komentarze
  • 1. hubos21
    • 2023-02-26 13:49:21
    • *.207.69.16

    Papa Stroll wiedział kogo ściągnąć do tego zespołu, RBR przez to nie chciał tak szybko zwalniać z kontraktu Fallowsa.

  • 2. Kaki87 Aron
    • 2023-02-26 14:14:14
    • *.

    Fajnie byłoby zobaczyć Alonso gdzieś tam blisko top 3 w wyścigach. Wogule fajnie jak będą jakieś zmiany, wtedy to się fajnie ogląda coś się dzieje. Podstawą w każdym zespole jest dobry inżynier a nie wielu ich już tam jest. Kiedy Ross Brown odszedł z stanowiska inżyniera to Newey nie ma sobie równych.

  • 3. BatteriVoltas
    • 2023-02-26 15:47:19
    • *.zicom.pl

    Wszyscy się zachwycają Astonem a prawda jest taka że po pierwszym wyścigu Alonso I Felipe skończą wyścig poza pierwsza dziesiątką.

  • 4. FanCypis3
    • 2023-02-26 16:50:03
    • *.play-internet.pl

    Co prawda można robić nadzieję na podstawie testów ale ja poczekam na wyścig żeby ocenić.
    Zapowiada się dobry Aston Martin.

  • 5. berko
    • 2023-02-26 20:28:44
    • *.24.30.162.ipv4.supernova.orange.pl

    @3. BatteriVoltas
    Dziękuję jasnowidzu. Dzięki tobie nie muszę już oglądać wyścigu żeby wiedzieć gdzie będzie Aston Martin.

    A co do wypowiedzi Ocona, to skoro tak łatwo jest być 5 sekund (choć chyba chodziło o 0,5 sekundy) szybszym na okrążeniu, to dlaczego w Alpine tego nie widać?

  • 6. devious
    • 2023-02-26 21:42:04
    • *.134.70.206

    @5 berko

    Alpine się mocno kryło na testach, w ogóle nie kręcili "kwalifikacyjnych" kółek, więc to obecnie jedna z większych niewiadomych. Ale doniesienia od ich inżynierów są pozytywne - mowa jest nawet o podgryzaniu Mercedesa i ambicji bycia na 3 miejscu w konstruktorach w tym roku. Więc muszą coś wiedzieć, czego my nie wiemy :)))

    Ogólnie ja na czasy na testach specjalnie nie patrzę, tylko bardziej wolę poczytać i posłuchać co mają do powiedzenia kierowcy, inżynierowie i szefowie zespołów.
    I tutaj słychać mega optymizm Red Bulla - co jasno stawia ich w roli faworyta całego sezonu - a za nimi prawdopodobnie są teraz Ferrari (mają małe problemy póki co z opanowaniem setupu bolidu, ale ogolnie też wskazują na progres względem ub. roku i powinni być silni) oraz właśnie być może Aston Martin (choć oni sami tonują mocno nastroje). Jakiś "czarny koń" musi być, więc może tym razem czarny będzie zielony :) Przypomnę tylko sezon 2020 i ich formę - więc może wrócą do tego. Alonso zasłużył w końcu na dobry i bezawaryjny bolid.
    Mercedes to jedna wielka niewiadoma - widać niestabiloność bolidu, nerwowe wypowiedzi Toto i lekko przygnębionych kierowców - ale to jest Merc, oni w sumie zawsze po testach twierdzili, że są w wielkich opałach a potem przyjeżdżali na 1 wyścig i wygrywali go :))) Teraz raczej tak nie będzie, ale oni szybko potrafią się pozbierać - dla mnie to największa zagadka przed startem sezonu, czy faktycznie będą w opałach czy jednak jak zwykle będą 3 siłą "w najgorszym wypadku". Alpine na razie nie aspiruje do ścisłej czołówki, ale mają ambicje być "the best of the rest" i jest to możliwe w ich wykonaniu. Fajnie jakby byli w stanie powalczyć czasami o podium w wyścigach. Powinni być zgodnie z własnymi przewidywaniami "liderem środka stawki" czyli w okolicach tego, co robili w 2 ost. sezonach.
    McLaren w kiepskich nastrojach, mówią o tym wprost - tutaj może być ciężki sezon dla kibiców tej stajni. Większość zespołów poszła do przodu, a McLaren chyba trochę stanął w miejscu. Pomimo tego mają genialnego Lando, dobry silnik Merca i trochę sprytnych inżynierów - pewnie się podniosą z tego w trakcie sezonu. Będę trzymał kciuki, by byli choćby 6 siłą w stawce.
    Alpha Tauri podobnie do McLarena - trochę pesymistyczne zapowiedzi, a teraz jeszcze potencjalna sprzedaż zespołu - akurat wypłynęło to z obozu Red Bulla tuż po pierwszych jazdach testowych. Czyżby okazało się, że będą zapewne jednym ze słabszych zespołów - ponownie, bo zajęli 9 miejsce w ub. sezonie i zarząd RBR postanowił pozbyć się tego ciężaru? Juniorów nie promują ostatnio i tak, marka odzieżowa to klapa, zespół nie ma wyników a koszty utrzymania są wysokie - ja tutaj faktycznie nie widzę sensu. Wobec progresu Williamsa i Haasa Alpha Tauri może w najbliższym sezonie "zamykać stawkę". Ktoś musi, akurat oni jak czerwona latarnia mi pasują. Pozostała trójka czyli wymienieni już Williams, Haas i Alfa Romero raczej są zadowoleni po testach i patrzą optymistycznie na sezon - więc tutaj mogą stanowić "solidny środek stawki". I oby ten środek stawki był blisko 4-5 zespołu, wtedy będzie ciekawie :)

  • 7. TomPo
    • 2023-02-28 17:51:21
    • *.180.151.238

    @5 mozesz wylaczyc, juz Ci podaje wyniki.
    RBR, Ferrari, Merc, dlugo dlugo nic, srodek stawki, dlugo dlugo nic, Haas, Williams

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo