komentarze
  • 1. Unknownf1
    • 2019-09-11 21:36:38
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Czyli dadzą pole do spekulacji, że na danym torze robią "dobrze" jednemu zespołowi, żeby innemu przeszkodzić w wygranych.
    Moim zdaniem powinno być z DRS na każdym torze alba na żadnym.

  • 2. ahaed
    • 2019-09-12 09:11:38
    • *.eu-west-3.compute.amazonaws.com

    @1. W 100% popieram.

  • 3. Del_Piero
    • 2019-09-12 09:49:30
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Gdyby kierowcy nie tracili x% z docisku podczas podążania za sobą, to żaden DRS nie byłby potrzebny.

  • 4. Ocato
    • 2019-09-12 12:16:49
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    DRS tylko na wybranych torach brzmi idiotycznie i daje pole do nadużyć, w tym faworyzowania zespołów.

    Mogliby po prostu pozwolić na wykorzystywanie ?ground effect?, zamiast zakazywać wszystkich kołnierzy, dmuchanych dyfuzorów, wentylatorów itp. W końcu docisk generowany przez podłogę jest znacznie mniej wrażliwy na turbulencje. DRS nie byłby wtedy potrzebny.

    No ale ?hurr, durr, bolidy byłyby za szybkie w zakrętach, a przez to niebezpieczne!!!11? jak to lubi tłumaczyć FIA.

  • 5. PatiMat
    • 2019-09-12 20:02:23
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @4 100% Prawdy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo