komentarze
  • 1. Raptor202
    • 2019-11-06 11:57:45
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Rzadko kiedy Villeneuve mówi z sensem, ale teraz akurat się z nim zgadzam. Williamsa powinno się zaorać i zbudować od nowa gdzieś w Rosji, już pod inną nazwą.

  • 2. marcelo9205
    • 2019-11-06 12:15:09
    • *.centertel.pl

    Socjalizm to choroba dzisiejszych czasow. Jakies Force India chce byc jak Ferrari.

  • 3. magic942
    • 2019-11-06 13:19:58
    • *.13.106.205

    F1 to ma być show, nikt z wielkich producentów nawet nie chce patrzeć w kierunku F1. Wiec co takie Liberty i Fia ma zrobić? Muszą zacząć uprawiać socjalizm i wapierać tych którzy wgl stawią się na starcie. Ile jeszcze lat mamy ogladsć prywatny folwark Mercedesa i Ferrari?

  • 4. ahaed
    • 2019-11-06 17:32:03
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Nie lubię pajaca, ale muszę przyznać, że ostatnio dobrze mówi.

  • 5. Igor
    • 2019-11-06 20:36:29
    • *.146.226.58.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Zgadzam się że ostatnio trudno nie zgadzać się z Żakietem

  • 6. Heytham1
    • 2019-11-06 22:58:35
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    I to jest właśnie powód dla którego Williams nigdy nie trafi w obce ręce. To czysty biznes dla tej rodziny i wszystkich udziałowców...takiej dochodowej firmy się nie pozbywa. Nie ma to nic wspólnego z duchem walki jakiego niby ten zespół posiada. I tu w pełni się zgadzam z tym panem. Ta firma nie zasługuje na bycie w F1. Williams jako zespół skończył się gdzieś w latach 90-tych.

  • 7. Hi5per
    • 2019-11-07 07:31:45
    • *.

    @6
    Nie do końca. Jeszcze dobrze sobie radzili kiedy byli w mariażu z BMW 200-2005.

  • 8. rent
    • 2019-11-07 13:22:32
    • *.play-internet.pl

    ,,2019-11-06 Villeneuve: Williams nie zasługuje na ograniczenia budżetowe,,-pytanie - na co zasługuje?

  • 9. tomasss
    • 2019-11-07 13:53:51
    • *.emea.ibm.com

    trzeba zrobić coś by widowisko było bardziej strawne dla niedzielnego fana sportu... ilez mozna ogladac te same twarze na podium...osobiscie najciekawsza opcą urozmaicenia widowiska była by moim zdaniem mozliwosc pozwolenia najwiekszym ekipom wprowadzenia 3 aut do rywalizacji.. nie moze byc tak ze kierowcy pokroju Alonso, Ocona czy nawet Hulkenberga są wykluczeni z rywalizacji bo z jakis powodów (pozasportowych) zwykle politycznych skazani są nia niebyt

  • 10. Raptor202
    • 2019-11-07 15:38:42
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    @9 Po to, żeby Mercedes (czy jakikolwiek inny zespół, który akurat będzie najszybszy) kontrolował sobie wyścig, prowadząc jeden bolid do mety, a pozostałymi blokować rywali?

  • 11. Mat5
    • 2019-11-10 19:58:06
    • *.30.31.109.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mam wrażenie, że Claire Williams całkowicie utraciła poczucie realizmu. Ja rozumiem, że fajnie jest mieć prywatny zespół całkowicie niezależny, ale przy współczesnych nakładach finansowych taka wizja jest zgubna. Moim zdaniem zespół powinien pójść drogą Haasa, czy Alfy Romeo, czyli nawiązać współpracę z Mercedesem w zamian umożliwiając stajni z Brackley obsadzenie jednego fotela ich wychowankiem (zresztą Russell jest aktualnie ich wychowankiem). Efekty takiego rozwiązania pokazał Sauber (dziś Alfa Romeo) - w sezonie 2017 zespół był w zasadzie przyspawany do ostatniego miejsca a kierowcy byli skazani na walkę tylko między sobą, natomiast rok później nastąpił przełom. Leclerc regularnie punktował, Ericsson też przywoził mniejsze zdobycze punktowe, ale widać było znaczącą poprawę. Również potrzebni do tego są ludzie. Frederick Vasseur znakomicie poukładał zespół, natomiast Claire Williams nie ma w ogóle pojęcia o zarządzaniu zespołem. Tu potrzebny jest ktoś z doświadczeniem i zmysłem technicznym.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo