komentarze
  • 1. Berger
    • 2019-01-27 12:08:27
    • *.centertel.pl

    Wielu powie że to zbytnie ryzyko aby startować w rajdach (przykład Roberta) ale prawda jest taka że to dobra szkoła. Nic nie pomoże tak wyczuć auta jak jazda w ciągłym poslizgu. Wydaje mi się że to większe wyzwanie niż w F1. W bolidzie jak stracisz przyczepność w zakręcie to lipa... bolid staje bokiem i traci siłę docisku, szukasz granicy do której możesz się zbliżyć . W rajdzie przekraczasz ten punkt i musisz wrócić zpowrotem. Jestem przekonany że napewno jest to pomocne doswiadczenie.

  • 2. winsxs
    • 2019-01-27 13:33:58
    • *.unknown.vectranet.pl

    @1
    Tak, masz rację. Nawet ja osobiście lubię polatać na ręcznym po śniegu szukając przyczepności, żeby potem wiedzieć na ile mogę sobie pozwolić zimą. W tym roku raz złapałem poślizg na szklance, poza tym bez żadnego problemu. I skoro mi to na plus było, to kierowcom zawodowym tym bardziej

  • 3. Heytham1
    • 2019-01-27 16:09:56
    • *.play-internet.pl

    Jestem ciekaw co Bottas pokaże w tym sezonie. Oczywiście nie spodziewam się tego by wygrał z Hamiltonem ale jeżdżąc Mercedesem jego obowiązkiem jest wygrać kilka razy kwalifikacje czy wyścig. Jeśli tego nie zrobi to wyleci z Mercedesa a jego miejsce w 2020 zajmie Ocon. Być może znajdzie się ekipa która go przygarnie ale czy on będzie chciał jeździć w środku stawki? Wątpię...wtedy już utknie tam na zawsze i żadna mocna ekipa go nie zatrudni. Być może dlatego próba swoich sił w rajdzie. Możliwe że do nich przejdzie Bottas kiedy jego przygoda z Mercedesem się zakończy.

  • 4. Raptor202
    • 2019-01-27 17:25:17
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Piąty raz z rzędu Bottas zajmuje piąte miejsce. Chyba że liczyć też klasyfikację generalną, to szósty.

  • 5. Jacko
    • 2019-01-28 02:06:32
    • *.dynamic.chello.pl

    @1. Berger
    W rajdzie, jak "przekraczasz ten punkt", to wylatujesz tak samo jak w F1. Różnica jest tylko taka, że on się znajduje w trochę innym miejscu. Przecież to są poślizgi kontrolowane i cała sztuka polega na tym, żeby go kontrolować cały czas, dokładnie jak w F1. I uwierz, że kierowcy F1 też potrafią jeździć poślizgami, driftować itp. ale w ich przypadku traci się na tym czas, więc tego nie wykorzystują (choć czasami np. przy późnym dohamowaniu czy wyprzedaniu innym torem jazdy im się zdarza).

  • 6. lechart
    • 2019-01-28 15:39:46
    • *.centertel.pl

    Wynik całkiem nie zły, alerRajd nie był najmocniej obsadzony, zatem trudno ocenić umiejętności p B (w rajdach). Jestem ciekaw jak Botas wypadł by na odcinku specjalnym w Rajdzie WRC Monte Carlo. Kubica taki odcinek wygrał i to przy topowej obsadzie. Zatem coś mi się wydaje, że Kubica był by wyżej (jak by dojechał) ......... :)))

  • 7. Lotuss
    • 2019-01-28 21:21:18
    • *.236.150.185.ip4.akomp.com.pl

    @6 No wiesz Kubek potrafił objechać R5 topowe Wurce (Rajd Niemiec) :D ale zostawiam to do własnej oceny :P

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo