komentarze
  • 1. ryan27
    • 2019-08-31 19:09:54
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Faktycznie straszna szkoda.
    Gadanie jakby z kimkolwiek walczył.

  • 2. pap1k
    • 2019-08-31 19:24:15
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @2 nieno, powinien sie cieszyc z awarii przeciez

  • 3. belzebub
    • 2019-08-31 19:56:14
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    No byłby wyżej... do pierwszego zakrętu ;)

  • 4. zazuk
    • 2019-08-31 20:29:46
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Nareszcie jakaś prawdziwa wymówka.
    Gdy przez okno będziesz rzucać skórki od banana to codziennie będa się o nie potykać te same osoby: Ofermy!

  • 5. lechart
    • 2019-08-31 20:44:35
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Pozycje startowe jak zwykle. Po co zatem startować w KW skoro można sporo zaoszczędzić ... :)))

  • 6. sliwa007
    • 2019-08-31 21:23:23
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    1. ryan27
    A co ma mówić? Że ładna pogoda?
    Kubicy, w zasadzie przede wszystkim Kubicy w tym układzie jest bardzo trudno udzielać wywiadów. Niestety poprawność polityczna zmusza go do tego by jednak te wywiady robić i oczywiście trzeba wypowiadać się "poprawnie".
    Prywatnie Kubica ma swoje zdanie na ten temat i wie w czym jest problem, ale o tym wszystkim to my dowiemy się zapewne z jakiejś książki, którą Kubica wyda za kilka lat. Póki co, będzie paplał w kółko to samo.

  • 7. Amnes
    • 2019-08-31 21:51:06
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Gdyby nie ten silnik... Ciekawe które miejsc miał na celowniku nasz rodak.

  • 8. Madafakagaskar
    • 2019-08-31 22:28:44
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Kubica jest niesamowicie słabym kierowca. Ten człowiek zupełnie nic nie potrafi zrozumieć. Wszyscy klienci Orlenu , co transakcje, dorzucaja się po 13groszy
    , do spełniania zachcianek Roberta Kubicy. Dobrze ze nie posiadam żadnych akcji Orlenu bo by mnie krew zalała wiedząc że 50 milionow zlotych poszło w błoto.

  • 9. Miki42
    • 2019-08-31 22:36:48
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Merc ma nie zawodne maszyny totalne gówno

  • 10. Miki42
    • 2019-08-31 22:38:03
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    A ty piszących tu przeciw Robertowi to kopa w zad powinni zaliczyć

  • 11. obiektywny2019
    • 2019-08-31 22:44:14
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Sam się kopnij w zad, to może zmądrzejesz. Kubica nie jest żadną świętością.

  • 12. MuchFaster
    • 2019-08-31 23:02:54
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    subiektywny, madagaskar, missionarz i inne barany IGNOR. Spadać ze swoim hejtem na jakieś szambo-portale.

  • 13. jedrus56
    • 2019-09-01 01:49:29
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Panowie oceńcie najpierw samych siebie apotem krytykujcie innych (sumiennie)

  • 14. TomPo
    • 2019-09-01 02:00:15
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @12
    na szczescie jest opcja 'ignoruj', bo bez tego to juz wlasnie szambo-portal tutaj.
    Sa to przewaznie albo jakies zapryszczone i zakmpleksione dzieciaki, albo nieudacznicy zyciowi, ktorych boli, ze ktos cos osiagnal.
    Do tego nie moga przebolec, ze ktos sponsoruje RK, ale juz nie maja nic przeciwko calej reszcie kierowcow, ktorzy maja sponsorow i zasilaja budzety zespolow. Nie widza tez problemu, ze kazdy Polak doklada do PZPN-u czy mu sie to podoba czy nie, choc nikt im pistoletu do glowy nie przystawia, na ktorej stacji tankuja.
    Tak wiec... ja "rozdaje" ignory na prawo i lewo, bo inaczej poziom rynsztoku.

  • 15. Madafakagaskar
    • 2019-09-01 06:43:05
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    fan Kubicy - czlowiek wyjątkowo agresywny slownie, pozbawiony skrupułów, rozchwiany emocjonalnie. Zachowanie fana Kubicy w 99% pokrywa się z zachowaniem osoby cierpiacej na zaburzenia z pogranicza czyli tzw. Borderline. Fan Kubicy przy pierwszym kontakcie, sprawia wrażenie osoby normalnej i zdrowej - jeśli tylko czyjeś przemyślenia i poglądy zgodne są z poglądami fana Kubicy. W przeciwnym razie fan Kubicy wybucha agresją, staje się nerwowy, straszy "ignorami" albo pisze o nich zamiast działać. Fan Kubicy żyje w swoim wyimaginowanym świecie, w którym Robert Kubica jest niczym Bóg, a każdy który ma odwagę skrytykować Roberta Kubice, staje się wrogiem i wywrotowcem. Dzialanie fana Kubicy ma wszelkie przesłanki za tym, żeby przekształcić się w skrajny kubicofanatyzm.

  • 16. Raptor202
    • 2019-09-01 07:47:23
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @15 Fanatyk, nie fan.

  • 17. slumic
    • 2019-09-01 09:59:33
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Witajcie,
    z uwagi na fakt, że użytkuję ten portal od wielu lat, choć się nie udzielam, to jednak zawsze szukałem rzetelnych informacji o F1 w pierwszej kolejności właśnie tutaj, czytałem wszystkie komentarze czerpiąc z wiedzy wielu fajnych i kompetentnych osób.
    Dziś chciałbym się pożegnać, a robię to tylko i wyłącznie do wiadomości prowadzących tą stronę i tych którzy czują podobnie, może kolejny komentarz choć odrobinę wpłynie na świadomość osób decyzyjnych i da do myślenia, co się stało z miejscem, które parę lat temu było dla mnie nie do zastąpienia, a teraz jest...
    ... no właśnie, czym jest?
    Od bardzo długiego czasu próżno szukać komentarzy osób, które kiedyś dzieliły się z nami wiedzą, większą i mniejszą, przyjemność z zaglądania tutaj przerodziła się w irytację i zniechęcenie.
    Artykuły są pisane coraz gorzej, jest ich bardzo mało i tylko wybiórcze, nie są regularne i brakuje wielu wiadomości, które są udostępniane na całym świecie, a tutaj traktowane jako mniej istotne.
    Wiem, że nie da się dogodzić wszystkim, ale osoby będące tu od lat wiedzą o czym mówię, a mianowicie o tym co było, a co utraciliśmy.
    Największym jednak problemem jest stado (tak, niestety tak na koniec chcę to nazwać) użytkowników, którzy niestety, ale obejmują już chyba większość osób udzielających się pod artykułami. Banda frustratów, prowokatorów, osób próbujących zabłysnąć, choć anonimowo, ale cieszących się tym, że są ludzie, którzy o nich wspominają, blokują ich, czy wręcz dają się wciągnąć w dyskusję i kłótnię.
    Brakuje mi czasów, gdzie czytanie było przyjemnością, a nie męką.
    Portal tworzą ludzie, redaktorzy i użytkownicy, a teraz to co jest zaoferowane sprawiło, że ja już nie chcę tu bywać. Poziom strony osiągnął granicę, która sprawiła, że pora szukać wiedzy w miejscach, gdzie jest tak, jak tutaj dawniej.
    Przemyślcie, czy warto utrzymywać aktywnie konta, które tylko generują kliknięcia i ilość komentarzy pod artykułami, czy może lepiej zacząć dbać o poziom wypowiedzi i szybko wykluczać w/w osoby, aby ci, którzy tak jak ja, odeszli lub nawet się nie logują, bo nie mają ochoty uczestniczyć w czymś takim, mogli wrócić i znowu zacząć budować ten portal razem z Wami.
    F1 nie jest sportem popularnym w naszym kraju, tym bardziej powinniście zrzeszać jak największą liczbę osób, które się tym interesują i fascynują, a nie ich odpychać i tracić, chyba że w tej formie są jakieś inne profity, o których nie wiem, więc tym bardziej żegnam.
    Pozdrawiam wszystkich tych, o których myślę, a których mi brakuje, bez wymieniania z imienia, Wy na pewno wiecie o kim piszę :)

  • 18. Vendeur
    • 2019-09-01 11:06:43
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Przyznam, że zaskoczyła mnie wypowiedź Roberta, jak nigdy. On naprawdę chciał "startować wyżej"? O ile mi wiadomo Robert nic nie pali ani nie wciąga, więc może zbytnio tego dymu się nawdychał ;).

  • 19. Jakusa
    • 2019-09-01 13:04:22
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @17 Zgadzam się w 100% i właśnie odpinam stronę od ulubionych.

  • 20. HorusSerket
    • 2019-09-01 14:18:44
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @17
    Podpisuję się pod twoim komentarzem.
    Najwyższą wartością tego portalu były wypowiedzi użytkowników. Moderatorzy nic nie zrobią,mamy wolność słowa. Trolle mylą hejt z obiektywnością.Ogarnieci goście przestają się udzielać,co świadczy o powolnej erozji "Dziel pasje"
    Sam się czasem zastanawiam,czy nie wchodzę tu już tylko z sentymentu.

  • 21. obiektywny2019
    • 2019-09-01 14:23:44
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @18

    Naprawdę nie rozumiesz jego wypowiedzi??. Przecież to oczywiste że wiedział że inni kierowcy będą startować za nim ze względu na kary, dlatego chciał uzyskać jakikolwiek czas, żeby móc startować przed nimi.

  • 22. obiektywny2019
    • 2019-09-01 14:25:26
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Najmniejsza krytyka Kubicy = hejt i trolling.

    Wieczna krytyka Vettela = wielki znawca F1.

  • 23. Cube83
    • 2019-09-01 14:29:58
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @17 Kolego, używaj opcji ignoruj dla trolli i nawet da znaleźć wartościowe komentarze. U mnie już prawie połowa strony komentarzy jest "ignorowana" i dobrze mi z tym. Szkoda czasu na czytanie wypocin ludzi nie mających pojęcia o tym sporcie. Pozdrawiam.

  • 24. 022Wwa
    • 2019-09-01 16:54:34
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Mam wrazenie, ze wiekszosc komentujacych, trafila tu z jakiegos onetu czy innej interii. Panowie I Panie czy Wy na pewno wiecie gdzie jestescie? Takiej ignorancji I braku podstawowej wiedzy jesli chodzi o Motorsport to mozna by sie spodziewac na jakims pudelku, ale tu... ???

  • 25. evildeamon0
    • 2019-09-01 17:43:49
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Problemem nie jest KUB, bo potrafi jeździć ma w końcu w rajdach tytuł. Ba nie traci tak do RUS jak GASLY do VER. A RUS ma przewagę bo był w temacie opon, zmian itd. Problemem jest fakt, większość troli tego nie zrozumie, że WIlliams to jest szrot tak jak kiedyś HRT itd. Tracą do środka stawki 1 czy 2 sek, na wyścig to 20 sek. To jest wielki problem i albo F1 udaje ślepą i nie widzi że tak nie może być, żeby jeden zespół nie był w stanie walczyć nawet z zespołem na przedostatnim miejscu. Większość komentarzy i tutaj nawet cały "obiektywny" a z niego obiektywny jak ze mnie organista w kościele to komentarze na KUB... co jest żałosne bo jedynie co taki "człowiek" potrafi to klikać na klawiaturze jaki to KUB nie jest itd. I to tyczy się również innych. Mówicie, że Vettel się nie skończył itd. Zobaczcie że 4-krotny mistrz świata nie jest w stanie nic ugrać, co chwile popełnia jakieś błędy. Mało tego zauważmy że mistrzowie którzy przeszli do Ferrari ( z wyjątkiem Kimiego) nie potrafili zdobyć tytułu. Mamy ALO, VET itd. Może fatum jakieś jest w Ferrari albo po prostu i powiedzmy sobie szczerze mają tak "znakomitą" strategię że większości wyścigów przez to przegrywają. Vettel jest już sfrustrowany tym, że nie potrafi zdobywać tytułów jak kiedyś w RBR. Większość niestety komentarzy to jest typu: KUB za RUSS. KUB znowu ostatni... Albo jeszcze idiotyzm czyli: Orlen dał 50 mln... Tylko zyskali 2 czy 3 razy tyle co wydali. Bo na całym świecie reklamę taką zrobili sobie. Ale tego "Janusz z komentarzy" nie potrafi zrozumieć.

  • 26. sebsaa
    • 2019-09-02 10:16:28
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @8 Orlen sprzedaje ponad 1 miliard litrów paliwa rocznie. Sponsoring Kubicy to mniej niż 1 grosz. Nie wiem skąd wziąłeś 13 groszy ale czas wrócić do podstawówki.

  • 27. Madafakagaskar
    • 2019-09-02 12:49:57
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @26 - miało być 31 groszy, a nie 13. Prezes Obajtek powiedział, że co minutę stacje Orlenu obsługują 600 klientów. W skali roku daje to 315 mln transakcji. 100 mln zł wydane na Kubicę i podzielone przez liczbę transakcji, daje 0,31 zł. Czyli do każdej transakcji klient dorzuca 31 groszy na Kubicę.

  • 28. Fear87
    • 2019-09-02 14:51:23
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @27, będziesz płacił tyle samo za paliwo na Orlenie jak będą sponsorowali Kubicę czy nie. Jeszcze zrozumiałbym Twój płacz gdyby specjalnie podnieśli cenę, a tak to po prostu szukasz dziury w całym.

  • 29. Vendeur
    • 2019-09-02 17:29:03
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @28. Fear87

    On wcale nie szuka dziury w całym, to po prostu tutejszy troll-idiota. Lubi jeździć po Kubicy przy każdej okazji. Polecam ignor.

  • 30. F1 fan and fun
    • 2019-09-03 00:10:45
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Widać u niektórych wysoki poziom znajomości tajników F1 i ekonomii. Zakładam, że wszyscy, a przynajmniej większość osób zaglądających na tą stronę posiada samochód i czasami tankuje na stacji, które już dawno stały się sklepami, fast foodami i przeliczanie kasy wydanej na Kubicę na 1 litr paliwa nie ma najmniejszego sensu chociażby w kontekście ceny kawy czy hot-doga vs cena zakupu przez Orlen. Tak samo oczekiwanie, że RUS lub KUB wyprzedzą kogokolwiek kto nie miał problemów technicznych bądź przygód na torze jest równie naiwne bez wnikania w ocenę ich umiejętności jako kierowców. Tak samo bezsensowne jest ocenianie Kubicy i jego osiągnięć vs RUS bez szerszego kontekstu, faceta po przejściach i młodego chłopaka, który przez 8 lat rekonwalescencji KUB rozwijał swoje niezaprzeczalnie wielkie umiejętności. Też się obawiam, że braknie KUB czasu na zniwelowanie tej przerwy, ale zanim ktoś napisze, że jest marnym kierowcą niech się zastanowi czy faktycznie zna zasady funkcjonowania tego sportu i czy sam w swojej profesji osiągnął w życiu tyle ile KUB w F1, żeby dawać upust swojej frustracji z uwagi na zajmowane przez niego miejsca. To tyle w moim pierwszym i ostatnim komentarzu na tej stronie, na którą zaglądam od wielu lat.

  • 31. PatiMat
    • 2019-09-07 20:36:21
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @22 Dokładnie. Tutaj nie można wyrazić osobistego zdania o RK. Jak sie napisze o tym ,że jest gorszy od GR(co jest osobistym zdaniem) to od razu leci masa hejtu. A jeśli chodzi o Vet to zgadzam się tym bardziej. Jak Vettel popełni błąd to leci hejt ale jak źle coś zrobi Ham to jest "wszystko dobrze"


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo