komentarze
  • 1. S3baQ
    • 2020-07-02 18:29:43
    • Blokada
    • *.IP.cloudmosa.com

    No to frajerii wydymało go na sucho, nawet bez mydła.

  • 2. gzr
    • 2020-07-02 18:32:28
    • *.play-internet.pl

    Nie bez powodu - młody co najmniej dorównuje wielokrotnemu mistrzowi świata, nie popełnia tak głupich błędów jak on, potrafi utrzymać nerwy na wodzy i słuchać zespołu.

  • 3. Xandi19
    • 2020-07-02 18:56:13
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Znaczy no to normalne, że po co im Vettel skoro już Leclerc jest tak dobry jak on (ale ledwo pokonał tego rozbitego Vettela) i zrobił to bardziej dobrym wrażeniem bo 24 punkty przy takim sezonie Vettela gdzie przez awarie stracił tylko zwycięstwo z nim na punkty i jeszcze te błędy głupie, no to mała przewaga anyway.

    Uważam, że Vettel trochę za ostro wystartował. Przed 1 wyścigiem poleciał ostro i zaczyna robić to co Alonso. Znaczy powiedział prawdę ale wiecie jakie jest Ferrari. Nie lubią jak ich się krytykuje. Chyba pierwszy komentarz taki wobec Ferrari, który nie jest im na rękę. A zawsze ich bronił nawet jak oni zawalali.

    Dlatego jeśli jest możliwość na Vettela w Mercu to bardzo chętnie. Vettel to typ, którego pokonał mogłoby 3/4 stawki obecnej ale nie wiedzieć czemu to Vettel pierwszy chyba dałby radę pokonać Hamiltona w tym samym bolidzie ze względu na specyficzność swojej osoby.

  • 4. Malmedy19
    • 2020-07-02 18:58:34
    • *.mobile.wrodzinie.pl

    Nagroda za takie postępowanie ich nie ominie.

  • 5. Amator
    • 2020-07-02 19:26:16
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2 słuchanie się zespołu w przypadku Ferrari raczej rzadko wychodzi na dobre. Jak trafiają ze strategią to rzadko i często przypadkiem.

  • 6. BAR 82_MCE
    • 2020-07-02 19:43:48
    • *.centertel.pl

    Xandi
    Co masz na myśli mówiąc o specyficzności Vettela?

  • 7. yaiba83
    • 2020-07-02 19:59:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro młodzi są o wiele tańsi a poziom trzymają podobny to po co przepłacać?

  • 8. Kruk
    • 2020-07-02 20:27:03
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Nie spinaj sie i pisz z sensem!!!

    Jak matura potoczyla ci sie? Z Geografii piatka, a z innych przedmiotow?

  • 9. Xandi19
    • 2020-07-02 20:28:55
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @6

    Jak ma warunki to jest najszybszy na torze. Jak znajduję się na 1 miejscu to nagle znajduje dodatkową szybkość. W Mercu większa presja byłaby jednak na Lewisie. Wiesz. Jak ktoś jest dobry to wchodzi jak Hamilton do McLarena i daje radę kontra Alonso i tak samo Leclerc kontra rozbity Vettel. Leclerc wygrał przedewszystkim wrażeniem bo serio patrząc na sezon Vettela to mało go przeskoczył.

    Bardziej Ricciardo pokazał słabość Vettela, że nie wszystkim pojedzie tak samo szybko. Mimo iż wiem, że rewanż w obecnych bolidach mógłby paść na korzyść Vettela.

  • 10. Xandi19
    • 2020-07-02 20:31:39
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    Gegry nie trzeba zdać bo to wybrany rozszerzony. Oprócz Anglika, który celuje w 90%+ to zależy od tych co to będą sprawdzać i czy zajrzą do brudnopisu gdzie napisałem co myślę o maturze.

  • 11. BAR 82_MCE
    • 2020-07-02 21:03:33
    • *.centertel.pl

    Xandi
    Leclerc kontra rozbity Vettel? Daj spokój. Wszedł młody i rozbił Vettela. W jednym masz rację, jak ma warunki i wszystko zagra, to Seb jedzie to co powinien. Problemy Vettela zaczynają się kiedy jest "pod wiatr". Nie chcę tutaj wchodzić w dyskusję co by było gdyby znalazł się w Mercu z Lewisem, bo do tego po prostu nie dojdzie, ale uważam, że klasę Vettela zweryfikował już Ric,Leclerc w jakimś stopniu również i kolejna lekcja jest mu zwyczajnie nie potrzebna. Nie jestem ani jego fanem, ani anty fanem i nawet go lubię ale wg mnie Seb nie jest i nigdy nie był na levelu Lewisa czy Fernando. Sorry

  • 12. Kruk
    • 2020-07-02 21:07:06
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Jezeli w miare dobry Jestes z matematyki, to po maturze skladaj papiery na Politechnike-nie Jestes glupi chlopak, wiec po co masz sikac w pieluchomajtki na kasie?

  • 13. Kruk
    • 2020-07-02 21:11:42
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @11. W punkt.

  • 14. Xandi19
    • 2020-07-02 21:34:28
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @11

    Wiesz, że tylko kibice mówią o tym jaki to Vettel albo o ile to Hamilton i Alonso są od niego lepsi. Vettel nigdy nie powiedział, że jest lepszy. Powiedział, że w tym i tym sezonie ich pokonał. A każdy następny sezon zaczynał od 0 punktów i nie miał dodatkowych bonusów za mistrzostwo z poprzedniego sezonu. Jest jaki jest. To ludzie mają problem, że wygrał i przez to jakby martwi ich, że fani jego oceniają go za mocnego. To jest problem ludzi.

    @Kruk

    Politechnika XDDDDD

    Są rzeczy, które wiedziałem, że się nie staną kiedy dowiedziałem się o nich i o ich działaniu. Nie wiem ile lat miałem jak dowiedziałem się czym są studia. Odpada. Tak samo miałem z wyborem szkoły. Czyli nie liceum. A w zawodówka to zmęczyłaby mnie. Mam co robić. W niedzielę mam ost. dzień wakacji ;D Mam robotę na takich zasadach jak Stroll.

    PS: Na kasie nie będę robił bo nie lubię i nie potrafię rozmawiać z ludźmi, którzy czegoś chcą. ELOOO

  • 15. Xandi19
    • 2020-07-02 21:37:34
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dodam info o którym może nie wszyscy słyszeli.

    Leclerc zgodził się na obniżkę pensji, Vettel nie. Jednak 40% przeznacza na cele charytatywne we Włoszech.

    Czyli wiecie. Ferrari traci tak czy siak. Vettel już nie ma skrupułów aby dbać o interes na przyszłe sezony.

  • 16. BAR 82_MCE
    • 2020-07-02 21:44:45
    • *.centertel.pl

    Xandi
    Mówisz jak Stroll? Tata kupił ci firmę i się bawisz? ;-)

  • 17. Xandi19
    • 2020-07-02 21:48:57
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @16

    Nie muszą mieć "wyników" aby móc pracować. Oczywiście praca na tych samych zasadach co inni.

  • 18. BAR 82_MCE
    • 2020-07-02 21:55:49
    • *.centertel.pl

    Oczywiście ;-)
    Pozdro

  • 19. elin
    • 2020-07-02 22:50:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 15. Xandi19

    " Leclerc zgodził się na obniżkę pensji, Vettel nie. Jednak 40% przeznacza na cele charytatywne we Włoszech. "

    Biorąc pod uwagę ile Leclerc zarabiał w 2019r. , to dostał podwyżkę, nie obniżkę pensji. A Vettel ... skoro sam przyznał, że " Nigdy nie doszło do rozmów, nigdy nie było oferty na stole " ... to i tej informacji zaprzeczył - czyli info nieprawdziwe.

  • 20. FanHamilton
    • 2020-07-03 00:49:48
    • *.play-internet.pl

    Mercedes dla Vettela będzie miał trochę lepszy bolid od Hamiltona.

  • 21. TomPo
    • 2020-07-03 00:54:53
    • *.dynamic.chello.pl

    Fanatycy i tak wiedza lepiej, oferta byla, ale to Vet podziekowal Ferrari za dalsza wspolprace i odszedl ;)

  • 22. nekos
    • 2020-07-03 01:34:23
    • *.146.96.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Co za bzdura. Oczywiście, że była oferta - niższe wynagrodzenie i zostanie kierowcą nr2 (sam VET się wypowiadał, że odrzucił zmniejszenie pensji).
    Zgadnijcie jak VET odpowiedział ? Gdyby ostatecznie zakończył karierę to jakoś nie będzie mi go brakowało.

  • 23. Frytek
    • 2020-07-03 07:27:37
    • *.147.119.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    O ile Ferrari często podejmuje durne decyzje to trzeba przyznać że w końcu podjęli właściwą.
    Po co przepłacać za coś co nie spełnia swojej funkcji? Skoro można mieć coś równie dobrego jak nie lepszego za o wiele mniejszą kasę. Czasami płacenie za samą nazwę nie ma sensu bo to jest tylko przereklamowane.
    Targować się z Vettelem, marnować czas i nerwy było kompletnie bez sensu skoro na jego miejsce jest wielu lepszych co to wręcz proszą się o to miejsce i na pewno się nie targują.
    Lidera już mają, teraz potrzebują tylko dowoziciela punktów i co to nie będzie za bardzo pyskował

  • 24. Kruk
    • 2020-07-03 10:54:06
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Nie trzeba byc Konfucjuszem albo Platonem, zeby wiedziec, co daje czlowiekowi wyksztalcenie. Czlowiek bez wyksztalcenia jest NIKIM.

    Wiem, ze nie potrafisz rozmawiac z ludzmi-udowadniasz to w kazdym swoim komentarzu. Zapamietaj sobie na cale zycie: Nigdy nie jest za pozno, zeby pracowac nad soba.

  • 25. Xandi19
    • 2020-07-03 14:10:22
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    Nic nie daje. Macha do Ciebie Robert Kubica po podstawówce. Skończył szkołę i sruu z Krakowa do Włoch aby ubijać najlepszą ligę gokartową.

  • 26. Kruk
    • 2020-07-03 17:48:48
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. I co soba reprezentuja np. Kubica, Hamilton Vettel etc? To sa zwykle marionetki, ktore pierdnac nie maja prawa bez pozwolenia menadzera.

    Zreszta, po co w ogole rozmawiac ze slepym o kolorach-masz racje, pal glupa dalej.

  • 27. Xandi19
    • 2020-07-03 18:25:46
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    W pracy są to trzymają się tamtych zasad. Poza nią co możesz wiedzieć. Marionetka a tracisz swój czas aby wiedzieć jak sobie poradziły w swojej dziedzinie. Śpią na kasie, zwiedzają świat i robią co lubią.

    Najlepiej wykształcona osoba może być po prostu życiowym głupkiem. Nie idź w tą stronę i nie wyzywaj ludzi.

    "Zapamietaj sobie na cale zycie: Nigdy nie jest za pozno, zeby pracowac nad soba."

    To wsiadaj w gokart i wejdź do F1. A nie smęcisz i dajesz znać, że nie podoba Ci się iż sportowcy dostają takie pieniądze a taki polski górnik ciągle musi szukać pracy i ledwo mu wystarcza.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo