WYNIKI Sakhir [ 03 kwietnia 2019 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 G.Russell Mercedes 1:29.029 101
2 S.Perez Racing Point 1:29.095 61
3 S.Vettel Ferrari 1:29.319 103
4 C.Sainz McLaren 1:29.765 81
5 D.Kwiat Toro Rosso 1:29.911 111
6 M.Schumacher Alfa Romeo 1:29.998 70
7 A.Albon Toro Rosso 1:30.037 143
8 L.Stroll Racing Point 1:30.049 35
9 D.Ticktum Red Bull 1:30.856 135
10 R.Grosjean Haas 1:30.903 87
11 F.Alonso McLaren 1:31.006 69
12 P.Fittipaldi Haas 1:31.209 48
13 L.Norris McLaren 1:31.303 72
14 J.Aitken Renault 1:31.500 103
15 N.Latifi Williams 1:32.198 100

komentarze
  • 23. Raptor202
    • 2019-04-03 20:32:11
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @19 Ja już nawet nie patrzyłem na to, co nabazgrał. Napisałem komentarz tylko po to, żeby mu dopieprzyć tak dla zasady, bo miałem ochotę.

  • 24. andre92
    • 2019-04-03 20:49:59
    • *.static.isp.enf.pl

    haha - ironia losu jest ze być może WILIAMS ma 2 najlepszych kierowców w stawce :P

  • 25. mario 88
    • 2019-04-03 20:49:59
    • *.146.32.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @20 Chyba że bolid 5 lub 16 do testów poprawił by czas.

  • 26. Raptor202
    • 2019-04-03 21:06:14
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @24 Niby skąd taki wniosek?

  • 27. Amnes
    • 2019-04-03 21:08:25
    • *.play-internet.pl

    A Kubica znów ostatni czas

  • 28. Medicus
    • 2019-04-03 22:13:42
    • *.play-internet.pl

    Zdaję sobie sprawę, że to jedynie testy, ale obawiam się, że gdyby Vettel lub Leclerc założyli C5 to Mercedes musiałby oddać palmę pierwszeństwa.

    Nie wiemy, kto co robił, ale zakładając, że każdy choć raz mógł przycisnąć, to Dżordż pojechał na poziomie FI, a Mercedes jest jednak 1s z przodu, tak więc szału ni mo ????

  • 29. tomekrush
    • 2019-04-03 23:58:07
    • *.centertel.pl

    Tak na szybko i chłodno. Skoro Inger miał założone opony C3, a George C5 wedle mnie daje to Dżordżowi na okrążeniu kilka dziesietnych sek przewagi nad paluchem. Lecz nie wiem czy Merc umozliwił a raczej czy pozwolił na ustawienie bolidu pod styl jazdy i przyzwyczajenia Russella. ŚMIEM wątpić. Jaki wniosek z tego mozna wyciagnąć? Ostrożnie zapytam-że George spokojnie mógłby juz na tę chwilę wygryźć palucha z Ferrari?

  • 30. rowers
    • 2019-04-03 23:59:23
    • *.dynamic-ww-04.vectranet.pl

    @28, dziwi Cię to jakkolwiek, że kierowca innego teamu podczas pierwszych jazd danym bolidem nie wykręcił czasu na poziomie regularnych kierowców? Przecież to jego pierwszy dzień w bolidzie Mercedesa. Zupełnie inne czucie, inne prowadzenie, inne ustawienia, balans i tak można wymieniać w nieskończoność. Perez przejechał swoim RP kilkadziesiąt (może przesadzam, nie chce mi sie liczyć) razy więcej kilometrów niż Russel Mercem. Odniosłem się do tego tylko, bo oczywiście tak jak napisałeś w pierwszej części swojej wypowiedzi, każdy mógł mieć inny program, a za pewne tak było.

    Co do zastępowania Bottasa, to aż tak bym się nie spieszył z takimi pomysłami. Dopóki nie traci za dużo punktów, to jest to świetne rozwiązanie dla Mercedesa. Nie zapominajmy również o Oconie.

  • 31. Raptor202
    • 2019-04-04 00:31:19
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @29 A ja sobie mogę gadać, tylko co z tego, że ja sobie gadam. CZASY NA PIEPRZONYCH TESTACH NIE MAJĄ ZNACZENIA.

  • 32. skilder3000
    • 2019-04-04 02:35:48
    • *.opera-mini.net

    @7 - napisz zaczynając od ultra miękkiej - C7.
    A Kubica jakoś 2s. w plecy. @Inneauto, @nowy @inne warunki

    A program nie program. Kazdy kierowca wyscigowy na 1 kółko chce czas

  • 33. Spawnh
    • 2019-04-04 07:16:23
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Witam. Ja osobiście bym chciał żeby Russell trafił w przyszłym roku to Mercedesa za Bottasa chociaż jest on sympatycznym kierowcą to jakoś nie widzę w nim zadatku na majstra choć mogę się mylić, ale bardziej pasuje do kierowcy nr. 2 po za tym Red bull bardziej w tym sezonie odstaje od Ferrari i Mercedesa, ale widać że jest tam potencjał tylko muszą wymienić Gaslyego na zdecydowanie kierowcę z większym talentem i wtedy w przyszłym roku mogła by się nawiązać bardzo ciekawa batalia o majstra między sześcioma kierowcami ponieważ każdy błąd mógł by decydować o przegranej więc mogło by być bardzo apetycznie, ale to jak mówię jest takie moje osobiste gdybanie co by było gdyby. Pozdrawiam

  • 34. ReddyS
    • 2019-04-04 09:11:32
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @33
    Tylko trzeba pamiętać, że nie liczy się tylko kierowca ale również samochód. Teoretycznie RB w zeszłym sezonie odstawał silnikiem, pytanie jak będzie w tym sezonie. Na razie wydaje mi się że jest podobnie jak poprzednio.

  • 35. Medicus
    • 2019-04-04 09:45:58
    • *.196.215.202

    30. rowers - Nie do końca dziwi, stawiam bardziej pytanie retoryczne, nie próbuje w żadnym razie umniejszyć umiejętnością Russell'a.
    Wręcz przeciwnie, uważam, Dźordźa za ogromny talent w odniesieniu do dokonań choćby z zeszłego roku.

    Zgadzam się z Tobą, ciężko wskoczyć do obcego auta i zrobić wynik, jednak prawdopodobnie spodziewałem się po cichu czegoś więcej.
    Idealnie było by zestawić Russella i Ocona w jednym dniu testowym. Obydwaj to przyszłość. Wiele zależy od tego gdzie będą mogli jeździć. Takie testy dla Russell'a są jedyną opcją w tym roku, żeby pokazać swój potencjał. Dlatego wierzę, że wiedział, że musi się pokazać.

  • 36. Pamkel
    • 2019-04-04 10:53:13
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ludzie co tu taki spokój ? Wczoraj odbyło się wielkie wydarzenie - narodziny nowej legendy F1. Nikolas Lafiti, bo tak będzie nazywał się przyszły czempion dokonał czegoś niesamowitego. Przejechał 100 okrążeń rozklekotanym, klejonym na taśmę, szpachle, ślinę bolidem. Do tego nie najeżdżając na tarki, pokonał szybkie okrążenie na poziomie etatowych kierowców Williamsa, którzy już dzisiaj są okrzyknięci jako jedni z najlepszych w stawce. Wszystko, to dokonał zasiadając pierwszy raz w tej maszynie. Strach pomyśleć co by robił przy większym obyciu. Trzeba zaznaczyć, że opony miał jeden stopień miększe, ale tor był gorszy.

    Podobno Ferrari i Mercedes złożyły zapytania o młodego kierowce. Williams robi kiepskie bolidy ale nosa do kierowców ma świetnego.

  • 37. Spawnh
    • 2019-04-04 11:13:27
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @34 Oczywiście, że samochód ma tutaj dość kluczowe znaczenie i moje zdanie jest takie, że Red bull jednak w tym sezonie troszeczkę bardziej odstaje od czołówki niż w poprzednim sezonie i oczywiście zagadką dla mnie jest Gasly bo w poprzednim sezonie radził sobie nawet całkiem nieźle, A w tym jest naprawdę słabo mając do dyspozycji lepszy samochód niż rok temu i porównując go jeszcze do Maxa to jednak na ten fotel to trzeba wsadzić kogoś innego tylko tak naprawdę Red bull nie ma za bardzo kogo. Tak jak pisałem wcześniej to takie tylko moje gdybanie, ale miło by zobaczyć taką walkę bo każdy wyścig miał by znaczenie i przekonalibyśmy się który z tych kierowców najlepiej radzi sobie z presją czy Vettel by się ogarną czy Max pokazywał by swoje nerwy, nie wiem jak Russell, ale raczej by sobie poradził jako mistrz niższych serii, A po Lecrelc,u widać że potrafi być opanowany no i Hamilton to wiemy, że bardzo dobrze sobie z tym radzi, oj działo by się i taka opcja jest prawdopodobna chociaż jeszcze w Mercedesie jest Ocon, który jest młody i ma duże szanse na miejsce za Bottasa.

  • 38. Katsurimoto
    • 2019-04-04 11:24:24
    • *.unknown.vectranet.pl

    #29
    Czas Vettela był na oponach c3 A Russella c5. Między każdym zestawem opon jest 1s różnicy mniej więcej tak szacuje Pirelli.
    Dodatkowo Vettel zrobił to na podniszczonych już mocno oponach. (Na f1 com masz artykuł podsumowujący drugi dzień treningow).

    Więc nie zgadzam się z Tobą. Vettel ciągle jest szybki A gdyby ferrari uważało, że ma tempo kierowcy autobusa to by mu podziekowali.

  • 39. kombajn2
    • 2019-04-04 12:47:43
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    Są jakieś komentarze na temat tego jak sobie poradził młody Fittipaldi? To wnuk Emersona Fittipaldiiego.

  • 40. Vendeur
    • 2019-04-04 13:45:27
    • *.dynamic.chello.pl

    @22. Fear87

    Chyba nie wiesz co to są dywagacje. Jakiekolwiek twierdzenie zakładające pewnik, dotyczące przyszłości, na którą nie masz żadnego wpływu, jest nie tyle proroctwem, co idiotyzmem. I robisz to nie pierwszy raz, w innym komentarzu twierdziłeś, że na pewno Leclerc będzie walczył o mistrzostwo z Verstappenem. Podczas gdy nawet nie wiesz, czy będą jeździli za 2 lata, nie wspominając już o formie ich zespołów...

    Dlatego po raz kolejny proponuję, abyś załapał się na jakiś etat w nocnych horoskopach TVN-u.

  • 41. Vendeur
    • 2019-04-04 13:47:54
    • *.dynamic.chello.pl

    @38. Katsurimoto

    Porównywanie czasów z różnych dni, etc. podczas testów nie ma żadnego sensu...

    Oczywiście, że Vettel jest szybki, każdy kierowca w F1 taki jest.

  • 42. Fear87
    • 2019-04-04 13:54:20
    • *.opera-mini.net

    @40, powiedz mi gdzie napisałem, że Leclerc będzie walczył o mistrzostwo z Verstapenem? Daj mi dowód bo coś zmyślasz!

  • 43. Fear87
    • 2019-04-04 14:21:37
    • *.opera-mini.net

    @40:

    "Jednym słowem, wyrazy dywagować, dywagacje rozszerzyły znaczenie, stały się neosemantyzmami. Dla większości Polaków dywagować to dziś po prostu roztrząsać coś, rozważać, dyskutować o czymś, a dywagacje to rozważanie, roztrząsanie czegoś. Nie wierzę, by coś się w tej kwestii zmieniło, by rodacy zaczęli używać omawianych słów zgodnie z pierwotną definicją. W dodatku są to wyrazy modne, popularne (dywagacje wyparły chyba na dobre rzeczowniki wypowiedź, rozmowa, dyskusja, polemika, rozważanie).

    Z faktami językowymi trudno walczyć, namawiam więc językoznawców do tego, by nowe znaczenie dywagować, dywagacji odnotowali wreszcie w słownikach. Tak jak to się stało z przymiotnikiem spolegliwy (zapożyczonym z języka czeskiego, od spolehlivy). Jego rozpropagowanie w polszczyźnie zawdzięczamy Tadeuszowi Kotarbińskiemu, który nakreślił ideał opiekuna spolegliwego. Ale profesor miał na myśli ?człowieka, na którym można polegać?, bo takie jest prymarnie znaczenie tego wyrazu. Uniwersalny słownik języka polskiego PWN (wydany przed rokiem) podaje jednak drugą definicję: potocznie ?skory do kompromisu, wyrozumiały, pojednawczy, uległy?, np. Spolegliwy krytyk, polityk. Uzus to wielka siła sprawcza w polszczyźnie?"

  • 44. Fear87
    • 2019-04-04 14:24:36
    • *.opera-mini.net

    I czekam na dowód z tym Leclercem i Verstappenem! Jak znajdziesz taki mój komentarz to wpłacę 1000zł na wybraną przez Ciebie fundację charytatywną i dam Ci potwierdzenie!

    Proszę, wykaż się.

    Tym bardziej to dziwne bo nie kibicuję ani Ferrari, a tym bardziej Verstappenowi i RB za którymi nie przepadam, ale masz szansę potwierdzić swoje słowa i pomóc tym jakiejś fundacji, osobie.

  • 45. FanHamilton
    • 2019-04-04 16:13:32
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @33.

    Mercedes ma jednego brytyjskiego kierowcę Hamilton.

  • 46. Spawnh
    • 2019-04-04 17:44:10
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @45 oczywiście zgadza się i doskonale wiem że mają jednego brytyjskiego kierowcę i jest nim Hamilton, ale czy to w czymś przeszkadza żeby przypuszczalnie w przyszłym roku mieli dwóch brytyjskich kierowców? Zdaję sobie też z tego sprawę, że dopóki Hamilton jeździ na tak dobrym poziomie i nie popełniając błędów będą raczej szukali kierowcy nr. 2 A nie lidera bo to zawszę jest ryzyko dla zespołu, że przez wewnętrzną rywalizację w zespole może dochodzić do nie potrzebnych incydentów na torze, A Russell,a wziąłem pod uwagę ponieważ jest wychowankiem Mercedesa i nie zapomniałem o Oconie bo myślę że między tymi dwoma kierowcami może być walka o fotel w tym zespole

  • 47. FanHamilton
    • 2019-04-04 20:17:17
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @46.
    wychowankiem Mercedesa jest Rosberg i Russell to wiem. Lewis ma ważny 2020 więc ocon i russell będzie wiadome. nie przeszkadzało jakby był Vettel jako niemiecka kierowcę i autko Mercedes AMG. może trafi Merc 2021.

  • 48. Fear87
    • 2019-04-04 21:32:25
    • *.opera-mini.net

    Dobra, wyręczę kolegę Vendeur.

    Artykuł z 1 kwietnia pt. "Charles Leclerc - kierowca numer 1"

    Komentarz numer 1:

    "1. nicor 21
    2019-04-01 14:54:46*.Dynamic.Chello.PlIgnoruj Świetny artykuł. Za pare lat na pewno zobaczymy batalie między Verstappenem i Leclerkiem o majstra. Będzie to emocjonujące bo będziemy mieli starcie dwóch kompletnie różnych charakterów. Nic tylko czekać."

    Nicor 21 to moje alter ego?

  • 49. skilder3000
    • 2019-04-05 14:22:04
    • *.opera-mini.net

    I już wiemy, że Williams w przyszłym i nastepnym sezonie utrzyma skład ale jednocześnie pojdzie drogą Hassa czy Saubera. Mercedes da pół auta aby to jechało. Kubica marketingowo dalej super w coraz lepszym aucie. Dla Williamsa hajs sie zgadza, Mercedes wychowuje przyszłego mistrza świata.
    Szkoda tylko, że pożegnamy nastepna starajaca sie zachować niezależność ekipę.
    Ale właśnie Red Bull pokazał że w dobie braku testów i wyżyłowanych osiągów trzeba mieć ekipę B.

  • 50. DixSplott
    • 2019-04-05 18:32:57
    • *.pl

    Pojawiła się teoria, którą Williams nieśmiało porwierdza, że nadwozie/podwozie (do wyboru) bolidu Kubicy nie ma zakładanej sztywności. Stąd problemy z jazdą po tarkach i uszkadzanie, gubienie części. Konstrukcja Russella została poprawiona w fazie produkcji. Najgorsze jest to, że Williams ma świadomość tego problemu i zamiast zbudować trzecie nadwozie to sugerują Kubkowi unikać tarek :/.
    Zbyt mała sztywność, jak pewnie większość wie, powoduje zmiany w geometrii i brak przewidywalności w prowadzeniu zwłaszcza, że przy różnej przyczepności opon buda "łamie" się jeszcze bardziej i co okrążenie to nowe zachowania.
    W tym Williamsie to pracują jakieś puste baniaki.
    Jest szansa, że Head przejmie rolę Claire i zaprowadzi jakiś ład.

  • 51. PaKlem
    • 2019-04-05 20:30:50
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @50

    O sztywności decyduję warunek bezpieczeństwa. Bolidy są projektowane na styk, są też sprawdzane badaniami nieniszczacymi. Do tego Lafiti nie zgłaszał problemów, a jego czasy wskazują na brak ubytków w bolidzie Kubicy.

    Wszyscy zapominają lub chcą zapomnieć, że podobne problemy zgłaszał i pokazywał Russell. Więc Twoja teoria pochodzi bardziej z Polski, niz z Grove

  • 52. PaKlem
    • 2019-04-05 20:36:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    O co chodzi z tą moderacją ? Kolejny post i mam komunikat że wymaga moderacji. Na jeden czekam już 24 godziny ?! Moderator w ogóle istnieje na tym portalu ?

  • 53. XandiOfficial
    • 2019-04-09 02:06:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @50

    Taaa a ja słyszałem, że Brytole jak już zbudują to nadwozie to dadzą je Russell'owi pod nowy bolid a Kubica dostanie bolid Russella i wtedy różnica może lekko się zmniejszy a dziennikarze będą pisać jak to KUB dalej narzeka, że bolidy są nierówne. Zaczynają mnie denerwować tak samo jak te Niemce za czasów BMW.

    @51

    Russell jak widziałem jego wyścig i jego wypowiedzi przez radio to więcej pier*** niż jechał. Na jednym okr. wspomniał o Kubicy z 3 razy jadąc za nim. Trochę stuknięty jest. Rookie drivers ścigali się gokartami w Bahrainie a ten miał problem aby wyprzedzić emeryta Herbeta. Od razu gokarta miał lepszego wg GR.
    On powie wszystko jeśli zdarzy się, że przegra z RK. W Bahrainie ledwo wygrał i niby jeszcze 0,5 mógł wyciągnąć. Kubica mógł wyciągnąć jeszcze 7 sekund z czasu ale nie zrobił tego i takie to pierdolenie.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo