komentarze
  • 1. markak
    • 2023-07-07 10:56:49
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Mam nadzieję, że całe to szaleństwo w końcu zahamuje... zderzą się ze ścianą i zaczną wszystko upraszczać zamiast niepotrzebnie komplikować.

  • 2. hubertusss
    • 2023-07-07 11:55:16
    • *.17.172.2

    Tak upraszczają, że komplikują. Zabranie mgu h wydawało by się uproszczeniem. Tylko jeśli się przy okazji zwiększa udział energii elektrycznej i nie daje w zamian innych możliwości zwiększenia jej pozyskania to nie wiadomo jak to się skończy. Być może trzeba będzie faktycznie wcześniej odpuszczać gaz by tylne koła zdołały nadrobić brak mgu h i zaspokoić większe potrzeby zbierania energii elektrycznej. WEC ma do tego przednią oś mającą przy hamowaniu więżą przyczepność i większe możliwości zbierania energii. F1 tego nie ma. Jeszcze doczekamy F1 4x4 heheheh.

  • 3. Krukkk
    • 2023-07-07 19:39:06
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @2. Tylko debil nie wpadlby na to, ze jezeli rezygnujemy z MGU-H to trzeba pracowac nad zwiekszeniem wydajnosci MGU-K. Tutaj jest ogromne pole do popisu, bo ten podzespol znajduje sie dalej od najbardziej goracej czesci silnika.
    Kolejnym zagadnieniem jest "nowe paliwo". Jezeli wedlug FiA i F1 faktycznie jest "bardziej czyste" i pachanace to co stoi na przeszkodzie, zeby zwiekszyc limit przeplywu?

    Powienienes zaniechac porownywan F1 z innymi seriami, bo to bez sensu.

  • 4. Krzeto
    • 2023-07-07 20:33:49
    • *.30.114.46.mobile.internet.t-mobile.pl

    @3 Co masz na myśli pisząc to zdanie "Tutaj jest ogromne pole do popisu, bo ten podzespol znajduje sie dalej od najbardziej goracej czesci silnika." Według mojej wiedzy ani mgu-h ani mgu-k nie wykorzystywało wysokich temperatur do wytwarzania energii elektrycznej

    To mnie też zastanawia, po co na siłę ładować tak duży stosunek mocy pochodzący z energii elektrycznej, skoro można użyć syntetycznego, neutralnego węglowo, paliwa.

  • 5. Krukkk
    • 2023-07-07 21:50:16
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @4. Chodzilo mi o mniejsza poddatnosc na dzialanie wysokich temperatur ze wzgledu na inne usytuowanie niz MGU-H.
    Bardzo dobra masz wiedze, bo w tych podzespolach chodzi o ruch obrotowy, temperatura jest tutaj skutkiem ubocznym.

    Widzisz, obecnie zyjemy w epoce mocnego parcia na naped elektryczny, dlatego FiA z uporem maniaka chce widziec jak najwieksza wydajnosc silnikow elektrycznych.

  • 6. hubertusss
    • 2023-07-08 09:49:37
    • *.17.172.2

    @3
    "Kolejnym zagadnieniem jest "nowe paliwo". Jezeli wedlug FiA i F1 faktycznie jest "bardziej czyste" i pachanace to co stoi na przeszkodzie, zeby zwiekszyc limit przeplywu?"
    - Tylko debil nie wpadł by na to, że jeśli zwiększysz limit przepływu to albo zwiększasz masę startową samochodu albo skracasz dystans wyścigu albo kończysz proste z odjętym gazem. o czym np mówi Max. Tak więc znowu się ośmieszyłeś. Powinieneś w ogóle zaniechać pisania tutaj bo z tego nic nie wynika i tylko się ośmieszasz.
    Dodam tylko, że nie wiemy czy nowe paliwo będzie na tyle bardziej energetyczne by wyrównać bilans no i najważniejsze zespoły mają obawy o stronę elektryczną napędu. A ty z paliwem wyjeżdżasz.
    Oj teraz ego ci ucierpi będziesz tu skakał jak te małe pieski i szczekał. Ale sam chciałeś.

  • 7. hubertusss
    • 2023-07-08 10:02:46
    • *.17.172.2

    @4 on nic nie ma na myśli jego pisanie tutaj to troling polegający na szukaniu zaczepki bo się nudzi w domu. Pyta o zwiększenie limitu przepływu paliwa bo nie rozumie, że to rodzi konsekwencje o których wspomniałem powyżej - waga, dystans lub odejmowanie gazu na prostych. Nie rozumie nawet, że zespoły mają obawy o możliwość zrekompensowania utraty mgu h w zbieraniu energii elektrycznej a nie o paliwo. Przy hamowaniu przyczepność tylnej osi maleje. I aby zebrać określoną energie trzeba jej zbieranie rozłożyć w czasie tj wydłużyć dystans na jakim będzie ona zbierana a wiec wcześniej odejmować gaz. To jest problem.
    Energia elektryczna stanowi tak duży stosunek w napędzie nie dlatego, że tak chce FIA jak pisze trol wyżej tylko dlatego, że przemysł motoryzacyjny tak chce. Producenci samochodów chcą mieć coś na co wydają miliony i co im się przyda w autach drogowych.

  • 8. Krukkk
    • 2023-07-08 10:12:34
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @6 oszroniony gazniku. Dostales w miekkie i ujadasz? Nie potrafisz napisac kulturalnego komentarza ani nie potrafisz zadac pytania, bo zawartosc pod sufitem nie pozwala Ci na to.

    No i co z tego, ze zwiakszajac limit paliwa zwiekszy to mase startowa? Bardziej rozbudowany MGU-K, akumulatory badz generatory pradu zamontowane w kolach zwieksza mase bolid NA STALE i nie bedzie to gwarantowac uzupelniania utraconej mocy po wyrzuceniu MGU-H. Nie wiem czy wiesz, ale sciganie nie polega na jezdzie typu: "allejuja i do przodu". Bylo, jest i bedzie sztuka optymalnego wykorzystywania mocy napedowej, nie ma znaczenia w jaki sposob owa moc jest wytwarzana.

    Z niczym nie oszmieszylem sie. Max plecie glupoty na potrzeby Bykow nie majac bladego pojecia o konstrukcji bolidu ani o sposobach wytwarzania mocy napedowej. Rusz paprochem w glowie i zobacz, ze cala ta gadka w tym temacie opiera sie jedynie na symulacjach komputerowych, ktore praktycznie nijak maja sie do warunkow bojowych.
    Druga sprawa jest taka, ze bedzie jeszcze wiele zmian nowego regulaminu technicznego.

  • 9. hubertusss
    • 2023-07-08 10:48:15
    • *.17.172.2

    @8 pisałem, że będziesz skakał i skaczesz. Ośmieszyłeś się i tyle. Nawypisywałeś głupot które jasno wypunktowałem. A kulturalne komentarze to sobie daruj bo pierwszy z debilem wyskoczyłeś. A na kogo wyszedłeś to każdy widzi. Więc skacz dalej ludzi przynajmniej mają zabawę. Zaorałeś się tu dzisiaj a ja to po prostu bezlitośnie wykorzystałem orząc cię do reszty heheheh. Bo troli trzeba tak traktować.

  • 10. Krukkk
    • 2023-07-08 17:43:35
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9. Nie pieprz bez sesnu jak stara babka na przystanku. Nie moze byc normalnej rozmowy z kims kto widzi oszronione gazniki.

    To wszystko z mojej strony, milego wieczoru.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo