komentarze
  • 12. kemerek
    • 2007-12-03 14:35:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Takie są fakty. Liczby nie kłamią. Ja wierzę.
    ;-)

  • 13. dziarmol
    • 2007-12-03 14:36:58
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe kto dokonał tych obliczeń ?Pewnie OBOP

  • 14. AjsMan01
    • 2007-12-03 14:42:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    McLaren był najmniej niezawodny. Renault też. Ferrari miało tylko parę usterek ale zwykle gdzieś mniej więcej na poczatku wyścigu. A tak powaznie to chyba liczyły sie też treningi i kwalifikacje :D Kiedy BMW jeździło to Ferrari i McL se stały :)

  • 15. geniula1
    • 2007-12-03 14:50:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przejechali najwięcej kółek podczas testów i treningów bo bolidy BMW śa awaryjne a przejeździali tyle by usunąć usterki. McLareny nie musiały robić tyle kółek bo nie miały usterek i ntrzeba było ich usuwać i stąd analogicznie mniej kółek zrobili.

  • 16. pieprzyk16
    • 2007-12-03 14:51:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żartowniś z Ciebie kempa :):)

  • 17. huku
    • 2007-12-03 14:55:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "...prosimy o rozsądne komentowanie artykułu" heheh ano :)

  • 18. creashan
    • 2007-12-03 15:07:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Statystyka jest jak kobieta w bikini, niby wszystko pokazuje jednak to co najistotniejsze pozostaje zakryte :))

  • 19. shav
    • 2007-12-03 15:20:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prawda jest taka że jak się innym zespołom coś psuło były to treningi lub testy, zaś BMW nawalało przeważnie w wyścigu :P

  • 20. Fierro
    • 2007-12-03 15:32:32
    • *.espol.com.pl

    No zapomnieli dodać ze połowa km. zrobił sam Heidfeld. Po za tym Kubica psuł sie wyścigu pod koniec, a inni na początku. I jeszcze jedna sprawa Kubica miał problemy nieraz z szybkością, to sprawiało że jechał i jechał ale daleko. Przykład GP Węgry, w QW.

  • 21. bartek.s
    • 2007-12-03 16:01:58
    • Blokada
    • *.tpnet.pl

    To już wiadomo dlaczego Robert w Malezji doczołgał się na 18. miejscu.... chciał poprawić statystyki ;)

  • 22. Porky2
    • 2007-12-03 16:12:37
    • *.opera-mini.net

    a co ma ileść przejechanych okrążeń do bezawaryjnosci? a jak bolid sie psuł 2 razy na okrążenie?:)

  • 23. Igor
    • 2007-12-03 16:18:02
    • *.sunnetwork.pl

    szymonszymon, nic dodać, nic ująć.

  • 24. walerus
    • 2007-12-03 16:54:36
    • *.klingspor.pl

    ostatnie zdanie artykułu najlepsze!

  • 25. Nowiszu
    • 2007-12-03 17:19:22
    • *.juranet.eu

    Beznadziejna statystyka.Przecież jeden bolid uległ awarii na 2 okrążeniu a drugi na ostatnim to ten drugi jest niby mniej awaryjny od tego pierwszego bo przejechał więcej okrążeń,beznadzieja.Pozatym nie wliczono tutaj usterek które umożliwiały jazdę ale umozliwiały prawidłową prace bolidu a takich BMW miało bez liku.Podsumowując dla mnie ta statystyka nie pokazuje całej prawdy.

  • 26. jan55
    • 2007-12-03 17:29:44
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    jak to jak mclareny trzy razy nie ukończyły a a bmw 5 razy

  • 27. zu7
    • 2007-12-03 17:35:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Przede wszystkim statystyka ta nie uwzględnia braku przejechanych kilometrów z powodu błędu kierowcy (np Hamilton w żwirze) lub kolizji.

  • 28. jan55
    • 2007-12-03 18:00:53
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    zu7 to takto w mclarenie nie było awarii więc mclaren powinien mieć 100%

  • 29. aihad
    • 2007-12-03 18:13:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ej... Ale one może psuły się, bo właśnie przejechali aż tyle okrążeń???

  • 30. yantar
    • 2007-12-03 18:58:52
    • *.tpnet.pl

    Oj ludzie dalej bedziecie to walkowac, zamiast popatrzec na ta statystyke z przymruzeniem oka? Samo info o pokonanym dystansie jest naprawde ciekawe.

  • 31. mar1
    • 2007-12-03 19:45:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ha ha moze byc ..........))))))

  • 32. Tvey
    • 2007-12-03 20:33:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A jak by porównać okrążenia Kubicy i Heidfelda? Poza tym jak BMW przejechało więcej kółek od McLarena czy Ferrari?

  • 33. lania01
    • 2007-12-03 20:35:20
    • *.oxfd.cable.ntl.com

    Wlasnie, z przymrozeniem oka. Tak wogole to ciekawe te porownanie ale trudno ocenic niezawodnosc wedlug niego. Pozdro, narka. :-)

  • 34. obi216
    • 2007-12-03 21:21:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Stwierdzenie o tyle ciekawe co i zatrważające. He... Osobiście byłbym spokojniejszy gdyby ilość przejechanych kółek ( kilometrów ) zamienili na możliwość zbliżenia się do Ferrari i McLarena i odskoczenia od Renault ( o wiele spokojniejszy ) . He he he

  • 35. TomCraft
    • 2007-12-03 22:37:03
    • *.ds9.univ.gda.pl

    na uczelni mam taki przedmiot jak statystyka i się nuczyłem że dane badanie można przedstawić w różny sposób, trzeba wziąść to pod uwage, poprostu trzeba na to patrzeć z przymrużeniem oka.

  • 36. kamil1423
    • 2007-12-03 22:40:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak bo bolid najczesciej sie psul pod koniec wyscigow wiec okrozenia nabijal!!;/;/

  • 37. Cirten
    • 2007-12-03 22:59:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten wynik swiadczy o czyms zupelnie innym, a mianowicie o tym ze to kierowcy BMW byli najbardziej niezawodni czyli poprostu jezeli nie konczyli GP to byla to wina bolidu a nie ich umiejetnosci czy wariactwa na torze (nie liczac kilku wyjatkow)

  • 38. poper
    • 2007-12-04 10:01:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    są 3 rodzaje kłamstwa, kłamstwo najlżejsze - pospolite, kłamstwo ciężkie i najcięższe kłamstwo - statystyka :)

  • 39. calif
    • 2007-12-04 20:23:27
    • *.makronet.pl

    no coz nie od dzis wiadomo ze niemieckie wozy sa malo awaryjne :P

  • 40. reikorp
    • 2007-12-05 00:01:05
    • *.gprs.plus.pl

    Ha! Świetne, pośmiałem się trochę xD

  • 41. fezuj
    • 2007-12-05 11:36:19
    • *.inowroclaw.mm.pl

    Zgadzam się ! to jest prawdziwa statystyczna wygrana ( ale chyba ktoś nie brał pod uwagę skrzyni biegów [żeby nie psuć statystyki :) ] )

  • 42. bzzq
    • 2007-12-05 13:27:38
    • *.152.202.95

    Statystycznie to pies i jego pan maja po 3 nogi :P


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo