komentarze
  • 1. mith
    • 2019-12-07 01:27:46
    • *.adsl.inetia.pl

    Ciekawe, czy po tak długiej przerwie Pat Fry coś jeszcze ogarnia, czy już mu tylko nazwisko zostało. Zobaczymy za dwa sezony, bo najbliższy to pewnie będzie zbyt szybko. Chyba, że znów wyleci za podkradanie dokumentacji :)

  • 2. Skoczek130
    • 2019-12-07 08:07:15
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    Wiadomo, że wszystkie zmiany idą w kierunku jednego - przygotowań na sezon 2021, które są dla Renault dużą szansą. Silnik się nie zmieni, ale zmieni się koncepcja bolidu oraz opony (a przez to ich specyfika). Przyszły sezon jest tylko przejściowym okresem. Zatrudnienie nowych osób raczej burzy też teorię o rezygnacji francuskiej marki z prowadzenia fabrycznego zespołu. ;)

  • 3. Krystian_AFC
    • 2019-12-07 12:46:39
    • *.25.116.125.vegawlan.pl

    @2 Nie dokońca tak, ponieważ o zatrudnieniu nowych pracowników przez team decydują inni ludzie niż Ci o pozostaniu lub wycofaniu się koncernu Renault z F1.
    Cyryl i reszta wykonują taką samą robotę bez względu na to czy góra decyduje się zostać w F1 czy wycofać, a teraz nawet mogą się bardziej starać by przekonać górę, że ten projekt ma sens może się udać i warto pozostać w Formule 1.

  • 4. Grafii
    • 2019-12-08 12:50:00
    • *.252.25.251.internetia.net.pl

    Może będą ściągać Paddy Lowe, żeby podsunął im kilka rozwiązań Mercedesa :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo