komentarze
  • 15. CzerwonyByk
    • 2022-08-11 06:47:39
    • *.ftth.glasoperator.nl

    Autor komentarza: Krukkk Data: 2022-08-10 20:47:22

    "@CzerwonyByk. Kolezanka Ilona rowniez twierdzila, ze F1 potrzebuje kogos takiego jak Sebastian Vettel i nie wyobrazala sobie, ze zabraknie dla Niego miejsca w stawce.

    Malo tego, wielu kibicow nie wyobrazalo sobie F1 bez Ron'a Dennis'a i co ? Ano nic, nie ma ludzi niezastapionych."

    *
    *
    *

    Pierwsza sprawa, to, tak, odejście Vettela, to bardzo duża strata dla środowiska F1. Można się spierać w ocenie jego umiejętności, ale nie można mu odmówić tego, że był to kierowca z dużą osobowością i kręgosłupem moralnym. Poza tym, to 4-krotny mistrz świata i żaden troll nie jest w stanie tego wymazać.

    Następnie, byłbym ostrożny w porównywaniu przypadków Vettela i Hamiltona. Sebastian już był dawno po swoim "prime time", w dodatku dostrzegalne było u niego wypalenie, no i, co najważniejsze, on jeździł w bolidzie z środka stawki. W przypadku Lewisa sprawy mają się z goła inaczej, on znajduje się w zespole, który zawsze będzie w czubie stawki. Ma dalej ten ogień, który pozwala mu na rywalizację na topowym poziomie. Dopóki go ma, to powinien być w stawce. Nawet jeżeli jego wiek nie będzie mu pozwalał na utrzymywanie formy przez cały sezon, to zawsze, w pojedynczych wyścigach (o ile będzie miał konkurencyjny bolid) będzie się liczył w walce o zwycięstwa.

    Poza tym, nie można nie zwracać uwagi na wartość marketingową, jaką Lewis wnosi do F1. Pod względem komercyjnym jest z pewnością najlepiej reprezentującym F1 mistrzem w historii. Jest kimś takim, kim był Valentino Rossi dla sportow motorowych. Jego odejście będzie bez wątpienia wizerunkową stratą dla tego sportu.

  • 16. Mleko
    • 2022-08-11 09:36:42
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jak już wracamy do tematu poprzedniego sezonu, jest gdzieś opcja obejrzenia jeszcze raz wszystkich wyścigów z poprzedniego sezonu?

  • 17. Raptor Traktor
    • 2022-08-11 09:48:06
    • *.fiberway.pl

    @16 Na F1TV są wszystkie.

  • 18. Krukkk
    • 2022-08-11 10:47:51
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @15 CzerwonyByk. Zgadzam sie. Od siebie dodam, ze jezeli chlop czerpie frajde ze scigania, to niech sciga sie jak najdluzej i jak na Mistrza przystalo sam wybierze odpowiedni moment do zejscia ze sceny.
    Verstappen i Byki sprawili, ze Lewis musial schowac rutyne do szuflady i podostrzyc pazury wyscigowe.

  • 19. Globtrotter
    • 2022-08-11 13:19:01
    • *.satfilm.com.pl

    @1 eh biedny człowieczek. Nie ma bliskich, znajomych, przyjaciół to krąży po internecie wywołując gównoburze żeby zdobyć trochę czyjejś uwagi.
    Z tego co pieprzysz, wynika, że Lewis jest najlepszym z najlepszych. Jaki inny kierowca by tak wymierzył w swojego rywala, żeby przy 300km/h tak go trafić, że poleci w bandy a jemu samemu nic się nie stanie? Nadczłowiek!

    Co do Lewisa i jego pobytu w F1. Tak jak to było wcześniej napisane, Hamilton chce tego 8 tytułu. Wyglada na to, że przyszły sezon w jego oczach jeszcze odpada ale patrząc na rozwój Merca, '23 jest realny żeby wrócić na szczyt.

  • 20. Aeromis
    • 2022-08-11 15:35:28
    • *.adsl.inetia.pl

    @19. Globtrotter
    A jednak Ty piszesz jakieś 10 razy więcej jak on. Ludzie często oskarżają innych by wyprzeć własne wady.

  • 21. xandi_F1
    • 2022-08-11 17:09:47
    • *.8.55.31.ipv4.supernova.orange.pl

    Ja raczej kończę po tym sezonie :(

  • 22. Krukkk
    • 2022-08-11 17:52:48
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @21 Xandi. Amen.

  • 23. xandi_F1
    • 2022-08-11 18:33:14
    • *.8.55.31.ipv4.supernova.orange.pl

    @Kruk

    nemA. NE MA!

  • 24. Krukkk
    • 2022-08-11 22:44:10
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @23 Xandi. Zamierzasz taka samo byle jako skonczyc jak Vettel? :D

  • 25. Frytek
    • 2022-08-12 09:16:46
    • *.

    @19
    Jest to metoda Amerykanskiej policji i nie jest takie trudne aby wyeliminować przeciwnika. Wystarczy nawet delikatnie musnąć w tył pojazdu aby ten wpadł w poślizg. Na wszystkich filmikach z pościgów policji widać jak przodem pojazdu uderzają w tył innego tak aby tylna oś została przesunięta. Nie ma opcji z tego wyjść. Gdy przednia oś zostanie przesunięta to można się wybronić ale gdy tylna to nie ma takiej opcji.
    Nie twierdzę że Lewis zrobił to specjalnie ale dziwnym trafem zrobił to już kilka razy, choćby Albona wyeliminował tak samo. On dobrze wie, że gdy dotknie tylnego koła rywala to ten ląduje na bandzie. Jak to się mówi "tonący brzytwy się chwyta"

  • 26. xandi_F1
    • 2022-08-13 09:34:51
    • *.

    @Kruk

    Nie rozumiem, jeszcze raz z większym dodatkiem słów.

  • 27. Krukkk
    • 2022-08-13 11:07:13
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @26 Xandi. A widzisz. Milo jest czytac wypociny pisane polzdaniami? :D

    Ale do rzeczy.
    "Ja raczej kończę po tym sezonie :("
    Nie sciemniaj, ze odejdziesz stad po tym sezonie-tak zrozumialem Twoj komentarz, jezeli myle sie, to popraw mnie.

  • 28. Sebolinho
    • 2022-08-13 14:09:35
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @10
    Powiedz to Alonso, on już kilka razy przegapił dobry moment na zejście ze sceny.

    Myślisz że Lewis który ma na koncie 7 mistrzostw, ma jeszcze coś do udowodnienia w tym sporcie? On już nic nie musi udowadniać. On ma chęć na ten ostatni ósmy tytuł.

    Dostaje w zad od Russella?
    Ty oglądasz wgl wyścigi, czy bredzisz takie kocopoły byleby coś napisać? Czekaj czekaj....gdzie Russell był przez ostatnie 5 wyścigów?...no tak za plecami Hamiltona.

  • 29. xandi_F1
    • 2022-08-13 15:34:53
    • *.

    @Kruk

    Dobrze zrozumiałeś. Tyle.

  • 30. Krukkk
    • 2022-08-13 18:57:12
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @29 Xandi. Nie bedziesz chcial dalej dzielic pasji, to Twoj wybor. Przykre jest to, ze tak latwo poddajesz sie.

  • 31. xandi_F1
    • 2022-08-13 19:46:09
    • *.8.55.31.ipv4.supernova.orange.pl

    @Kruk

    Jedno drugiego nie wyklucza.

  • 32. Krukkk
    • 2022-08-13 22:20:02
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Wyklucza.

  • 33. Tomus1
    • 2022-08-14 08:01:38
    • *.

    #15 odejście Lewisa będzie ratunkiem i spokojem dla tego sportu.
    Wartość marketingowa to chyba tylko w Anglii.
    Nie ma takiego drugiego kierowcy i nigdy nie było, który tak mocno zniszczyłby ten sport. Cała ta polityka Lewisa, o równości i rasizmie, który zdecydowanie i bezbłędnie wykorzystuje do swoich celów, są sprawami niespotykanymi wcześniej w tym sporcie. Większość ludzi w F1 chce tylko ścigania a nie klękania, czy gadania o tym co dany kierowca ma na jajach.
    Facet (a może baba) jest kontrowersyjny w negatywny sposób i jak poczytasz inne zagraniczne portale, to większość kibiców F1 czeka na odejście tego wiecznie użalającego się nad sobą klauna. Pokaż mi drugiego kierowcę, który robi wokół siebie takie szopki i tyle szumu co Lewis (ciągle podkreślanie, ile to on z siebie dał w danym wyścigu, kładzenie się na podłodze ze zmęczenia, wieczne użalanie się ile to on czasu cierpiał po zeszłym sezonie, jak on bardzo namawia wszystkich w fabryce do ciężkiej pracy, jak on bardzo mocno czuje więź z kibicami oraz ich energię, jaki to on biedny jest i jak źle go wszyscy traktują bo jest czarny itp. itd.) przecież tego nie da się już słuchać. To
    To jest facet? Rasowy z krwi i kości kierowca F1? To jest taki drugi Michael Jackson, Piotruś Pan, który za wszelką cenę chce błyszczeć. Hunt i Senna w grobie się przewracają a inni wielcy żyjący, ukradkiem się podśmiechują i kręcą głowami z niesmakiem. Taka jest prawda i to samo pokazują kibice, gwiżdżąc na niego na większości torach.
    Inni kierowcy wiedzą po co tam przyszli i są skoncentrowani tylko na zapierd.niu, a nie na sztucznym i żenującym skupianiu na sobie uwagi na siłę.
    Czekam na koniec tej tragiczno-komicznej kariery, po którym mam nadzieję, że nastąpi już tylko ściganie, takie jak jest w tej chwili między Maxem i Leclerkiem i bez polityki.

    PS. Jakim prawem obrażasz we wcześniejszym swoim wpisie, kogoś kto ma inne poglądy od Ciebie? Możesz się nie zgadzać z kimś, ale nie wnoś tutaj gnoju z obory, bo nie jesteś tutaj celebrytą Lewisem i też możesz od kogoś placek krowi powąchać.
    Jako fan Lewisa, powinieneś wiedzieć, że jest on za równouprawnieniem i przeciw dyskryminacji, przecież to są jego główne hasła życiowe. Wstydź się. Co by powiedział na to Twój polityczny guru Lewis, największy niszczyciel tego sportu?

  • 34. Sebolinho
    • 2022-08-14 09:16:59
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @33
    Ale się chłopie zesrałeś tym wpisem...brak słów po prostu. Na to nawet nie warto odpowiadać, bo na dłużą metę dyskusja z Tobą jest bardziej bezsensowna niż kopanie się z koniem. Oczekujesz od kogoś aby ten ktoś nie obrażał, ale Ty już możesz to robić?

    ,,Facet (a może baba) jest kontrowersyjny w negatywny sposób i jak poczytasz inne zagraniczne portale, to większość kibiców F1 czeka na odejście tego wiecznie użalającego się nad sobą klauna,, W jednym zdaniu obraziłeś dwukrotnie. Umniejszasz Hamiltonowi na każdym kroku, gdzie i jak tylko się da. Czytać się tych farmazonów nie da. Brzmisz jak toaleta w pubie po imprezie, jeden wielki bełkot.

    Nie oczekuj od kogoś szacunku i kulturalnej rozmowy, bez obrażania....skoro sam nie potrafisz w ten sposób dyskutować. Szczyt żenady.

  • 35. CzerwonyByk
    • 2022-08-14 11:52:01
    • *.ftth.glasoperator.nl

    Autor komentarza: Tomus1 Data: 2022-08-14 08:01:38

    "#15 odejście Lewisa będzie ratunkiem i spokojem dla tego sportu.
    Wartość marketingowa to chyba tylko w Anglii.
    Nie ma takiego drugiego kierowcy i nigdy nie było, który tak mocno zniszczyłby ten sport. Cała ta polityka Lewisa, o równości i rasizmie, który zdecydowanie i bezbłędnie wykorzystuje do swoich celów, są sprawami niespotykanymi wcześniej w tym sporcie. Większość ludzi w F1 chce tylko ścigania a nie klękania, czy gadania o tym co dany kierowca ma na jajach. (...)"

    *
    *
    *

    No proszę, Tomuś przez 4 dni rozmyślał, co tu napisać i stworzył takie "cudo". Czytając to "coś" dochodzę do wniosku, że światopoglądowo albo zatrzymałeś się na czasach PRL-u albo jesteś typem zgolonego na łyso Sebka, dla którego wszystko inne, co on uważa za "cool", jest zwykłym pedalstwem, ktore trzeba z całą mocą napiętnować. Muszę Cię zmartwić Tomuś, bo świat wcale nie jest taki ograniczony, jak Ci się wydaje.

    Weźmy na przykład pod lupę te twoje "prawdy", które tak namiętnie tutaj nabazgrałeś. Czy medialność Hamiltona ogranicza się tylko do Wielkiej Bytanii? No raczej nie Tomuś, bo widzisz, nawet tak ograniczony, polski osobnik, jak Ty, go zna, co więcej, traci cenne minuty swojego życia na to, żeby wylewać na jego temat swoje frustracje, robiąc tym samym z siebie jego sukę. Tak Tomuś, jesteś suką Hamiltona! Ok, teraz zejdźmy trochę z Ciebie. Spójrz Tomuś, czy nie zwróciłeś uwagę na chociażby taki fakt, że Lewis koleguje się z wieloma gwiazdami światowej popkultury. Wystarczy, że któraś z nich, "cyknie" sobie z nim jedno zdjęcie i wrzuci na Instagrama i już wtedy popularyzuje go oraz F1, wśród setek milionów swoich obserwujących (taki Bieber tyle ma). A to tylko jeden z przykładów medialności Lewisa.

    Teraz opiszmy te całe klękanie i robienie szumu wokół siebie. Widzisz Tomuś, muszę przyznać, że mi te klękanie też do końca nie przypadło do gustu, ale nie krytykuję tego. Wiesz dlaczego? Bo nie jestem murzynem. Dlatego, że nim nie jestem, to nie mogę się postawić na miejscu Hamiltona, bo nie mam pojęcia z czym się musiał mierzyć w życiu i jak jest być dyskryminowanym. Za to wiem, że jest on osobą niezwykle popularną, tak samo, jak gwiazdy NBA czy NFL. W związku z powyższym, tak jak one, Lewis postanowił wykorzystać swoją popularność do walki z nierównościami, do czego miał prawo. W historii sportu jest wiele przykładów sportowców, którzy przez swoją działalność, próbowali wpłynąć na postępowanie zwykłych ludzi. Fakt, że robi to Hamilton, tylko dowodzi temu, jak wielką jest postacią oraz jak wielki status osiągnął. To jest takie coś, co z pewnością nigdy nie osiągniesz i dlatego tak ciężko jest Ci to pojąć.

    "PS. Jakim prawem obrażasz we wcześniejszym swoim wpisie, kogoś kto ma inne poglądy od Ciebie? Możesz się nie zgadzać z kimś, ale nie wnoś tutaj gnoju z obory, bo nie jesteś tutaj celebrytą Lewisem i też możesz od kogoś placek krowi powąchać.
    Jako fan Lewisa, powinieneś wiedzieć, że jest on za równouprawnieniem i przeciw dyskryminacji, przecież to są jego główne hasła życiowe. Wstydź się. Co by powiedział na to Twój polityczny guru Lewis, największy niszczyciel tego sportu?"

    *
    *
    *

    No tutaj Tomuś, to mnie rozczarowałeś. Nie pisz, że taki "top guy", jak Ty, może być aż tak wrażliwy. Czy słowo "chłystek" lub termin "zakuty łeb", to taka wielka obraza? Zwłaszcza, jeśli okoliczności wskazują, że zostały użyte nie bez powodu.

    Na koniec, to to nie jest wcale tak, że ja jestem wielkim fanem Hamiltona. Ja jestem wielkim fanem F1, dlatego szanuję wszystkich kierowców jeżdżących w stawce. Gdybyś czytał moje wpisy uważnie, to byś to dawno zauważył. Być może Lewisa częściej bronię, ale to wynika z faktu, że po prostu nie zgadzam się z tak wielką krytyką dotyczącą jego osoby oraz osiągnięć.

  • 36. Krukkk
    • 2022-08-14 15:24:15
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @33 Tomus1. Lewis nic nie zniszczyl, On po prostu dojezdza do mety na P1 jesli tylko bolid umozliwi mu to, a rywale popelnia bledy.
    Glupie szopki oczywiscie odstawia, ale kazdy madry kibic potrafi puscic to bokiem.

    Krotko mowiac: Nie Jestes typem prowokatora, a Twoja tworczosc jest przykra :D

  • 37. Grzesiek 12.
    • 2022-08-14 18:24:33
    • *.

    Hamilton już na zawsze będzie zapisany w historii F1 jako jeden najlepszych. Mimo że przytrafiały mu się porażki z Buttonem czy Rosbergiem, gdzie nawet Niemiec był szybszy w siedmiu kolejnych wyścigach.
    Najlepszy moment w karierze zaczął się od dominacji Merca i tutaj zasadne jest pytanie jak by się potoczyła jego kariera gdyby nie zespół z Niemiec..?

    Jego zachowanie poza torem, to zawsze ma jakieś problemy. A to dostaje karę w wyścigu ze względu na kolor skóry. A to przegrywa z Buttonem pi przeżywa rozterki miłosne. itd., aż do wydarzeń z ostatniego sezonu, czy akcje z biżuterią. Najwyraźniej ma problem z samym sobą Widać że siedem tytułów nie wystarczy mu aby być szczęśliwym człowiekiem

  • 38. CzerwonyByk
    • 2022-08-14 19:37:28
    • *.ftth.glasoperator.nl

    Autor komentarza: Grzesiek 12. Data: 2022-08-14 18:24:33

    "Najlepszy moment w karierze zaczął się od dominacji Merca i tutaj zasadne jest pytanie jak by się potoczyła jego kariera gdyby nie zespół z Niemiec..?"

    *
    *
    *

    Właśnie nie, to pytanie jest bezzasadne, a jeżeli już bardzo chcesz na siłę zrobić je zasadne, to wypadałoby również zadać je wielu innym kierowcom w historii. Weźmy na przykład Schumachera, co by było z jego karierą, gdyby nie Ferrari. Albo może zastanówmy się, jak wyglądałaby kariera Senny, gdyby nie angaż w McLarenie. Równie zasadnie byłoby pytać Vettela i Verstappena, co, gdyby nie Red Bull lub Alonso, czy miałby w ogóle jakieś mistrzostwo na koncie, gdyby nie Renault. Rozumiesz już absurd tego pytania?

    "Jego zachowanie poza torem, to zawsze ma jakieś problemy. A to dostaje karę w wyścigu ze względu na kolor skóry. A to przegrywa z Buttonem pi przeżywa rozterki miłosne. itd., aż do wydarzeń z ostatniego sezonu, czy akcje z biżuterią. Najwyraźniej ma problem z samym sobą Widać że siedem tytułów nie wystarczy mu aby być szczęśliwym człowiekiem"

    *
    *
    *

    Lewis Hamilton nie jest żadnym superbohaterem czy nadczłowiekiem. W jego żyłach płynie krew i jest zbudowany tak, jak inni ludzie. Skoro jest człowiekiem, to ma prawo do swoich dziwactw, słabości, popełniania błędów czy innych negatywnych zachowań, które również cechują innych. Tak jak Ciebie nikt nie skreśla za Twoje zachowania, tak nikt nie powinien robić tego w kierunku Hamiltona. On nie robi nic moralnie nagannago, za co powinien zniknąć z życia publicznego. Ludzie, którzy go krytykują, nie potrafią akceptować różnorodności, tego, że nie wszyscy są tacy sami i tego, że mają prawo wyznawać własne wartości (o ile nie koliduje to z dobrem ogółu).

  • 39. Grzesiek 12.
    • 2022-08-14 21:16:13
    • *.

    38 Czerwony Byk

    "Właśnie nie, to pytanie jest bezzasadne, a jeżeli już bardzo chcesz na siłę zrobić je zasadne, to wypadałoby również zadać je wielu innym kierowcom w historii. Weźmy na przykład Schumachera, co by było z jego karierą, gdyby nie Ferrari. Albo może zastanówmy się, jak wyglądałaby kariera Senny, gdyby nie angaż w McLarenie. Równie zasadnie byłoby pytać Vettela i Verstappena, co, gdyby nie Red Bull lub Alonso, czy miałby w ogóle jakieś mistrzostwo na koncie, gdyby nie Renault. Rozumiesz już absurd tego pytania?"

    Idąc tym tokiem myślenia, należałoby dać wszystkim kierowcom taki same bolidy, wówczas wszystko było jasne. Na pewno bardziej sprawiedlwe . Ale niestety (albo stety), to bolid jest podstawą sukcesu. W słabym bolidzie nawet najszybszy driver nie zdobędzie tytułu W najszybszym, taki Vettel ma ich cztery....


    "Lewis Hamilton nie jest żadnym superbohaterem czy nadczłowiekiem. W jego żyłach płynie krew i jest zbudowany tak, jak inni ludzie. Skoro jest człowiekiem, to ma prawo do swoich dziwactw, słabości, popełniania błędów czy innych negatywnych zachowań, które również cechują innych. Tak jak Ciebie nikt nie skreśla za Twoje zachowania, tak nikt nie powinien robić tego w kierunku Hamiltona. On nie robi nic moralnie nagannago, za co powinien zniknąć z życia publicznego. Ludzie, którzy go krytykują, nie potrafią akceptować różnorodności, tego, że nie wszyscy są tacy sami i tego, że mają prawo wyznawać własne wartości (o ile nie koliduje to z dobrem ogółu "

    Tylko ze Lewis jest osobą publiczną powszechnie znaną na całym świecie. I czy to dla Ciebie, czy innych osób podoba , jego jazda, styl bycia a nawet życie prywatne są komentowane na całym świecie. Jedni go chwalą, inni krytykują. Tak jest świat skonstruowany i tego nie zmienimy , A z drugiej strony żeby nie było zainteresowania tym sportem to Hamilton nie był by tak sowicie opłacalny . Poza tym, o czym my kibice byśmy pisali. Chyba nikt nie może odebrac nam głosu. Najważniejsze, żeby się nawzajem szanować .

  • 40. xandi_F1
    • 2022-08-14 21:53:58
    • *.8.55.31.ipv4.supernova.orange.pl

    @Kruk

    Nie wyklucza. Nie wiesz o co chodzi zbytnio.

  • 41. Tomus1
    • 2022-08-15 07:21:25
    • *.

    Hahaha

  • 42. Tomus1
    • 2022-08-15 08:15:01
    • *.

    Jesteście zabawni

  • 43. berko
    • 2022-08-15 09:06:04
    • *.191.195.46.ipv4.supernova.orange.pl

    Ale się tu zrobił wysyp śmieci... Co tylko udowadnia, jak takich ... jak Tomus1 frustruje obecność Lewisa w stawce. Hamilton to najlepszy kierowca wszechczasów panowie i panie.

  • 44. marcinek99
    • 2022-08-15 13:16:44
    • *.

    43
    Fantyku, Senna w grobie się przewraca.
    Hamilton jest po prostu bardzo chimeryczny przez całą swoją karierę. Kilka wyścigów genialnych przeplata z występami przeciętnymi lub wręcz słabymi. Oczywiście genialny bolid Mercedesa mocno tuszował te słabsze weekendy, bo wtedy Lewis i tak z reguły lądował na podium. Ale w McLarenie widać to było jak na dłoni.

    Sam Button to przyznał, że Lewis czasami po prostu był nieobecny. To był jeden z głównych powodów, dla których to Button przez 3 lata rywalizacji z Lewisem zgromadził więcej punktów. Przegrał z Rosbergiem bo był niepowtarzalny Frajersko stracił tytuł w 2007 r. A ty tu takie głupoty chrzanisz? Sam robisz śmietnik i trollujesz!!!

    I tak samo jest w tym sezonie - Lewis jak co roku przeżywa wzloty i upadki . Jak ma swój dzień to jest najszybszym kierowcą w stawce, ale czesto miewa gorsze momenty jak na początku sezonu. Wręcz niemożliwe jest to jak nisko potrafi zejść z formą . Senna czy Schumacher zawsze trzymali jakiś poziom.

    Ale żyj w swoim uwielbieniu Hamiltona, przynajmniej jest się z kogo pośmiać xD

  • 45. Tomus1
    • 2022-08-15 16:46:06
    • *.

    Głową muru nie przebijesz.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo