komentarze
  • 1. Gumek73
    • 2022-10-18 22:30:04
    • *.146.130.78.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    ,,W Audi snują plany o pierwszych podiach już nawet w 2026 roku. Premierowe triumfy mają za to pojawić się dwa lata później"
    Baaardzo ambitnie.
    Chyba jednak nie do końca wiedzą czym jest F1, że tam potrzeba ludzi z ogromnym doświadczeniem i samo zbudowanie dobrego silnika nie wystarczy, ale ogólnie im więcej poważnych graczy, a nie takich Hassów, tym lepiej.
    A byłbym zapomniał, będą musieli się jeszcze zmierzyć z zespołem Lawrenca Strolla ;)

  • 2. jogi2
    • 2022-10-19 00:22:52
    • *.piekary.net

    Spokojnie.. Mają doświadczenie. Jak zrobią usprawnienia typu "diesel gate" to czemu nie :)

  • 3. Jacko
    • 2022-10-19 00:36:31
    • *.

    @1. Gumek73
    Przecież nie budują zespołu od zera, tylko wchodzą w istniejący, a to jest ten sam zespół, który już stawał na podiach chociażby jako BMW. Zarzucasz im brak doświadczenia?! Mam wrażenie, że tu ktoś inny "nie do końca wie czym jest F1"...

  • 4. Gumek73
    • 2022-10-19 06:15:37
    • *.146.142.144.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @3 Jacko
    Jednak obstaję przy swoim.
    Audi to potęga i to jest fakt, doświadczenia w sportach również trudno im odmówić, ale F1 w głównej mierze opiera się na aerodynamice z którą nie wszyscy sobie radzą.
    Oczywiście nie wiem kogo zatrudniło już teraz albo zatrudnic planuje w przyszlosci Audi, ale na dziś takich mega fachowców w Hinwill to raczej nie ma.
    Ale tak jak napisałem życzę im jak najlepiej, im większa konkurencja, tym większa szansa na utrzymanie wali o tytuł do końca.

  • 5. Frytek
    • 2022-10-19 08:28:54
    • *.8.226.89.ipv4.supernova.orange.pl

    BMW też nie byle jaka firma, też sobie założyli ambitne cele. A chyba zapominają że każdy zespół zakłada sobie właśnie takie cele. Renault kiedy miało walczyć o majstra? A to nie jest maly zespół i do tego mistrzowski. Aston chyba już też powinien wygrywać, Mclaren itd.
    Najpierw muszą się pozbyć trzech najważniejszych graczy w tym sporcie a później marzyć o zwycięstwach. Obym się mylił

  • 6. Krukkk
    • 2022-10-19 10:38:27
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @3 Jacko. Jest roznica miedzy "wejsciem" jak Ty to okresliles w zespol Sauber, a "wejsciem" w np Red Bull Racing, Mclaren albo Mercedes.
    Nie zdziwilbym sie, gdyby Audi przejelo Mercedesa.

  • 7. Frytek
    • 2022-10-19 11:38:07
    • *.30.40.157.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @6 Krukkk
    Wtedy miałoby sens to gadanie. BMW kiedyś walczyło z też nie dużym Mclarenem i Ferrari.
    Teraz mamy potęgę Redbulla, Mercedesa i yyy Ferrari. Jeśli przejmą właśnie Merca to inna sprawa. Z Saubera wiele nie wycisną, przynajmniej nie w tak krótkim czasie jaki sobie założyli

  • 8. Krukkk
    • 2022-10-19 16:20:26
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @7 Frytek. Zobaczymy jak potocza sie wydarzenia. Moze Audi podkupi kogos z RBR, kogos z Ferrari lub innego zdolnego inzyniera.
    Na tym etapie wszystko jest mozliwe i elastyczne. :D

  • 9. Frytek
    • 2022-10-19 17:43:04
    • *.30.32.16.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @8. Krukkk
    Musieli by podkupić Neweya ale to raczej nie możliwe. Williams kiedyś też zatrudnił zdolnego inżyniera z Mercedesa. I tak powstał początek ich końca.
    Inżynier oczywiście jest ważny ale to nie wszystko co potrzebne do sukcesu. W Ferrari też mają zdolnego inżyniera, kasę, doświadczenie. I co z tego. Aston też zatrudnił masę ważnych ludzi.
    Nie twierdzę że to nie możliwe co mówią w Audi, ale tak gada każdy a rzeczywistość wszystko weryfikuje

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo