Króliczki Duracell pojawią się na bolidach Williamsa?
To oczywiście żart, ale zespół z Grove faktycznie podpisał wieloletnią umowę sponsoringową z amerykańskim koncernem, która najprawdopodobniej wpłynie na malowanie nowego bolidu.Zespół Williamsa na wtorek zaplanował tzw. "prezentację sezonu", podczas której obok członków zespołu i kierowców ma pojawić się nowy bolid, a dzisiaj potwierdził podpisanie wieloletniego kontraktu z Duracell.
Wiadomo już, że współpraca ta będzie mocno opierała się o marketing jaki może zaoferować platforma Formuły 1. Oprócz kręcenia reklamy telewizyjnej ekipa Williamsa wraz z Duracell już planuje działania pod kątem angażowania fanów podczas wyścigów. Pierwsze efekty mamy zobaczyć podczas zaplanowanego na maj GP Miami.
15.02.2022. 1PM GMT 👊
— Williams Racing (@WilliamsRacing) February 12, 2022
Don't miss a moment from our season launch. Sign up now 👉 https://t.co/Bw7DI3N5zs pic.twitter.com/qATTpo9104
Wiadomo na pewno, że na bolidzie, zespołowej odzieży i kombinezonach kierowców będzie wyraźnie widniało logo Duracell, ale niewykluczone również, że bolid przyjmie miedziane barwy swojego sponsora.
W zeszłym tygodniu Alex Albon enigmatycznie i dość niewybrednie sugerował, że lubi nowe malowanie Williamsa.
"Podoba mi się. Powiedziałbym, że bardziej pasuje do Williamsa" mówił tajski zawodnik. "Wydaje się, że jest prostsze jeżeli chodzi o malowanie. Jest w nim trochę g…. Ale podoba mi się ono."
Szef zespołu, Jost Capito, również jest zachwycony nową umową, a w jego wypowiedź wplotły się już znane z reklam slogany firmowe: "Jestem dumny z współpracy Williamsa z Duracell i jestem wdzięczny za zaufanie jakie w nas pokładają."
"Posiadanie ich nazwy z boku auta jest dla mnie wisienką na torcie, gdyż przez 30 lat mojej kariery miałem ksywkę Duracell, gdyż nigdy nie brakowało mi energii. Nie mogę doczekać się naszej współpracy."
Duracell to amerykański koncern należący obecnie do funduszu Berkshire Hathaway, należącego do jednego z najbardziej znanych inwestorów na świecie, Warrena Buffetta.
Jest to kolejna duża spółka z USA, która decyduje się wkroczyć w świat Formuły 1 po tym jak w zeszłym tygodniu Red Bull ogłosił iż jego sponsorem tytularnym zostaje Oracle.
komentarze
1. Danielson92
Szkoda, że nie króliczki playboya :-)
2. XandrasPL
@2
Ktoś kiedyś z F2 miał
3. FabLemon1947
Może dzięki tym bateriom bolid będzie szybszy
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz