komentarze
  • 1. Krukkk
    • 2023-06-02 08:07:38
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Co im strzelilo do glowy z ta "wanna"...? Oczywiscie nie wanna byla glownym problemem, tylko nie uporanie sie z podskakiwaniem. dexter napisalby, ze to nie wina konstrukcji, tylko nierownosci toru. :D

  • 2. Luckyman
    • 2023-06-02 23:41:18
    • *.30.8.71.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Poczekajmy, aż wdrożą nowe zawieszenie przednie. Podobno to klucz do dobijania, jak i ciągłości aerodynamicznej efektu przyziemienia.

  • 3. Krukkk
    • 2023-06-03 06:53:56
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @2. Mysle, ze zawieszenie odpowiada w 50% za stabilnosc, badz niestabilnosc bolidu skutkujacym podbijaniem a za drugie 50% odpowiedzialna jest podloga.
    Mercedes odwalil dziwne zjawisko w sezonach 2020 i 2021 pracujac nad aktywnym zawieszeniem. Dziwne dlatego, ze FiA zabronila takiego rozwiazania no i stalo sie-projekt W13 i W14 do kosza. Nie wiem na co liczyl Toto, ze uda sie przewforsowac ich patent...? Cholera wie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo