komentarze
  • 1. ahaed
    • 2019-10-08 20:41:45
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    "Renault także planuje niewielkie usprawnienia"
    Chyba do Laguny 2 generacji. Bo dużo tego stoi na pasach awaryjnych ;)

  • 2. FabLemon1947
    • 2019-10-08 20:45:03
    • *.watf.cable.ntl.com

    To ty chyba nie masz pojęcia co piszesz

  • 3. goralski
    • 2019-10-08 21:20:14
    • *.137.6.253

    Renault to chyba większy przegrany tego sezonu niż Williams i Haas razem wzięci...

  • 4. ahaed
    • 2019-10-08 21:25:42
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    @2.
    Udowodnij.

  • 5. berko
    • 2019-10-08 21:58:55
    • *.centertel.pl

    @1. ahaed
    Uszczypliwym można być wobec większości producentów samochodów, wystarczy chcieć. Każdy koncern ma w swojej historii jakiś model, który po prostu nie wypalił. Mercedesy gniły na potęgę, Alfa 159 słynie z awaryjności, pomimo niezłych silników, VW zrobił słaby motor 2.0tdi, w Peugeotach 406 kontrolki świecą jak im się podoba, itp... Jednak wszyscy wypominają Renault Laguna 2, jakby zapomnieli jak dobrym autem była jedynka, czy jak Francuzi potrafili poprawić błędy dwójki i zrobić niezawodną Lagunę 3 z bardzo dobrym dieslem 2.0.
    Wśród moich znajomych mam kilku którzy mają Renault Lagunę 2 generacji, czy to 1.9 dCi, czy 2.0 PB i nikt z nich nie ma z samochodem większych problemów, bo ten samochód wystarczy normalnie serwisować, na czas, a wszystko będzie z nim w porządku.

    Powiedz, ale szczerze, ile tych Lagun naliczyłeś w swoim życiu "na pasach awaryjnych"? Ja nie przypominam sobie ani jednej, ale legenda głosi, że jednak gdzieś tam są...

  • 6. R4F1
    • 2019-10-08 22:22:26
    • *.dynamic.chello.pl

    @ahead
    sorry, ale co niby FabLemon1947 ma udowadniać? Rzucasz jakąś tezę porównującą F1 do produkcji samochodów cywilnych, ale to inni mają udowadniać, że mają pojęcie o czym piszą?
    Nie jestem fanem Renault, ale Twój komentarz jest tu jak z innej bajki. Renault nie przywiezie poprawek na GP Japonii? Wszyscy przywiozą, może oprócz Williamsa, który przywiezie koła zapasowe, kilka śrubek do kół i skrzydła przednie na wymianę jak się uda.

  • 7. Luzak564
    • 2019-10-09 11:01:30
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @1 napisz kiedy ostatnio widziałeś lagunke 2 na pasie awaryjnym, jeżeli to jest samochód tak bardzo awaryjny jak piszesz to popatrz jakich marek stoi najwięcej u mechaników a będziesz miał odpowiedź co najbardziej się psuje, i teraz albo jesteś niepełnoletni i powielasz głupoty gdzieś tam zaslyszane albo jesteś zaslepionym fanem innej marki, przeczytaj sobie post @5 tylko na spokojnie, jak nie zrozumiesz to dwa razy i może w końcu coś dotrze do Twojej części mózgowej, a tak na marginesie miałem lale 1 a teraz mam lale 2 i kompletnie nic się nie dzieje z tymi samochodami a jeżdżę nie mało, pamiętaj że nie ma złych samochodów są tylko źli kierowcy, pozdr

  • 8. lordfryta
    • 2019-10-09 15:43:49
    • *.146.155.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ja od ponad trzech lat mam lagunę 3 z niby awaryjnym silnikiem 1,5. Wymieniłem hamulce i łączniki stabilizatora choć jeszcze nie były najgorsze. Zero problemów z autem a ma już 230tys km. Też nie jestem fanem tej marki, życie... ????

  • 9. seybr
    • 2019-10-09 18:02:19
    • *.btk.net.pl

    Mamy w domu dwa Dustery 4x4 1.5 dci i i silniki silniki póki co nie miały awarii. W Dusterze 2010 roku jedynie czujnik spalin był do wymiany, naprawa biegów od klimatyzacji. Ostatnio robione zawieszenie, ale nie dziwie się on służy wyłącznie w lesie. Katowany jest w lesie. Drugi Duster z 2017 i też jeździ po lesie. Wielkość i jakość dopasowane do ceny. Prawdopodobnie będzie trzeci ale w automacie i benzynie. Ponoć ma wyjść taki model. Jak nie wyjdzie w następnym roku, kupię coś innego.

  • 10. Luzak564
    • 2019-10-09 19:17:02
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @ahaed co z Tobą, masz odwagę aby odnieść się w jakiś konstruktywny sposób do tych postów czy tylko napisałeś taką pierdołe po to aby napisać? nie chcę być złośliwy ale chyba nie masz równo pod czapką

  • 11. goralski
    • 2019-10-09 21:48:47
    • *.137.6.241

    Dajcie mu luz, chciał być fajny i czepił się "królowej lawet" :)
    W ogóle dyskusja o "złych" i "dobrych"samochodach jest jałowa, gdyż albowiem...nie chce mi się pisać nawet, ale serwis dla przeciętnego Polaka to kokpitspray i przeciemniane szyby, więc nie ma się co dziwić wysypowi opinii "laguna królowa lawet", "2.0 TDI się psuje", "1,6 tdci to syf" itp. Aż strach poruszać obsługę DSG w serwisach...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo