komentarze
  • 1. Jakusa
    • 2021-12-30 20:36:51
    • *.204.51.240.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jazda na "deltę" to jedna z większych krzywd dla F1 w ostatnim czasie. Liczę, że nowe opony zredukują to zjawisko do minimum.

  • 2. SpookyF1
    • 2021-12-30 20:48:53
    • *.plastcom.pl

    Krążą plotki, że nowe opony:
    1. Mają nie tylko się mniej zużywać.
    2. Okno temperaturowe ma być dużo szersze ze względu na mniejszą/węższą ilość gumy.
    3. W związku z pkt 2 dogrzewanie opon będzie dużo prostsze, być może stąd rezygnacja z koców grzewczych.
    4. W związku ze zmianami aerodynamicznymi możliwe, że opony nie będą się tak grzały przy podążaniu za kimś. Skoro teoria głosi, że teraz można będzie siedzieć komuś na ogonie, dosłownie na 0.2s, to grzanie opon jest istotne, a zmiany aero poszły w stronę nie grzania bolidu z tyłu. Wciąż nie wiadomo czy hamulce też będą łapać mniej ciepła od bolidu z przodu.

    Wydaje się więc faktem, że będzie po 1 pitstopie. Nie oznacza to, że nie będzie oszczędzania. Wciąż jest ten cholerny limit przepływu paliwa.

  • 3. zgf1
    • 2022-01-01 12:42:45
    • *.telico.pl

    Teraz tylko wprowadzic ponownie tankowanie, co da dodatkowe pole do popisow dla strategow i wywalic DRS.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo