komentarze
  • 1. Adik3d
    • 2019-07-17 13:11:11
    • *.158.102.33

    W końcu wszystkie zmiany w jednym wątku.
    Teraz można porównać.
    Jeśli standaryzacja pracy w pitlane przy pitstopach idzie tak daleko będzie walka na tym polu tez i faktycznie 2 zjazdy na wyścig wprowadzić.
    Nie wiem jak plabują zejść z wagi bolidu, ale jestem za. "Może szejkowie otworzą szyflady dla bardziej wydajnych baterii."
    Myślę, że tankowanie jeszcze teraz nie wejdzie jeśli efekt ograniczenia strugi brudnego powietrza będzie tak skutecznie ograniczony.
    Jest jakas nadzieja...

  • 2. MattiM
    • 2019-07-17 13:13:11
    • *.158.103.112

    Na razie to tylko zwykłe hasła. Czy wymyślą coś ciekawego to się dopiero zobaczy.

  • 3. TomPo
    • 2019-07-17 13:30:56
    • *.101.77.217

    Niech zaczna od opon. Kierowcy sie nie scigaja tylko zarzadzaja oponami - smiech na sali.
    Opona ktora wytrzymuje 20km i pracuje w zakresie +- 15st to jest nieporozumienie.
    MGU nalezaloby wywalic, baki powiekszyc, przednie skrzydlo zmniejszyc i dac swobode w aero jak rowniez w zawieszeniu, tak by inzynierowie mogli sie w koncu znowu wykazac.

  • 4. WDrake
    • 2019-07-17 14:53:03
    • *.158.102.33

    Odnośnie obecnych testów opon, ktoś wie który bolid jest używany? Pewnie przez oba dni ten sam

  • 5. bandyta
    • 2019-07-17 15:52:55
    • *.158.102.165

    @3 Opony oszczedzaja bo nie maja paliwa by cisnąc cały wyścig,to po co maja robic dodatkowe stopy. Baki zmniejszyc do max 50 litrów,twardsze opony by nie trzeba było szukać ich okna pracy,żeby kierowca tego nie pilnował tylko cisnął ile sie da,znieść limit paliwa na wyścig i zmniejszyc bolidy do wymiarów 180X5000cm. W efekcie bolidy beda lżejsze -50 kg z paliwa i ze 20-30kg z rozmiaru

  • 6. giovanni paolo
    • 2019-07-17 17:03:09
    • *.158.102.33

    ciekawi mnie jak to wpłynie na wyprzedzanie, bo obecnie dużą rolę ma właśnie redukcja oporów aerodynamicznych poprzez DRS lub jadąc odpowiednio blisko na prostych

    fantastycznie że są tak zadufane w sobie osoby jak jegomość od posta nr 5 że wiedzą co należy zrobić i że to doskonale zadziała

  • 7. S3baQ
    • 2019-07-17 17:12:22
    • *.68.142.190

    @5
    Cos mnie sie wydaje ze 50 metrowy bolid bylby ciut za dlugi ;)
    A tak na serio ciekawe ile z tych górnolotnych postulatów wprowadzą?

  • 8. Chopin1995
    • 2019-07-17 18:36:20
    • *.158.102.129

    Zgadzam się z 5.bandyta. Bolidy muszą być mniejsze i lżejsze. To co jest teraz to wielkie nieporozumienie. Jak to możliwe, że te piękne maszyny z lat 90. i 2000. rozrosły się do wymiarów Maybacha? 20, 15 lat temu bolidy miały długość 4,5m, teraz 5,7m... Ustalmy max. długość na 5m. Jeśli nie chcemy wracać do szerokości 180cm (jaka panowała w latach 1998-2016), to chociaż 190cm. I niech będą lżejsze, bo ważą prawie tyle co niektóre auta drogowe, jak Alfa 4C.

  • 9. Adik3d
    • 2019-07-17 18:37:01
    • *.158.102.165

    @7
    Zespoły po poprzednim sezonie (zwłaszcza mniejszych wpływach) musiały zauważyć, że tendencja wciąż jest spadkowa i trzeba iść na jakieś kompromisy wyrownania stawki...

    W książkach Browna, Elvisa jest trochę opisane o całej tej zabawie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo