komentarze
  • 1. TomPo
    • 2023-12-02 20:47:23
    • *.214.216.72

    Niezle... nie ma to jak awaria hamulcow przy ponad 300.
    Wcale bym sie nie zdziwil, gdyby te celowe walniecie w boczne bandy nie uratowalo mu zycia, bo przywalic na koncu centralnie w bande przy tej predkosci mogloby sie bardzo zle skonczyc.

  • 2. ekwador15
    • 2023-12-02 23:31:29
    • *.legionowodom.pl

    Hamilton w jerez mial podobną awarie w 2013 i jakos takiego rozglosu nie bylo. jakie to teraz wszystko jest sztuczne, kierowca lekko uderzy w bandy i od razu komunikaty czy z nim na pewno wszystko ok. szerzą to pod ludzi, ktorzy w ogole nie mają pojecia o tym sporcie, ale co sie dziwic, skoro teraz podobno dzieki halo 10 kierowcow ma uratowane zycie, w tej krotkiej historii istnienia halo, a wczesniej przez 20 lat bez halo nikt nie zginął i ciekawe czego to zasluga. może konstrukcji bolidu i zabezpieczeń, ktorych golym okiem nie widac. treningowi kierowców, ktorzy potrafia wytrzymywać potężne przeciążenia - wypadek Grosjean w Bahrajnie i Maxa na silverstone. teraz nudne sezony f1, jeden kierowca wygrywa wszystkie wyscigi, to zamiast o tym pisac, jak nudny to sport, to trzeba sensacje z wypadku robic. Hamilton wygrywal 9-11 wyscigow w sezonie i byla nuda, teraz jeden wygrywa 20 wyscigow i cisza... ciekawe ;)

  • 3. hubos21
    • 2023-12-03 07:21:54
    • *.8.182.156

    @2
    Halo wprowadzili głównie po incydencie z Massą i ciekawe jakby się skończyło pakowanie VER na HAM w GP Monzy bez systemu halo.

  • 4. Addd
    • 2023-12-03 09:36:07
    • *.play-internet.pl

    Halo to najlepsze co wprowadzono do F1 w ostatnich latach. Bez niego niewiadomo jak skończył by się wypadek Leclerca w Belgii w 2018, czy lądowanie Verstappena na Hamiltona w Monzy, nie wspominając już o Grosjeanie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo