gdzie sprawni politycy zręcznie odwracali uwagę od swoich problemow czy niepowodzeń... Tak więc zastanawiam się czy podobnie nie jest w tym przypadku

avatar
Rk3

21.06.2009 19:16

0

Jeszcze nie dawno wydaje się Ecclestone nie brał poważnie pogróżek FOTA. Teraz zmienił śpiewke. Wg mnie dojdzie do porozumienia FiA wycofa się chociaż z częsci absurdów jakich proponuje na sezon 2010. Tylko zastanawiam się czy FOTA walczy tylko o to?

avatar
Rk3

21.06.2009 18:46

0

13. leo Pełna zgoda ale na pewno doskonale wiesz że przy tegorocznej specyfikacji bolidów inżynierowie nie mają dużego pola manewru w tej kwestii najwyżej co mogą zrobić aby zmniejszyć lub zwiększyć docisk to zmienic nachylenie tylnego i przedniego skrzydła lub żonglować balastem aby poprawić zachowanie bolidu w zakretach. Dyfuzor to jest raczej element stały. Także myślę że w czasie treningów nic nie stałoby na przeszkodzie aby te ustawienia fabryczne skorygować.

avatar
Rk3

21.06.2009 18:03

0

4. leo Mi się wydaje że to nie jest kwestia ustawień fabrycznych. Oczywiste jest że zespoły przed każdym gp opracowują ustawienia bazowe na podstawie symulacji i porównań z lat ubiegłych ( choć to 2 w tym roku wydajei mniej znaczące) . Myśle że to jest bardziej charakterystyka samego bolidu. BMW wydaje się być słabsze na wolniejszych torach( choć to w ich przypadku się dzis nie potwierdziło) podobnie RBR odwrotnie MCL. Ja bym się tutaj raczej dopatrywał błędu konstrukcyjnego który widocznie trudno wyeliminować

avatar
Rk3

14.06.2009 12:04

0

Pod Mosleyem powoli zaczyna zapadac sie grunt...

avatar
Rk3

05.06.2009 15:47

0

Zdziwiłbym się gdyby ktoś zszedł poniżej 1:28 to raczej niemożliwe

avatar
Rk3

05.06.2009 15:34

0

Nie wiem co myśleć o formie BMW. Z jednej strony wydaje się że niewielu kierowców symulowało q (przynamniej z dotychczasowej czolowki) ale z drugiej strony czasy Kubicy na dluższych przejazdach były dosyć dobre. 3 trening powinien dać lepszy poglad

avatar
Rk3

05.06.2009 15:12

0

Jedno trzeba oddać Mosleyowi i Ecclestonowi mianowicie sa świetnymi politykami

Przejdź do wpisu Kolejny rozłam w FOTA?

avatar
Rk3

06.05.2009 21:05

0

44. jawiemwszystko zgadza się i tutaj można dyskutować

Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać

avatar
Rk3

06.05.2009 20:56

0

Nie chce mi się w tym temacie szczególnie rozwijać. Napisze tak: ku mojemu przerażeniu począwszy od sezonu 2010 możemy być świadkami początku końca... ech szkoda gadać

Przejdź do wpisu BMW zagrozi odejściem z F1?

avatar
Rk3

06.05.2009 20:39

0

41. walerus Nie przypominam sobie czegoś takiego choć w Mcl bryki niezawodnej nie miał fakt

Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać

avatar
Rk3

06.05.2009 20:36

0

Raikkonen jest trochę takim medialnym produktem, ciekawą osobowością co oczywiście nie zmienia faktu że jest także świetnym kierowcą (wg mnie ustępuje tylko Hamiltonowi i Alonso). A co do Massy on wydaje mi się dłużej wchodzi w sezon.

Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać

avatar
Rk3

27.04.2009 20:33

0

58. Peti. "Jako dość zaawansowany kibic f1" powinieneś znać róznicę między określeniami "nowy pakiet aerodynymaczny" i "zupełne przeprojektowanie bolidu"

avatar
Rk3

27.04.2009 20:12

0

To teraz moja kolej na lekkie wyrzuty i taką mała diagnoze. O ile dobrze pamiętam w poprzednim sezonie BMW na co 2 wyścg przywoziło ze sobą różne pakiety aero dostosowane do charakterystyki danego toru (tak było przynajmniej na początku sezonu) . Teraz jesteśmy już po 3 wyścigu w kalendarzu a BMW obtrambia wszem i wobec że z wielkim zaangażowaniem od kilku tygodni przygotowywany jest nowy pakiet na Barcelonę który de facto nie wiadomo czy się sprawdzi. Tak naprawdę w BMW przeraża mnie brak jakiekolwiek elastyczności. Wszyscy wiedzieli jeszcze w czasie testów że Mcl jest w ogromnych tarapatach. W Australii się to potwierdziło ale gdy BMw jako bodajże 3 zespół w stawce triumfalnie odsłaniał swój bolid i ogłaszał że jest on praktycznie gotowy( poza kilkoma drobnymi porawkami) to w pozostałych fabrykach się po prostu gotowało. To jasno i prosto wynika z tego co się działo w odstępie między prezentacjami bolidów testami a samymi wyścigami. Tak więc wg cudów w Barcelonie nie będzie

avatar
Rk3

26.04.2009 22:01

0

4. maro1993 - Porównanie czasów gdy Barrichello jeździł w Ferrari(bo wydaje mi się że do tego pijesz) i tymi obecnymi nie ma sensu dlatego że jak sam zapewne wiesz jego sytuacja jest z goła inna. Ferrari miało nieco inne priorytety. Barrichello miał chronić tyłek Schumachera i do tego cała jego jazda się sprowadzała. Nie zauważyłem aby w tym roku było podobnie

avatar
Rk3

26.04.2009 21:38

0

tia Niedługo Kubica przejmie wieniec laurowy od Nakajimy :-)

avatar
Rk3

26.04.2009 21:32

0

To nie jest kwestia szczęścia o którym mów Barrichello. Nie jest tajemnicą poliszynela że Button jest po prostu lepszym kierowcą

avatar
Rk3

26.04.2009 21:16

0

Tempo wyścigowe BMW woła o pomstę do nieba. Gdyby nie incydent z Heidfeldem, Kubica na takim miejscu jak wyżej zakończyłby wyścig.

avatar
Rk3

26.04.2009 20:49

0

Ja sobie wyobrażam wypisane krwawym kolorem jutrzejsze tytuły polskich brukowców "Znowu ten Niemiec" "Heidfeld popsuł wyścig Polakowi" ale taki już śmieszny urok tych Faktów i Expresów. Może warto niektórym z was przypomnieć że Robert też nie ustrzegł się błędów począwszy na starcie i kończywszy na Nakajimie którego prawdopodobnie wyeliminował, więc polecam co poniektórym więcej obiektywizmu

avatar
Rk3

26.04.2009 20:15

0

68. Marti- Ja cytowałem wywód kolegi wyżej ;)

avatar
Rk3

26.04.2009 20:09

0

edit: "największe poprawy dokonane zostaną pewnie w bolidzie Haitfelda" Trzymcie mnie bo nie wytrzymie

avatar
Rk3

26.04.2009 20:05

0

największe poprawy dokonane zostaną pewnie w bolidzie Haitfelda. Trzymcie mnie bo nie wytrzymie

avatar
Rk3

25.04.2009 21:04

0

18. oprezes Sutil był na okrążeniu wyjazdowym, Webber nie.

avatar
Rk3

25.04.2009 20:25

0

164. wywołałeś mnie do tablicy. Czy sądzisz że kierowcy dojeżdżają do mety na oparach paliwa? . Do tego tak jak kolega wyżej pisał na okrążeniu zjazdowym nabierają z pobocza kamyczki i kurz które przylepiają się do rozgrzanej opony jak do czekolady. Niech kolega zrozumie że każdy kilogram więcej powoduje straty czasowe.

avatar
Rk3

25.04.2009 19:52

0

148. Troker1979 Słusznie zauważyłeś. Weź jednak poprawkę że te kg o których mówisz zostają na kierowcy w postaci potu. Oczywiście część wyparuje jednak większość osiądzie na kasku na kombinezonie i na tej ognioodpornej pidżamie:). Na pewno pamietasz 1 wyścig Kubicy w F1.po wyścigu został zdyskwalifikowany za zbyt mała wagę bolidu. W tedy uległa jakiejś awarii GAŚNiCA w jego bolidzie co spowodowało takie a nie inne skutki więc po tym wnioskuje że waga bolidu nie jest wieksza niz 605 kg. Poza tym każdy dodatkowy kilogram powoduje strate dziesiątych częsci sekundy

avatar
Rk3

25.04.2009 19:20

0

125. BigM nie jest tak jak piszesz. Przecież to jest prosto zrozumieć. Minimalna waga bolidu wlicza masę kierowcy. Bolid nawet z kierowcą waży mniej niż te już słynne 605 kg. od tego jest balast aby ją zwiększyć i po drugie jest od tego żeby odpowiednio rozłożyć go w nadwoziu. Bolidy Kubicy i Heidfelda ważą tyle samo(nie chce mi sie wierzyć żeby było inaczej) z tym że po założeniu Kubicy KERS-U uciekają mu kg ciężarków potrzebne do optymalnego zbalansowania auta

avatar
Rk3

25.04.2009 18:44

0

Apeluje do kempy żeby tutaj na forum przeprowadził małą selekcję naturalną czy cuś:)

avatar
Rk3

25.04.2009 18:09

0

Bosze ludzie! balast to są zwykłe ciężarki ktore mozna dowolnie przemieszczac i wyjmowac. KERS powoduje że tych ciężarków zostaje po prostu mniej co jeszcze raz powtorze spowoduje problem z odpowiednim wyważeniem bolidu

avatar
Rk3

25.04.2009 17:52

0

48. matetusz15 Na torze w Australii bolidy potrzebują większego docisku co za tym idzie opony mają mniejszą żywotność. W Bahrajnie sprawa się ma odwrotnie dlatego to dyfuzory nie mają tutaj aż tak wielkiego znaczenia. Kubica i Heidfeld niemal na pewno pojadą na 1 pit

avatar
Rk3

25.04.2009 17:36

0

Można wywnioskować kilka ciekawych rzeczy. Czyli to Glock miał mieć P1. Brawn czy to charakterystyka toru czy zadyszka? . Ferrari dosyć asekuracyjne podejście, mogli być wyżej. Wg mnie ryzokowna taktyka BMW. Na starcie czeka nas zaciety pojedynek Kubicy z Heidfeldem

avatar
Rk3

25.04.2009 16:58

0

oczywiście tyczy się kolegi 39

avatar
Rk3

25.04.2009 16:57

0

bawią mnie takie posty

avatar
Rk3

25.04.2009 16:41

0

3. brain87pl "Niech teraz Brawn zgłosił prostest ich potrójnych dyfuzorów:P"- którego sam jest szczęśliwym posiadaczem? ;)

avatar
Rk3

25.04.2009 16:13

0

Co tu komentować. Sutilowi ta kara nie zrobi wielkiej różnicy natomiast Webber mógł walczyć o pierwszą 5 :( .Kara niewspółmierna do wyrządzonych szkód. ech

avatar
Rk3

25.04.2009 16:02

0

22. slawke a ja Ci odpowiadam że prawdopodobnie miał paliwa na 1 pomiarowe okrążenie. Widocznie inżynierowie byli pewni że 1 okr wyjazdowe wystarczy żeby dostacznie rozgrzać opony

avatar
Rk3

25.04.2009 15:29

0

7. pz0 Jest to bardziej problem samej konstrukcji i wrażliwości na rozmieszczenie ciężarków niż samego KERS-u

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu